Posted on 2018.05.20 at 23:20
Baltu cilšu pirmizrāde
Grails koncerts
tuvu pie desmit mimozām Čē
burciņu sezonas atklāšana ar rabarberu čatnija vārīšanu
Vasarsvētki ar pirmo vegan bārbekjū namiņā

pēdējā laikā daudz laika pavadu ar brāli

Posted on 2018.05.20 at 01:30
Tags:
tvnet: Zinātnieki «sajukuši prātā» un paziņojuši, ka astoņkāji patiesībā ir citplanētieši

Posted on 2018.05.19 at 18:25
Tags:
londona-lutona-rīga-salaspils-rīga-salaspils-rīga-smiltene-valmiera-mūrmuiža-smiltene-mūrmuiža-smiltene-rīga-salaspils-rīga-durbe-liepāja-durbe-kursīši-saldus-rīga-salaspils-smiltene=

mans 10 dienu ilgais ceļojums telpā. baigi apnicis. gribas kādu laiku vietsēdēt.

Posted on 2018.05.15 at 23:20
Tags:
zibens un pērkons un lietus un krusa. pēc tā viss tik spožs, smaržīgs, rāms un dzīvs. uzkāpt zirgā un aizjāt pļavās. satikt stirnas, grāvmalē dusošu un nezināmam zvēram piederošu mugurkaulu un, uzjājot kalnā, izbiedēt zaķi. krūmi pilni lakstīgalu, tālumā kūko dzeguze, no tīrummalām spurdz ķīvītes, bet zemākajās vietās kāpj migla.
lēkšot un just, kā zirgā kūsā tāds pats prieks par mirkli, par plašumu, pļavu, vēju krēpēs, svaigo gaisu, sazēlušo zāli un kopābūšanu, kā manī.

Posted on 2018.05.13 at 00:47
Tags:
sirsnīgi sveicu sevi ar divitūkstošiastoņpadsmitā gada pirmo lakstīgalu!

Posted on 2018.05.12 at 20:32
Tags: ,
bērnības prieks nr1: aizbraukt ar riteni uz Klievi nopeldēties. no namiņa līdz ezeram ir pusotrs kilometrs, bet gandrīz viss ceļš tikai kalnā. tu aizminies, viss tāds nosvīdis un aizelsies, iekrīti ezerā un pēc tam 3 minūtēs mežonīgā ātrumā atripo mājās. ja nebūtu pa ceļam jāpiembremzē pirms diviem galvenajiem ceļiem, vispār būtu minūte. un ziniet, ezerā jau ir ritīgi silts ūdens. tā, ka var plunčāties un ilgi nekāpt ārā.

bērnības prieks nr2: bērnībā redzēt rudo vāveri bija priecīga, taču ikdienišķa lieta, taču pēdējos (daudzos) gados, es esmu redzējusi retāk nekā pa vienai reizi gadā. nupat viena aizskrēja pa sētsmalu. priecājos, ka vismaz viena, turklāt tepat pie namiņa dzīvo. cerams redzēšu biežāk

Londonija pt4

Posted on 2018.05.11 at 22:24
Tags:
atlikušajās divās dienās - Tate Modern, tikšanās ar iepriekšminētajā ballītē nebijušām ex-kolēģēm no teātra Olimpiskajā parkā, Britu muzejs un visai nepatīkama nakts Lutonas lidostā, kas laikam bija mana nepatīkamākā lidostu pieredze vispār. turpmāk centīšos pēc iespējas izvairīties no šī elles dibencauruma.

diena pieci, diena seši )

ceru, ka līdz nākamajai Londonas apmeklēšanai nebūs jāgaida atkal desmit gadi!

Londonija pt3

Posted on 2018.05.11 at 21:56
Tags:
ceturtās dienas otro pusi veltījām Doklandiem, Doklandu muzejam, bet pašā vakarā aizbraucām izmest vēl vienu līkumu pa centru un pabraukāties ar riteņiem pa Haidparku. Doklandos es biju bijusi 2000. gadā, kad viņi bija tikai svaigi nošķūrējuši veco ostas teritoriju un sākuši bliezt augšā debesskrāpjus. jāsaka, ka kopš tā laika baigi daudz paspēts sabliezt. nejauši ieklīdām Doklandu muzejā, kurš bija for free un krietni lielāks nekā no ārpuses izskatījās. ļoti labs tāds. kas attiecas uz Haidparku un īrētiem riteņiem - drusku tā kā apvainojāmies, izrēķinājām braukāšanas laiku un sev vēlamās izmaksas, paņēmām riteņus, izbraukājāmies, bet, kad gribējām tos noparkot atpakaļ, visa stāvvieta bija pilna un mums nācās visai ilgi gaidīt rindā, kamēr citi cilvēki paņem riteņus un mums atbrīvojas vieta nolikšanai. protams, viņus var likt arī citās stāvvietās, bet bija jau visai tumšs un K. ritenim nedega gaismiņas. diezko negribējās līst ārā no parka satiksmē, kas kustas pa nepareizo pusi un meklēt citu vietu nolikšanai. attiecīgi pārsniedzām plānoto laiku un samaksājām dubultā. pēc mums palika vēl vesels bars niknu velonomātāju, kuri gribēja tikt vaļā no riteņiem, bet nevarēja.

diena četri )

Posted on 2018.05.11 at 21:55
man:: beidzot namiņā
Tags:
mana mīļākā skaņu ainava: silts pavasara vai vasaras vakars mazpilsētā. putni - sākot no strazdiem un lakstīgalām, beidzot ar svīrēm. kaut kur tālumā dauzās bērni - smejas un spiedz. vēl tālākā tālumā kāds pļauj mauriņu vai zāģē kaut ko. aizbrauc reta mašīna. ik pa laikam garām nozummm kāds vēl gulēt neaizgājis kukainis - muša vai kamene vai kaut kas tamlīdzīgs. pamazām krēslo, krīt rasa, gaiss kļūst viegli mitrs un ļoti smaržīgs. jo vairāk satumst, jo vairāk norimst visi trokšņi, paliek tikai aizvien retākas putnu balsis kristāldzidrā un citādi klusā vakara gaisā.

Londonija pt2

Posted on 2018.05.11 at 00:19
man:: ciešu no MR un riju saldumus
Tags:
pa ceļam uz mājām no Haigeitas, izkāpām Kamdentaunā un paklīdām pa staļļu tirdziņa klusākajiem nostūriem, gaidot kamēr pāries peak stundas un nebūs tik pilni metro. savukārt, sestdiena bija parku un pikniku diena. dienas pirmajā pusē pusotru stundu gājām no mājām uz Viktorijas parku svinēt brāļadēlam dzimšansdienu. gājiens bija ļoti foršs, jo pa grīnveju un pa kanālmalām un cauri Olimpiskajam parkam. pēcpusdienā braucām uz JRT ex-darbinieku ballīti - jo apstākļu sakritības rezultātā šajā laikā Londonā uzturējās vismaz 10 cilvēki, kuri kādreiz strādājuši JRT. likās arī diezgan kreizī, ka šajā milzīgajā un daudzgalvainajā pilsētā dažus no tiem pilnīgi nejauši satikām metro.

diena divi, diena trīs, diena četri )

Londonija pt1

Posted on 2018.05.10 at 23:19
Tags:
septīto kāzu jubilejumu un kopābūšanas desmitgadi atzīmējām ar braucienu uz Londonu. biļetes bija jau nopirktas sen un vienu brīdi apsvērām pat nebraukt - jo nebija naudas un gribējās sagaidīt pavasara lielo sprādzienu savā namiņā. bet es Londonā nebiju bijusi tikpat gadus, cik mēs esam kopā - t.i. desmit un tā nevar izturēties pret ļoti mīļu pilsētu, turklāt K. nebija bijis nemaz.

ielidojām diezgan agri no rīta, attiecīgi pirmo dienu bijām visai miegaini - patērzējām ar brāli un izmetām goda apli pa centru. otrā diena, savukārt, bija mana feivorītākā, jo lielāko dienas daļu veltījām Haigeitas kapsētai.

diena viens, diena divi )

Posted on 2018.05.09 at 19:19
man:: miegs nāk un besis
Tags: , ,
*) šon apaļi 10 gadi kopā ar K.
*) par laimi nenācās piedzīvot otru devīto maiju blakus uzvaras parkam
*) esmu atpakaļ no londonijas, ļoti gribas uz savu namiņu, bet rīt/parīt jāiet uz kkādiem bezdarbnieku kursiem
*) man riebjas lutonas lidosta

Posted on 2018.05.06 at 01:42
Tags:
gugle saka, ka mums šodien bija vara (vai vilnas) kāzas. vēl šodien Kārlim Marksam bija 200. dzimšanas diena.

Posted on 2018.05.01 at 16:22
Tags:
good to be good. ripinājos uz 120 mājās no staļļa pa Valmiera-Smiltene, ieraudzīju, ka nekurienes vidū stopē tante. apstājos, paņēmu un mazmazītiņu gabaliņu tālāk redzēju, ka netrafarētā mentu mašīna sagūstījusi kādu, kurš, acīmredzot, ripinājies līdzīgā ātrumā kā es.

Posted on 2018.05.01 at 10:53
Tags:
pagājšnakts grandiozais negaiss bija mežonīgs radīšanas akts. no rīta zāle bija pastiepusies 2x garāka un pasaule izpletusies zaļumā. mums joprojām nav zāles pļāvēja un izkapts sarūsējusi. pelēkie strazdi visu laiku karo ar vārnu. iestādīju sīpolus, vienu dobi ar maziem, červeļainiem, saasnojušiem karpelīšiem. cūku pupas iesēju. un spinātus, rukolu, vairāku veidu salātus, redīsus. nopirku lavandu stādus. mājā joprojām pilnīgs haoss, jo īrniece izvācās vēlāk, nekā solīja un mums ir kosmētiskais remonts kopā ar mantu pārcilāšanu un izjauktu mēbeļu čupas. būtu jāčikā haltūras, jo vajag naudu, bet kad es vēlā vakarā beidzot apsēžos, man nav spēka domāt un blenzt monitorā. parīt uz Londonu.

Posted on 2018.04.30 at 13:04
jāskrien pa galvu, pa kaku

Posted on 2018.04.28 at 01:46
man:: apkārt pilnīgs haoss
skan: Kārlis liek kopā bufeti
Tags:
šīs bija trīs trakas dieniņas. more to come!

Posted on 2018.04.25 at 10:43
man:: jākravājas
skan: Son Lux + mašīnas aiz loga
Tags:
es īsti nezinu kāpēc, bet es Āgenskalnā tā arī nesāku justies, kā mājās. nodzīvoju divus gadus ar nepārejošu ciemiņa sajūtu. varbūt tāpēc, ka sākums bija tāds sarežģīts - jau pašā sākumā piedzīvojām riteņu zagšanas mēģinājumu (kurš vēlāk atkārtojās) un K. bija divās garās tūrēs, lai gan pēc tam bija ļoti, ļoti foršs rudens. nezinu. varbūt vienkārši šis Daugavas krasts nav man piemērots. vai mums nesaskan vaibi.
Āģis ir smuks un romantisks un stilīgs un ar auru, ar divām episkām FB grupām, apkārt dzīvo vesels bars ar foršiem cilvēkiem, man patika mūsu dzīvoklis, patika ērtais ģeogrāfiskais novietojums, patika laucīgā sajūta, bet kaut kas man te nebija līdz galam.
atzīšos, ka es te arī nejutos īsti omulīgi staigājot diennakts tumšajā laikā. man nav bijis ne bail, ne problēmu dažādos diennakts laikos klīstot pa Maskačku, kad mācījos LKA, nav bijis bail/problēmas Saļika izteikti urlīgajos rajonos, bet dzīvojot Āģī ir bijušas reizes, kad vakarā gribētos iziet pastaigāties, bet neeju, jo kaut kā nejūtos droši.

te drusku iepriekš neliktas Āģa bildes no pērnās vasaras un šī pavasara

Āgenskalns. Flora, fauna un faktūra )

Posted on 2018.04.23 at 20:53
Tags: , ,
12123. Ja Ģurģu dienā ēda pentaku, tad naidīgi dzīvoja visu gadu.
/H. Skujiņš, Smiltene./

Vakar visu dienu klaigādamas gāja zosis pāri. Šodien (cerams) beidzot izvācas mūsu namiņa ilggadīgā īrniece. Mums ir septiņas dienas, lai izvāktos no Āgenskalna. Zirgs sāk mazliet atslābt un iejusties jaunajā barā/vietā.

Hapī Jurģu diena!

Posted on 2018.04.19 at 16:36
kāds man tagad varētu atsūtīt kādu ļoti sūdīgi uzrakstītu projektu KKF, kurš tomēr dabūjis naudu, lai es varētu nomierināt nervus un vairs nedomāt par to savārstījumu, kuru pirms stundas iegrūdu KKF birojā.