smth
Replying To 
20th-Mar-2009 05:12 pm
Jā, taisnība, bet nu - man piemēram, darba specifika tāda, ka zvana vai nu jaunie, potenciālie klienti (pozitīvi noskaņotie, vairākums), esošie par apmaksu un citiem jautājumiem (neitrāli), vai ar sūdzībām (mēdz būt pat mega indīgi varianti) un pavisam reti kāds iedomājas piezvanīt ar uzlavu par labi padarītu darbu.
Liela daļa no klientiem uzskata, ka ar maksu par pakalpojumu, viņi ir nopirkuši uzņēmumu ar darbiniekiem un karalisku, bezierunu servisu. :D
Reply Form 
From:
Username:
Password:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Subject:
No HTML allowed in subject
  
Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.
This page was loaded May 24th 2024, 9:11 am GMT.