Удачи, puikas un meitas

From:[info]ripp
Date:14. Marts 2007 - 13:22
(Link)
да что вы все. какя разница, в конце концов. ну хотят потявкать, пусть тявкают себе.
[User Picture]
From:[info]puika
Date:14. Marts 2007 - 18:03
(Link)
ko cepies? ja reiz ziņo par to, kas notiek ar cibu, tad lūdzu visiem saprotamā valodā. ir pietiekoši daudz cilvēku, kuri nesaprot krievu valodu.
starpcitu, [info]deniss'am nebrauc vis augumā par to, ka kādam te krievi nepatīk, bet gan par to, ka nevar latviešu valodā paziņot. tomēr ir atšķirība. tikdaudz kā latviešu valodu, dzīvodams Latvijā, var iemācīties. nav īpaši daudz prasīts.
[User Picture]
From:[info]lauwa
Date:4. Aprīlis 2007 - 08:00
(Link)
Ja latvieshi pashi nevar(negrib) tikt ar cibu galaa, tad ljaujiet to dariit cilveekam kas var(grib), pofig kaadaa valodaa.
Muuzhiigaa gaudoshana, ibicik!
[User Picture]
From:[info]puika
Date:4. Aprīlis 2007 - 08:06
(Link)
krietnu laiku no inboksa puses nekas netika darīts un nu, kad dažas fīčas tika salabotas, tad nu tas tiek cildināts. paskatīsies, kas (ne)būs turpmāk.
nevis mūžīgā gaudošana, bet [info]deniss'a lielais aizvainojums ir tāds pats kā, ka bērnam, kuram tikko atņēma konfekti.
[User Picture]
From:[info]lauwa
Date:4. Aprīlis 2007 - 10:07
(Link)
Es arii vinja vietaa uzspljautu uz to visu. No pirmaas dienas, kaa cilveeks saaka kaut ko dariit pa cibu kaudze ar dziivi neapmierinaato saaka gaudot. Tagad lai pashi tiek galaa :D
[User Picture]
From:[info]puika
Date:4. Aprīlis 2007 - 18:14
(Link)
a jēga no tā, ka daļa cilvēku nezin par to, kas tiek uzlabots, darīts?
tauta nelūdza neko ūbermegakrutu, tikai izteikties tā, lai visi to saprastu. tas ir daudz prasīts?
imo, nav jēgas par šito diskutēt, jo, nejau ar dzīvi neapmierinātie sāk gaudot, bet gan cilvēks, kurš visu uztver pārāk asi. peace
[User Picture]
From:[info]phoenix
Date:6. Aprīlis 2007 - 20:07
(Link)
tu pārāk asi uztver. piemēram, es neprotu lasīt krieviski. Un ne sava slinkuma pēc vai slikto sekmju skolā pēc. Man vienkārši nekad nav bijusi krievu valoda un saskare ar kreivvalodīgajiem. Un man tomēr šķiet, ka būtu korekti visamz 2 valodās tos paziņojumsu likt, ja jau to kreivu valodu par katru cenu vajag. vai, kā tagad - vidusceļu angliski ;)
[User Picture]
From:[info]mazheks
Date:14. Marts 2007 - 13:24
(Link)
Эу, Денис, да ты зачем так? Мы же не звери в конце концов, и вообще-то из за парочки экземпляров паритьса не надо :)
[User Picture]
From:[info]dienasgramata
Date:14. Marts 2007 - 14:09
(Link)
абидился!
[User Picture]
From:[info]toadbeauty
Date:14. Marts 2007 - 13:32
(Link)
a? ne ponjal!
русских много где нелюбят.
ну и что из этого?
нет мне та что...
Здесь многие кошек не любят... :D

"puikas un meitas" pierakstu mazajā blociņā pie spārnotajiem teicieniem.
[User Picture]
From:[info]ravejsledzejs
Date:14. Marts 2007 - 14:12
(Link)
Дорагая, я думаю что нада записать всю фразу: "Удачи, puikas un meitas" ;o)
[User Picture]
From:[info]prtg
Date:14. Marts 2007 - 14:55
(Link)
Līdz šim bija dzirdēts tikai "puiki un meiteņi" no diferenciālvienādojumu pasniedzēja.
[User Picture]
From:[info]siltavieta
Date:14. Marts 2007 - 13:36
(Link)