aņa delovejevna ([info]deloveja_kundze) rakstīja,
@ 2017-08-17 15:53:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
nezināju, ka tas ir iespējams, bet man reāli ar katru ceturtdienu arvien vairāk pieaug nicinājums pret cehs.lv


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]iive
2017-08-17 16:06 (saite)
Jā, šis man šķiet viszemiskākais no lasītajiem. Jo īpaši ar topošo māmiņu saukāšanu par derdzīgi resnām.

(Atbildēt uz šo)


[info]mis_sarajevo
2017-08-17 16:09 (saite)
Es vnk vairs neko no viņiem nelasu.
Noskurinos, kad kāds par šiem kaut ko ietvīto un ignorēju.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2017-08-17 16:43 (saite)
this

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krii
2017-08-17 16:14 (saite)
Emmm... man laikam tieši šoreiz likās norm., un ka apmēram tā arī ir, un nudien būtu labi, ja sievietes ar bezgaumīgiem selfijiem sevi kompromitētu retāk.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]klusais_okeans
2017-08-17 16:16 (saite)
kas vainas bezgaumīgiem selfijiem?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2017-08-17 16:19 (saite)
Manuprāt, diezgan dumja emociju bada un apkārtējo uzmanības diedelēšanas izpausme. Mani īpaši nekaitina, es pati nebūtu tik skarbi ierēkusi, bet pasmīkņāt reizēm gribējies.
Ļaunuma, protams, nekāda no tā nav. Labuma diemžēl arī nē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]penny_lane
2017-08-17 16:36 (saite)
es nelasīšu rakstu, bet piezīmēšu, ka es, sākot taisīt selfijus, sakonektējos ar savu ķermeni, kurš man pirms tam riebās daudz vairāk. man ir vesela čupa privāto selfiju, kurus taisu visbiežāk tad, kad uznāk depris kaut kāds. tad savācies, saņemies un sabildē sevi visādos jocīgos veidos, kur iekša un ārā ir komfortā ar sevi. paliek labāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]klusais_okeans
2017-08-17 16:40 (saite)
mhm, make self-love great again

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krii
2017-08-17 16:48 (saite)
Privāti, lai pavērotu sevi dažādos rakursos, kā pašterapijas veids droši vien ir OK. Tikmēr, kamēr ar to nesāk nepārprotami izmisīgi lūgt apkārtējo atzinību, neviens arī nesmejas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]deloveja_kundze
2017-08-17 16:52 (saite)
bet redzi, man tas neliekas arī kā sliktākā lieta pasaulē. acīmredzot kādam tas ir svarīgi, man jau nav grūti noskrollēt garām tai bildei.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2017-08-17 16:55 (saite)
Man arī galīgi neliekas sliktākā lieta pasaulē (pieņemu, ka Ceham arī nē, ne tuvu nav ciniskākais raksts), bet bišķi smieklīgi un nožēlojami šķiet gan.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

(Nodzēsts puksts)

[info]penny_lane
2017-08-17 16:58 (saite)
turpmāk es izmantošu interneta diskusijās selfijus kā argumentus. OMG.

d_kundze taisām selfijus un veltām tos ceham?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]deloveja_kundze
2017-08-17 17:00 (saite)
o jā, i'm so in. vienīgi tad vēl vairāk cilvēku zinās, kas es esmu, bet, then again, laikam pēc šiem gadiem cibā ir maz tādu, kuri nezina, kas es esmu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]iive
2017-08-17 17:09 (saite)
es būtu in, bet man patīk lēnie selfiji ar krāsām. Varētu gan sākt mēģināt gleznot ātrselfijus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]deloveja_kundze
2017-08-17 17:10 (saite)
it sevišķi grūtnieces! izklausās labi!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]deloveja_kundze
2017-08-17 16:59 (saite)
nu, let's agree to disagree, hah :) man tiešām liekas, ka, ja tur nav nekā ļauna un slikta, tad dievs ar visu, es jau varu paskrollot lejā, tāpat kā es skrollēju garām radu rasistiskajiem tekstiem, ''viss ir slikti.lv'' tipa rakstiem un šo te politisko nihilistu pārpublicētajām ne pārāk smieklīgajām bildēm. bet saprotu, ja citiem liekas, ka tas ir kas briesmīgs. vienkārši... nu, kā jau saproti, liekas diezgan riebīgi, ja mēs te tagad no malas teiksim sievietēm, ko viņas var un ko viņām nevajadzētu darīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2017-08-17 17:11 (saite)
Uzsveru trešoreiz:) - tas nav Briesmīgi & Slikti - tā ka nemaz, nemaz.:)

Klišejiskie selfiji (rapšu lauki utt.) ir tikai drusku smieklīgi un atklāj autores pašapziņas vājumu un ievainojamību, tāpēc nav jābrīnās, ka daudzi par tiem ierēc, jo īpaši klusībā, bet daži - to skaitā Cehs - arī skaļi.

Un tas nav vienādojams ar "teikt sievietēm, kas viņām jādara", jo neviens negrasās aizliegt, pat nejūt tādu vēlmi. Atbalstīt gan arī ne vienmēr, un ar to rēķināties ir normāli.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]deloveja_kundze
2017-08-17 17:14 (saite)
es, protams, saprotu, ko tu saki, vienkārši tas liekas kaut kā stulbi, ka mēs visu laiku piesienamies sievietēm :) citējot Peniju, tikpat labi tam pašam ceham varētu atbildēt ar šādu tekstu: ''vīrieši, rakstiet tad, kad esat ieguvuši augstāko izglītību un spēju argumentēt''. bet kaut kā mēs ieņirdzam tikai par to, ka meitenes liek duckface un rapšu bildes.

bet nu dievs ar visu, man patīk selfiji, hah, bet laikam tikai salīdzinoši nesen iepatikās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2017-08-17 17:21 (saite)
Nepamanīt selfiju ir grūtāk nekā nepamanī argumentācijas kļūdas.:) Jā, taisnība - seklas domas un nepietiekama argumentācija ir raksturīga abu dzimumu pārstāvjiem, nejēdzīga bildēšanās n rakursos un gaismās, izlūdzoties kaut cik pozitīvu vērtējumu (Blanšas Dibuā "Esmu vienmēr bijusi atkarīga no svešinieku žēlastības") - galvenokārt sievietēm (ļoti daudzām) un retiem, visai margināliem vīriešiem. Droši vien tāpēc, ka sieviešu pašvērtējums ir neproporcionāli piesaistīts pašu ārienei un apkārtējo domām tieši par viņu izskatu. Kā atceramies, arī Blanšai šī atkarība nez cik labi nebeidzās, varbūt Ceha prastais trollējiens ne tuvu nav ļaunākais, uz ko šādi var uzrauties.:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]deloveja_kundze
2017-08-17 17:30 (saite)
te mēs, protams, iepeldam citā tēmā, bet tāds sieviešu empowerments jau nesāksies ar to, ka cehs viņām pateiks, kādas jūs duras, ka taisāt duckface.

bet tā jau ir gara un cita tēma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2017-08-17 17:33 (saite)
IMHO Ceha trollējiens ir tikpat valīds kā duru dakfeisi. Vienas uzprasās, otri ierēc, viss līdzsvarā.
Resp., ja diedelē uzmanību, nav jābrīnās, ka tā var nebūt vienmēr pozitīva, tik vien...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]klusais_okeans
2017-08-17 17:46 (saite)
man šķiet, ka uzmanības "diedelēšana" nav tas psiholoģiskais mehānisms, par ko vajag ierēkt, es saprotu, ka cehs to nesaprot, bet vismaz "mums, pārējiem" paštīksmināšanos un vēlmi pēc uzmanības nevajadzētu uztvert tik vienpusēji

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2017-08-17 17:51 (saite)
Atbalstīt IMHO to vajadzētu vēl mazāk. Un, ja pozitīvas atgriezeniskās saites trūkums kļūs par pirmo solīti refleksijai par šo tēmu ("Kāpēc, nu, sasodīts, KĀPĒC es esmu tik atkarīga no tā, lai pēc iespējas vairāk svešu cilvēku nospiež "like" pie mana dakfeisa"), manuprāt, ļoti labi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]klusais_okeans
2017-08-17 18:45 (saite)
nedomāju, ka tupi agresīvi uzbraucieni ir īpaši iedarbīgs līdzeklis pašrefleksijas veicināšanai (ja runa ir par tiešām atkarību)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2017-08-17 19:04 (saite)
Riskēšu atzīties, ka konkrētajā rakstā ir pēc maniem ieskatiem Ceham netipiski maz tupas agresijas un daudz vairāk trāpīguma nekā citos viņu skribelējumos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]rasbainieks
2017-08-17 17:58 (saite)
tev tiešām nav gadījies saskarties ar žanru "te es viss tāds sporta zālē [utml]"? es to nesauktu ne par retu, ne marginālu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2017-08-17 18:01 (saite)
Nē, man FB visi vīrieškārtas draugi ir novākušies kaut kādi mazsportiski tirliņi, tāpēc droši vien tāds iespaids.:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2017-08-17 18:06 (saite)
par sieviešu selfijiem tu arī spried pēc sava fb loka? :)
vārdsakot mans points ir tāds, ka abi dzimumi savos atzinību ubagojošajos selfijos (man labpatiktos domāt, ka ir arī atzinību neubagojoši, un vispār, cik liela atšķirība uzmanības ubagošanā ir paša bildētam vai cita bildētam foto?) spiež uz "tradicionālajām vērtībām", tikai dzimumiem tās ir dažādas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2017-08-17 18:15 (saite)
Atbildot uz pirmo - jā, pat pēc mana FB loka, kurā sieviešu proporcionāli ir vairāk nekā vīriešu.
Par otro - protams, selfiji ir reducēšana, pozēšana citiem un vispār orientēšanās uz visu vērojošo, cerams, iekārojošo Cita skatienu kopumā ir vairāk sieviešu nekā vīriešu liga. Pašobjektivizācija, kurai komplektā nāk pārsteigti spiedzieni par to, ka objektivizē arī citi (te, protams, paveras iespēja bezgalīgai diskusijai par vistas/olas primaritāti).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nistagms
2017-08-18 12:22 (saite)
Sociālajos tīklos jebkurai personai ir tiesības likt to, ko viņa vēlas tur likt. Ja cilvēks vēlas likt simtiem selfiju, bet tu tos nevēlies skatīties, tad, piemēram, facebook ir opcijas 'unfriend' vai 'unfollow'. Kāpēc kādam ir publiski jāapsmej cilvēku, kas vēlas ielikt bildi, parādot, ka ir stāvoklī? Šim cilvēkam tas ir liels notikums - tāpat kā kādam liels notikums var būt skaisti pagatavots ēdiens, izaudzēta puķe, ceļojums uz Lietuvu, ceļojums uz Karību salām, vai ceļojums uz Vangažiem. Es vienkārši nespēju saprast šo izmisīgo vēlmi ņirgāties par citiem cilvēkiem, kas, acīmredzami, izriet no ceha autoru pārākuma sajūtas par visu apkārtējo pasauli, atzīstot tikai veidus, kā dzīvo viņi paši un domājot, ka viņu uzdevums tagad ir ņirgāties, piemēram, par feministēm vai cilvēkiem, kas, lai nobrauktu divus kilometrus uz darbu, izmanto velosipēdu nevis baltu džipu.

Man personīgi selfiji pārsvarā nepatīk tāpēc, ka tās bieži vien vienkārši ir nekvalitatīvas mobilās fotogrāfijas. Bet, ja ar selfiju saprotam pašportretu, tad tādu var uzņemt arī ļoti kvalitatīvi, un man nav nekādu iebildumu pret pašportretiem, turklāt tajos tiešām nav nekā morāli zemāk stāvoša nekā cita fotogrāfa uzņemtas bildēs. Šeit mēs varētu sākt runāt par fotogrāfijas kā tādas degradāciju, bet tas lai paliek citām reizēm.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2017-08-18 12:28 (saite)
Dooh, nu, cik var malt uz riņķi!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nistagms
2017-08-18 12:46 (saite)
Tik ilgi, kamēr tev pieleks, I guess?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2017-08-18 13:03 (saite)
Mož, izlasi, ko es rakstu, un padomā, kamēr tev pielec? Vai tas par grūtu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nistagms
2017-08-18 13:10 (saite)
Es izlasīju un man pieleca. Tev nepielec.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2017-08-18 13:18 (saite)
Tad tik turpini.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nistagms
2017-08-18 14:00 (saite)
Nu tātad, pēdējo reizi paskaidrošu savu domu, bez jebkādas psiholoģizēšanas par selfiju būtību, to nepieciešamību vai vienalga ko (mani neinteresē šis aspekts) - mēs varam vienoties, ka drīkst likt gan selfijus, gan rakstīt to, ko raksta Cehs. Apšaubāmi gan man liekas tas , ka to publicē ziņu portāls Delfi, bet nu labi, šis portāls tāpat ir apšaubāms. Tu norādi, ka ir tikai labi, ka kāds 'aizrāda', ka nevajag pārāk daudz aizrauties ar 'stulbiem selfijiem'. Tur nu atkal būs ļoti grūti to kategorizēt un nodalīt - kurš ir stulbs, kurš vidēji stulbs, bet kurš ir totāli sabiedrības, vīriešu un arī mačo Ceha ūbermenšu akceptēts selfijs. Problēma ir tajā, ka, kā jau tas tika minēts, ar ņirgāšanos un pazemošanu noteikti netiks panākta 'labāka kopējā selfiju kvalitāte', vai kas nu tur varētu tikt sagaidīts. Tiek radītas tikai šādas garas, diezgan bezjēdzīgas diskusijas, kas nereti sevī ietver apsaukāšanos un ņirgāšanos vienam par otru, vienkārši kaut kādu vienu grūti definējamu sabiedrības daļu nostādot pret citu sabiedrības daļu. Ja tas ir vēlamais rezultāts, tad šāds raksts savu ir panācis. Aplausi, fanfaras, pūlis gavilē. Tas tad arī viss.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]src
2017-08-18 14:10 (saite)
Mjā, var redzēt, ka nedraudzējies ar Putnu :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]scaramouche
2017-08-18 12:47 (saite)
Kāpēc tieši sievietēm teiksim?
Man, piemēram, visu dzimšu selfiji šķiet atbaidoši.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]deloveja_kundze
2017-08-17 16:29 (saite)
man vienkārši liekas, kāda diez viņiem ir starpība. un tas, kas kādam liekas bezgaumīgs selfijs, citam ir veids, kā sakonektēties ar savu kopienu. es par to daudz domāju, kopš sāku savu fitnesa programmu, kurai daudz heštegu instagramā un daudzas meitenes visu laiku liek selfijus ar workoutiem, un zinkā, tā ir visatbalstošākā virtuālā kopiena, kurā esmu bijusi. pie katra tāda bezjēdzīga, pārsvīduša selfija meitenes viena otru atbalsta un saka, kā viena ar otru lepojas, un zinkā, tas ir tik forši.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krishjaanis2
2017-08-17 16:32 (saite)
Kolektīvs narcisms.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krishjaanis2
2017-08-17 16:33 (saite)
Sakonektēšanās ar savu bezgaumīgo biedru kopienu. Ak jā, pareizi, gaume ir sociāls un novecojis konstrukts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]deloveja_kundze
2017-08-17 16:35 (saite)
puisīt, ko tu te dari?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krishjaanis2
2017-08-17 19:44 (saite)
Aizstāvu viedokli, ka selfiji ir sūds un "feministes ir resnas".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]deloveja_kundze
2017-08-17 19:57 (saite)
Brīnišķīgi, ar to arī apsveicu!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pinjons
2017-08-17 21:19 (saite)
Tev nešķiet muļķīgi to darīt vietnē, kuras ievērojama daļa lietotāju tevi pašu uzskata par garlaicīgu sūdu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]andris_k
2017-08-18 23:23 (saite)
garlaicīgu - ok, bet - sūdu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krii
2017-08-17 16:54 (saite)
Savējo atbalsta grupiņa - tas noteikti ir OK, īpaši, ja komentē un atzinību izsaka procesam. Ierēc jau nevis par to, ka kāda (vislabāk slēgta) grupa savā lokā cits citu uzmundrina, bet par tiem diezgan nepārprotamajiem izmisīgajiem "lūdzu, lūdzu, pasakiet, ka es esmu skaista!"
Nez, varbūt ir cietsirdīgi par to publiski ierēkt, bet no otras puses - ja tā ierēkšana kādu mazu, izmisušu muļķīti tomēr attur no šī lētā, neveselīgā uzmanības surogāta diedelēšanas un pievērš kādam konstruktīvākam veidam kā tikt pie atzinības, tas ilgtermiņā drīzāk nāk par labu. Manuprāt.:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2017-08-17 17:10 (saite)
iebullijot konstruktīvi? nuesnez

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]deloveja_kundze
2017-08-17 17:11 (saite)
jā, man arī tas rādās pēc bullijošanas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krii
2017-08-17 17:12 (saite)
Nez, man konkrētais raksts nelikās nekāda baigā bullijošana.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]iive
2017-08-17 17:17 (saite)
Tur bija diezgan konkrēti pasūtītas grūtnieces un citas viņu tievuma standartam neatbilstošas sieveietes, lai nerādās acīs, bet sievites, kas potenciāli gribētu iebilst rakstam, tika raksturotas kā tādas, kas tagad noteikti aizrīsies ar vistas kājiņu nospeķotajā rokā. Tā ir sieviešu bulijošana par izskatu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2017-08-17 17:24 (saite)
par nerādīšanos acīs tā kā nebija teikts. Tas, ka grūtnieču bildes, iespējams, nav tik seksīgas, kā viņām pašām visbiežāk gribētos - tas gan (tā diemžēl ir taisnība).
OK, varbūt, ja es gribētu iebilst un ēstu tieši vistas kājiņu, es arī noteikti būtu dusmīga.:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]iive
2017-08-17 17:39 (saite)
Retorika katrā rindkopā ir veidota pēc vienas formulas:
Vai pazīstat vīrieti, kurš X? Es nē! Sievietes dara lietas X, Y un vēl Z. Sievietes, klausiet man – rīkojieties šādi!
Tas ir aizskaroši un antifemistiski, nevis tāpēc, ka feministes daudz ēstu un personiski uztvertu vistu kājiņas. Tas ir uzbrukums feminismam, tāpēc, ka atkārtoti ierāda nesaprotošajām sievietēm viņu vietu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2017-08-17 17:46 (saite)
Nepiekrītu, un man ļoti nepatīk, ka šis tiek saistīts ar feminismu.

Sievietēm konkrētā apsēstība ir daudz izplatītāka nekā vīriešiem, tas ir fakts. Iemesli arī pilnīgi noteikti ir dzimumspecifiski. Iespējams, par šo apsēstību nav jāsmejas, varbūt tās pamatā ir līdzjūtību izraisoši cēloņi, nezinu, bet nespēju nosodīt tos, kuri tajā saskata kaut ko smieklīgu.

Noteikti arī vīriešiem ir kādas smieklīgas un nožēlojamas apsēstības, kuras nav raksturīgas sievietēm. Autors vīrietis tās nepamana pašrefleksijas trūkuma dēļ.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]iive
2017-08-17 18:00 (saite)
Ok, labi, es šobrīd to arī savilku kopā ar viņu pašu uzturēto resnās, burkšķīgās feministes tēlu, varam no tā distancēties.

Bet sieviešu tendence censties patikt un sabiedrības spiediens, lai viņas izpatīk, iet roku rokā. Un arī šis raksts saka – sievietes, es redzu, ka jūs cenšaties patikt, jums nesanāk, tagad labāk izpatīciet manam standartam!
Pamata doma, ka sievietēm ir jāizpatīk, tiek nevis apstrīdēta, bet vēlreiz atkārtota.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2017-08-17 18:05 (saite)
Es neredzu nekādu imperatīvu izpatikt viņu standartam, vai arī viņu standarta definēšanu. Ierēkšanu par absolūti neproduktīvajiem centieniem patikt - gan.

Un, jā, man arī šķiet, ka izmisīgā patikšanas vēlme nav nekas foršs, un tās vizuāli redzamās izpausmes ir tikai simptomi. Droši vien ir daudz maigāki un korektāki veidi, kā to darīt zināmu, bet no Ceha gaidīt maigumu un korektumu ir naivi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2017-08-17 19:10 (saite)
Ar ko cita cilvēka nobildēts foto ir morāli pārāks par pašiņu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2017-08-17 19:17 (saite)
Ne ar ko, patiesi. Diskusija plūstoši reducējās uz selfijiem, droši vien tāpēc, ka to ir daudz, daudz, vairāk (kā nekā vieglāk ir nobildēt sevi, nekā sarunāt kādu, kas to izdara).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]usne
2017-08-17 16:52 (saite)
Sen bija laiks ;)

(Atbildēt uz šo)


[info]kautskis
2017-08-17 17:27 (saite)
Man drausmīgi patīk pašīši. Vienkārši neaprakstāmi. Es saprotu, ka tas mani padara par seklu cilvēku, bet nu un. Pašīši ir lielisks balanss starp paštīksmi un pašironiju.

Bet ceha kungu vīpsnāšanā par citu cilvēku miesām mani vienmēr ir izbrīnījis tas acīmredzamais fakts, ka nav jau gluži viņi paši visi tādi atlētiski brašuļi kā Ričards Niksons jaunībā.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]deloveja_kundze
2017-08-17 17:28 (saite)
nu, pēc Bībeles jau jāsaka godīgi - pirmais lai akmeni met tas, kurš ir Ričards Niksons jaunībā.. tā ka tev taisnība.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krii
2017-08-17 17:30 (saite)
jap, bet viņus tas nesatrauc. Ja kādu Ceha autoru nosauks par ļumīgo tusni, viņš atraugāsies un teiks: "Zinu. That's cool, vai ne?", bet jaunkundze ar liekiem trīssimts gramiem, pie daudz maigāka mājiena dabūs dzert nervu zāles.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kautskis
2017-08-17 17:49 (saite)
Nav jau gluži tā, ka kungi ir imūni pret savu fizisko īpašību kritiku, kā lieliski pierāda daudzās peņa pagarināšanas reklāmas. Tur vienkārši drusciņ pa citām vietām jāspeŗ.

Ne gluži par ļumīgo tusni, izskats tiešām varbūt nav tik svarīgs, bet drīzāk jānorāda, ka ar šādu kompleksiju attiecīgais kungs ir tālu no īstam vīrietim nepieciešamā spēka. Var apšaubīt viņa spējas pildīt tradīcionālās dzimumu lomas, salīdzināt ar dažādiem trekniem un ļumīgiem priekšmetiem, galu galā, var pat apšaubīt viņa izredzes tikt pie seksa partnerēm vai noturēt erekciju. Un jāuzsveŗ savs pārākums pār viņu; ja esi čalis, tad uzvedies tā, it kā tu būtu pārcilvēks salīdzinājumā ar tādu lupatu kā viņš. Ja tu esi beibe, tad liec noprast, ka viņam nekad nebūs sekss ar tik krutu beibi kā tu.

Tas tā, protams, public service announcement, dievu dēļ, es te nemudinu cilvēkus iet un apsaukāt vīriešus, nopietni, nemudinu. Pasaule jau tā ir slikta vieta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2017-08-17 17:56 (saite)
Lūk, un tad, kad tāds Ceha autors būs salicis pilnu lapu ar bildītēm, kurās neona burtiem zaigo lūgums: "Lūdzu, pasakiet, ka esmu ļoti iekārojams, stiprs un visvisādā ziņā vīrieša vārda cienīgs!" noteikti atnāks kāds/kāda un ierēks par impotento ļumekli.
Es noteikti neesmu par speršanu, bet esmu pret seku bezjēdzīgu apkarošanu tā vietā, lai kaut vai palūkotos uz cēloņiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kautskis
2017-08-17 18:00 (saite)
Protams, apsaukāšanās tikai vairo apsaukāšanos, vislabāk ir miers un laime, bet, ja nav miera un laimes, tad dzīvespriecīga ignorēšana. Jēziņ, cik daudz labāka ir mana dzīve, kopš es neuzskatu par savu pienākumu lekties par pilnīgi visu. Tagad es lecos tikai apmēram par trešo daļu no visa, kas mani kaitina, un tiešām paliek labāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]affair
2017-08-18 12:08 (saite)
Lūdzu, pasakiet, ka esmu ļoti iekārojams, stiprs un visvisādā ziņā vīrieša vārda cienīgs!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nistagms
2017-08-18 12:10 (saite)
tu esi sociāli īpaši apdāvināts

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]affair
2017-08-18 12:14 (saite)
Šis komentārs aizskara manas jūtas, uzrakstīšu par to sleju satori.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nistagms
2017-08-18 12:23 (saite)
droši, uztaisi arī kādu bēdīgu pašiņu un aizej paklausies Kurbadu (tikai, dieva dēļ, nedomā, ka tas ir blekmetāls)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]affair
2017-08-18 12:24 (saite)
sarunājuši!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nistagms
2017-08-18 12:38 (saite)
ok, super! ja tomēr negribas bēdīgus pašiņus, jo jāprezentē sevi kā priecīgu un sociāli atvērtu būtni, kas nav stāvoklī, tad derēs arī večiem domātais #arčomiemkožu variants, gan jau pāris telefona zvanu jautājums. vienīgais tur kāds konservatīvāks feministu un geju nīdējs varēs pateikt, ka līdz vieniem dienā dzert tomēr nedrīkst, jāstrādā taču, lai tie diedelnieki un nigeru bēgļi neatņem darbu mačo bāleliņiem. kurš tad dos naudu, lai apdirstu velosipēdistus vai vegānus? ne jau Allāhs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krii
2017-08-18 12:22 (saite)
Diemžēl arī tam man pietrūkst liekulības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]penny_lane
2017-08-17 18:00 (saite)
lūk. affair diskusijā pie manis par viņa rakstu, norādīja, ka viņš varot velt daudz lielākus bluķus kā es... pauze... un arī daudz lielākus kā mans draugs.

visi citi arī bija dīvaini ad homineni ne pa tēmu. tomēr šis mani sajūsmināja visvairāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]deloveja_kundze
2017-08-17 18:01 (saite)
galvenais, ka viņiem ir šī te brīnišķā vajadzība atbildēt uz katru uzbraucienu. lol.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2017-08-17 18:07 (saite)
Mums pašām arī mēdz būt raksturīgi cepties par katru reālu vai imagināru uzbraucienu no viņu puses, ko demonstrējam, piemēram, šobrīd.:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]deloveja_kundze
2017-08-17 18:19 (saite)
Es īsti necepos, man ir jau ilgi krāts nicinājums pret viņiem, ko vēlos paust. Neredzu, kāpēc man tas būtu jāignorē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]affair
2017-08-18 12:12 (saite)
Nu tak beidz no konteksta raut ārā sūdus. Tas bija pirms pusotra mēneša, laiks tikt pāri :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]deloveja_kundze
2017-08-18 12:17 (saite)
sen jau gaidīju, kad arī tu te uzradīsies. kā jau Penija teica, tev laikam ir kaut kāds īpašs google alert uzlikts, lai tikai nepalaistu garām, kad kāds nečurā karstu ceha dēļ.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]affair
2017-08-18 12:21 (saite)
Penija :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]deloveja_kundze
2017-08-18 12:22 (saite)
affair :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]snorke
2017-08-17 17:40 (saite)
kapec es tur neko tadu neredzu ? jau novaakts ?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]krii
2017-08-17 17:47 (saite)
Tu vienkārši neesi mērķauditorija, jo nebildējies plika rapšu laukā un tāpēc neuztver uuzbraucienu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snorke
2017-08-17 18:47 (saite)
kurs raksts ludzu ?? palasijos krustu skersu un neatradu neko ! nu, es pati taisu sefijus un lieku FB un suutu bruutgaaniem !

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]snorke
2017-08-17 18:49 (saite)
man pat dazas lietas drusku patik, ko vini raksta, piemeram : Jo neviens tik kvēli neprot ienīst kā iecietības sludinātāji.
un nav neviena raksta, kas pieverstos sieviesu apsmiesanai / selfiju problemai!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2017-08-17 19:01 (saite)
http://www.delfi.lv/news/comment/comment/cehslv-iedvesmas-bilzu-vara.d?id=49149089

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]digna
2017-08-19 16:25 (saite)
Tas ir tas drausmīgais raksts, par ko cepiens??
Eeeeem...A kas tur taaaads drausmīgs?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sigrid
2017-08-17 19:39 (saite)
tiri vai jabrinas, ka cehisti, tadi intelekta un morales milzi budami, nevis diskute par kodolfiziku un viduslaiku vesturi ar sev lidzvertigiem pratiem, bet pieversas mulka sievietem, kas atlaujas bez vinu svetibas ievietot selfiju soc.tikla. lol.

(Atbildēt uz šo)


[info]snauts
2017-08-18 11:55 (saite)
Cehu pēdējo divu gadu laikā esmu lasījis akurāt divas reizes, pirmoreiz aiz intereses par ko tad tur īsti penija sacepās, un otro reiz tagad. Viņi varētu jums pateikt paldies par publicitāti.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]deloveja_kundze
2017-08-18 12:19 (saite)
manis pēc, viņi vienkārši varētu iet dirst :) esmu ilgu laiku mēģinājusi sekot šim te padomam, ka, ja kādu ignorēsi, viņš aizies prom, es ignorēju cehu no visas sirds un rajona, cehs kā neiet prom no manas dzīves, tā neiet, bet drīzāk iesūcas arvien vairāk arī manā ļoti mierīgajā FB fīdā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2017-08-18 12:34 (saite)
Ja man uznāks vēlme tevi ķircināt, tad es zināšu kur ņemt materiālu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sirdna
2017-08-18 12:25 (saite)
A es pat tagad nelasu, nevaru saprast, par kuru tekstu ir cepiens. Man ir skumji, es jūtos izstumts no šiem dzīves svētkiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]deloveja_kundze
2017-08-18 12:27 (saite)
par pēdējo, kas ir delfu versijās, bet cehs man riebjas jau ilgāku laiku, arvien intensīvāk pēc tā raksta, kas bija par Rīdzenes sarunām, kur viņu piedāvātais risinājums ir nedarīt tieši neko.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]snauts
2017-08-18 12:47 (saite)
Cehs ir kā veca palaistuve un sajūtas kas paliek ir kā smadzeņu gonoreja, bet kamēr nebūsi pamēģinājis miera arī nebūs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?