pajautaa

« previous entry | next entry »
Jan. 5., 2016 | 06:41 pm
posted by: rkktzd in pajautaa

Labvakar! Man jau sen ir jautājums uz kuru man nav atbildes. Kādēļ dāmas (daudzas, bet ne visas) nēsā vienā rokā rokassomiņu, bet otrā maisiņu? Es saprotu, ka nesamais, acīmredzot ir pārāk liels lai ietilptu somiņā, gadās arī reizēm nopirkt ko neplānoti. Taču šorīt, gaidot sab. transp. uz darbu aptvēru, ka maisiņš nav lai izlīstu no situācijas - tā ir konsekventa izvēle, ko cilvēks izdara no rīta izejot no mājas. Foto ir redzama dāma ar somiņu vienā un maisiņu otrā rokā pusastoņos no rīta Salaspils stacijā. Es nepārspīlēju apgalvojot, ka 80% no daiļā dzimuma pārstāvēm, kas atradās uz perona tajā brīdī, rokās bija līdzīgs komplekts. Jautājums - kāpēc? Kas ir tajā maisiņā tāds ko nedrīkst likt somā? Kādēļ netiek lietota lielāka soma, ja a) staigāt ar abām rokām aizņemtām ir nogurdinoši un neērti, b) tas ir neglīti? 
Papildināšu, ka gados jaunākiem īpatņiem celofāna maisiņa vietā ir mazāka izmēra papīra maisiņš un dažiem marginālākiem eksemplāriem - maisiņš no auduma.

Iepriekš sirsnīgi pateicos par viedokļiem!




# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {80}

Nikolass A. Dērsingtons

from: [info]kisswithafist
date: Jan. 5., 2016 - 07:05 pm
#

1) pusdienu tarbiņu nekā citādi kā maisiņā nenesu - negribas, lai pa somu izlīst.

2) ir drāmas, kam somiņa parasti piebāzta līdz augšējai robežai un tāda tā ir visu laiku, neko nemainot. tad atliek tikai maisiņš.

Atbildēt | Diskusija


kreiza

from: [info]kreiza
date: Jan. 5., 2016 - 07:13 pm
#

Dāmas- drāmas ;D Jā, reizēm laikam tiešām nevis dāma, bet drāma :)

Atbildēt | Iepriekšējais


Džedaju bruņiniece

from: [info]kochka
date: Jan. 5., 2016 - 07:12 pm
#

Pusdienas?
Man vnk no rītiem slinkums (nav laika) sakārtot jaunu somu,tā pusdienu kastīti līdzņemšanai iemetu auduma maisiņā, kas turpat koridorī mētājas. Man nav kabatu, tāpēc mazā somiņa vajadzīga makam un visādiem niekiem. Un lielu somu nav.
Jā, es arī reizēm pati sev uzdodu tādu jautājumu, jo nav nemaz tik ērti divi nesamie.
Varbūt drīzumā saņemšos sev uzšūt mugursomu?

Atbildēt


this is a ransom demand

from: [info]kakjux
date: Jan. 5., 2016 - 07:13 pm
#

Kāda tev starpība, cik somas vai maisiņus nes citi (jebkura dzimuma) cilvēki?

Bet nu, piemēram sporta tērpu vai kursu mācību materiālus es nesu maisā, jo nav vietas somā, bet nodarbības uzreiz pēc darba. Bet tas nav katru dienu, tad nav vajadzības pēc milzu somas. Tak tas nav nemaz tik baisi apgrūtinoši. kā izrādās, uz to skatīties gan esot apgrūtinoši :D

Atbildēt | Diskusija


K

from: [info]rkktzd
date: Jan. 5., 2016 - 07:18 pm
#

man nav nekādas starpības, tas vienkārši ir interesanti, jo pats līdzīgas problēmas risinu savādāk. šī komūna jau domātu lai uzdotu jautājumus. un te lūk ir jautājums, pat vairāki

Atbildēt | Iepriekšējais


:: le Minga :: alias :: Leo... ::

from: [info]le_minga
date: Jan. 5., 2016 - 09:59 pm
#

" sporta tērpu vai kursu mācību materiālus es nesu maisā, jo nav vietas somā"
ja godīgi - es arī nasaprotu, kāpēc neizvēlēties lielāku somu, kurā ielikt visu (ja zināms, ka būs mācības vai sports un tml. - kas nav neplānoti) -- bet izvēlēties nest somu un ekstrā maisu...

autors pareizi saka - neērti 1kārt, un jā - ne pārak glīti ar...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


this is a ransom demand

from: [info]kakjux
date: Jan. 6., 2016 - 12:24 am
#

Es ļoti atvainojos, ka aizskaru citu estētiskās jūtas ar saviem maisiņiem.

Bet nopietni? Nopietni???

Ā, nu, man tas nav jānēsā katru dienu. Bet katru dienu iet ar somu, kurā var ielikt sporta tērpu, dvieli un lielās kedas, neskaitot manu ikdienas drazu, tas arī neliekas vajadzīgi. Un vairāku somu sistēma darbdienās vienkārši nozīmē visa aizmiršanu mājās.

Atbildēt | Iepriekšējais


this is a ransom demand

from: [info]kakjux
date: Jan. 6., 2016 - 12:28 am
#

Nu, un man ir glīti auduma maisi, ja tas kaut kā maina aizskartās estētiskās jūtas.

Atbildēt | Iepriekšējais


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Jan. 6., 2016 - 12:40 am
#

nobildē savu rīta paskatu salaspils stacijā, lai mēs redzam, kā ir glīti!

un kas tieši neērts ir sadalīt nesamo svaru divās turzās? neatkarīgi no tā vai tie ir divi maisi, soma ar maisu vai divas somas?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


this is a ransom demand

from: [info]kakjux
date: Jan. 6., 2016 - 12:49 am
#

prasās pēc trendīga haštaga, nu tur #maisiņšsalaspilī vai #ņemMaisiņuLīdzi nu kaut ko tādu.

Un vispār, svara sadalīšana ir riktīgs iemesls nebāzt visu vienā somā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Jan. 6., 2016 - 12:53 am
#

Un to pat māca jau skolas pirmajās klasēs. izrādās, ka mugursomām otra lence nav stila elements, bet to var likt uz otra pleca.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


K

from: [info]rkktzd
date: Jan. 6., 2016 - 08:04 am
#

Draugi, jūs neviens nespiež reaģēt uz šo postu, ja jums liekas, ka tas jūs aizskar. Tās tomēr ir tikai muļķības un joks

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]sii
date: Jan. 6., 2016 - 12:47 am
#

Man gan attēlotā situācija nav bijusi necik daudz aktuāla, bet, atbildot uz jautājumu, kāpēc neņemt lielāku somu, man uzreiz nāk prātā, piemēram, ja dienas laikā ir vēl kaut kur jāstaigā - vai darba darīšanās, vai pusdienās kaut kur pietiekami tālu, ka negribas ar pliku maku rokā skriet, vai pusdienlaiks tik garš, ka tā laikā var paspēt aiziet nodarīt vēl arī kādas savas lietas, un tad ar mazāku somu ērtāk, nevis visu dienu nēsāties apkārt ar čemodānizmēru, pat ja, pieņemsim, komentāros minētās pusdienpaciņas vai sporta tērps, iepakoti atsevišķos maisiņos, no somas tiek izņemti, nevis nēsāts visur visu dienu līdzi.

Vai vienkārši stiept visu vienā rokā vai uz viena pleca ir pārāk smagi, bet mugursoma nav cilvēkam pa prātam, vai nesamais tāds, kas pārāk smaržo/var izlīt/saspiesties/jānes noteiktā stāvoklī (ar augšu uz augšu, bet somā var iebāzt tikai šķērsām, un neies tāpēc vēl vienu somu pirkt), vai tāpēc, ka vienā lielā vai piebāztā somā ir grūtāk tikt līdz makam/telefonam/atslēgām (ja tie tiek uzglabāti somas iekškabatās), kas nepieciešami vēl pa ceļam, un ganjauka var iedomāties vēl iemeslus, kādēļ ērtāk ir doties uz darbu ar somu standartlietām + maisiņu/tašu lietām, kas ir mazāk svarīgas vai ko atstāj darbā, vai nodod citam adresātam, vai ko nu tur.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


:: le Minga :: alias :: Leo... ::

from: [info]le_minga
date: Jan. 6., 2016 - 02:03 am
#

šis ir labs un gana loģisks paskaidrojums/izskaidrojums "kāpēc?" :)

Atbildēt | Iepriekšējais


kreiza

from: [info]kreiza
date: Jan. 5., 2016 - 07:16 pm
#

Dažādi- pārgulēja citur, lielākas somas nebija līdzi :) Pa ceļam ieskrēja veikalā... Līdzi uz darbu tieši šoreiz kaut kas bija jāpaņem, lielāku somu mājup ceļā vairs nevajadzēs, priekš kam līdzi ņemt un mantas pārkrāmēt. Gan jau, ja regulāri vajadzētu, lielāku iegādātos :)

Atbildēt | Diskusija


K

from: [info]rkktzd
date: Jan. 5., 2016 - 07:19 pm
#

"Taču šorīt, gaidot sab. transp. uz darbu aptvēru, ka maisiņš nav lai izlīstu no situācijas - tā ir konsekventa izvēle, ko cilvēks izdara no rīta izejot no mājas." - tas ir tas, kas man liek uzdot visvairāk jautājumus

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


vilibaldis

from: [info]vilibaldis
date: Jan. 5., 2016 - 07:23 pm
#

visticamāk tā tiek ņemtas līdz pusdienas etc., kuras dienas gaitā izlietos un tad maisiņu ieliks somā un viss.

Atbildēt | Iepriekšējais


kreiza

from: [info]kreiza
date: Jan. 5., 2016 - 07:38 pm
#

A kā Tu to aptvēri? :) Kādu novēroji regulāri katru rītu?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


K

from: [info]rkktzd
date: Jan. 5., 2016 - 11:04 pm
#

šorīt no rīta stāvot uz tā perona vienkārši ievēroju, ka gandrīz visām dāmām ir tie maisiņi un sapratu, ka tā nav vienkārši sakritība vai nejaušība, bet izvēle - pusastoņos no rīta tur tuvumā visi veikali vēl ciet un negribas ticēt, ka visas meitenes ir palikušas pa nakti salaspilī

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


niko

from: [info]klaudlet
date: Jan. 6., 2016 - 05:35 pm
#

Jā, interesanti, kā ir vakaros? Salīdzinot ar rītu, maisiņu īpatsvars ir lielāks vai to skaits sarucis?

Mans maisiņš pēc satura iztīrīšanas parasti nonāk somiņā.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tikko_pamodos

from: [info]tikko_pamodos
date: Jan. 6., 2016 - 07:30 pm
#

Jā! Pieprasām jaunus novērojumus! :)

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]unpy
date: Jan. 5., 2016 - 07:16 pm
#

Cilvēki nebrauc no savām mājām, bet no viesiem un maisiņā iepakots ciemakukulis.

Atbildēt | Diskusija


:: le Minga :: alias :: Leo... ::

from: [info]le_minga
date: Jan. 5., 2016 - 10:00 pm
#

vislieliskākais izskaidrojums! Vo!

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]fedrs
date: Jan. 5., 2016 - 07:28 pm
#

Nu, staigā, un lai staigā! Šausmināties par to ir tik pat bezgaumīgi kā par netradicionālu seksuālu gaumi vai zeķēm zandalēs (ziemā).

Atbildēt | Diskusija


K

from: [info]rkktzd
date: Jan. 5., 2016 - 07:37 pm
#

chill. Tas liekas jocīgi gan, taču kopumā mani tas vienkārši interesē, bez zemtekstiem un uzbrukumiem.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]lapsamaza
date: Jan. 6., 2016 - 12:28 am
#

mhm- paceļot vien šādu jautājumu- tur ir gan zemteksti, gan uzbrukumi- tā, ka tieši tā kā fedrs saka- "nu staigā, lai staigā!"

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tikko_pamodos

from: [info]tikko_pamodos
date: Jan. 6., 2016 - 07:31 pm
#

mhm, šoreiz gan nebūs vis Tev taisnība, man, piemēram, arī šis jautājums šķiet uzmanības vērts, so, sajūta pret sajūtu.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]yeux_glauques
date: Jan. 5., 2016 - 10:54 pm
#

haha, homoseksualitāte tiek pielīdzīnāta zeķēm sandalēs :D smalki, ko neteiksi.

Atbildēt | Iepriekšējais


anta

from: [info]softdb
date: Jan. 5., 2016 - 07:35 pm
#

Mana pirmā doma bija līdzsvars un ka tā vieglāk iet pa slidenām ietvēm. :D Bet nu iepriekšminētie iemesli izklausās lōģiskāk.

Atbildēt


Hedera helix L.

from: [info]hedera
date: Jan. 5., 2016 - 07:41 pm
#

Dāmu rokassomiņas ~ tavas kabatas. Ja kādu dienu būs kas lielāks nesams (mugursomā, piemēram), vai tu pārkārto parasto kabatu saturu uz to somu?

Atbildēt | Diskusija


K

from: [info]rkktzd
date: Jan. 5., 2016 - 08:16 pm
#

parasti nēsāju mugursomu, diezgan daudz ko sanāk staipīt līdzi

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Hedera helix L.

from: [info]hedera
date: Jan. 5., 2016 - 08:17 pm
#

Nu tad tev šo mistēriju neizprast! :D

Atbildēt | Iepriekšējais


Ūūlę

from: [info]chimera
date: Jan. 5., 2016 - 10:42 pm
#

++ par mugursomu

Atbildēt | Iepriekšējais


Anne

from: [info]puuce
date: Jan. 5., 2016 - 07:43 pm
#

Man ir divas kolēģes, kas tā dara. Maisiņā ir viss, kas neietilpst rokassomiņā. Liela soma - tas neesot sievišķīgi; viņas negribot izskatīties pēc kuciskām karjeristēm. (es savlaik pajautāju, jo man sāka likties, ka varbūt kko nesaprotu).

Atbildēt | Diskusija


Anne

from: [info]puuce
date: Jan. 5., 2016 - 07:46 pm
#

Ti, pajautāju, jo tie maisiņi bija katru dienu, un vakarpusē, mājup pošoties, arī tika lietoti.

Atbildēt | Iepriekšējais


wensdy

from: [info]wensdy
date: Jan. 5., 2016 - 08:09 pm
#

Es domāju, ka šī konsekventā izvēle varbūt, varbūt ir palikusi kopš tiem laikiem, kad auduma maisiņi nebija modē, bet modē bija firmas plastmasas maisiņi, nu, arī tad, kad tie bija nosacīts deficīts vai jaunums mūsu platuma grādu dāmām. Kā arī, jā, noteikti somu mode - pērk modīgu, ne praktisku somu, kur viss nesalien. Man liekas, ka ir pat sociālantropoloģiski pētījumi par cilvēkiem un viņu somām.

Atbildēt | Diskusija


K

from: [info]rkktzd
date: Jan. 5., 2016 - 08:14 pm
#

Paldies!

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]adinkra
date: Jan. 6., 2016 - 09:45 am
#

Domā? Firmas plastmaisiņi bija modē pirms 25 gadiem :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Jan. 6., 2016 - 09:47 am
#

Vilcieni arī bija modē ap to laiku.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]adinkra
date: Jan. 6., 2016 - 09:57 am
#

Manos laukos vilcienus tikai filmās varēja redzēt.

Atbildēt | Iepriekšējais


wensdy

from: [info]wensdy
date: Jan. 6., 2016 - 11:17 am
#

Es nezinu, bet domāju :) Noteikti ne tik sen, es vēl arī paspēju būt modē ar firmas plastmasas maisiņu.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]adinkra
date: Jan. 6., 2016 - 11:38 am
#

Varbūt tad tā mode bija ilgāk kā man likās. Es tad mācījos pamatskolā, man tāda maisiņa nebija, un baigi skauda :)

Atbildēt | Iepriekšējais


toadbeauty

from: [info]toadbeauty
date: Jan. 5., 2016 - 08:55 pm
#

Nez. Man tieši tāpēc vienmēr ir lielas somas.

Atbildēt


zintish

from: [info]zin
date: Jan. 5., 2016 - 09:11 pm
#

ja nesu kaut ko tikai vienā virzienā (pusdienas uz darbu, vai iepirkumi), tad daru to maisiņā, ja standarta somā nelien
vai arī var būt tā, ka visa nesamā kopums somai ir par dadzu

Atbildēt


nemācēšu pateikt

from: [info]polija
date: Jan. 5., 2016 - 09:58 pm
#

es visu gandrīz vnm lieku mugursomā. Izņeot, ja eju bezmaz tikai no mājas uz veikalu - tad paņemu tikai auduma maisiņu un maku. Man jau viena aizņemta roka (ar somu) šķiet apgrūtinoši, kur no vēl abas!!! Tā kā ja vien mugurā nav līdz zemei elegants metelis, vakrkleita vai tml. apģērbs, visu nesu mugursomā.. :)

Atbildēt


from: [info]atvase
date: Jan. 5., 2016 - 10:00 pm
#

es savukārt, visp'ār nesaprotu, kāpēc ikdienā (nevis, piem, minisomiņa ejot uz operu vai kāzām) tiek lietotas tādas rokassomas, kuras ir jānes rokā (kuras nevar pakarināt pār plecu). Viena roka vienmēr aizņemta, un ja vēl "pusdienas/ kaut kas jānoddod, jāatdod..", tad vismaz 1 roka paliktu brīva...

Atbildēt | Diskusija


kreiza

from: [info]kreiza
date: Jan. 5., 2016 - 10:11 pm
#

Šo varu paskaidrot no sava viedokļa- kad secināju, ka, pāri plecam nēsājot, tas plecs, uz kura soma, visu laiku piepacelts, sasprindzis, atmetu un sāku pirkt rokā nesamas somas.

Atbildēt | Iepriekšējais


*

from: [info]inese_tk
date: Jan. 5., 2016 - 10:33 pm
#

ja man šajā pasaulē kas riebjas, tad tā ir lietu (īpaši smagu) pārnēsāšana un vēl komplektā ar aizņemtām rokām. maisus ņemu tikai ārkārtas gadījumos

Atbildēt


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Jan. 5., 2016 - 10:42 pm
#

Jo loses.

Atbildēt | Diskusija


from: [info]khosmos
date: Jan. 6., 2016 - 12:06 am
#

+
nekā racionāla šajā izvēlē nudien nav.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]yeux_glauques
date: Jan. 5., 2016 - 10:52 pm
#

nu. es maisiņā lieku tupervāri ar darba pusdienām, vai kādu mantu, kuru dienas laikā kautkur atstāšu. mazā papīra maisā. vai arī ir variants - soma numur divi ar sporta zāles piederumiem. sporta soma. boston bag ir visizplatītākā, methinks.
plastikāta maisi, protams, ir fui un pē un liecina par garanabadzību.
a tā vispār, fotografēt nepazīstamus cilvēkus bez viņu ziņas un piekrišanas un bildi pēc tam publicēt nav labs stils ;)

Atbildēt | Diskusija


K

from: [info]rkktzd
date: Jan. 5., 2016 - 10:58 pm
#

Nav gan jā, palika drusku neomulīgi, ka es tā

Atbildēt | Iepriekšējais


*

from: [info]inese_tk
date: Jan. 5., 2016 - 11:37 pm
#

vai ta nav pilni portāli ar safotogrāfētiem nepazīstiem cilvēkiem?

šaubos ka kāds šiem prasīja atļauju


avots: tvnet

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]yeux_glauques
date: Jan. 6., 2016 - 12:23 am
#

tavs "avots" ļoti labi parāda, ka tas ir slikts stils.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


*

from: [info]inese_tk
date: Jan. 6., 2016 - 12:33 am
#

vai BBC ir labāks avots?



varbūt CNN?



kas Tavuprāt ir tas labais avots, kur neatrast fotogrāfijas ar nepazīstamiem cilvēkiem, kuriem nav prasīta atļauja?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]yeux_glauques
date: Jan. 7., 2016 - 09:44 pm
#

novirzījies no temata, pamatīgi. runa nav par to, ka TIEK bildēti nepazīstami cilvēki. runa ir par mērķi, ar kādu viņi tiek fotografēti. protams, "slikti apģērbti pipli uz ielas" ir atsevišķš interneta žanrs. i'm not denying that. i'm just saying, it's not very nice.

Atbildēt | Iepriekšējais


tikko_pamodos

from: [info]tikko_pamodos
date: Jan. 6., 2016 - 07:34 pm
#

OMG, pustumsā no aizmugures nofočēts, viss, uz sārtu viņu, perverso lūriķi! A nodirst šos pašus cilvēkus, ka viņu maisiņi nav gana stilīgi, tas ir ok, ja?

Atbildēt | Iepriekšējais


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Jan. 6., 2016 - 12:50 am
#

Dēļ tādiem pamuļķiem (Gintam Budem un pārējiem modes blogeriem), kas skatās uz apkārtējo somu saturu un vērtē to izskatu, es sievai esmu nopircis šādu maisiņu


Kā redzi, nēsāts tiek ļoti bieži, jo uzraksts pat ir sācis nodilt.
Vienīgi līdz šim nezināju, ka tiešām ir cilvēki, kas bildē svešinieku "RIMI" maisiņus un jautā internetā, kāpēc citiem tādi ir.

Nākamreiz varbūt paej uz perona tuvāk un pajautā nevis bildē pa gabalu un raudi internetā.

Atbildēt | Diskusija


PHz

from: [info]phz
date: Jan. 6., 2016 - 01:35 am
#

Labi taču, ka pajautāja, citādi kur tu ar savu maisiņu pazīmētos?

Atbildēt | Iepriekšējais


K

from: [info]rkktzd
date: Jan. 6., 2016 - 08:09 am
#

Varbūt pieej klāt Gintam Budem un pasaki, ka viņš ir pamuļķis, nevis raudi internetā? m?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Jan. 6., 2016 - 11:23 am
#

Pēc viņa pamatskolas apmeklējumiem, katrs garāmgājējs viņam pasaka ko skarbu, par pamuļķa lomu viņš tikai priecājas.

Ja pateiksi cikos katru rītu esi salaspils stacijā un ieliksi bildi, lai varu tevi atpazīt, tad varu kādu rītu piebraukt un nosaukt tevi par pamuļķi, lai nebūtu to jādara internetā.

Atbildēt | Iepriekšējais


Mazais meža dīvainītis ar sviesta burku rociņā

from: [info]savaadaisu
date: Jan. 6., 2016 - 08:45 am
#

Savukārt es nevaru saprast kāpēc jaunas sievietes stāv tādā pozā kā tā ar tiem maisiņiem t.i. kājas krustām. Nestabili taču.

Atbildēt | Diskusija


nejauks

from: [info]nejauks
date: Jan. 6., 2016 - 09:58 am
#

Tam ir ļoti racionāls izskaidrojums. Vajag tikai padomāt :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Mazais meža dīvainītis ar sviesta burku rociņā

from: [info]savaadaisu
date: Jan. 7., 2016 - 11:16 am
#

Lai nešvilpē kad vējš pūš?

Atbildēt | Iepriekšējais


Mazais meža dīvainītis ar sviesta burku rociņā

from: [info]savaadaisu
date: Jan. 6., 2016 - 08:57 am
#

PS: no visas diskusijas secinu - sievietes ir neracionālas būtnes, kas nespēj vai negrib lietas pārnēsāt ērtākā formā un nesamajā, tāpēc viņas lieto maisiņus. ATTIECĪGI izskatās pēc nišas biznesam - stilīgi, krāsaini dejbkādicitādi feini maisiņi speciāli šādiem gadījumiem.

Atbildēt


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Jan. 6., 2016 - 09:30 am
#

Starp citu, pirms kāda laika perifērijā bija arī tāds stils ikdienas mantas pārnēsāt dāvanu maisos. Kā tie saglabāja izturību - hvz.

Atbildēt | Diskusija


tikko_pamodos

from: [info]tikko_pamodos
date: Jan. 6., 2016 - 07:40 pm
#

Ne tikai perifērijā, bet arī galvaspilsētā lielisks stils joprojām skaitās pārnēsāt mantas lielo zīmolu papīra maisos, nu tādos gana lielos, lai taču visi redz, kas savulaik nopirkts (pat ja tā bijusi tikai zeķubikšu paka vai svārki uz lielajām atlaidēm).

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]adinkra
date: Jan. 6., 2016 - 09:55 am
#

Jo mugursomas taču ir tik neglīti! Šādu graujošu argumentu esmu dzirdējusi.
Es ne tikai nesaprotu maisiņus kā ikdienas izvēli, es nesaprotu arī tās milzīgās plecu tašas, mugursoma taču ir tik daudzreiz ērtāka .
Un tad vēl tie maisiņotie mēdz zākāties par krokšiem un treniņbiksēm .
Vobšem, viņi to dara tāpēc, ka visi jau nevar būt racionāli :)

Atbildēt | Diskusija


Azamat Bagatov

from: [info]termostats
date: Jan. 6., 2016 - 10:14 am
#

Atkarīgs no satura. Ja jāliek iekšā kaut kāda mape, dators vai kaut kas tamlīdzīgs (svarīgi - ne pārāk smags), tad pleca soma var būt ērtāka. Galvenokārt tāpēc, ka to var pārvietot - no sāna uz priekšu, uz atpakaļ un ērti noņemt vispār, tāpēc ar to ir arī vieglāk izdzīvot sabiedriskajā transportā un mazāk traucē apkārtējiem.

Ar pleca somu es domāju to, kur galva iet pa vidu siksnai, nevis kaut kādus auduma maisiņus un to atvasinājumus

Bet vispār šajā kontekstā es ieteiktu padomāt par to, vai visa tā saimniecība tiešām ir jāvazā līdzi. 2016. gadā visam jāstāv mākonī, hahaha.


Vēl vajadzētu parunāt par sieviešu tieksmi uz idiotiski lieliem makiem, bet tur jātaisa atsevišķs topiks, citākāk te tūliņ kolapsēs komentāri un diskusija apstāsies.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]adinkra
date: Jan. 6., 2016 - 10:58 am
#

Nujā, ar tašu bij domāts maisiņa atvasinājums ar diviem rokturiem.
Maks gan man ir liels, gandrīz kā maza pleca somiņa, lai nepazūd mugursomas saimniecībā. Un es tā centos līdzināties vīriešiem ar savu pidarasku lielo maku, tāds aplauziens:)

Atbildēt | Iepriekšējais


tikko_pamodos

from: [info]tikko_pamodos
date: Jan. 6., 2016 - 07:38 pm
#

Kam daudz naudas, tam lieli maki, wink wink :)

Atbildēt | Iepriekšējais


Zetinja Tresor

from: [info]zetinja
date: Jan. 6., 2016 - 10:46 am
#

Mugursoma nav viennozimīgi ēŗtāka.

Sieviešu maki tipiski ir tādi, kas nelien kabatās. Man, piemēram, nepatīk maku nēsāt mugursomā, jo tas ir ērtāk pieejams jebkuram citam nekā man. Kā ari besī process, kad mugursomā ir jāmeklē maks - jāslidina nost no pleca, un tad kkā jāmēģina saprast, kā viņu ērtāk ar vienu roku noturēt, lai ar otru tad tiktu klāt tur dziļumā, kur dārgums ir noslēpts.

Kā ari mugursoma sabiedriskajā transportā tāpat ir jāņem nost un jāžmiedz padusē gan lai netraucētu citiem gan ari lai šamo no aizmugures kāds neaptīra.

Šajā gadījumā rokassomiņa vai pleca soma ir daudz ērtāka no jebkāda viedokļa un ikdienā to ari izvēlos. Un es nestaigāju ar maisiņiem. Es pusdienkārbiņas lieku ziplokā un rokassomā. Un manā rokassomā pietiek vietas visam, gan grāmatai, gan pusdienkārbai (reizēm pat divām vai trīs), gan ūdens pudelei.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]adinkra
date: Jan. 6., 2016 - 11:22 am
#

Ieraduma jautājums. Mugursomu var tīri ērti pārslidināt uz priekšu, ja no viena pleca noņem stila elementu :)
Es jau nesaku, ka mugursoma ir vienīgā vieta, kur lietas ērti salikt.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Jan. 6., 2016 - 11:25 am
#

Ja tu maku turētu mugursomā, tad tu pat nepamanītu kā kāds kaimiņš to Salaspils stacijā nozog.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]adinkra
date: Jan. 6., 2016 - 11:41 am
#

Kad braukšu uz salaspili, atcerēšos uzmanīgāk pieskatīt kaimiņus.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]khosmos
date: Jan. 6., 2016 - 01:39 pm
#

Reflexus vajag kačāt.

Atbildēt | Iepriekšējais


Zetinja Tresor

from: [info]zetinja
date: Jan. 6., 2016 - 11:59 am
#

Nu vot man tā pārslidināšana kāreiz galīgi neliekas ērta.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]digna
date: Jan. 6., 2016 - 11:08 am
#

1) Ne visiem apģērbiem un apaviem pievilksi ietilpīgu mugursomu.
2) Arī es nelabprāt lieku pusdienas somà pie visa cita.
3) Pusdienas uc. iztėrējamas,noliekamas vai atdodamas lietas nešķiet gana spēcīgs arguments somas maiņai. Piem., parasti no rīta skrienu uz vienu skolu ar rokassomu un maisu, tad mājās, kur maiss paliek,tad atpakał ar rokassomu uz tru skolu. Nav jēgas visu dienu to visu staipīt līdzi,vai "beisiku" krāmēt no vienas somas otrā.
4)Lielas somas ir forši,ja neko tur nenākas meklēt.
5)Daudzas tantes varbūt nevar atļauties lielu un labu,glītu somu.
6)Atgriežoties pie pirmā punkta - nepatīk visiem vienādas lietas, piem.,lielas somas vai mugursomas.

Atbildēt


from: [info]ll_
date: Jan. 6., 2016 - 04:07 pm
#

+viņi to neuztver kā kaut ko neglītu.

Atbildēt


sajūtu cilvēks

from: [info]vacatio
date: Jan. 8., 2016 - 12:30 pm
#

es nez. es visu maksimāli stīvēju somā. arī kartupeļus. Tikai tad, kad viss līdz ūkai, tad ņemu kuli. bet arī tad vēl cenšos stiept gan somu, gan kuli vienā rokā. un tikai tad, ja abās ir kartupeļi un vīns (tb-smagas pēc vella), tad paņemu katru savā rokā. bet jūtos tā šaumsīgi neērti, tieši tāpēc, lai neizskatītos pēc "tām tantēm, kas tā visu laiku staigā".

Atbildēt