viss ir atkarīgs no izglītības programmas. vai vajag līdz ar matemātiku mācīt arī loģiku un algoritmus? imho nebūtu slikti. protams, atbilstošā līmenī. vismaz man, kā cilvēkams, kurš programmēšanu nav īsti mācījies, bet retu reizi kaut ko excelim vajag saveidot, reizēm kaitina, ka nav man algoritmu pamatus ielikuši. vai visiem to vajag - ej nu zin, varbūt iegūsim drusku saprātīgāku paaudzi, kas uz tehnloģijām neskatīsies tikai kā uz dēlīšiem krāsainiem dēlīšiem, kas rāda multenes. bīstamība ir tajā, ka sačakerēt šādu apmācību var elementāri un bērns bēgs no visa, kā nosaukums kaut attāli līdzinās algoritmam. un tad mēs iegūsim cacu paaudzi.
vai vajag līdz ar matemātiku mācīt arī loģiku un algoritmus? imho nebūtu slikti. protams, atbilstošā līmenī.
vismaz man, kā cilvēkams, kurš programmēšanu nav īsti mācījies, bet retu reizi kaut ko excelim vajag saveidot, reizēm kaitina, ka nav man algoritmu pamatus ielikuši. vai visiem to vajag - ej nu zin, varbūt iegūsim drusku saprātīgāku paaudzi, kas uz tehnloģijām neskatīsies tikai kā uz dēlīšiem krāsainiem dēlīšiem, kas rāda multenes.
bīstamība ir tajā, ka sačakerēt šādu apmācību var elementāri un bērns bēgs no visa, kā nosaukums kaut attāli līdzinās algoritmam. un tad mēs iegūsim cacu paaudzi.