Labais - ar to, ka 50 - 100 cilvēki brauc vienā transporta līdzeklī, nevis katrs savā mašīnā. Ar to, ka katrā pieturvietā ir kustības saraksti un, ja vien negadās kataklizmas, tie ir visai atbilstoši realitātei. Ar to, ka man ir ērti aizbraukt uz centru, nedomājot par to, kur novietot mašīnu.
Sliktais - ar ļoti slikti saplānotiem maršrutiem pa pilsētu, ir ļoti maz (un reti kursējoši) transporti virzienos, kuri neiet uz/caur centru. Netiek attīstīts transports ielās un virzienos, kuri strauji attīstās (spilgtākie piemēri - Krasta un Skanstes iela). Ar korupcijas riskiem. Ar nīgriem vadītājiem, kontrolieriem.
Sliktais - ar ļoti slikti saplānotiem maršrutiem pa pilsētu, ir ļoti maz (un reti kursējoši) transporti virzienos, kuri neiet uz/caur centru. Netiek attīstīts transports ielās un virzienos, kuri strauji attīstās (spilgtākie piemēri - Krasta un Skanstes iela). Ar korupcijas riskiem. Ar nīgriem vadītājiem, kontrolieriem.