smth
 
20th-Mar-2009 02:40 pm
juutos bezgala paarsteigta.
piezvaniija kundziite, kuru pirms kaada laika nokonsulteeju. saakumaa domaaju, ka vinja ar ironiju un saraksmu man saka paldies. bet..kad vinja turpinaaja runaat, sapratu, ka patiesiibaa cilveeks no visas sirds pateicas par to, ka tas, ko vinjai un vinjas viiram ieteicu, tieshaam nostraadaaja un viss ir kaartiibaa.
joprojaam seezhu un nesaprotu, kas tas bija :> cilveeki jau biezhi zvana un taujaa peec padoma..un tu lielaakoties saskaries ar negatiivaam emociijaam. bet te peekshnji cilveeks naak ar pozitiivaam emociijaam. taapeec laikam taads paarsteigums.
tomeer patiikami dzirdeet paldies par savu darbu.
Comments 
20th-Mar-2009 05:12 pm
Jā, taisnība, bet nu - man piemēram, darba specifika tāda, ka zvana vai nu jaunie, potenciālie klienti (pozitīvi noskaņotie, vairākums), esošie par apmaksu un citiem jautājumiem (neitrāli), vai ar sūdzībām (mēdz būt pat mega indīgi varianti) un pavisam reti kāds iedomājas piezvanīt ar uzlavu par labi padarītu darbu.
Liela daļa no klientiem uzskata, ka ar maksu par pakalpojumu, viņi ir nopirkuši uzņēmumu ar darbiniekiem un karalisku, bezierunu servisu. :D
20th-Mar-2009 05:14 pm
nu jaa... visnotalj preciizs raksturojums...
This page was loaded May 23rd 2024, 1:47 pm GMT.