Furious sleep

Furious sleep

of colourless green ideas

of colourless green ideas

Visi tik pareizi, ka pilnīgi nelabi :) 

crescendo (crescendo)
Ohoo, cibiņā izrādās pēc mūžīgā 'zeķes zandelēs, zeķes zandelēs, kurš gan joprojām nezin, ka zeķes zandelēs nēsā tikai garīgi deģenerāti, kam mājās spoguļa nav (kādu vasaras stila lapu pēdējās piecgades laikā esat redzējuši? lai google parāda deģenerātus , (protams, sarakstiņā ir vēl daudz lietas - dekupāža, pērļošana (wake up sheeple, šī gada dekupāža ir makarūni un jo īpaši to meistarklases) tagad uzradusies jauna kolektīvi 're cik mēs esam krutāki un pārāki' augstprātīgi panicināmā lietiņa. Proti, krāsojamās grāmatas pieaugušajiem. Jo, redziet, atšķirībā no glezniņu izšūšanas pēc gatava parauga, tam neesot vajadzīgas dzīvei nepieciešamas prasmes.

Fui jūs.

Ja jums attiecīgā prasme trūktu, jūs tā neteiktu. Jo paskat, kad šī pašu apsmīkņātā prasme ļaut smadzenēm neieslēgt aurojošu 'THIS IS STUPID LETS DO SOMEHTING ELSE' režīmu tiek intensīvi lietota lappušu aizpildīšanai ar burtiņu bezjēdzībām ar zinātni pārplūstošajiem studiju dabriem, tas gan ir apbrīnojami un noderīgi. Jo redz burtiņi, ne krāsiņas. Ugu.

Nekā, tā IR mūsdienās vajadzīga un noderīga prasme. Vienkārši Jums tā ir, tāpēc Jūs to nenovērtējat.

Bet tas ir apbrīnojami, kā jebkurā kopienā ir daži 'bet tas taču visiem zināms', postulāti, kuriem vienkārši IR jāpiekrīt un nepiekrist nedrīkst. Modernā reliģija. Pēc sešiem vakarā neēst. Epidurālā anestēzija ir bīstama. Baltie milti resnina. Melnas drēbes slaidina. Vakcīnas ir inde. Visi bērni jāved pie osteopātiem. Šobrīd taču moderni noliegt homeopātiju. Jebkuras formas bērnudārzi ir ļaunums. 200 presītes dienā un būs slaids viduklis. Vajag ēst speķmaizes, tad sirds būs vesela! Resnie visu dienu rij bulciņas. Olu diēta uberalles! Tikai papēžkurpēs var izskatīties skaisti. Skriet-tikai bez apaviem! 8 glāzes ūdens dienā. Visas vainas risināmas iedzerot pareizo vitamīnu/minerālvielu. Depersija ir tikai slinkums, strādā un depresijai nebūs laika. E vielas ir ļaunums! Vielas, kas var izraisīt alerģijas, ir ļaunums!

Comments 

19.-Maijs-2016 10:39 am
Homeopātijas noliegšana gan šajā sarakstā ir no sērijas "one of these things is not like the others". Also, tas tiešām ir modē? Ja tā, tad happy happy joy joy, bet man izskatās, ka homeo-, naturo- un citi BS-pāti turpina būt tikpat populāri, cik agrāk.
19.-Maijs-2016 10:46 am
'Homeopātijas noliegšana ir modē' tiek teikts ar domu 'nu tu jau pie tiem modernajiem, kārtīgi cilvēki zin, ka tā priekšlaicīgi noliegt nevajag'.
Skeptiķu minoritāte ir sadzirdēta (yay!!!), bet diemžēl tiek norakstīta kā 'kaut kādi tur dīvainīši' (boooo :( ).
19.-Maijs-2016 10:48 am
ā, šādi tu to domāji.
19.-Maijs-2016 10:52 am
Jap. Noliegt homeopātiju ir kā nēsāt zeķes ar zandelēm.
19.-Maijs-2016 10:51 am
Oh, OK, pārpratu un sabrīnījos. :>
19.-Maijs-2016 10:40 am
man ieslēdzas/ieslēdzās. par tiem studiju darbiem :(
19.-Maijs-2016 10:43 am
a par pēdējo rindkopu - visas šīs lietas ir vispārzināmas, praktizējamas un modīgas? srsly?
19.-Maijs-2016 10:49 am
'Vispārzināmas' - jā. Bet pievērs uzmanību pēdinām - tam nav sakara ar zināšanām.

Praktizējamas - nu ja ar 'praktizēt' saprast 'nenoliegt šādu apgalvojumu patiesumu' - jo daļa no tiem taču ir Par Citiem Cilvēkiem.

Modīgas - nu ja zeķu+zandaļu kombinācijas nīšana ir modīga....
19.-Maijs-2016 10:52 am
nu es apjautāšu kaimiņieni benitu par tām presītēm, ūdens glāzēm utt. ka tik nesanāk izdzrdēt, ka Visiem Zināms, ka sports ir kaitīgs prinicipā, mazgāties katru dienu nāk par sliktu ādai, ja nedzer šņabi, zarnās iemetas parazīti, džanks ir jāēd, lai izdzīvotu piesārņotā mūsdienu pasaulē... un ko es te vēl tādu esmu bieži dzirdējusi, hm...
19.-Maijs-2016 11:02 am
Nea, šitie ir biš cits.

Tevis minētie ir kognitīvās disonances starp 'kāds es gribu būt' un 'kāds es esmu' lāpīšanas rezultāti.

Visādi citādi izglītoti cilvēki ar vismaz vienu maģistra grādu uz tevi nesāks līdzjūtīgi skatīties, ja apgalvosi, ka atturēšanās no regulāra alkohola nav nemaz tik slikta. Bet sāks, ja cītīgi turēsies pie apgalvojuma, ka osteopāti ir scam. Ļoti ātri būs 'nu, katram par šo ir savs viedoklis, ja'.

19.-Maijs-2016 11:06 am
nu nē, tu esi pārāk labās domās par līdzcilvēkiem :) (nav laika izvērst domu, sorz, jāskrien)
19.-Maijs-2016 10:55 am
kaut kāds neproduktīvs teksts. varētu padomāt, ka tu lasi cibu vien tādēļ, lai no citu cibiņu teiktā izknibinātu citātus, kurus pasludināt par visas pasaules stulbumu.
19.-Maijs-2016 11:27 am
Nē, es nelasu internetus tikai, lai atrastu lietas, par ko uzvilkties. Bet ir lietas, kas mani lēnām uzvelk un šis posts ir tvaika nolaišana. Uzmācīgo un neproduktīvo domu izlikšana uz papīra, lai smadzenēm pazustu attaisnojums turpināt tās virpināt. Tā kā šis teksts ir ļoti produktīvs tā mērķim.



Šķiet, zinu, kurš no apgalvojumu rindas uztrauca. Ja konkrēto frāzi es redzētu tikai tādos postos, kā tas nesenais tavējais, tā vispār šeit nenonāktu - tu jau to nelieto kā reliģiozu aksiomu, kas nepieprasa tuvāku apsvēršanu. Dziļi atvainojos, ja sajuties aizskarta. Tiešām.

Tavu cibu es lasu kā reiz tāpēc, ka raksti vairāk par visādiem jautājumiem par To Tēmu un linko uz sōršiem un es arī par to interesējos un man ir interesanti palasīt, ko par to raksta citi. Un - pamanīt, kur manos priekšstatos par pasauli ir ieslēpušies 'šis ir pašsaprotami' viedokļi , kas ne tikai tādi nav, bet pat varbūt pat ir nepatiesi.

Tev tā ir viena no core tēmām.

Asinis uzsitošie ir tie, kas tādu apgalvojumu piemin garāmejot, kā pašsaprotamu, nemaz uz attiecīgajām tēmām tuvāk neskatoties, jo 'kas tad tur ko domāt, viss ir visiem zināms un pārprasīt 'vai tiešām? kāpēc?' ir muļķīgi'. T.i. tieši pretējais tam, ko dari Tu :) (Lai gan visādi citādi arī to frāžu kaitinošajos kontekstos autori ir inteliģenti cilvēki, kuru tekstus ir interesanti lasīt/ar kuriem ir interesanti sarunāties vai kā minimums ir kāda cita kopīga aktuāla interese - tik jāpatur prātā attiecīgos jautājumus neskart.)


19.-Maijs-2016 11:37 am
atvainošanos pieņemu. speķmaizes uc pat neuzvilka. drīzāk saite uz šīrīta barbalas tekstu par krāsojamām grāmatām. un par apģērbu - kā kādam te var likties, ka viņš zina patiesību?

es cibā rakstu par saviem meklējumiem, mani uzskati un sajēga visu laiku mainās, un tas mani iepriecina, un jauki, ka dažādās vietās atrodas ceļabiedri, ar kuriem interesanti un subjektīvi pavadīt laiku. un negribētos, lai kāds manas konkrētā brīža mainīgās domas izsludina par viscibas stulbumu. tādēļ jau biju nolēmusi savas zematslēgas labsajūtas dēļ tevi atdraugot.

bet nu labi. īsti neiedziļināšos tavā niknuma uzplūdā. labāk lai vairojas prieks :)
19.-Maijs-2016 11:45 am
Barbalas teksts bija foršs.
Uzvilka saprāta balsu piekaušana komentāros.

19.-Maijs-2016 11:53 am
Paldies par sapratni. (un man tiešām patīk lasīt tavu cibu horizontu paplašināšanai. Es tajā pašā kalnā urbjos, bet pati baidos pat cibā regulārāk aprakstīt).
19.-Maijs-2016 11:12 am
Šis ieraksts uzskatāmi parāda, cik ārkārtīgi atšķirīgas pasaules ainas var veidoties no vieniem un tiem pašiem izejas datiem. Pasargdies, es negribu strīdēties, tikai norādīt, ka lasīju šo neviltotā izbrīnā - ar "KĀ? TIEŠĀM TĀ IR?"
Jebšu es neesmu nekur sastapusi precīzi šādu uzskatu konglomerātu. Šur tur pa druskai no uzskaitītā - jā. Dažādiem cilvēkiem - dažādas aizspriedumu un pārliecību kombinācijas. Nevienu no "visiem", kuri piekrīt visam sarakstam, redzēt vai lasīt nav gadījies.
ar to es negribu teikt, ka Tavs viedoklis nav patiess, visnotaļ iespējams, ka ir - lai cik dīvains man nešķistu.:)
19.-Maijs-2016 11:39 am
Es uz šo skatos kā uz reliģiju. Mēs varam uzskaitīt virkni kristīgu postulātu, bet būs grūti atrast kristieti, kas piekrīt tiem visiem, un uzskatu kopa starp diviem kristiešiem arī atšķirsies.

Es pat neuzdrīkstos apgalvot, ka kādā dzīves posmā neesmu piekritusi kādam no tiem manis uzskaitītajiem postulātiem. Un esmu pilnīgi pārliecināta, ka rakstot līdzīgu sarakstu pēc pieciem gadiem, iekļaušu kaut ko, ko kā pašsaprotamu un neapšaubāmu pati uzskatu šobrīd.

Un tagad, ja ir laiks apmierimāt manu ziņkāri - vai vari tuvāk paskaidrot, ko domāji ar 'dīvains'? :)
19.-Maijs-2016 11:41 am
"Negaidīts, ļoti atšķirīgs no manējā". Nekādā gadījumā nebija domāts aizvainojoši.
19.-Maijs-2016 11:47 am
Jā, nu ' varētu tuvāk' kā reiz bija domāts 'o, kādā ziņā atšķirīgs, es gribu redzēt citus leņķus!' nevis kā 'vai tikai mani tikko par resnu nenosauca, DEFEND YOURSELF' :)
19.-Maijs-2016 12:03 pm
Es neredzu savā apkārtnē - ne Cibā, ne IRL - tādas vispārējas tendences. Pazīstu cilvēkus, kuri ierēc par zeķēm-zandalēs un tādus, kuri tik tikko atšķir kailu cilvēku no apģērbta; pazīstu visdažādāko diētu adeptus un tādus, kuri ēd visu, kas satur kaut ko organismam pārstrādājamu; pazīstu dekupētājas, rokdarbnieces un sudoku mīklu minētājus, kā arī cilvēkus, kuri nepiekops nevienu no šīm nodarbēm; pazīstu homeopātijas piekritējus un kaismīgus cīnītājus pret to; pazīstu karojošos vakcinētājus, karojošos antivakcinētājus un tos, kam nav viedokļa, bet reizēm pret kaut ko sapotējas; utt., utt.
Vadoties no sava paziņu loka, es nespētu izšķirt kaut kādus uzskatu meinstrīmus. Tomēr mūsu lasāmo loks lielā mērā pārklājas, un tīri socioloģiski vajadzētu būt tā, ka arī IRL kontaktu loks ir kaut nedaudz līdzīgs. Tāpēc mani pārsteidza Tevis norādītās tendences, jo es tādas neesmu novērojusi.
Jo īpaši mani pārsteidza homeopātijas pieminēšana - iespējams, tāpēc, ka pēdējā laikā virtuālajā vidē gadījies lasīt gandrīz vai tikai homeopātijas noliedzējus (pati arī tiem piederu).
Vārdu sakot, mulsums, paverot durvis uz paralēlo pasauli.
19.-Maijs-2016 09:33 pm
Sarunām par bērniem droši vien (varbūt pat neapzināti) piešķir mazāku heuristisko svaru, tas izskaidrotu 'šobrīd palicis moderni noliegt homeopātiju' neredzēšanu. Tas tā, potenciāli kopīgajos ļaužlokos.
Sabiedrībā kopumā... ja homeopātija nebūtu ļoti mainstrīms, tad nenotiktu šis tas, kas notiek.
19.-Maijs-2016 11:15 am
paldies, tagad es gribu speķa maizi. īstu. un nav nemaz tik vienkārši tādu īstu speķi dabūt!!

vēl tu aizmirsi, ka glutēns ir ļaunums ko nekādā gadījumā nevajag ēst (vismaz nabaga olas un raugu ir reanimējuši)
19.-Maijs-2016 11:36 am
Ak jā, pēdējos mēnešos par glutēnu lasu tik šauri specifiskā kontekstā, ka aizmirsu, ka par to uztraucas arī pieaugušo uztura sakarā :D Tāpēc aprobežojos ar 'baltie milti ir slikti'.

(Man ir aizdomas, ka dažiem šķiet, ka 'glutēns ir baltie milti, kā arī viss, kam virsū uzrakstīts 'var saturēt glutēnu'. Spriežu pēc populārā viedokļa 'auzu pārslu putra=slikti, jo tur ir glutēns (tā rakstīts uz paciņas!), bet trīsgraudu putra (kvieši, mieži, rudzi') ir labi un veselīgi'. Ja uz riekstu paciņas nav rakstīts 'var saturēt riekstus', tad riekstus var droši ēst, ugu).
19.-Maijs-2016 06:35 pm
nu, es iesmīnu jo man ta daži paziņu lokā kļuvuši par glutēna noliedzējiem. tas gan netraucē pašiem ēst bezglutēna maizi, kas cepta parastā konditorejā un vitrīnā nolikta blakus glutēna maizei u.tml. un briesmīgi apvainojas, ja es brīnos un pajautāju
19.-Maijs-2016 12:39 pm
Šitas

//Visas vainas risināmas iedzerot pareizo vitamīnu/minerālvielu.//

jauki iet kopā ar šito

//E vielas ir ļaunums!//

(piemēram C vitamīns ir E300)

točna reliģija kā reliģija, svētajos rakstos pretrunas :D
19.-Maijs-2016 05:41 pm
Tas pats – par "olu diēta ūber alles" un "potenciāli alergēni ir ļaunums" (un pat nesāksim par "MSG ir ļaunums" un "Japānas un Ķīnas virtuve ūber alles").
19.-Maijs-2016 08:49 pm
Viss ir pareizi, pārtiekot ekskluzīvi no olām, no uztura tiek izslēgti ļoti, ļoti daudz alergēni.

19.-Maijs-2016 11:30 pm
... tam es tiešām ticu. :D
19.-Maijs-2016 08:57 pm
Tad, kad C vitamīns ir pievienots kā E viela, tas vienkārši nav pareizais vitamīns, d'oh. Mazliet mentālās ģimnāstikas, un viss ir kopā savelkams. Tieši kā reliģija. Jo tā ir reliģija.

Fakts, ka zemākas kvalitātes bēbīšēdieniem ar pievienotu C vitamīnu uz etiķetes koši tiek izcelts 'BEZ KONSERVANTIEM' mani arī neizmērojami uzjautrina. (Zin kā, 'ābolu banānu biezenis'. Sastāvs - ūdens, rīsu ciete, c vitamīns, ābolu-banānu koncentrāts. Bez konservantiem, aromatizatoriem un krāsvielām!!!!').

19.-Maijs-2016 09:31 pm
Pilnai laimei viņiem vajadzētu pastāstīt, ka ir arī tāda lieta, kā E vitamīni (tokoferoli).

https://en.wikipedia.org/wiki/Vitamin_E

Vo būtu kognitīvā disonanse.
19.-Maijs-2016 09:33 pm
ā un E-numurs alfa tokoferolam ir E-307 :P [tas lai ticīgajiem galīgi galvu sajauktu]
19.-Maijs-2016 09:34 pm
nēnē, KEDA ir laba :D
19.-Maijs-2016 09:37 pm
pardon, kas ir KEDA? sorry, vakars, maztējas un tā....
19.-Maijs-2016 09:37 pm
Taukos šķīstošie vitamīni.
19.-Maijs-2016 09:39 pm
ok, plds
19.-Maijs-2016 09:47 pm
t.i. E vitamīna eksistence ir diezgan public knowledge dēļ mēmes 'kuru vitamīnu uzņemšanu var attaisnot ar eļļas uzgāšanu salātiem'. Tā kā kognitīvā disonanse tur netrūkst arī tāpat, bet uz tās norādīšanu ar pirkstiem nobakstīs tieši tik pat ļoti, kā ateistu, kurš stāsta, ka geji ir jāpieņem, jo no divām dažādām šķiedrām austus apģērbus tak mēs arī valkājam.
20.-Maijs-2016 03:27 pm
Jāteic, ja es spētu iztēloties, ka nekaitīgi sarkastisks teksts par krāsojamām grāmatām gruzdēs pus-cibā, es to droši vien nerakstītu, vismaz ne publiski. No otras puses- man joprojām ir par ko aizdomāties un vēl l'diz galam neesmu formulējusi savu viedokli. Taču sajūta ir mēreni nepatīkama un tieši par to, ko raksti Tu – "ir tikai šitādas pareizības."
20.-Maijs-2016 04:43 pm
Kā jau rakstīju komentāru augstāk - posts bija foršs. Tādus vajag. Tādu dēļ cibu ir interesanti lasīt.
Augstie zirgi izlīda ārā komentāros.


Krāsojamās grāmatas nav gluži sārmu diēta. Bet te var pievilkt ļoti labu piemēru - sārmu diētas fani dzer ūdeni, kurā iemesta citrona šķēlīte.
Lūk, tad kad sāk aprēkt visus ūdens ar citrona šķēlītes lietotājus kā sārmu diētas pārdevēju sazombētus - tas būs tas 'krāsojamās grāmatiņas ir profanācija' līmenis.

Vai grāmatiņas potenciāli nākotnē var kļūt par tikpat kaitīgām kā homeopātija tīri korporatīvā pielietojuma pēc?
Nav izslēgts. Ja, piemēram, sāks pieņemt likumus, kas atceļ, piemēram, prasību par diennakts atpūtas laiku un maksimālo virsstundu laiku, ja vien darbiniekam tiek izsniegta krāsojamā grāmatiņa. Ja vairums sabiedrības sāks uzskatīt, ka ir divi veidi, kā rīkoties garīgu problēmu gadījumā - antipsihotiķi vai grāmatiņa? Droši vien arī.

20.-Maijs-2016 04:45 pm
lūk, kaut kas uz to pusi. mja.
This page was loaded Maijs 11. 2024, 2:29 am GMT.
hackers counter system TunT counter v=0.09