gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2017-05-24 11:01:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Man patīk loģika. Mums senāk bija sava teroristiska organizācija, ja (tiesa civiliedzīvotājus nespridzināja un bija reģionāli specifiska, bet tas nu tā) Tagad viņa kādus 20+ gadus jau vairs neeksistē vai vismaz neko nedara. Tā ir problēma. Ko darīt? Garlaicīgi.
Eureka! Ir taču potenciāli teroristi ārzemēs un mēs pat konkrēti zinām populācijas no kurām viņi nāk. Pie tam viņi turpinās šo lieto paaudzēm uz priekšu. Cue - attiecīgās populācijas masu imports. Nu mums atkal ir daudz daudz terorisma. Un pat krietni vairāk kā senāk. Plusā vēl būs labs pamats pastiprināt 'surveilance state' intensitāti. Jēeeeej!

Godīgi sakot šo valstu cilvēki ir pelnījuši to, kas tajās notiek. Viņi par to pamatā balso. Vienīgi žēl, ka tajās vēl ar vien ir pietiekami daudz arī normālu cilvēku, kas tā nebalso, bet cieš tā pat. Man nav žēl uzspridzinātu liberastu, kas pat pēc šādiem notikumiem uzskatu par pašu svarīgāko bezjēdzīgi virtue signalizēt twatterī, kaut ko nesakarīgi dirst par to kā ''mūs neizšķirs'' (jūs JAU esat drumslas, loši) un apakrot ''islamofobus'' (tā it kā bailes no islama būtu ''iracionālas''). Viņi ir pelnījuši Darvina balvu. Tiem, kas draudzējas ar galvu gan grūti ko ieteikt, ja nu vienīgi migrēt prom uz valstīm, kur šo problēmu nav, jo pie varas ir hitleri.
Sad!


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]extranjero
2017-05-24 11:35 (saite)
Mans kursabiedrs parādīja, kur pie vienas mājas regulāri stāv policijas mašīna, un teica, ka tur policija novēro vienu ekstrēmistu. Bet izraidīt jau nevar, jo Eiropa pagaidām neļauj. Atcerēsimies, ka viens no Breksita argumentiem bija tas, ka ECJ neļāva deportēt notiesātu teroristu, jo viņu dzimtajā valstī spīdzināšot.

Halids Masuds, tas, kurš ar mašīnu notrieca cilvēkus pie Big Bena un uzbruka parlamentam un nogalināja policistu, bija dzīvojis manā mazpilsētā. Mazpilsētās viņi ir vairāk tādi lone wolf, bet nu Mančestra ir musulmaņu kopiena un tur viņi visi noteikti tusējas.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-24 11:51 (saite)
Diezgan nožēlojami, ka Meja, kas it kā dažreiz runā pareizās lietas, šobrīd vairāk domā par to kā runāt par vienotību un paralēli bīda vēl lielāku interneta policejismu, kas būs vērsts pret ''naida runa''. Talking about priorities.
Vairumā Gejropas vairs nav palikuši reālu konservatīvo vai vispār politiķu, kas draudzētos ar galvu. Tā visa viņas Tečeriskā pōzēšana bija tikai tukša diršana.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mansgan
2017-05-24 23:17 (saite)
Tavā mazpilsētā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krishjaanis2
2017-05-25 00:57 (saite)
Atkal tu kaut ko gribi dirst, staļinist?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mansgan
2017-05-25 18:33 (saite)
Staļinists? varētu sīkāk?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

(nav temata) - [info]krishjaanis2, 2017-05-25 23:38:19

[info]kjiimikjis
2017-05-24 12:29 (saite)
Ja ar to sākotnējo teroristu organizāciju domāti īru republikāņu visādie veidojumi, tad apgalvojums, ka 20+ gadus neko nedara, ir bišku neprecīzs, un arī par tiem civiliedzīvotājiem, khm... Oficiāli, protams, apgalvoja, ka centās nespridzināt, bet spridzekļiem ir tā nelāgā īpatnība neprasīt dokumentus, un viņi to gana labi zināja. Bez tam, gan šamo, gan lojālistu grupējumu pusē bija atsevišķi kadri, kas konflikta reliģisko aspektu uztvēra gana nopietni, lai atļautos nolaist no kātiem dažus par nepareiza lūgšanu kantora apmeklējumu.

Lūgšu nepārprast, es necenšos attaisnot musulmaņu teroristus, vai izlikties, ka "nav jau tik traki". Tikai norādu, ka nav korekti apgalvot, ka, lūk, mums pat teroristi bija visi tādi civilizēti, spridzināja tikai tos, kas "pelnījuši", saudzēja garāmgājējus, un ko tik ne. Nu nav tā nekad bijis.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]sirdna
2017-05-24 12:35 (saite)
Ja jau runājam par mūsu cilvēkiem, tad pieminēsim vienus no slavenākajiem latvju teroristiem, Džemu un Marmelādi Imantu, kuri grasījās spridzināt strādniekus, bet samisējās un uzspridzināja dažus nejaušus garāmgājējus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]gnidrologs
2017-05-24 12:53 (saite)
Tieši tā pat es nenoliedzu, ka pašiem bijušas problēmas, bet IRA bija lokālspecifisks drauds. Islams ir drauds visai ne-musulmaniskajai pasaulei un tas tārgetē eksplicīti civiliedzīvotājus. Tā pat arī nepiekrītu apgalvojumiem, ka tas tiek darīts ''baiļu iedvešanai''. Tas tiek darīts tāpēc, ka nogalināt infidelus = ok. Ikdienas darba rutīna, kā iet uz darbu fabrikā. Ja nebūtu visi tie diagabiksīgie salīdzinājumu ''ķipa nu kāda šķirba, mēs jau to pašu darām lol'', es nesprēgātu. Pie tam ar pēdējais nebūtu arguments, pat ja tā būtu taisnība. Nevar ''nelaist'' savā valstī cilvēkus, kas tajā dzimuši.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2017-05-24 13:59 (saite)
"Tā pat arī nepiekrītu apgalvojumiem, ka tas tiek darīts ''baiļu iedvešanai''. Tas tiek darīts tāpēc, ka nogalināt infidelus = ok."

Mazvarbūtīgi, jo priekš tāda pamatojuma stipri mazefektīvi vairums teroristu darbojas. Nav tā, ka viņi nevarētu krietni palielināt upuru skaitu, lietojot parastās metodes, ja vien būtu tāda nepieciešamība.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-24 16:44 (saite)
Vairums teroristu ir fanātiķi ar zemu IQ, tāpēc feilo. Vairumā pēdējā laika incidentu kārotais mērķis ir bijis daudz vairāk upuru, bet kaut kas noiet šķērsām. Kaut vai neuzsprāgušais gruzoviks.
Otra lieta - iebiedēt cenšas organizācijas, ka cenšas panākt kādu politisku rezultātu. Nu tur IRA, ETA. Džihāda mērķis ir ne vairāk ne mazāk kā islama dominance visā pasaulē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2017-05-24 12:40 (saite)
Hm.

Skinheds neonacists piekauj vai nosit teiksim melnādainos. Secinājums - konkrētais skinheds ir noziedznieks + neonacisms ir slikti - agresīva ideoloģija. Visi piekrīt? Visi piekrīt.

Islāma findijs uzspridzina cilvēkus. Konkrētais fundijs ir slikts ibo terorists. Visi joprojām piekrīt, ok. Islāms ir slikti jo agresīva ideoloģija. Daži vairs nepiekrīt un kaut ko saka par islamofobiem

e?

kur konsekvence?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]sirdna
2017-05-24 12:46 (saite)
es tomēr domāju, ka islāma fundiji spridzina tāpēc, ka viņi ir kretīni, nevis tāpēc, ka islāmisti.

Viņi izmanto islāmu kā sava kretīnisma teorētisko pamatojumu, bet, manuprāt, arī "Slavenais pīlēns Tims" būtu izmantojams kā iemesls spridzināt neticīgos suņus, ja tam pieietu pietiekami radoši un enerģiski (kretīniem raksturīgā manierē).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2017-05-24 12:48 (saite)
Hm, tb neonacisti sit nost melnos tāpēc ka kretīni un izmanto neonacismu tikai sava kretīnisma teorētiskajam pamatojumam?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-24 12:55 (saite)
#NotAllNeonazis

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sirdna
2017-05-24 12:59 (saite)
zini, īsti neesmu drošs, tad man jāpastudē attiecīgās tēmas. Ne par nenonacismu, ne islamu es ne sūda nezinu. Es toties šo to zinu par kretīniem un cilvēku smadzeņu tieksmi radīt sev patīkamus stāstus un savas rīcības skaidrojumus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]martcore
2017-05-24 13:07 (saite)
plus vēl nav kur likt enerģiju

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]vaiksts
2017-05-24 13:17 (saite)
Kretīns ir kāds augšā, kas no tā visa kaut ko iegūst. Apakšā ir mudaki parastie, piramīdu dalībnieki un astrologu klienti, no kuriem reizēm pat nav ko paņemt, izņemot laiku, ko tie pavadīs cietumā, vai dzīvību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]honeybee
2017-05-25 07:00 (saite)
IMO loģiski domājoši cilvēki saprot, ka cilvēks un viņa ideoloģija ir divas ļoti dažādas lietas un par sliktu ideoloģiju/reliģiju var saukt tikai tādu, kas principā sastāv no ļaunas idejas (nevis no ideju kopuma, no kurām var izķeksēt kaut ko ļaunu, ja dikti gribas)

Antisemītisms ir slikti nevis tāpēc, ka akurāt pēdējos gados kaut kādi cilvēki skraidītu apkārt, indējot ebrejus, bet tāpēc, ka antisemītismu definē naids pret konkrētu tautu
Neonacisms ir slikti tad, ja neonacismu definē naids pret konkrētām iedzīvotāju grupām (es par šito neesmu 100% pārliecināta, tb nav gana daudz pētīts)
Tajā pašā laikā, ja tu vari reasonably teikt, ka kādu ideoloģiju/reliģiju var mierīgi praktizēt labvēlīgi, tad tu nevari teikt, ka tas automātiski ir "slikti, jo x pārstāvis izdarīja sliktu lietu" - teiksim, sātanisms it kā viss ir briesmīgi par Tumsas Valdnieku, Ekstrēmu Egoismu etc, bet to mierīgi var praktizēt, mācot bērniem kritisko domāšanu; metālistu klipos viss ir par To Kā Visi Mirst Un Dzer Asinis, bet metālisti paši generally ir diezgan mīlīgi cilvēki, etc..
Islāmticīgo savukārt ir tik dafiga daudz, ka tu pat nemeklējot vari zināt, ka šo reliģiju ir iespējams praktizēt - un to arī praktizē -
miermīlīgi un labvēlīgi (tb gnidriņš un tu varat mierīgi rakstīt par to, kāds islāms ir ļaunuma iemiesojums, neuztraucoties par to, ka kāds jums nogriezīs jūsu gudrās, bet praksē nepietiekami izmantotās galvas)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2017-05-25 10:12 (saite)
Vispār ja es pareizi saprotu, tad abus šos pasākumus (dažādus nacisma un islāma veidus)definē atšķirību postulēšana un uzturēšana, kur vienā gadījumā atšķirība ir ``pareizā/ nepareizā(s) iedzimtība``, otrā ``pareizā/ nepareizā(s) ticības``. Neārieši - zemāka grupa, neticīgie - zemāka grupa. Droši vien ka abus var praktizēt neagresīvi, bet jautājums vai viņos ir ``drošinātājs`` pret agresiju?

Tas ir tāpat kā ar nacionālismu parasto, viņu teorētiski var praktizēt neagresīvi, bet prakse rāda, ka šausmīgi bieži tiek nobraukts uz agresiju

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-25 10:47 (saite)
''Tas ir tāpat kā ar nacionālismu parasto, viņu teorētiski var praktizēt neagresīvi, bet prakse rāda, ka šausmīgi bieži tiek nobraukts uz agresiju''

Kāda ''prakse''. Viens gadījums pirms 70 gadiem? Es atļaušos atgādināt, ka Vācijas batshit crazyness bija ļoti daudz citu veicinošu faktoru. Par to ir sarakstīts čupām grāmatu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

(nav temata) - [info]ctulhu, 2017-05-25 10:56:38
(nav temata) - [info]gnidrologs, 2017-05-25 11:02:46
(nav temata) - [info]ctulhu, 2017-05-25 11:08:40
(nav temata) - [info]gnidrologs, 2017-05-25 11:26:00
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 11:54:51
(nav temata) - [info]gnidrologs, 2017-05-25 12:10:20
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 12:17:12
(nav temata) - [info]axsys, 2017-05-25 13:07:25
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 13:24:07
(nav temata) - [info]gnidrologs, 2017-05-25 13:55:52
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 15:11:00
(nav temata) - [info]axsys, 2017-05-25 17:01:48
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 17:29:27
(nav temata) - [info]axsys, 2017-05-25 17:41:08
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 17:46:34
(nav temata) - [info]gnidrologs, 2017-05-25 20:18:51
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 20:24:37
(nav temata) - [info]gnidrologs, 2017-05-25 20:54:43
(nav temata) - [info]ctulhu, 2017-05-25 12:31:30
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 12:44:19
(nav temata) - [info]ctulhu, 2017-05-25 12:56:15
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 13:02:02
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 13:40:35
(nav temata) - [info]axsys, 2017-05-25 16:09:01
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 16:21:30
(nav temata) - [info]axsys, 2017-05-25 16:42:56
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 16:57:42
(nav temata) - [info]axsys, 2017-05-25 17:07:18
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 17:16:09
(nav temata) - [info]axsys, 2017-05-25 17:19:38
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 17:28:18
(nav temata) - [info]axsys, 2017-05-25 17:32:00
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 17:47:28
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 17:48:54
(nav temata) - [info]ctulhu, 2017-05-25 17:58:29
(nav temata) - [info]ctulhu, 2017-05-25 17:09:57
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 17:19:17
(nav temata) - [info]axsys, 2017-05-25 17:20:55
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 17:44:21
(nav temata) - [info]axsys, 2017-05-25 17:46:35
(nav temata) - [info]ctulhu, 2017-05-25 17:52:01
(nav temata) - [info]kjiimikjis, 2017-05-25 22:46:34
(nav temata) - [info]ctulhu, 2017-05-25 17:21:22
(nav temata) - [info]axsys, 2017-05-25 17:10:11
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 17:20:02
(nav temata) - [info]axsys, 2017-05-25 17:25:36

[info]gnidrologs
2017-05-25 10:44 (saite)
''par sliktu ideoloģiju/reliģiju var saukt tikai tādu, kas principā sastāv no ļaunas idejas''

Korāns tev nepiekrīt. Ar atrunu, ka islams, protams, NAV ļauna ideja, ja pats esi musulmanis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 11:58:44
(nav temata) - [info]gnidrologs, 2017-05-25 12:03:02
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 12:13:53
(nav temata) - [info]axsys, 2017-05-25 13:04:43
(nav temata) - [info]gnidrologs, 2017-05-25 14:04:23
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 15:08:43
(nav temata) - [info]ctulhu, 2017-05-25 15:35:49
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 15:40:30
(nav temata) - [info]ctulhu, 2017-05-25 15:56:54
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 16:00:32
(nav temata) - [info]ctulhu, 2017-05-25 16:06:15
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 16:25:15
(nav temata) - [info]ctulhu, 2017-05-25 16:35:05
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 16:44:27
(nav temata) - [info]ctulhu, 2017-05-25 16:46:12
(nav temata) - [info]axsys, 2017-05-25 16:57:39
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 17:06:33
(nav temata) - [info]ctulhu, 2017-05-25 17:14:35
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 17:42:21
(nav temata) - [info]ctulhu, 2017-05-25 17:47:58
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 17:50:34
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 20:16:55

[info]sirdna
2017-05-25 12:29 (saite)
Un tomēr :)

https://www.washingtonpost.com/news/post-nation/wp/2017/05/23/a-neo-nazi-converted-to-islam-and-killed-2-roommates-for-disrespecting-his-faith-police-say/?utm_term=.a3d6185af3ee

Islāms 2 : Neonacisms 0.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 12:33:22

[info]chrono
2017-05-25 16:28 (saite)
Loģiski domājošs cilvēks arī saprot, ka ideoloģija nav atrauta no tās praktizēšanas un ja tās iespaidā puse tās praktizētāju uzskata, ka nāve par laulības pārkāpšanu ir pilnīgi OK, tad man rodas šaubas, ka šī ideoloģija ir laba vai neitrāla. Lai kaut kas būtu slikts, tam nav jābūt homogēni sliktam, jo ja mans lieliskais un vienmēr izpalīdzīgais kaimiņš ik pa laikam izvaro kādu mazu meiteni es viņu saukšu par sliktu, nevis labu, jo negatīvais šajā gadījumā spēlē daudz lielāku lomu nekā viss labo īpašību daudzums viņā. Protams, puse musulmaņu neuzskata, ka ir OK nomētāt ar akmeņiem Tevi, ja esi nodarbojies ar seksu pirms laulībām, bet puse uzskata un tīri praktiskā ziņā ideoloģija, kas tādos daudzumos ražo morālus deģenerātus ir slikta, it sevišķi salīdzinot ar citām ideoloģijām, kuras neko tādu neparedz. Protams, var piesieties un teikt, ka atsevišķi fragmenti tajā ir slikti, bet ja šie fragmenti ir daļa no praktizēšanas (un Korānā un tā pielikumos ir pietiekoši daudz sliktu fragment), tad var izteikt arī viedokli par pašu ideoloģiju kopsummā, jo darvas pilieniem ir liela nozīme šajā medus mucā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 16:40:57
(nav temata) - [info]axsys, 2017-05-25 16:53:11
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 17:08:54
(nav temata) - [info]axsys, 2017-05-25 17:13:26
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 17:30:21
(nav temata) - [info]axsys, 2017-05-25 17:36:16
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 17:39:42
(nav temata) - [info]axsys, 2017-05-25 17:43:11
(nav temata) - [info]chrono, 2017-05-25 17:14:00
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 17:37:21
(nav temata) - [info]chrono, 2017-05-25 17:58:48
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 18:51:53
(nav temata) - [info]chrono, 2017-05-25 20:52:49
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 21:31:59
(nav temata) - [info]chrono, 2017-05-25 22:24:43
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-25 23:16:22
(nav temata) - [info]chrono, 2017-05-25 23:44:21
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-26 07:10:43
(nav temata) - [info]chrono, 2017-05-26 11:50:52
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-26 12:00:37

(Nodzēsts puksts)
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-26 12:25:35
(nav temata) - [info]ctulhu, 2017-05-26 12:42:42
(nav temata) - [info]gnidrologs, 2017-05-26 13:19:16
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-26 13:48:51
(nav temata) - [info]gnidrologs, 2017-05-26 14:05:23
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-26 14:24:24
(nav temata) - [info]gnidrologs, 2017-05-26 16:09:07
(nav temata) - [info]ctulhu, 2017-05-26 16:16:58
(nav temata) - [info]gnidrologs, 2017-05-26 18:41:45
(nav temata) - [info]ctulhu, 2017-05-26 19:24:21
(nav temata) - [info]gnidrologs, 2017-05-26 20:05:14
(nav temata) - [info]ctulhu, 2017-05-27 00:51:55
(nav temata) - [info]gnidrologs, 2017-05-26 12:20:11
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-26 12:30:30
(nav temata) - [info]chrono, 2017-05-26 12:53:08
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-26 13:00:14
(nav temata) - [info]chrono, 2017-05-26 13:40:35
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-26 14:02:08
(nav temata) - [info]chrono, 2017-05-26 14:39:01
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-26 14:53:18
(nav temata) - [info]ctulhu, 2017-05-26 15:12:01
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-26 15:16:44
(nav temata) - [info]gnidrologs, 2017-05-26 16:13:21
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-26 16:19:38
(nav temata) - [info]gnidrologs, 2017-05-26 18:43:47
(nav temata) - [info]chrono, 2017-05-26 15:38:12
(nav temata) - [info]honeybee, 2017-05-26 15:41:33
(nav temata) - [info]chrono, 2017-05-26 15:53:11

[info]ulvs
2017-05-24 12:58 (saite)
Tieši tā (par pirmo rindkopu). Taču neuzskatu, ka kāds būtu pelnījis mirt tikai tāpēc, ka viņa valsts vēlas ieviest daudz spēcīgākus deep state tipiskus elementus. I mean, ko gan maza meitenīte vai viņas stulbie vecāki zina/saprot (viņi, pieņemu, nav nedz libtardi, nedz conservatardi, jo dzīvo vienkāršas ārpusinterneta dzīves)? Viņi pat noteikti nav normāli netizeni, un kā zināms - interents ir vienīgā vieta, kur vispār var nonākt pie kaut kādiem reālistiskākiem secinājumiem par to, kas notiek un kādā dirsā drīz būsim (paralēli, protams, internets kalpo kā izcils dezinformācijas avots).

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2017-05-24 16:49 (saite)
Nav pelnījuši, bet nav arī žēl. Var jau teikt, ka breinvaša upuri, bet ja redpillinga trešolds ir tik augsts vai vispār nav, tad tu esi norakstīts jebkurā gadījumā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?