smth
par "atpirkšanos" 
2nd-Mar-2013 07:37 pm
Pāris dienas atpakaļ sanāca saruna par "atpirkšanos". Par to, ka ir pāri, kuros par normu tiek uzskatīts, ka gadījuma, ja esi sastrādājis kaut ko, sāpinājis otru, tad.. tad tiešā tekstā pajautā: "Kā varu atlīdzināt sagādātos sirdsēstus?" un saņem pretī atbildi par vēlamo. Viss, kas atliek - sagādāt lūgto un ir miers.
Bet..vai tiešām "miers"? Nezinu, man to grūti saprast. Es laikam no cita skatupunkta uz to visu skatos. Vai mana piedošana ir ziedu pušķa vai jaunu grabulīšu vērtībā? Vai iztērētie 10, 20, 50, 100 lati ir tas, cik vērtas ir manas jūtas un sajūtas?
Man šķiet, ka svarīgāk nesāpināt, nedarīt pāri. Ja ielaid to "atpirkšanās" čūsku, tad var sākt parādīties ieradums: izdaru ko sliktu, atpērkos un miers.
Un man tas ir svarīgi, ka šobrīd zinu, ka nav šādas "atpirkšanās", ka tas, kas tiek darīts, tiek darīts no sirds un tieši tad, kad tiešām to vēlies. Un pārliecība, ka otram tieši šīs pašas lietas ir svarīgas, rada mieru un drošības sajūtu.
Comments 
2nd-Mar-2013 08:13 pm
Un kad nākošreiz cienītais pārradīsies mājās ar puķu pušķi tu jau domāsi ka šis atkal kaut ko sastrādājis ;)
2nd-Mar-2013 08:20 pm
Nereizi nav bijis tā :) Un ceru, ka tā arī nekad nebūs :D
2nd-Mar-2013 10:42 pm
Vienā krievu raidījumā dzirdēju skarbu frāzi "mēs visas atdodamies, starpība tikai tāda kādu cenu katra sev uzliek". Šo atcerējos lasot pārdomas. Sāpina jau mūs visas un visus - tīši vai netīši, bet tās nav attiecības kurās otrs kādreiz netiek sāpināts un te atkal var piekabināt cenu par piedošanu - viens piedod, ja otrs pieglaužas, palūdz piedošanu, varbūt uzvāra tēju, bet cits piedod par jauniem auskariem.
Izdarītais un galarezultāts jau ir viens - pāridarījums un piedošana, atšķiras tikai cena.
Protams, ir vieglāk justies pareizam, ja viss notiek nevis par lietām, bet ar jūtām.

Kas attiecas uz mani - es nezinu kā man patiktu labāk. Bet es bieži dabonu kūkas.
3rd-Mar-2013 11:04 am
Par cenu - piekrītu! Es jau ļoti, ļoti, ļoti sen to esmu teikusi, ka katru "paņem" ar kaut ko savu. Vienai ar plikām jūtām pietiekams, citai vajag materiālas lietas kā mīlestības izpausmi utt. Un katrs tiešām izvēlas to, kas viņam ir tuvāks un labāks. Un pieņemamāks.

3rd-Mar-2013 11:06 am
Paqr to pašu atpirkšanos ar lietām arī var būt radikāli pretējas situācijas
1. "še tev jauns kažoks un turi muti"
vai arī
2. "Lūdzu piedod, te Tev būs mazs iepriecinājusm austiņām".
3rd-Mar-2013 11:11 am
Ak, Tu viltīgā sieviete ! :)))
Nu, jā - kā parasti jautājums par to, kā pasniedz konkrēto lietu :D
Bet, ja nopietni, tad es saprotu, ka man laikam ir nedaudz kategoriska attieksme - kādu brīdi negribas neko materiālu pēc tam, kad ir sāpinājums noticis. Lai nedaudz nosēžas sāpinājums un tad jau arī to jauno grabulīti vairs nesaistīsi ar pāridarījumu.
3rd-Mar-2013 10:29 am
Ir dažādas Mīlestības Valodas: kaut ko izdarīt priekš kāda, pabarot (fiziski vai garīgi), pateikt to vārdiem, uzdāvināt materiālu lietu (ziedus vai grabulīšus). Galvenais, lai pārim izpratne par mīlestības izpausmēm sakrīt, lai viņi saprot, ko otrs ir gribējis teikt. Tad jau neizskanēs teksts par "atpirkšanos";)
3rd-Mar-2013 11:01 am
Šobrīd tiešām netiek runāts par dažādām mīlestības izpausmes valodām :) Šoreiz tiešām tikai un vienīgi par tiem gadījumiem runāju, kad tiek nodarīts pāri, aizvainots otrs. :)
Bet par tām dažādām valodām - piekrītu gan. Ir tik daudz veidu, kā vari parādīt otram, ka esi svarīgs :)
3rd-Mar-2013 11:17 am
Nu bet atvainošanās par pāridarījumu taču arī ir mīlestības daļa! Jo cilvēkam, kas mums vienaldzīgs, mēs varam arī pagriezt muguru, neatvainojoties. Atvainojamies mēs tikai tiem, kas mums svarīgi.
3rd-Mar-2013 11:20 am
Laikam es ne tik precīzi uzrakstīju, ko domāju.
Īsumā - man svarīgaka cilvēka patiesa atvainošanās un izpratne par to, kas nav tā, nevis vienkārši iedota kāda manta kā kompensācija :>
3rd-Mar-2013 11:29 am
Laikam arī es precīzi neuzrakstīju: kapēc Tev šķiet, ka tikai vārds "piedod" ir patiesa atvainošanās, bet iedota manta nevar būt iedota patiesi un no sirds kā atvainošanās? Varbūt citam cilvēkam tieši šādi izpaužas patiesas jūtas?
3rd-Mar-2013 12:01 pm
Laikam gan tāpēc man tas šķiet, ka tiku audzināta tā. Es nesaku, ka tas nav pareizi globāli. Varbūt ir cilvēki, kuriem tas šķiet ok un pieņemami, un pareizi.
Bet es zinu, ka es to negribētu attiecībā pret sevi.
Kas der vienam, neder citam.
3rd-Mar-2013 12:17 pm
Es tieši par to, ka katram ir citādāk, un nosodīt un teikt, ka cita veida atvainošanās nav patiesa un no sirds, varbūt nav gluži vietā:)
3rd-Mar-2013 12:28 pm
:D Labi, ka nonācām pie kopsaucēja :D
This page was loaded May 6th 2024, 11:19 pm GMT.