You wanna have a life but not too real
Plus piecpadsmit 
23.-Aug-2013 05:10 pm
Neskatoties uz to, ka tolerances līmenis nav noteikts visiem radariem vienādi, un vispār tiek slēpts, daži turpina šūmēties, ka 15 km/h tolerance ātruma pārkāpuma fiksēšanai ar radaru ir pašnāvība. Nu, viens ir tas, ka policistus neviens nav atcēlis. Un ar visiem policistiem, tos kas pārsniedz plus desmit, plus padsmit, neviens īpaši netvarsta. Un visbeidzot, pašnāvība kam? Kādam tas liek par pienākumu braukt ar ātrumu plus piecpadsmit? Plus desmit vadītājs var pat nepamanīt, nemaz nerunājot, ka tā būtu ārkārtīga dzīvībai bīstama ātruma starpība. Ir redzētas sociālās reklāmas iz sērija, "ten miles does matter", bet pie bērnudārziem un skolām jau ir 30 km/h un guļošie policisti.

Anyway, jākārtojas - tolerances līmeni noteiks policisti, un gribētos cerēt, pēc būtības. Bet ja kādam šķiet, ka braucot pa Tallinas šoseju 105 km/h ir pašnāvība, jo šogad, nez kādēļ, nav saliktas ierobežoja zīmes 100 km/h, viņam steidzami jādodas mācīties par juristu, vai jākļūst par birokrātu. Tiem, kas ko tādu apgalvo pēc dziļākās pārliecības, nevis piš principu, varbūt vajadzētu pat atņemt autovadītāja apliecību, nu, tīri tā, satiksmes drošībai.
Comments 
23.-Aug-2013 07:00 pm
Ja ir bīstama vieta, kur svarīgi ir ievērot ātrumu (nezinu, apdzīvota vieta, zīme 70 uz šosejas, regulējama gājēju pāreja uz šosejas, intensīvs krustojums), tur liekam radaru, un adekvātu tolerances robežu. Lidotāji maksā sodus, pārējie brauc droši, kas jēdzienā "droši" ietver arī to, ka es nebraucu mats matā kā uz zīmes, bet nebaidos no tā, ka par trim kilometriem man piestādīs rēķinu. Tā arī ir tā radaru jēga.

Par piecīšu sodiem es jau izteicos. Katrs sāks braukt ar savu drošo ātrumu.
This page was loaded Nov 22. 2024, 2:54 am GMT.