Kurvjzieža kontemplācijas

Krāšņais Kurvjziedis

Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
Ar ko labu un ar ko sliktu jums asociējas "Rīgas satiksme"?
  • kopš atcēla tramvajus-kalpotājus, palicis tikai rūgtums
  • Ar naudu :))
  • man patīk jaunie tramvaji :)
    nepatīk kontrolieri: gan nepieklājīe un rupjie = nepatīkamie, gan tādi, aks nevar ar lecīgiem zaķiem tikt galā un škandalē vairākas pieturas no vietas. vai palaiž lecīgākos. jo man pašai nekad nav bijis iekšu lekties un ir nācies sodu samaksāt.
    reizēm gan arī tie kontrolieri jauki un pieklājīgi gadās, bet tas ir retāk.
    • Paldies
      • palsījos citu komentus un arī vēlos piebilst- ir atsevišķi maršruti, kuros transports kursē patiešām ļoti reti. tracinoši un bēdīgi reti. + tie paši mēdz izkrist. tas ir ļoti sāpīgi, ja maršrutam nav alternatīvas.
        mēdz neievērot sarakstu, kavēt- to es vēl saprotu, maz kas var gadīties, bet visai bieži aizbrauc arī ātrāk. un tad tu atnāc uz " pareizo" laiku un gaidi to nākamo pēc 20 min transportu, jo tas, uz kuru mērķēji ir jau prom.
        un arī pie negatīvā tas pats par " īsajiem" autobusiem satiksmes pīķa stundās. nesaprotu loģiku, ja vien kā sastrāgumā daudz vietas neaizņemt. pasažieri toties cieš kā siļķes mucā.
  • Labais - smuki trolejbusi un jaunie tramvaji.
    Sliktais - pilnīgi līka mājaslapa, agresīvie kontrolieri, nesaimnieciskums.
  • kā darba vieta vai kā pārvadātājs?
    • pārvadātājs
      • Ar autobusiem, trolejbusiem un tramvajiem.
        Ar nokļūšanu no punkta A uz punktu B.
        Ar smukiem e-taloniem.
        Ar to, ka jau nez cik ilgi sola aizstāt e-talonu 1 maršrutam pret noteiktu braucienu skaitu mēnesī, bet tā arī nav to izdarījuši.
        Ar laipniem kontrolieriem (jo es vienmēr braucu ar biļeti).
        un
        ar darba biedrenes ilgstošu slimības lapu - traumu, kas iegūta autobusam strauji bremzējo.. :(
        • es arī vienmēr braucu ar biļeti, bet kontrolieri ir pārmetuši, ka es ar muguru nejūtu viņu tuvošanos caur salonu un nesagaidu ar izstieptu taloniņu ķepiņā.
          • :)
            nu man tā nav gadījies.

            Atceros vienreiz, kad vēl konduktori bija un tieši mainījās biļešu cenas - konduktore mani "stādīja par piemēru" visam vagonam - kā cilvēks ir bijis informēts un sagatavojis "līdzīgu naudiņu :)
        • paldies dievam, ka no šīs IDIOTISKĀS idejas atteicās!!!!
          Tas būtu pēdējais piliens manā pacietības kausā, ko pārpildījis RS mērķis dabūt iespējami vairāk naudas par maksimāli sliktāku servisu!

          Šorīt redzot lietu pilam, pārdomāju un velosipēda vietā aizgāju uz autobusu... nožēloju šo izvēli jau pusceļā. Jebkāda pedāļošana pa jebkādu lietu ir labāka par RS transportu.
          Jā, un dežūrtramvaju likvidēšana - tā arī bija brīnišķīga "dāvana" no RS puses...
  • lai pamācās no Stokholmas sab.transporta mājas lapas - maršrutu plānotājs ir lieliska lieta.
  • Ar autobusu vai trolejbusu, kurš iebrauc krustojumā un apstājas un nobloķē visu satiksmi perpendikulārā virzienā.
  • Slikts - nu par to jau tagad viņi paši runā - tie nozīmētie beņķi un sienas. Kopš nav konduktoru, bardaks.
    Citādi jau labi - iekāp, nopīkstini un brauc. Un aizbrauc arī.
    Braucu reti, bet kad braucu, tad bez īpašiem piedzīvojumiem.
  • biju patiikami paarsteigta par vinju telefonu aplikaaciju htc, ljoti eerta

    negatiivais - ljoti biezhi tieshi sab. trnsports ir vieta, kur cilveeki izveelas lietot alkoholu, jo neviens jau neaizraada.
  • ahujena dārgi
  • Ar to, ka paši pēdējā 10gadē neviens tur sabiedrisko transportu nav izmantojis un nez kāpēc palikuši padomju laikā ar nesatricināmu pārliecību, ka darbs visiem beidzas puspiecos, pēc sešiem vakarā sūtot maz transporta un vēl pie tam maza izmēra. Ko es jau uzskatu par tīšu ņirgāšanos. Un šobrīd man vispār asociējas ar to, ka lēnām un pamazām Rīgas satiksme turpina samazināt reisu skaitu stundā. Un to, ka Rīga ir viena no retajām pilsētām Eiropā (man tā šķiet), kur sestdienā transports kursē nevis ilgāk, bet satiksme tiek pārtraukta vēl agrāk kā darbdienās.
    Labais - man ir studentu biļete, tātad -brauciena cena
    • par to, ka neviens no administrācijas nav braucis ar sabiedrisko transportu, liecina kaut vai prasība jebkādas piebāztības pakāpes transportā obligāti ik reizes nopīkstināt MĒNEŠbiļeti.
  • nepatīk, ka kontorlieri nesoda bezbiļetniekus, es jūtos tizli ar savu nopirkto biļeti
    nepatīk, ka vasarā nav normāla kondiška autobusos- jāpērk cits dizains, bet toties perfekta kondiška trolebusos jaunajaos- vismaz pagājušovasara to konstatēju un ceru, ka arī jaunajos tramvajos

  • labs: puikam patīk izdrukāt sarakstus un braukt pa pieturām :)
    slikc: brrr, jābrauc no rītiem :D un, ja iekāpj par vēlu, netiek apsēsties
  • labais:

    izskatās vismaz pēc civilizētiem transporta līdzekļiem atšķirībā no mikriņiem.

    sliktais:

    auksti tramvaji.
    nepārdomāta braucienu-biļešu sistēma (pats es gan pērku tikai pie vadītāja, jo ļoti reti braucu, bet za deržavu obidno).
  • Labs:
    pilna laika studenta atlaide braucieniem
    e-talons - idejiski
    kontrolieri, kuri parasti uzjautrinās, ka e-talons iesprūdis smalkajā makā, bet ir gatavi nopīkstināt arī neizņemtu
    jaunie tramvaji, žēl, ka pagaidām tikai 6.tramv.maršrutā

    Slikti:
    studenta atlaidi jāpagarina reizi pusgadā, kas ir ķēpa
    smirduļi un rupuči, kuri nemaksā par braukšanu, bet sāk lamāt kontrolierus (bet tam īsti vairs nav sakara ar RS)
    Bemhens
  • bet vislabāk man patīk (neziņkārīgie) tavas cibas lasītāji, kuri rātni atbildēja, bet neviens tā arī nepaprasīja kāpēc tu veic šādu aptaujāšanu :-)
  • Sasodīti korumpēta iestāde, kur modernizācija notiek tikai tad, ja kādai no amatpersonām tas ir izdevīgi. Turklāt modernizācija nāk ar virkni ačgārnību, kas ieviešas, vairojot attiecīgās amatpersonas ieguvumu. Kalabrijas A3 automaģistrāles Rīgas versija.
    Nauda apgrozās liela, bet klienta ieguvums - mikroskopisks. Būdams rīdzinieks, RS pakalpojumus izmantoju tikai absolūtās bezizejas situācijās.
  • ar mājas lapu, kur ir saraksti. tas ir labi, ka ir saraksti.
  • (Anonīms)
    1) ar uzturēšanas ziņā dārgo un neefektīvo e-talona projektu un ar to saistīto konduktoru atlaišanu. Ļoti nepatīk, ka e-talons ir personalizēts un viegli izsekot konkrētas personas pārvietošanos un tās paradumus. Mājaslapa ir sīkums.

    2) Ar cilvēku algām neatbilstoši dārgajām biļešu cenām.

    3) Ar uzblīdušu administratīvo aparātu un naudas izsaimniekošanu.
  • Man patīk, ka pagājušo vasaru (ceru arī šo) tika norīkots Rīgas Satiksmes autobuss "Mežciems-Carnikava", kas sanāk stipri lētāk un ērtāk nekā vicliens.

    Nu... saraksti pieturās un iespēja tikt (arvien ārtāk) ar ratiem iekšā-ārā arī priecē.
  • Absolūti subjektīvi

    Sliktais - e-talonu kā tādu ieviešanas vajadzība ir apšaubāma un šķiet lieka naudas izšķiešana (bet pie tiem jau ir pierasts, ir gana ērti un tehniskas problēmas ir reti).
    Ir maršurti, kur vajadzēja transportu tomēr laist biežāk un ilgāk tb līdz vēlākai naktij.
    Ir manīts, ka dispičeru punktos transporta vadītāji tusē kopā ar ļaužiem ar pudelēm rokās. Protams, ja ieej kūtī, tad uzreiz nekļūsti par govi, bet kad tāds arī blakus vadītāja kabīnei visu laiku noļerkst un klanās - rodas vēlme pēc iespējas ātrāk kāpt ārā.
    Manuprāt, kontrolieri tomēr ir ļoti neaizsargāti. Viņu pilnvaras ir tik sīkas, ka būtībā jebkurš lielāks demagogs atklāti nemaksā ne par braucienu, ne soda naudas un būtībā uz***š visam pasākumam. Tiesa, tikpat nepatīkams ir transporta aplenkums ar policiju.
    Labais - trasporta sastāvs tomēr tiek atjaunots un tas priecē. Patik diennakts e-talons - laba doma. Ļoti izdevīgi, ja vairāk jāpabraukā.
    Pieturas ziņo - tas labi. Kādreiz par to tik daudz nebija piedomāts.
    Pamatā pārvietojos tikai ar sabiedrisko transportu. Daudz un ilgi. Ar kontrolieru nepieklājību saskarties nav nācies. Ko nevar teikt par pasažieriem.
  • ā, un vēl - zilo talonu var nopirkt tikai RS centros (Brīvības ielā un autoostā, un tikai darbdienā) - vajadzības gadījumā tikt pie svaigas mēnešbiļetes nav iespējams, speciāli nebraucot uz turieni. Pat biļešu automātos mēnešbiļeti nopirkt nav iespējams, tikai papildināt jau esošu e-talonu.
  • ar ērtu satiksmi pa centru ļoti daudzos transportlīzdekļu formātos. ērtu e-talōnu, bet ļoti lielām cenām
  • Labi:
    Jaunajos trolejbusos vasarā ir forši vēss.
    Mājas lapā labi visu var atrast, saprast, apskatīt maršrutu.
    Slikti:
    Diezgan dārgi.
    Tracinoši bieži kursē 22.trolejbuss.
  • briesmīga bija 22. autobusa problēma. Kad bļaujošs svešvalodās nerunājošo kontrolieru bars metās sodīt ārzemniekus, kuri pat iedomāties nevarēja, ka autobusā no lidostas uz pilsētu par čemodānu jāpērk vēl viena biļete.
    Varbūt tikai sena epizode, bet asociējas ka, slimāk domāt nav iespējams, kā domā rīgas satiksmē

  • Labais - ar to, ka 50 - 100 cilvēki brauc vienā transporta līdzeklī, nevis katrs savā mašīnā. Ar to, ka katrā pieturvietā ir kustības saraksti un, ja vien negadās kataklizmas, tie ir visai atbilstoši realitātei. Ar to, ka man ir ērti aizbraukt uz centru, nedomājot par to, kur novietot mašīnu.
    Sliktais - ar ļoti slikti saplānotiem maršrutiem pa pilsētu, ir ļoti maz (un reti kursējoši) transporti virzienos, kuri neiet uz/caur centru. Netiek attīstīts transports ielās un virzienos, kuri strauji attīstās (spilgtākie piemēri - Krasta un Skanstes iela). Ar korupcijas riskiem. Ar nīgriem vadītājiem, kontrolieriem.
  • ar salšanu pieturās
  • Ar Betmenu, kurš, kā runā, ir alkoholatkarīgs un kuru dome nez kāpēc piesedz, un ar pazemīgiem darbiniekiem klientu apkalpošanas centrā un e-talonu kioskā. Man liekas, viņi zina, kāds necienīgs ir viņu šefs un kādā nomācošā vietā viņi strādā.
  • Sliktais:
    Nav pieturās maršruta zīmējumu (man gala pieturas neizstaasta vai vajadziigais transports ies ur kur man vajaga)
    E-talonus nevar nopirkt visos veikalos bet tikai konkreetos, kas apgruutina dziivi jo es reti braucot ar transportu peerku vienreizeejaas biljetes bet manaa rajonaa pusceljsh jaanoiet lai tiktu pie biljetes un 20 sant maksat vairaak skopums neljauj
    Dranjkjiiga naudas apguve e-talona projekts neadekvaati daargs
    Vadiitaaji nenjem veeraa citus satiksmes daliibniekus, jo iipashi velosipeedistus
    Labais:
    Paraadijushies jaunie tramvaji un autobusi ar kondicionieriem un siltumu
  • Ļoti, ļoti sarūgtināja tramvaja maršruta Zasulauks - Mežaparks likvidēšana. Tajā brīdī man sāka likties, ka tā ir nekrietna naudas pelnīšana.
    Nepatīk jaunā biļešu sistēma. Tāda riktīga naudas kāšana un cilvēku burtiska apgrūtināšana ar biļetes birkšanu kaut kur ārpus un ne mazāk kā noteiktu skaitu, jo citādi būs dārgi. Neredzu, kur tas atmaksājas. Par viedkartēm pukstēju jau pirms gadiem - kam gan RS jāzina, kur strādā skolēna vecāki un kur viņš dzīvo - tā taču ir TIKAI transporta mēnešbiļete.

    Patīk jaunie troleibusi. Patīk, ka var redzēt, kurp brauc un kāda būs nākamā un aiznākamā pietura. Autobusi jaunie arī smuki. Krēsli tikai tādi neērti - īpaši tie priekšpusē, kas domāti vai nu vienam superresnam, vai diviem sevišķi kārniem pasažieriem.

    Skumdina, ka joprojām nav nekāda maršrutu salāgošana un pieturvietu pielāgošana. (Tas man ļoti liels iespaids no Štutgartes, kur pat vāciski nemākot var ļoti labi saprast, kur jāizkāpj, lai, piem. no 22.autobusa pārsēstos 2.tramvajā - jo daudz kur ir kopīgas platformas, vai redzamā attālumā, bieži kursē transports.)
    Kopumā man nav sajūtas, ka RS censtos piesaistīt pasažierus. Liekas, tiek domāts tikai, kā nokāst no tiem, kuriem nav izvēles pārvietoties citādāk.
Powered by Sviesta Ciba