You wanna have a life but not too real
 
2.-Nov-2021 03:10 pm
Nevar kaut kā likumiski atrunāt, ka visus tos telemārketinga un aptaujas numurus liek kaut kādā publiskā reģistrā? I mean, es mēģinu atzvanīt - nesanāk. Un es nesaprotu, vai man piedrāzt, vai es tomēr esmu palaidis garām kādu svarīgu zvanu, vienkārši sakari čakarējas.

Also, es neredzu lielu starpību starp telemārketingu un jehoviešiem. Sorry, ja kādam šķiet, ka tā maizīte kaut kā ir jāpelna. It's a shit job that does not deserve to exist. Customer support ir noteikti joma, kurā pietrūks labu un laipni komunicēt spējīgu cilvēku.
Comments 
2.-Nov-2021 04:17 pm
Es gan redzu lielu starpību starp telemārketingu un jehoviešiem. Telemārketings tev vienkārši grib pārdot vienu lietu un viss; ko tu ar to lietu dari un kā tu pēc tam dzīvo savu dzīvi -- telemārketingam nerūp.
Sagribējās piesieties, sorry.
2.-Nov-2021 04:37 pm
Es vairāk par to vēlmi uzmākties nepazīstamiem cilvēkiem. Saņemt nevēlamu zvanu emocionāli ir gandrīz kā saņemt negaidītu klauvējienu pie durvīm, un tad vēl mēģinājumu šiem cilvēkiem pasaidrot, ka nē, es neplānoju viņus laist iekšā savā mājā.
2.-Nov-2021 10:22 pm
Kādēļ atzvanīt, ja numurs nav kontaktos?!
3.-Nov-2021 10:21 am
Jo mēdz zvanīt klienti un valsts institūcijas.
This page was loaded Nov 16. 2024, 3:09 am GMT.