Ja tu pasekoji argumentācijai, tad visi šie pārnēsājamie radari radīja tikai avārijas situācijas, jo visi zināja, tikko būs mazliet pāri, tā atnāks rēķins, tāpēc diezgan strauji bremzēja. Nu, neies jau riskēt ar to, ka varbūt tev uz spidometra neprecīzi rāda. Vienvārdsakot, primāro mērķi, uzlabot satiksmes drošību, šis mērs nesasniedza.
Par tolerances līmeni, lai man alus pārstātu garšot, ja tu kādreiz nemanot neesi pārsniedzis ātrumu par kādiem trim, pieciem kilometriem. Kāpēc tāds cipars, to tu prasi Timrotam. Pilsētā tas nav maz, un es teiktu, tolerance +5 pietiktu. Tur kur 70 km/s, pieci ir ļoti viegli pārkāpt. Tādu ātrumu ierobežojumu arī liek tādās labi pārskatāmās, maz bīstamās vietās. Savukārt pa šoseju, ok, netīšām virs 10 kilometriem stundā ir grūti pārkāpt. Protams, ja neskaita pēkšņās 70 zīmes. Bet vai tādēļ +15 uz šosejas ir bīstami? Tad jau visiem te sen bija jānositas. Plus, ja visus kas velkas uz 80 sāks apdzīt ar ātrumu 90, nevis tiem pašiem 105... tad gan būs līķi. Vienvārdsakot, neredzu iespēju +15 noraut netīšām, bet arī bīstamību nesaskatu.
Par tolerances līmeni, lai man alus pārstātu garšot, ja tu kādreiz nemanot neesi pārsniedzis ātrumu par kādiem trim, pieciem kilometriem. Kāpēc tāds cipars, to tu prasi Timrotam. Pilsētā tas nav maz, un es teiktu, tolerance +5 pietiktu. Tur kur 70 km/s, pieci ir ļoti viegli pārkāpt. Tādu ātrumu ierobežojumu arī liek tādās labi pārskatāmās, maz bīstamās vietās. Savukārt pa šoseju, ok, netīšām virs 10 kilometriem stundā ir grūti pārkāpt. Protams, ja neskaita pēkšņās 70 zīmes. Bet vai tādēļ +15 uz šosejas ir bīstami? Tad jau visiem te sen bija jānositas. Plus, ja visus kas velkas uz 80 sāks apdzīt ar ātrumu 90, nevis tiem pašiem 105... tad gan būs līķi. Vienvārdsakot, neredzu iespēju +15 noraut netīšām, bet arī bīstamību nesaskatu.