ō, tad jau varbūt es velti gaidu no AVIS savu drošibas naudu. Ok, vismaz būšu izmēģinājis, kā tas ir. Katrā ziņā mani neviens par tādu variantu nebrīdināja, kas būtu bijis loģisks un juridiski saistošs pakalpojuma sniedzēja pienākums. Līdz šim - 3x ar Hertz - nekādu problēmu, vienreiz ar vietējo Spānijas kompāniju - arī, pat neskatoties uz to, ka iebuktējām aizmugurējo bamperi, atpakaļgaitā ar busiņu noliecot ceļazīmi 45 grādu leņķī.
Tam konkrētajam busiņam (Seat) bamperis pēc savas būtības bija masīvs dzelzs gabals, apšūts ar elastīgu plastmasu. Pēc minētā incidenta izskatījās, it kā plastmasas apšuvumā būtu vertikāli iegriezts ar trulu nazi. To, ka zem tā kaut kas varbūt ir ieliecies, neviens nezinot neko nepateiktu, un mēs arī neko speciāli neteicām, tante apskatīja busu, un teica "grazias, adios!"
Kārtējo reizi bijām nomaldījušies jaunsacelto Spānijas bāņu jūklī, nobraucām nost uz sānceļa, lai apgrieztos, un tā zīme mazliet patraucēja atpakaļgaitas manevram :)
Nu jā, un buss bija piekrauts ar mantām, zīme bija aklajā zonā, un šoferis nepamanīja, plus visi jau tāpat uz viņu kliedza, un viņš bija mazliet satraucies. Toties pēc brīkšķa uz kādu brīdi bija TĀDS klusums! :)
ooo! :) nu, tad jaanjem savi vaardi atpakalj :) tad neko paarmest nevar ;) un vispaar - tas gan tiesa - shofereetaaju nervozeet nedriikst, citaadi viss var beigties ne paaraak laagaa.. shofereetaajs lielaa meeraa var noteikt noskanjojumu salonaa... un tas ir jaarespektee.