Konceptuāli pisties varētu nozīmēt stāšanos tiešā ķermeniskā kontaktā ar vienu vai vairākiem partneriem seksuālos nolūkos. Jautājums par palīglīdzekļiem (including strapon), kā tu to esi uzstādījis, ir jautājums par to, kādēļ tiešs ķermenisks (ģenitāls) kontakts tiek pastarpināts ar palīglīdzekļiem.
Bet kādēļ ne? Tik pat labi par tādu pastarpinājumu varētu uzskatīt prezervatīvu vai, ja kļūstam pavisam sīkumaini, lubrikantu.
Tas vai kāds tiek pists, jeb vālēts, drīzāk varētu būt (lūdzu, neņirgt) ētiskas dabas jautājums (tagad var ņirgt). Ja esam vienojušies par to, ka pist - tas ir personisks kontakts, bet vālēt - tas ir tehnisks kontakts, tad varam hipotētiski uzskatīt, ka pisties ir ētiskāk, nekā kādu vālēt.
Bet, ja atsakāmies no stingrās piesaistes ķermenim (filosofijā to dēvē par materiālismu), tad personisks seksuāls kontakts var būt arī tāds, kur TIEK izmantots strapons, dildo, banāns, gurķis vai tomāts, bet psiholoģiski sajūta joprojām paliek personiska. Filosofijā šo situāciju dēvē par transcendenci, proti, gara spēju pacelties pāri ķermeniskajam, tādā veidā apliecinot garīguma uzvaru pār dzīvniecisko sākotni. Pilnīga garīguma uzvara, protams, būtu absolūta atsacīšanās no ķermeniska kontakta, pārejot uz tīri platonisku seksu, kas, (šite ievelkam elpu) joprojām tiek sajusts kā pišanās (apbrīnā noelšamies).
Bet kādēļ ne? Tik pat labi par tādu pastarpinājumu varētu uzskatīt prezervatīvu vai, ja kļūstam pavisam sīkumaini, lubrikantu.
Tas vai kāds tiek pists, jeb vālēts, drīzāk varētu būt (lūdzu, neņirgt) ētiskas dabas jautājums (tagad var ņirgt). Ja esam vienojušies par to, ka pist - tas ir personisks kontakts, bet vālēt - tas ir tehnisks kontakts, tad varam hipotētiski uzskatīt, ka pisties ir ētiskāk, nekā kādu vālēt.
Bet, ja atsakāmies no stingrās piesaistes ķermenim (filosofijā to dēvē par materiālismu), tad personisks seksuāls kontakts var būt arī tāds, kur TIEK izmantots strapons, dildo, banāns, gurķis vai tomāts, bet psiholoģiski sajūta joprojām paliek personiska. Filosofijā šo situāciju dēvē par transcendenci, proti, gara spēju pacelties pāri ķermeniskajam, tādā veidā apliecinot garīguma uzvaru pār dzīvniecisko sākotni. Pilnīga garīguma uzvara, protams, būtu absolūta atsacīšanās no ķermeniska kontakta, pārejot uz tīri platonisku seksu, kas, (šite ievelkam elpu) joprojām tiek sajusts kā pišanās (apbrīnā noelšamies).
Tāds, lūk, inputiņš :))))