You wanna have a life but not too real
Replying To 
21.-Aug-2012 04:48 pm
Daži no apstākļiem, kuru atrisināšana varētu palīdzēt labot situāciju. :)

- Velosipēdisti sāktu braukt pa ielu, nevis ietvi. Ja tomēr ārkārtas gadījumā sanāk uzbraukt uz ietves, tad jābrauc lēni un kategoriski jāaizmirst par zvana lietošanu. Arī uz tiltiem ir ietves.

- Uz velosipēda kāptu cilvēki, kas izprot pilsētas satiksmi un ir apveltīti ar spēju normāli reaģēt uz notiekošo. Gan tādā ziņā, ka pamana lietas, gan tādā, ka var stiprāk uzmīt, ja vajag. Es apzināti nelietoju frāzi "zina CSN", jo tas nav tik svarīgi, kā vienkārši netaisīt sūdus uz ceļa. Šobrīd uz velo ir sakāpuši visi, tajā skaitā arī tie, kuriem satiksmē nevajadzētu piedalīties ārpus trolejbusa salona.

- Velo infrastruktūra tiktu veidota sakarīgāk un neparazitējot uz gājēju rēķina. Spilgts piemērs - Ķīpsala. Tur, ejot no trolejbusa pieturas uz Olimpiju, veloceliņš piespiedu kārtā ir jāšķērso divreiz (tāpēc, ka gājēju pāreja krustojumā ar Balasta dambi atrodas aiz veloceliņa (gājēji veido dzīvo aizsegu no auto)), un tālāk gājējiem atvēlētā daļa ir tik šaura, ka divi cilvēki nevar komfortabli iet blakus vai izmainīties ar pretimnācēju bez iekāpšanas zālē vai veloceliņā.
Reply Form 
No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
This page was loaded Okt 2. 2024, 7:34 am GMT.