smth
Pļaviņās plāno ieviest maksu par iebraukšanu pilsētā 
3rd-Sep-2009 09:08 am
Publicēta: 07:31 03.09.2009.

Rīga, 3.sept., LETA. Lai varētu iegūt papildu naudu pilsētas budžetā un varētu to ieguldīt Daugavas ielas - galvenā tranzītceļa caur Pļaviņām septiņu kilometru garumā - atjaunošanā un satiksmes drošības uzlabošanā, Pļaviņu novada dome apsver iespēju ieviest maksu par iebraukšanu pilsētā līdzīgi kā tas darbojas iebraucot Jūrmalā.
Ja citas iespējas nebūs, deputāti ir gatavi lemt par šādu variantu, sacīja pilsētas domes priekšsēdētāja Gunta Žilde, šodien vēsta laikraksts "Diena".
Pašvaldības uzdevums ir uzturēt šo ielu kārtībā, tomēr tai neesot tādas naudas, lai visu septiņu kilometru garumā atjaunotu laika gaitā faktiski izzudušos trotuārus, ierīkotu norobežojošas barjeras un veiktu citus darbus, lai padarītu ielu drošāku.
Satiksmes intensitāte šeit ir ap 6000 automašīnām diennaktī, piektdienu vakaros un brīvdienās - vismaz divas reizes lielāka, daudzi neievēro atļauto braukšanas ātrumu.
Pašvaldība saņēmusi atteikumu piešķirt valsts finansējumu noslogotās ielas sakārtošanai, noraidīts arī satiksmes drošības uzlabošanas projekts, kam bija plānots piesaistīt ERAF līdzekļus. ERAF projekts noraidīts, jo projektu vadītājam nebija pietiekamas pieredzes, savukārt Satiksmes ministrija valsts naudas nedošanu pamato ar to, ka Daugavas iela pieder pašvaldībai un tās pienākums ir rūpēties par to pašai, ministrijas skatījumā tā nav tranzītiela.
Jautājums par iebraukšanas maksas ieviešanu ir pašvaldības kompetencē. Tas gan var prasīt ilgāku laiku, jo pašvaldībai jāveic izmaiņas normatīvajos aktos, turklāt jāsarīko sabiedriskā apspriešana, un tās laikā pašvaldība var sastapties arī ar pretestība - pret iebraukšanas maksu varētu būt vietējie uzņēmēji, uz Daugavas ielas vien ir trīs veiklai, kam, ieviešot nodevu, potenciālie klienti varētu mest līkumu.
Alternatīva ir Pļaviņu apvedceļš, kas gan ceļu līdz pagriezienam uz Jēkabpili pagarina par 12 kilometriem. ja pašvaldība tomēr izšķirsies ieviest iebraukšanas maksu, šī summa varētu būt no 50 santīmiem līdz vienam latam un attiektos tikai uz pārvietošanos Daugavas ielā. Pilsētas iedzīvotājiem nodeva nebūtu jāmaksā.

njaa..nu, ko lai saka. jaa, es lielaakoties pati izveelos apvedcelju. divu iemeslu deelj-1)brauc normaalaa aatrumaa un 2)normaals asfalts. riebjas braukt cauri pljavinjaam galvenokaart taa iemesla deelj, ka tumsaa tur ir pietiekami sarezhgjiiti braukt - celja apziimeejumu nav un reizeem sanaakt braukt pat nedaudz uz aklo - nevari buut droshs par to, vai kaadaa briidii no asfalta reaali jau nebuusi nobraucis uz apmales. jaa, cauri pilseetai ir mazaak km. un pa apvedcelju braucot ir zveeru riska moments. tomeer.. joprojaam laikam izveeleeshos apvedcelju. tukshaak, mieriigaak. un smuki dabasskati, kur aci pamielot :)
vispaar jau janciigi, ne tik sen bija diskusijas par to, ka juurmalai vajadzeetu atcelt iebraukshanas maksu.. bet redz, te veel viens izdomaajis, ka vajag. nezinu, nezinu. kaut kas ir achgaarns, vai?
Comments 
3rd-Sep-2009 09:17 am
pie visa vainīgs ir nabaga projekta vadītājs bez pieredzes
3rd-Sep-2009 09:21 am
tas laikam ir pats dumaakais, kas var buut.
3rd-Sep-2009 10:00 am
nē, dumāk ir zināt, ka var, bet nemaz neiesniegt projektu kā D-tilta gadījumā
3rd-Sep-2009 10:17 am
ak, jaa.. mums ir arii shaads pasaakums! :>
3rd-Sep-2009 09:35 am
labi, braukšu tad pa apkārtceļu, vismaz tas nav tik bedrains... bet nu tas nav nopietni!! Jūrmalā šī prakste jau nonāca pie secinājuma, ka vēl mazāk iebrauc un vēl mazāk kādam to lielo slaveno Jūrmalu vajag, bet Pļaviņas taču ir pilnīgi nostats un mazsvarīgs miestiņš... vienā mierā visi rikšos pa šosi, nevis cauri bubinās. un no tā gribot iekasēt lieku kantiku, beigās zaudēs latus, jo veikalos nebūs, kas piestāj un iemet piķi. to taču var redzēt, uz kā dzīvo veikali- no tā, ka atrodas gar visu galveno ielu tā, lai nav jābrauc nost no ceļa un kārdinot ik pēc pāris metriem savs.
3rd-Sep-2009 09:44 am
sēžu un domāju- nē nu trakam jābūt, lai ko tādu izlemtu! viņi tik tiešām nogremdēs to pašu ekonomisko iespēju izaugt, kas viņiem dota. es laikam mēģinātu drīzāk izmantot Daugavas tuvumu un dabas skatus uz to, lai tieši vairāk brauc garām un tādējādi kaut kā vairāk padarīt naudiņienesību lielāku..
3rd-Sep-2009 10:34 am
zini, mazpilseetaam jau pagruuti vispaar ir ar taam piesaisteem.. ir jaabuut kaut kam iipasham, lai ljauzhu masas tieshaam biezaa slaanii dotos turp.
saprotu arii vinju izmisumu - iela ir drausmiigaa staavoklii. un piektdienaas tieshaam lielaakaa auto pluusma ir liidz pljavinjaam aptuveni. tad paliek aizvien mazaak un mazaak.. no pljavinjaam liidz jeekabpilij un taalaak jau tieshaam taads riktiigais mierinjsh ir.
3rd-Sep-2009 10:47 am
iela ir diezgan remontēta.. vissūdīgākā ir tieši tur, kur viņu pašu karjers.
bet nu.. lai domā kā grib. katram ir iespēja domāt ar galvu, bet vai to izmanto lietderīgi.. jau cits jautājums.
piemēram manā miestā paņe'ma nenormālu piķi no ES, lai visas ielas garumā apmēram 4-5 km izliktu gājēju ietvi ar bruģi. vot par to gan man tā īsti nepieleca derīgums. sevišķi,ja miestā vieni pensionāri un bezdarbnieki, no kuriem nodoklis iekšā nenāk un atdot krītu praktiski neiespējami.
bet par j-pili. es pati cik reižu esmu šovasar braukusi cauri, jo man lauki latgalē. bet nu tur tiešām vāks ar to remontu. paši cik reižu esam gribējuši iegriez tur vai tur, bet atduramies, ka nevar tikt iekšā, tāpēc braucam vien tālāk.. un ticu, ka tikai tāpēc jau arī bankrotē, jo ļoti visi veikaliņi cerēja uz tiem caurbraucējiem, kas kā tradīciju jau veidoja ar ieiešanu tur vai tur iekšā.. un pavērojot nedēļas nogales- nu ļoti daudz cilvēku caur j-pils ielām caurbrauc un vismaz puse piestāj, lai kur ieskrietu pēc kafijas vai siltām maizītēm,ielietu benžu vai vienkārši nopirktu saldējumu..
3rd-Sep-2009 10:54 am
nu man agraak bija tradiicija piestaat j-pils nestee uztankoties un statjikaa panjem kafiju :) un peec tam iebraukt elvi, lai panjemtu mums ar teeti vakaraa dzeramo alu :) kopsh remontiem - nedaru nevienu no triis lietaam :(
hmmmz.. a kuraa vietaa Tev lauki?
3rd-Sep-2009 11:00 am
pa ceļam uz rēzekni :) vieni un otri jau pierobežā :))
3rd-Sep-2009 11:04 am
aa, tad juus jeekabpilii griezhat nost uz reezeknes celju.. :)
es gan veel uz priekshu krietnu briidi laizhu :) un tad liivaanos griezhu nost no a6 shosejas ;)
3rd-Sep-2009 11:13 am
:)) katram uz savu pusi :)) tur tālāk arī turpinās remonti apmēram 60 km garumā. tur jau divus gadus ir kāpšļi ik pa brīdim un tādi, ka ui ui kas ar riepām notiek, ja laikus strauji nesabremzējas un neuzrāpo lēnām. nesen sanāca braukt uz tālajiem laukiem- tur ar ir bijis nesen salīdzinoši spēcīgs remonts. daudzu krustojumu vietā miniapaļi ieviesti.
pēdējo reizi ietriecos vienā neapzīmētā kāpslī tā, ka riepas nolaida gaisu un bulkvāģa kaste ļoti žēli novaidējās. lai gan tikai tikko biju izripinājusi no vienas apdzīvotas vietas, ātrums tā ap 60 tikai bija. tāpēc man vairs tā īsti neuztic stūrēšanu :)) veči ja pārlaiž riepas, tad tā nav tāda krīze, kā ja sievišķis. :)) bet nu man arī nav nekāda prieka to posmu braukt pašai.
3rd-Sep-2009 11:24 am
oj, uz taa celja man pat raapties virsuu negribas. liekaas briesmiigs :(
ai, vispaar pabraucot pa lt un pl celjiem, muuseejie dikti nozheelojami izskaataas ;(
3rd-Sep-2009 11:40 am
pilnībā piekrītu.
3rd-Sep-2009 10:33 am
man kaut kaa vienreiz sanaaca vest no laukiem uz jeekabpili kaiminjienes maasu, kas dziivo jeekabpilii. un shamaa teica, ka reaali shogad ljoti daudzi veikali bankrotee, jo visa taa garaa iela, kas iet cauri visai jeekabpilij, tiek remonteeta un tur nav iespeejams izbraukt.
protams, tas noziimee, ka arii pljavinjaam vareetu buut liidziigi - tie dazhi lielaakie veikali arii vareetu ciest taa apsveeruma deelj, ka ir iebraukshanas maksa...
vvz. nezinu, kaa buutu labaak un pareizaak.
man svariigaakais, lai liepkalni atrastos turpat, kur tie ir, lai varu iepirkt svaigu, siltu un bezgala smarzhiigu maiziiti :)
This page was loaded Oct 12th 2024, 3:26 pm GMT.