Jēga ir tajā, ka brīdī, kad tiek šauts no pirmā vai piektā pārkāptā kilometra stundā, uz ceļa sarodas lērums idiotu vai pensionāru, kas čunčina uz 85 un, ieraugot kasti, strauji nomet vēl 10Km/h nost. Šāda rīcība provocē nevajadzīgas apdzīšanas, strauju bremzēšanu un arī rada lieku stresu uz ceļa.
Radara jēga ir samazināt ātrumu bīstamās vietās un izķert ātros (20+) skrējējus, nevis sadirst satiksmes plūsmu un iekasēt naudu. Tāpēc, ja kaut kur ir kāda bīstamāka vieta, tur uzliek radaru un zīmi pirms tā. Ja mums "pie skolām" vajag, lai visi tos 30 ievēro, tad noliekam tur CP, kuri spēj izvērtēt konkrēto situāciju un izvēlas - apturēt autovadītāju vai nē, kādu sodu tam piemērot - brīdinājumu vai naudas sodu. Un viss notiek.
Un vēl - man pašam šķiet, ka satiksmes kvalitāte kopš radaru aizvākšanas ir uzlabojusies. Visi brauc daudz normālāk, vairāk seko līdzi notiekošajam uz ceļa un problēmu ir mazāk. Un tie, kas gāja visiem garām uz +30, ja kas, bija gan tad, kad bija radari, gan ir vēl aizvien.
Radara jēga ir samazināt ātrumu bīstamās vietās un izķert ātros (20+) skrējējus, nevis sadirst satiksmes plūsmu un iekasēt naudu. Tāpēc, ja kaut kur ir kāda bīstamāka vieta, tur uzliek radaru un zīmi pirms tā. Ja mums "pie skolām" vajag, lai visi tos 30 ievēro, tad noliekam tur CP, kuri spēj izvērtēt konkrēto situāciju un izvēlas - apturēt autovadītāju vai nē, kādu sodu tam piemērot - brīdinājumu vai naudas sodu. Un viss notiek.
Un vēl - man pašam šķiet, ka satiksmes kvalitāte kopš radaru aizvākšanas ir uzlabojusies. Visi brauc daudz normālāk, vairāk seko līdzi notiekošajam uz ceļa un problēmu ir mazāk. Un tie, kas gāja visiem garām uz +30, ja kas, bija gan tad, kad bija radari, gan ir vēl aizvien.