Ūūlę ([info]chimera) rakstīja,
@ 2017-11-02 13:30:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
/garāmskrienot/ sakarā ar haju "caur ērkšķiem uz..." sakarā - kur problēma?

apzinātas ļaunprātības noteikti ir vairāk pat jaunajā "saimnieks meklē sievu" sezonā (pa kluso sabarot netīkamu saimnieku ar caurejas zālēm, lai izbeigtu garlaicīgu randiņu vai romantiska randiņa vietā izvizināt meiteni caurā laivā, un kad tā nogrimst, likt peldēt uz otru krastu pašai visā kleitā un meikapā).

kopumā es nekoķetējot atzīstu, ka man "neētiski" nav arguments, un es arī īsti nesaprotu, ko tas nozīmē. ja pašas dalībnieces tagad stāstītu, ka šovs ir nācis viņām par sliktu - cita lieta. patronizēt viņas aļa "nabadzītes nejēdz, ko dara" ir tizli.

nu, izvarošanas stāsti #metoo. nu, bezzobu smaidi un nodzertas sejas - ja es ieraugu to tv ekrānā, nevis autobusu pieturā, man pēkšņi jājūtas šokētai?


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]penny_lane
2017-11-02 13:39 (saite)
es saprotu, ka viena no viņām pēc šova nomira. es gan nezinu, vai tas klasificējas "nācis par sliktu"

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 13:40 (saite)
ne jau nu šova dēļ. viņa bija rūdīta heroīniķe ar N gadu atkarību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chimera
2017-11-02 13:41 (saite)
šova laikā, ja kas, viņa vismaz bija spiesta atturēties, un viņu vadāja pa procedūrām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dienasgramata
2017-11-02 14:12 (saite)
piespiedu atturēšanās var novest pie pārdozēšanas relapsa laikā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 14:14 (saite)
piespiedu? nav tā, ka viņas šovā būtu ievilktas vai turētas ar varu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dienasgramata
2017-11-02 14:28 (saite)
nē, es runāju par atturēšanos ar piespiešanos (arī labprātīgu)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 14:30 (saite)
nu, sorz, tad jau atmest vispār ir riskanti, bet nav tā, ka neatmešana garantē mūžīgu dzīvi un nebeidzamu laimi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dienasgramata
2017-11-02 14:59 (saite)
tāpēc jau atmetot pāriet uz metadonu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 15:01 (saite)
man, btw, nav nekāda info, kā šajā gadījumā notika atmešana, ar vai bez pāriešanas. vispār maz info (bet daudz viedokļu, jo īpaši no tiem, kuri "pat netaisās skatīties ko tādu") par šovu, no kura pagaidām redzamas vien 2 epizodes. un vsp es labprāt paklausītos, ko par to saka pašas dalībnieces.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]malfor
2017-11-02 16:18 (saite)
btw kur to šovu internetā var noskatīties?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 16:20 (saite)
https://www.shortcut.lv/arhivs/stv_pirma/2017-10-26/1508345904065/caur_erkskiem_uz_e02

turpat bija jābūt pirmajai sērijai, bet vairs neatrodas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chimera
2017-11-02 16:22 (saite)
tas arhīvs tur tikai nedēļu glabājas laikam :(

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]crescendo
2017-11-02 16:33 (saite)
ievilktas - nē, par turētas - nu tur var padiskutēt par 'varas' definīciju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 16:34 (saite)
šovs ir redzēts?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]crescendo
2017-11-02 17:14 (saite)
Un būtu šovs redzēts, tad gan uzzinātu, ka viņi bija balti un pūkaini, nekādu kontraktu ar zināmām sankcijiņām, nekāda grupas spiediena, kas liktu izpildīties tā, kā viņas pašas to neizvēlētos, ja būtu pilnīgi brīva izvēle?

Protams, ka ir arī citi neētiski šovi - bet varbūt ar kaut ko vienu ir jāsāk - un tad ar kaut ko, kas nav sabiedrības daļai jau iemīļota un pierasta izklaide, kuras atņemšanu nesapratīs, bet kā reiz šāds, nedaudz atšķirīgs? Pie tam šobrīd viss tas #metoo caitgeists un kā reiz sagadījies, ka pirmo reizi dalībnieks pamanījies sevi nobendēt, pēc šova filmēšanas, bet pirms translēšanas sākuma.

Bet tā jau tik tā, sagadīšanās, ko gan no tādas rūdītas atkarībnieces var gribēt? Vēl apsaki, ka no paškaitējuma vispār tikai trakie nomirst, pasaule tīrāka paliek?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 17:19 (saite)
es tomēr atļaušos ignorēt čukča ne čitateļ, čukča pisaķeļ tipa viedokļus savā cibiņā.

un koments bija tik par to, ka cilvēki nāk un iet, kad grib. desmitā dalībniece vsp ieradās krietni vēlāk, neviena negaidīta. parasta parādība lv šovos. lauku sētā mūždien kāds aizmūk un uztaisa sev atvaļinājumu, kas pēc tam atklājas, savstarpējas pretenzijas kārtojot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chimera
2017-11-02 17:23 (saite)
un nē, NAV JĀSĀK. ja man ir jāizsaka savs kategoriskais viedoklis vismaz par kaut ko.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]bikini_kill
2017-11-02 23:35 (saite)
Oho, a kura tā bija??

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-03 09:15 (saite)
deivija

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dienasgramata
2017-11-02 14:13 (saite)
un ko nozīmē "Man "neētiski" nav arguments"? Man nav arguments tas, ka tev tas nav arguments. Ir priekšstats par neētisku rīcību, piemēram, skolēni pazemo klasesbiedru tramvajā. Tev pofig, ja viņš pats neizsauc policiju?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 14:16 (saite)
es nesaprotu, ko tas nozīmē.

kurš tās sievietes pazemo? šovs vai, nez, pati dzīve? vai labiņie komentētāji, kuras apsšauba viņu tiesības uz spriestspēju un pašnoteikšanos?

es cibā regulāri lasu cilvēkus, kuri no brīvas gribas apraksta dažādas neētiskas vai pat noziedzīgas darbības. publicē aizskarošus materiālus. dara kaunu sev un citiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 14:18 (saite)
tāpat es nesaprotu, kāpēc skatīties šovu, kur piedalās sieviete, kas strādā seksčatā, ir ārprāc, bet lasīt cibā meitenes, kuras tur piestrādā=kūl, var dročīt uz porno un rakstīt par to=kūl.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dienasgramata
2017-11-02 14:24 (saite)
tu nesaproti, kāpēc "Marta" neraksta atklātu vēstuli par tiem, kas "lasa cibā meitenes"?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 14:24 (saite)
nu kaut vai. vai tad ciba nav publisks, šokējoši atklāts medijs?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]crescendo
2017-11-02 17:21 (saite)
Televīzija ir masu (t.i. publisks) medijs.

Ciba ir sociālais medijs, pie tam daļēji pseidonimizēts un ar ierobežotu reālo auditoriju. Lai gan teorētiskā, protams, ir plaša un par visiem vienmēr var visu uzzināt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 17:21 (saite)
plz!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chimera
2017-11-02 14:22 (saite)
vēl smiekli nāk, ka šovs laupot viņām iespējas atrast darbu vai tml. jo līdz tam viņām bija AHŪNA daudz iespēju. tā viņas varētu strādāt saeimā, bet tagad - nē, sorz, šovā pateica, ka tu esi alkāne.

(Atbildēt uz šo)


[info]dienasgramata
2017-11-02 14:22 (saite)
Un, runājot par mediju "neētisku rīcību" jāsaprot ne tikai tas, ko viņi viņām ir nodarījuši labu vai slikut, bet arī par to, ka medijs pelna uz šo sieviešu rēķina, izmantojot viņu vājās vietas. "Marta" runā par to, ka šajā produktā ir klasiskas ļaunprātīgas izmantošanas pazīmes. Lai gan, protams, bieži šie "realitātes" šovi ir apzināts aktieru un režisoru darbs (kas arī, protams, nav "ētiski" pret skatītāju).

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 14:26 (saite)
oi, es kā skatītāja atļauju pret sevi izturēties cik vien neētiski gribat.

man patīk, ka par šiem cilvēkiem runā, nevis izliekas, ka viņu nav. man patīk, ka nepievilc;igas lietas tiek parādītas maksimāli nepievilcīgā gaismā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2017-11-02 14:54 (saite)
"..medijs pelna uz šo sieviešu rēķina, izmantojot viņu vājās vietas."

Lūk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 14:55 (saite)
visi realitātes šovi izmanto dalībnieku vājās vietas, piemēram, kāri pēc lētas slavas vai vēlmi viegli iedzīvoties dažādos labumos.

tad, ka medijs paralēli arī pelna, man totāli nešķiet nekas nosodāms. peļņa nav nekas noziedzīgs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dienasgramata
2017-11-02 15:00 (saite)
bet sunīti kājām spert?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 15:02 (saite)
a pri čom te tas? mēs runājam par peļņu. tad būtu jānosoda cilvēki, kas strādā marketingā, finansēs. mani būtu jānosoda, jo es tulkoju deģenerativus seriālus, kas traucē cilvēkiem strādāt un intelektuāli attīstīties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dienasgramata
2017-11-02 20:30 (saite)
pag, šis ir lielisks loģiskais siloģisms

"Ja jau par šito jānosaoda, tad jau mani arī būtu jānosoda."
"Es negribu, lai mani nosoda."
"Tad jau par šito arī neviens nav jānosoda."

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 20:39 (saite)
nē, doma ir cita. man neliekas, ka peļņas gūšana šajā gadījumā ir neētiska.

a mani var nosodīt no rīta līdz vakaram, velkam!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hedera
2017-11-02 15:02 (saite)
Tas nekas, ka tev tas nešķiet nekas nosodāms. Traki*, ka nekas nosodāms tas nešķiet raidījuma veidotājiem.

*Ar atrunu, ka "Martas" vēstule situāciju atspoguļo korekti, jo raidījumu neesmu skatījusies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]saccharomyces
2017-11-02 15:18 (saite)
+++ tieši šis

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2017-11-03 11:00 (saite)
paldies dievam, ka satori nav tiešsaistes ar valdību, citkārt Šlāpina kungs katru nedēļu sasauktu nodokļmaksātāju gruntētas komisijas, kur par katru cenu būs jāierobežo un jākontrolē katrs aktuālais "neētiskuma" gadījums, kā nu kuram tas škitis, rādījies vai nācis prātā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2017-11-02 14:24 (saite)
šādi šovi ir vai visas pasaules telekanālos. es pie sevis tos saucu par deģenerātu šoviem. Mūsdienīgs kādreizējo frīkšovu un kropļu izrādīšanas par naudu lauku tirgos paveids. nekas jau pa 8lielam sabiedrības izklaidēs īsti nemainās. tikai pieņem citu veidolu. nu, ir mūsdienu profesionālais sports 1:1 senās gladiatoru cīņas. tāpat šādi raidījumi ir senu izklaižu reinkarnācija.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 14:27 (saite)
es nesauktu šīs sievietes par deģenerātēm.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]crescendo
2017-11-02 17:16 (saite)
Man izlasot šķita, ka tā sauc daļu no skatītājiem, nevis dalībniekus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 17:26 (saite)
frīkšovu un kropļu izrādīšanas par naudu lauku tirgos paveids

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]crescendo
2017-11-02 17:37 (saite)
Ē, tā iet, kad pārāk daudz laika angļu valodas vidē pavadu, izrādās latviski, saskaņā ar svešvārdu vārdnīcu, tas tiešām nozīmē ko citu.

Angliski tas nav sinonīms vārdam kroplis. Personai, kas par cita ciešanām prasa/maksā naudu, iespējams, gan.


(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 17:40 (saite)
starp citu, jau sen gribēju pajautāt - kāpēc tu vienmēr paskaidro savus komentārus? turklāt tādā učilkas tonī? automātisks pieņēmums, ka visi ir stulbāki un tāpat nesapratīs?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]crescendo
2017-11-02 17:44 (saite)
Nē, automātisks pieņēmums, ka ja nepaskaidrošu, tad par pavisam stulbu uzskatīs.

Vai vismaz pati sevi par tādu uzskatīšu, kādreiz pārlasot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 17:44 (saite)
okz, skaidrs, paldies par atbildi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sw
2017-11-02 14:33 (saite)
> kad tā nogrimst, likt peldēt uz otru krastu pašai visā kleitā un meikapā

es šitos neskatos, bet skuzī, kas tas ir? un ja nu tā meitene neprot peldēt, viņai kā reiz ir MR aktīvākā diena vai kaut kādas medikamentozās terapijas dēļ ir aizliegts mērcēties ūdenī? izklausās ļoti.... neapdomīgi un stulbi.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 14:36 (saite)
nu, nav jau tā, ka meitenei LIEK. gan jau ja meitene akūti negribētu/nemācētu, viņa to nedarītu. tur tāds džeks interesants. viņš savas meitenes visādi un neslēpti trollē. kāpēc viņas uz to parakstās, ir cits jautājums.

beeet par to nekādas atklātas vēstules nav, jo dalībnieki nepieder pie riska grupām un zemākajiem sociālajiem slāņiem, un var sevi pazemot uz pilnu klapi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sw
2017-11-02 14:41 (saite)
nu jā, vismaz klāt ir filmēšanas komanda, kuriem varētu Rādīt Žestus, ja nu galīgi ne ne.

man nav priekšstata par topiku, darba arī šodien daudz, bet man liekas, ka tie realitētes šovi vispār tāda sevis pazemošana bieži vien ir. a nafig, lai redzētu, kā televīzōrā pats izskatās?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 14:43 (saite)
lai redzētu, kā televīzōrā pats izskatās ---> nu, man tā būtu laba motivācija. izķert slēptos gļukus un aklos punktus. bet hei, tam man pietiek ar rakstīšanu cibā :)

man šķiet, ka daudzi tīko pēc slavas, kaut vai tādā te aspektā kā "saimniekšova skaistule zibina biksiņas".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]french_mime
2017-11-02 15:04 (saite)
Es neesmu redzējusi šovu, varbūt domātu citādāk, ja noskatītos, bet pēc tā delfi raksta izskatās, ka sievietes pēc piedalīšanās šovā ir spējušas mainīt savu dzīvi uz labo pusi un pamest visādas disfunkcionālas situācijas. Un nu, es saprotu arī, ka viņas var justies aizvainotas par Marta komentāru that goes something like 'jūs esat pārāk mazizglītotas, lai vispār apzinātos, ko jūs darāt'. Varbūt ka tā ir, bet viņas manuprāt pašas paņēma no šova to, kas viņām bija vajadzīgs, spriežot pēc intervijām.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 15:05 (saite)
ja kāds te zina, ko saka/domā/kā tagad dzīvo pašas dalībnieces, iemetiet man, lūdzu, ar linku!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]penny_lane
2017-11-02 15:12 (saite)
http://www.delfi.lv/izklaide/televizija/neciena-vai-glabins-centrs-marta-proteste-pret-socialo-tv-projektu-dalibnieces-aizvainotas.d?id=49404235

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 15:12 (saite)
plds!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]puuce
2017-11-02 15:24 (saite)
Erm, esmu lasījusi tikai vēstuli - nav tā, ka daļa šova dalībnieku pilnvērtīgi nevarēja izteikt piekrišanu piedalīties, jo zināmas pazīmes liecina, ka tiem trūkst pilnas spriestspējas? Līdz ar to principā būtu jāvērtē, vai tiem bija pilna rīcībspēja, piemēram, parakstot dalības dokumentus? (klasiskajā veidā, ja lombardā ierodas 8 gadīgs bērns un grib pārdot zelta gredzenu par piecīti, principā to nedrīkst & ja bērns tirgū piedāvā par košļeni EUR 1000, to arī nedrīkst)
Man neētiski ir arguments, ir cilvēki, kuri visādu iemeslu dēļ nesaprot, ka viņiem ir nodarīts pāri/tiek nodarīts pāri un, manuprāt, to nevajadzētu pieļaut.
(šovu neesmu redzējusi, skatīties netaisos. no otras puses, es arī esmu cilvēks, kurš neiet uz Tokyo tāpēc, ka viņu darbiniekiem ir briesmīgi apstākļi un viņus izmanto, un daudz ko citu neatbalstu, nepērku un neapmeklēju, jo man nav pieņemami).

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 15:28 (saite)
ha, es arī cenšos iepirkties ētiski utml. bet es vnk nepiekrītu tam, ka šovs dalībnieces pazemo (dzīve - varbūt). lasot intervijas ar dalībniecēm, man viņas neliekas ne stulbas, ne garīgi atpalikušas.

bet šokējoši? kas tieši? es te ne velti piesaucu cibu.
dažādas atkarības-ček
neadekvāta uzvedība-ček
atzīšanās neētiskās vai noziedzīgās darbībās -ček, ček

principā šovs ir tāda ciba tikai ar bildi klāt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]puuce
2017-11-02 15:36 (saite)
Nu, tad jau viss lieliski. Šokējoši man tas neliekas, ja vien dalībnieces tiešām apzinājās, kur piedalās un ko tas viss nozīmē un ietver.
Jāteic, tā dāma, kas raksta, ka viņas bērnus viņas dalība šovā nekādi neiespaido,– nu nezinu, nezinu. Zinot to, kā bērni pārzina visus šos šovus, kā ņirgājas viens par otru "jo tava mamma tāda/šāda", es neesmu droša, ka neiespaido un ka viņa skaidri zina un apzinās, kā viņas bērnus tas iespaidos. To redzēsim pēc gadiem 5-7, intervijās ar šiem bērniem, kuri teiks vai nu, ka 1) mana mamma saņēmās un viss bija TIIIIK forši vai arī 2) manas mammas dalība šājā šovā ir viens no iemesliem, kāpēc es XXXX.
Bet tiesībspējas/rīcībspējas vērtējumi un izvērtējumi ir tik savāda lieta, ka ko nu tur.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 15:41 (saite)
tu pacēli interesantu tēmu - bērni un vecāku uzvedība šovos/internetos, ne obligāti šajā. ko domātu bērns, lasot cibas ierakstu "šodien biju gatava izmest bērnu pa logu"? vai mātei ir tiesības ventilēt savas emocijas, zinot, ka bērns var ciest, uzzinot šādu informāciju? vai vecākam katra sava rīcība ir jāsaskaņo ar to, kā tas varētu ietekmēt viņa bērnu?

par rīc;ibspēju varētu rasties šaubas vien sintijas sakarā. tā, kura visu laiku dzer. moš viņa bija pālī, kad parakstīja līgumu? (lai gan tiešām - šaubos. jo skaidrs taču, ka piekasīsies pēc tam). un atkal - cibā ir cilvēki, kuri dzer ne mazāk. un viņiem neatņem tiesības izpausties internetos zapoju laikā, viņiem neatņem visādas tiesības, ko viņi izmanto reālajā dzīvē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]puuce
2017-11-02 15:59 (saite)
Es runāju par ko citu. Nevis par tiesībām kaut ko darīt, nerēķinoties ar bērna interesēm, bet gan par to, vai šī sieviete tiešām apzinās to, kā dalība šajā šovā iespaidos viņas pašas dzīvi un viņas bērna dzīvi. Viņa to spēj izvērtēt? Nevis kategorijā "man neviens kaimiņš nav atnācis, lai pateiktu, ka šova dēļ uzskata mani par XXXX, tāpēc viss ir baigi forši", bet kategorijā "pastāv risks, ka sabiedrības liekulīgās attieksmes dēļ, manu bērnu turpmāk varētu apcelt skolā, un daļa viņa klases biedru vecāku varētu likt saviem bērniem norobežoties no manējiem, bet a) ieguvumi no šova man un manam bērnam būs lielāki par šo risku vai b) man apkārt ir daudz atbalstošu cilvēku, kuri uzskata, ka šis šovs parāda, ka es esmu ļoti stiprs cilvēks".

Starp citu, nevajag būt dzērumā līguma parakstīšanas brīdī. Pietiek arī ar to, ka cilvēks ilgstošas atkarības rezultātā nevar pienācīgi izvērtēt oferti un aizstāvēt savas tiesības un intereses.

Bet ok, saistību atrunai piebildīšu, ka manu vecāku principiālās attieksmes dēļ pret dzīvi, skolotājiem un klases biedru vecākiem man bija skarba pamatskolas pieredze.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 16:05 (saite)
Viņa to spēj izvērtēt? ---> ē, a kurš vispār līdz galam spēj ko tādu izvērtēt? moš man šī cibas diskusija kaut kā nākotnē nelāgi atsauksies? neesmu ekstrasense.

dalībnieces raksta par reālajiem uzlabojumiem savā un savu bērnu dzīvēs (piemēram, izraušanos no dažādām disfunkcionālām situācijām). ja tas tā ir, tātad tas bija tā vērts kaut vai tādēļ.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]puuce
2017-11-02 16:13 (saite)
Tad jau viss kārtībā, pieņemot, ka to dalībnieču rakstīto rakstīja vai vismaz puslīdz pateica viņas pašas, nevis šova PR cilvēks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 16:13 (saite)
tas ir labs points, jā, kam vajadzētu pievērst uzmanību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chimera
2017-11-02 16:01 (saite)
bet šitais "es tavu viedokli vērā neņemšu, iekams nepierādīsi man, ka tas ir pietiekoši informēts un ka tu vispār neesi ķerts/dzīvojis tumšā pagrabā/kamielis" ir labs. LABS! prognozēju, kā nākotnē izmantošu to pa labi, pa kreisi

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 16:08 (saite)
"tā ir tava pieredze, bet tu neesi tiesīgs par to spriest, jo esi neaptēsts, tāpēc aizveries un paklausies mani"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]klusais_okeans
2017-11-02 16:13 (saite)
es šovakar noskatīšos, ja

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 16:14 (saite)
pastāsti pēc tam, ko domā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]klusais_okeans
2017-11-06 16:13 (saite)
jā, pilnībā Tev piekrītu un nevaru sagaidīt nākamo sēriju.
Protams, piekrītu arī tiem, kas apgalvo, ka šovs ir cinisks un nedomāju, ka tur notiekošais ir pilnīgi okei, bet tur tiešām akmentiņš jāmet arī citu šovu dārziņos. Neskatoties uz kaitinošajiem aizkadra balstiņas komentāriem, man meiteņu dzīvesstāsti tikai pastiprina empātiju - es par viņām "ieņirdzu" daudz mazāk ka par visādām princesēm iepazīšanās šovos, te tiešām ir interesanti stāsti un meitenes ar visu savu trešu ir kaut kādā ziņā patiesākas un īstākas. Un ceru, ka šovs viņām visām kaut kā nāks par labu, arī ja veidotājiem pašiem par to nospļauties

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

piedodiet, smējos
[info]chimera
2017-11-02 17:30 (saite)
Foršas dāmas, foršs šovs. Lai Marta labāk aizstāv Aivariņu no saimniekšova, kuru mēģina noindēt

(Atbildēt uz šo)


[info]penny_lane
2017-11-02 19:25 (saite)
kopš man bija tā laime mācīties studijās kursu "realitātes šovs", mani tas viss biedē, atbaida un raisa nepatiku. bet šis rullītis man uzreiz raisīja īpaši nīgru nepatiku, bet pa lielam man besī ar ģimenes lietas, delfu izklaides dročīšana uz kombuļu inesi un pa lielam arī pārtībomža fotografēšana, bet tā ir mana sajūta.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 19:28 (saite)
man nebesī nekas. bet neinteresē, piemēram, talantu šovi (ar daudz lielākām iespējām izņirgt muļķīšus). interesē, savukārt, šovi, kuros var labi vērot grupu dinamiku (interesantas atziņas rodas pat max iestudētos šovos). cibu es lasu/rakstu līdzīgos nolūkos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 19:32 (saite)
var taču redzēt, ka es to uztveru personīgi, ne? jo labi zinu, ka arī mana dzīve un paradumi var kādam likties deģeneratīvi, un patronizējošu attieksmi no pasaules esmu jutusi ne vienu reizi vien.

bet vispār ejiet dirst. nosaukt, piemēram, lesbieti laimu par neaptēstu nabadzīti, kas nezina, ko dara, ir vnk debili un nepatiesi. esmu gatava dot pa muti, laimas godu aizstāvot, gluži kā panku jaunā māmiņa krista!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 20:50 (saite)
vai, piemēram, ar ko ir apspiesta inese? ar to, ka dzīvo laukos un nekad nav bijusi rīgā? un varbūt kādai durai viņa nešķiet pietiekoši smalka un intelektuāla?

deivija, tā, kura nomira, vispār ir viens no simpātiskākajiem tēliem visā balagānā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-11-02 20:53 (saite)
vēl šovs labi parāda to, kāpēc nestrādā oficiālās palīdzības programmas (piemēram, allas un probācijas dienesta keiss).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2017-11-03 11:03 (saite)
labi, ka pie nodokļu maksātāju naudas izrīkošanas pie pirmās izdevības netiek cilvēki, kurus pēc kādu random pseidointelektuālu kursu noklausīšanas viss sāk biedēt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]penny_lane
2017-11-03 11:06 (saite)
cik... tematiski un loģiski.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]usne
2017-11-02 22:58 (saite)
Cilvēkiem sagādā problēmas pašiem uzņemties atbildību par savu dzīvi, daži nemaz to nespēj, tas arī viss. Pārējais jau ir budisma stāsts par ciešanām.

(Atbildēt uz šo)


[info]_re_
2017-11-03 10:49 (saite)
esmu skatījusies abas līdz šim pieejamās sērijas, piekrītu tavam viedoklim.
un par piespiešanu - viņām, piemēram, neļāva lietot alkoholu, nevis gluži pretēji veicinātu tā lietošanu, lai tikai būtu 'interesantāks' materiāls.

katrā ziņā man ir ļoti interesanti, manā ikdienas saskarsmes lokā šādu cilvēku nav, bet ir labi apjēgt realitāti 'tur ārā', redzot īstus cilvēkus ar viņu dzīvēm, kādas tās ir.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?