Te ir divas būtiskas atšķirības starp gājējiem (un arī ietvju velosipēdistiem) un velojoslas velosipēdistiem.
Pirmkārt, tas ir ātrums, bet nu tas tā, taču arī pietiekoši būtiski.
Otrkārt, gājēji (un ietvju velosipēdisti) brautuvi šķērso vismaz 2m no ietves stūra. Tas nozīmē, ka autovadītājs, kurš tiem dod ceļu, jau ir daļēji iegriezies brauktuvē pa labi, un redz tos gājējus un velosipēdistus pa abiem sānu un priekšējo logu. Griežoties pa kreisi līdzīgi - ja stāv brauktuves vidū, tad arī laižamie gājēji un velosipēdisti ir ~5m attālumā, kas atkal ļauj tos redzēt pa kreiso sānu un priekšējo logu.
Šajā situācijā velosipēdists nāk caur labās puses aklo zonu, daudz lielākā ātrumā un, ļoti bieži, bez gaismas priekšā. Īpaši izteikti šis būs vērojams uz švakāk apgaismotām ielām, ja spoguļos spīd aizmugurē stāvošā auto lampas.
Pirmkārt, tas ir ātrums, bet nu tas tā, taču arī pietiekoši būtiski.
Otrkārt, gājēji (un ietvju velosipēdisti) brautuvi šķērso vismaz 2m no ietves stūra. Tas nozīmē, ka autovadītājs, kurš tiem dod ceļu, jau ir daļēji iegriezies brauktuvē pa labi, un redz tos gājējus un velosipēdistus pa abiem sānu un priekšējo logu. Griežoties pa kreisi līdzīgi - ja stāv brauktuves vidū, tad arī laižamie gājēji un velosipēdisti ir ~5m attālumā, kas atkal ļauj tos redzēt pa kreiso sānu un priekšējo logu.
Šajā situācijā velosipēdists nāk caur labās puses aklo zonu, daudz lielākā ātrumā un, ļoti bieži, bez gaismas priekšā. Īpaši izteikti šis būs vērojams uz švakāk apgaismotām ielām, ja spoguļos spīd aizmugurē stāvošā auto lampas.