smth
Commenting To
2nd-Apr-2019 10:38 pm - vakars pie Donavas
0402

No rīta krāmēties - papildus stress, jo bail, ka par vēlu izbrauksim. Nedaudz kavējām (pēc mana plāna), tomēr viss raiti lidostā sanāca. Bagāžu bez lielas rindas nodevām, dokumentu kontrole vispār žigli, bet nedaudz iestrēgām uz mantu kontroli.
Atkal rokas pārbaudīja. Abiem. Tā par to nosmējāmies, ka man ir laikam kaut kāda atzīme, ka visur regulāri pārbauda uz sprāgstvielām. ;>
Lidojums patīkams. Forši, ka kalni apakšā redzami. Sniegs vietām vēl uz kalniem redzams.
Laidāmies lejā pāri Budapeštai. Skaistums neaprakstāms. Pilsēta tiešām ir ārkārtīgi skaista no augšas. Un tie tilti pāri Donavai, un parlaments, un pils kalns.. LIELISKI!
Ātri tikām ārā no lidostas. Bagāžu saņēmām bez liekas kavēšanās. Biļetes uz busu un metro nopirkām lidostā. Jāatzīst, ka buss + metro ir diezgan ērts variants, lai tiktu līdz pilsētai. Viss sanāca lieliski, bez liekas kavēšanās! :)
Viesnīcu atradām arī ātri. Lieliska izvēle, jo viss ir tieši tā, kā gribētos. Ja bildēs Adina izskatījās nedaudz drūma, tad tur, uz vietas esot, bija viss ļoti labi. Virtuvīte, lai arī neliela, tomēr pietiekami funkcionāla. Skapī atradām arī gludināšanas dēli un gludekli. :) Negaidīti nedaudz, bet patīkami. :)
Izkrāmējāmies, atpūtāmies un devāmies uz veikalu. Pārtiku nopirkām Lidlā. Nopirkām standartiņu, ko parasti - gaļa, dārzeņi, piena produkti, maize utt. Nolēmām arī sevi iepriecināt ar strūdelēm pie kafijas. Lieliskas biezpiena un magoņu strūdeles! :) Skaidrs, ka iesim pirkt vēl tādas. ;)) Arī vietējo vīnu nopirkām, lai vakaros būtu ko malkot. Ja jau esam Ungārijā, nevar taču nepagaršot vīnu! :)))
Pusdien-vakariņas ļoti gardas pagatavojām - itāļu pelmenīši ar trifelēm un krējumu, vītināta gaļā, stipra un laba kafija ar pienu un strūdelēm - magoņu un biezpiena. Vīns.. Gardi! Laime pilnīga iestājās! :)
Paēduši, atpūtušies izgājām pastaigāt. Iegājām vienā tirdzniecibas centrā, kas netālu no viesnīcas atrodas. Es sev nopirku Cameaïeu pāris kardigānus un džemperi, jo bija atlaides, C&A kokvilnas blūzes, ko ikdienā dragāt uz darbu, zeķes, veļu, Ž.mazdēlam drēbes arī paķērām. Izvēle nebija milzīga, bet tomēr šo to atradām. ;)
Pēc veikaliem nedaudz atpūtāmies un devāmies līdz Donavai, pāri tiltam, pa krastmalu gar Zvejnieku bastionu un pa citu tiltu atpakaļ, lai dotos uz viesnīcu. Silti, pilsēta skaisti izgaismota. Apburoši! :) 10 km noieti. Skaista pilsēta vakara gaismās - plašums, smukās, lielās ieejas durvis.
Vakarā bildes draugiem un ģimenei nosūtīju, lai visiem ir prieciņš no mūsu atvaļinājuma. ;) Ivars izmantoja situāciju un uzaicināja uz Santas izlaidumu 28.maijā no rīta. Ārprāts, Santai jau seši un jau jāiet būs skolā! Liels bērns!
Ir forśa sajūta šovakar, jo pilsēta skaista, jo silti (vēl vakarā, uz viesnīcu ejot, Ž.īsām piedurknēm kreklā, bet man plāns džemperis).
Tagad vakarā kaķus paskatījāmies kamerā. Pa dienu Pušu tikai redzējām, jo gulēja uz lielās mājas, bet vakarā abas - Triša uz lielās mājas, bet Puša uz vecās Dukša mājas. Labi, ka viss mājās mierīgi. :) Mums pašiem mierīgāks prāts. Pagaidām ļoti labi ir viss!
Comment Form
From:
Username:
Password:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Subject:
No HTML allowed in subject

Message:

Notice! This user has turned on the option that logs your IP address when posting.
This page was loaded Apr 19th 2024, 9:34 pm GMT.