Furious sleep

Furious sleep

of colourless green ideas

of colourless green ideas

Anime 

crescendo (crescendo)
Nelūdziet man ieteikt kaut ko, ko noskatīties no anime - es šā vai tā neko dauzd enesmu redzējusi un neko prātīgu neieteikšu.
.


Esmu vispār esmu redzējusi tikai šādas (+ ja nu kaut ko tagad uzreiz neatcerējos). Nosaukumi var arī būt nepareizi vai neprecīzi. Vērtējums, protams, pilnīgi subjektīvs un teikt 'vai tiešām X ir tik pat labs kā Y, ja tiem ir vienāds * skaits' arī nesteigtos.


Angel's Sanctuary ***
Animatrix *****
Armitage III: Double matrix ***
Armitage III: Poly matrix ***
Blood, the last vampire**
Chobits ****
Cowboy Bebop ****
Darksider Blues ***
Descendants of Darkness ****
Full Metal Alchemist*****+
Full Metal Alchemist:The Conqueror of Shambala **
Ghost in the Shell ? (+)
Ghost in the Shell: Innocence*****+
Grave of the Fireflies*****+
Hellsing *****
Jin-roh *****
Kenshin OVA **** (?)
Kikoru *****+
Mājas kāmis Ebichi *** (+/- 1)
Naruto **(?)
Perfect Blue ***
Robin the Witch Hunter ****
She and her cat *****+
Totoro ? (+)
Trigun ** (?)
Trinity Blood ** (?)
Vampire Hunter D:Bloodlust *****
Vampire princess Myu**
Wonderful Days *****+

Atšifrējums:
*****+: noskatīšanās un tai sekojoši sajūsmas spiedzieni obligāti. To iztrūkums neizbēgami ietekmēs manu vērtējumu par Tevi. (Man šīs filmas patīk pietiekami, lai būtu vienalga, pat ja jāmaina viedoklis par vairumu man pazīstamo)
***** - man ļoti patika. Ja nav kādu principālu iebildumu pret kādu būtisku sastāvdaļu (tēmu, stilu) - vajadzētu patikt arī citiem.
**** - Nav slikti, it nemaz nav slikti.
*** - Var skatīties. Var arī neskatīties.
** - Vajag?
-------------
? (+) - šķiet laba filma, bet apstākļi, kuros tā skatīta, traucē dot vērtējumu.
**** (?) Neko daudz neesmu redzējusi, bet varbūt kādreiz paskatīšos vēl.
** (?)- Neko daudz neesmu redzējusi, redzētais neradīja īpašu vēlmi redzēt vairāk. Tas nenozīmē, ka pārējā, izteikti lielākā seriāla daļa nebūtu labāka.
*** (+/- 1) - mājas kāmis Ebichi šī saraksta kontekstā patiesībā nebūtu vērtējams, nekā kopīga ar pārējo jau tam it kā nav... Bet lai nu paliek - ar piebildi, ka vērtējums var mainīties no ** līdz ****, drīzāk zemāk, nekā augstāk. Jā, ja jums kāmīša vārds šķiet slāviski zīmīgs, jūs esat tuvu minējumam par šī šova tematiku.
Tas, ko noskatījos vēlāk

Comments 

19.-Dec-2005 11:14 am
Viss ir skaidrs, izņemto to, kas ir She and her cat, jo es tādu nezinu.

Grave of the Fireflies es esmu tikai iesācis skatīties, uz vidu es vairāk nevarēju izturēt, jo bija kaut kā nežēlīgi bēdīgi. Bet tur vainīgas ir tikai manas "īpašās attiecības" ar WWII.

Ja tev patīk GitS, tu varētu noskatīties arī GitS SAC abas sezonas — viņas ir tiešām labas. Un vispār, tajā sarakstā, ko es pirms tam uztaisīju, viss ir šausmīgi labs un ieteicams.

Par to, ka FMA ir *****+ man gribas mazliet pasmīkņāt, jo es pats nesaprotu, kāpēc cilvēkiem viņa tik ļoti patīk. Man viņa likās kaut kāda paglupja (tagad tev ir jāmaina viedoklis par mani… lai kāds viņš arī nebūtu).
19.-Dec-2005 02:18 pm
She and her cat ir 5 minūtes garš ļoti jauks melnbalts viena autora darbs. Noskaņas ziņā kaut kas no Ezīša miglā. Stilizēts kaķis, reālistisks pārējais, dzeja un gadalaiku mija un pāris zibšņi no viņa saimnieces dzīves. Meklē google, downloadojams bija tieši.

Grave of the Fireflies, ja skatītos viena, arī nenoskatītos - bet ciemos, kompānijā.. nebija īsti kur sprukt. Iespēja izbaudīt Totoro sabojāta līdz pat šim brīdim. Un ar pasaules karu tam sakara nekāda, tā filma nav par karu....

FMA... iespējams, esi redzējis tik daudz visa kā līdzīga, ka secinājis – FMA labās īpašības patiesībā ir žanra labais tonis, bet tā vienīgā atlikusī unikalitāte – brīžiem muļķīgās asociācijas. Tas, vai arī tu vienkārši nespēj ieraudzīt, kas tur tāds ir par ko sajūsmināties – un tādā gadījumā jo sliktāk tev pašam.

Par uzskatu mainīšanu par Tevi – Raisu jau paspēji nosaukt par pokemonu, kur nu vēl.
19.-Dec-2005 02:26 pm
Bet Rīsa ir arī pokemone!
19.-Dec-2005 02:32 pm
Nava gan.
19.-Dec-2005 02:39 pm
Viņas darbi ir dumji! Dumji, dumji, dumji. Plakani personāži, kas tikai prot gorīties apkārt "Ū, es esmu tik smuks, stilīgs u nemirstīgs", jebšu "Ū, es esmu tik varens un biedējošs, baidieties (stilīgs arī)", un sagudrots (ar milzu uzsvaru uz šo vārdu) sižets! Viņa izdomā it kā foršus tēlus, bet vēlāk nezin, ko ar viņiem darīt…
19.-Dec-2005 04:42 pm
Ak, nu nav viņa pokemons, jo viņai ir grezna valoda, juteklisks rakstības stils un spēja lieliski salikt vēsturi perspektīvā. Un daļa no tēliem tiešām liek just līdzi.

Viņas darbi ir dumji! Dumji, dumji, dumji.
Dumji darbi kļūst brīdī, kad izrāda pretenzijas būt gudrākiem, par lasītāju. Vampīru Hronikas no tā par laimi pārlieku nesirgst.
Ū, es esmu tik smuks, stilīgs un nemirstīgs", jebšu "Ū, es esmu tik varens un biedējošs, baidieties (stilīgs arī)"


Um, nu jā, viens tēls gandrīz tāds ir. Un jā, tas arī ir hroniku galvenais tēls. Bet tas ir viens, pie tam pārējie pret viņu tā arī izturās – kā pret tādu, kas neko citu nemāk, kā tikai gorīties apkārt un klārēt, cik nu viņš ir smuks un stilīgs. Un pat viņam ir savs character-development... pat ja to dēvējam par character-regress no interesanta baironiskā tēla uz laipno un cēlo dieviņu zemes virsū, kas par to vien domā, kā citiem palīdzēt.
(tā, a ko tieši tu lasīji un nedalasīji? )


un sagudrots (ar milzu uzsvaru uz šo vārdu) sižets!
Care to elaborate?
Šobrīd ņisaprotu ko tu ar to domā, un kas tur slikts.
Viņa izdomā it kā foršus tēlus, bet vēlāk nezin, ko ar viņiem darīt…
Kā daudzas sērijas, arī Vampīru Hronikas cieš no ‘galvenais varonis jau kļuva visvarens, nekas vēl lielāks ar viņu notikt nevar. Ak, nu kaut kas vēl jāsadomā.’. Bet, kā jau teicu, ir vēl citi tēli. Jā, Lestata/Talbota līniju pēc Karalienes lasīt tiešām nav vērts – bet tik un tā paliek vēl paliek vēl 5-6 grāmatas, kuras tomēr ir lasīšanas vērtas.
19.-Dec-2005 04:50 pm
Es lasīju Queen of the Damned angliski, un vēl kaut ko iesāku, bet neatceros, kas tas bija. Tu vari slavēt viņas "grezno valodu" un vienalga ko cik tik tīk, bet tas nemaina to, ka man visu grāmatas laiku bija garlaicīgi, un sajūta bija tāda, ka viņa to visu turpat uz vietas izdomātu; viņas stāstniecība ir tik zemā līmenī, ka, sasniedzot kulmināciju, lasītājs jau ir tik noguris no viņas ļerkšķēšanas un nebeidzamajām gradācijām, ka viņam jau ir vienlga, kas tur notiek. Tas vienkārši ir kaut kāds mikslis, tu nejūti nekādu augstāku karkasu tam visam stāstam, vienkārši viņa sagāž kopā dažas idejas un pārējo sagudro uz vietas. Salīdzini to kaut vai ar Tolkīnu. Viņa stāstniecība ir tāda, kas tevi aizrauj, ievelk savā pasaulē, viņam ir daudz, daudz dažādu ideju, ko viņš tur ieliek, viņš rada sofisticētu universu, bet tajā pašā laikā neļauj lasītājam ne nogrimt sīkumos (kā Rīsa, kas nebeidzami apraksta visu pēc kārtas, it īpaši to, cik daiļi ir viņas varoņi un kā viņi izskatās katrā brīdī vai ko domā viens par otra izskatu), ne pazaudēt interesi par stāstu. Rīsa salīdzinot ar Tolkīnu ir dumja iznirele, kuras vienīgais nopelns ir tāds, ka viņai ienāca prātā, ka cilvēkiem patīk pafantazēt, ka viņi ir nemirstīgi un ultraglīti.
19.-Dec-2005 05:33 pm
Jā, malacis, vajadzēja tev arī Tolkīnu izvilkt, vai ne? Zināji, ka nesākšu izdomāt ‘Tolkīns sux’ vai kaut ko tamlīdzīgu. Nelietis.

Lai būtu Tolkīns. Ar visiem viņa nemirstīgajiem un ūberglītajiem elfiem.
Ar ko atšķiras elfs no vampīra?
Ar ļoti daudz ko.

Ne jau nemirstībā un ūberglītumā slēpjas vampīru sāls.

Tolkīns stāsta eposu, un dara to visnotaļ smagnējā valodā, pilnā ar jauniem vietvārdiem un garum gariem radurakstiem. Ar visu manu cieņu un respektu pret Tolkīna daiļradi un kaislību pret viņa darbiem laikā, kad tos lasīju – tik un tā brīžiem nācās šķirt pāri. Stāsts ir lielisks, tas jā, nestrīdos....

Raisa savus stāstus rada kruzuļotā valodā, kas ir pilna ar vides apraksta detaļām. Show, don’t tell – tas vienkārši ir rakstības stils, kam lai nu ar ko, bet ar pokemoniem sakara nav nekāda. Ne jau tikai Lestata un citu vampīru izskatu viņa apraksta, izskatu visam, visas tās mazās lieliskās detaļas, kas stāstu padara dzīvu. Hronikas ir par ārišķīgiem varoņiem – protams, ka viņu ārišķīgums izpaužas. Bet tā jau nav vienīgā nedz varoņu, nedz hroniku īpašība.

Salīdzināt ar Tolkīnu, protams, muļķīgi. Tas, ka abus var pavilkt zem fantāzijas deķīša? Žanriskās saknes tomēr šķir daudz par daudz gadsimti.

Vai bez vizuālajiem aprakstiem nevar iztikt? Var. Bet tas padara lasīšanu patīkamu.
.
Queen of the Damned lasot bez Vampire Lestat - jā, varu saprast tavu sāpi. Sliktāk ir kas cits, pēc tavas māsas saucieniem pēc grāmatām, spriežot otrs būs bijis Vampīrs Armands... Žēl, ka neproti novērtēt.
19.-Dec-2005 05:53 pm
"Kruzuļota valoda" viena pati būtu paciešama, bet Rīsai viss ir pakārtots tiem aprakstiem. Kā jau es teicu, viņa pieklājīgi izdomāja tēlus, bet pārējo kaut kā tā — ķep ļep. Tā es domāju. Ja tev tas pārējais nav tik svarīgs, vai arī tu esi tik aizņemta iedomājoties Lestatu (vai kas jūs tur piesaista), lai pamanītu, ka viss, kas tur notiek, ir kaut kā sekli. Es negribu daudz par to strīdēties, tev (un manai māsai, acīmredzot) ir savādāka gaume. Man vajag domu, nevis Hariju Poteru.

Jā, runājot par Hariju Poteru, Roulinga dara to pašu, ko Rīsa — ļauj lasītājam iejusties tādā pasaulē, kāda viņam patiktu — tādā, kur ir burvestības jeb cilvēkiem ir superspējas. Rīsa — kur ir nemirstīgi un skaisti cilvēki arī ar superspējām, bet šoreiz svarīgāks ir arī vanity. Tolkīnam ir viss tas pats, ieskaitot superspējas, bet arī daudz vairāk. Par to arī es runāju, pat ja neprotu labi paskaidrot.
20.-Dec-2005 09:44 am
Par Roulingu - taisnība. Lai gan viņas pasaulē man absolūti neizdodas iejusties.

Tolkīnā ir daudz kā laba, bet filozofēšanas par cilvēka dabu un ļaunumu pasaulē tur ir pamaz. Arī emociju tur ir maz - tas gan ir eposs, tur tādas pēc noteikumiem, protams, arī nepienākas.

Raisai tas ir. gan filozofija, gan emocijas tādās devās, kas man daiļdarbā patīk. Es nesaku, ka tam ir obligāti jāpatīk - katram tās vēlamās devas ir citas.
Tikai par galīgi dumjiem un pokemoniskiem tos darbus saukt gan nevajag - that's all.
19.-Dec-2005 05:54 pm
Jā, bet "vampīru sāls" tomēr slēpjas tajā pašā nemirstībā. Kur tad vēl?
19.-Dec-2005 10:40 pm
Iesaakumam - vampiirs ir naaves, un nevis nemirstiibas personifikaacija.

Un tagad padomaa, ko veel vampiirs simbolizee.

Ar nemirstiibu tur tieshaam sakara nav nekaada... visi vinji ir nogalinaami - tas, ka draudu ir kljuvis mazaak veel neko nemaina.
19.-Dec-2005 10:55 pm
Viņi nemirst no vecuma, dzīvo tūkstošiem gadus, bet ar nemirstību tam nav nekāda sakara? Ja jebkurš no mums nemirtu no vecuma, viņu tik un tā sauktu par nemirstīgu, pat ja citas lietas viņu varētu nogalināt.
20.-Dec-2005 09:06 am
Ļoti daudzi daiļdarbu literārie varoņi nepaspēj sākt ciest no vecuma. Tam pašam Tolkīnam, ja jau sākām, saskaiti nu, cik tēli Gredzenu Pavēlnieka ietvaros nomirst no vecuma?

Tas nav nekas tik īpašs, lai būtu galvenais pievilcīgais aspekts.
20.-Dec-2005 10:13 am
Tev vienkārši viņi pārāk patīk, lai tu varētu būt objektīva. Tagad tu vari uz mani apvainoties.
20.-Dec-2005 10:16 am
mēs vienmēr esam subjektīvi.

un 'tagad' - kur nu. mēs sākām ar to, ka apvainojos.
20.-Dec-2005 10:19 am
Es esmu ļoti, ļoti neizgulējies un apkrauts ar darbiem, un nedabūšu izgulēties arī šonakt. Kā tu vari būt apvainojusies uz cilvēku tādā situācijā?
20.-Dec-2005 12:35 pm
es arī esmu ļoti ļoti neizgulējusies, apkrauta ar darbiem un nedabūšu izgulēties arī šonakt. un, ja turpināsies kā līdz šim, arī 'dabūšana izgulēties' nez vai nodrošinās spēju to izdarīt.

bet jā, izsaku solidāru līdzjūtību.
20.-Dec-2005 12:40 pm
Man nevajag ne līdzjūtību, ne līdzcietību, jo, Nīčes vārdiem, "tā ir nihilisma prakse" ar kuru "dzīve tiek noliegta, padarīta noliegšanas vērta", un tā ir "visa nožēlojamā saglabātāja", "dekadences ierocis".
20.-Dec-2005 01:05 pm
Domā esi pelnījis ko citu?

Citēt Emersonu par citēšanas bezjēdzīgumu, vai tomēr iztikt bez tādiem absurdiem?
20.-Dec-2005 01:10 pm
Es nezinu, ko es esmu pelnījis. Vēl vienu kafiju jau nu noteikti. Nupat kā vēl vienu steidzamu darbu uzkrāva… jābūt gatavam līdz ceturtdienai. Kāds es esmu idiots, ka es pagājušo vīkendu pavadīju tikai ņemoties pa Cibu! Jā, es sapratu, ko es esmu pelnījis — lai mani nošautu, lūk, ko.

Emersonu nimaz nezinu.
20.-Dec-2005 01:25 pm
Nē, nu mums bieži vien nebūtu nekas pretī nošaut visus mūsu vakardienas 'es', kas izklaidējās, bet šodienas 'es' atstāja jūru ar problēmām.

Emersons ir eksistenciāists, liberālis, amerikānis, unitārists.
20.-Dec-2005 02:15 pm
Amerikānis? Šausmas.

Jā, manam vakardienas "es" ir jāmirst. Es zvēru, ka, ja notiks laika paradokss un es atgriezīšos vakardienā, es viņu sasitīšu ar savu koka ķemmi un Nīčes "Antikristu" līdz nāvei.
20.-Dec-2005 02:28 pm
Iebildumi pret amerikāņiem, m? Hm, kāpēc tas mani nepārsteidz.


A tas vakardienas slaists jau ir pilnīgi un galīgi beigts. Ja izjūti nepieciešamību pret viņa eksistences vardarbīgu izbeigšanu – kādēļ aprobežojies ar nošaušanu?
20.-Dec-2005 02:30 pm
Es nesapratu tavu jautājumu, jo es neesmu gudrs.
20.-Dec-2005 02:37 pm
Es vainotu miegainību.
20.-Dec-2005 02:37 pm
Tavu vai manējo?
20.-Dec-2005 02:40 pm
Un kā tu domā?
20.-Dec-2005 02:41 pm
Paliekam koķeti, ja? Nezinu, tas ir kaut kāds cietais riekstiņš, nevaru izdomāt neko.
20.-Dec-2005 02:44 pm
Tikai eksperiments.
20.-Dec-2005 02:46 pm
Kas var būt labāks kā būt par izmēģinājuma trusīti.
20.-Dec-2005 02:52 pm
līdz izmēģinājuma trusītim tev vēl tālu.
20.-Dec-2005 02:56 pm
Beidz, tu mani mulsini.
20.-Dec-2005 02:58 pm
Simetriski.
20.-Dec-2005 03:00 pm
Tieši tas man vēl bija vajadzīgs…
20.-Dec-2005 03:01 pm
Patiesi priecājos.
20.-Dec-2005 03:03 pm
Man arī ir prieks — prieks par tavu ļauno prieku.
20.-Dec-2005 03:14 pm
Neapvainojies, es jau to neteicu nopietni.
20.-Dec-2005 03:22 pm
Būtu jāsaprot, ka kaut ko citu pirms tam tu teici nopietni?
20.-Dec-2005 03:24 pm
Varbūt kaut ko teicu arī.
20.-Dec-2005 04:04 pm
Sakautrējies, ja?
20.-Dec-2005 04:07 pm
Vajadzētu?
20.-Dec-2005 04:46 pm
Es domāju, ka tas būtu cute.
19.-Dec-2005 02:37 pm
Bet tā ir taisnība — ja es nebūtu redzējis tik daudz visa kā cita, man droši vien FMA liktos ļoti labs, bet tagad es vienkārši zinu, ka ir arī daudz izcilākas lietas. Izcilākas "storijlaina" ziņā, izcilākas animācijas ziņā, izcilākas attiecībā uz mūziku…
19.-Dec-2005 02:59 pm
Mūzikas un animācijas estētiskuma ziņā arī manā sarakstā ir daudz kas labāks, ne par to runa. Bet stāsta un animācijas dzīvīguma ziņā tur vienkārši nav pat ar ko īsti salīdzināt. Vismaz pagaidām – lai gan, visticamāk tā arī paliks atmiņā kā kaut kas ‘ļoti labs’, tik ar piebildi ‘vēlreiz neskatīties’. Kas to lai zin.
Ir stāsti, kas labi šķiet tikai kamēr tu vēl esi to varā, bet ar laiku tā sajūta pāriet. no šīs vasaras grāmatām – Ender’s Game tam bija spilgts piemērs. FMA stāsts kaut kā favorītu plauktiņā ir aizķēries krietni ilgāk.
19.-Dec-2005 03:03 pm
Tajā pašā sarakstā, ko es uztaisīju, pilnīgi viss ir labāks par FMA visās kategorijās, manuprāt. Tu gan varēsi nepiekrist, bet es pats tā domāju.
19.-Dec-2005 03:59 pm
Izejam no abās esošā nosaukuma Cowboy Bebop. Zaudē FMA gandrīz visās kategorijās, izņemot varbūt ē... 'jautrākie blakustēli' (kas tomēr neatsver visnotaļ garlaicīgos galvenos tēlus). (ak, un man ir problēmas ar seriāliem, kur protagonista ienaidnieks ir baltmatains katanas lietotājs. Nothing beats Sephiroth)
Tātad, vaina ir ne tikai 'nekas nav redzēts', bet arī gluži elementārā uzskatu atšķirībā.
19.-Dec-2005 04:15 pm
Nē, FMA mūzikā sūkāja ļoti salīdzinot ar Cowboy Bebop.
19.-Dec-2005 04:40 pm
Mūzika ta laba, bet problēmas ar tās atbildību ekrānam. Jo īpaši filmā.
19.-Dec-2005 04:42 pm
Godīgi sakot, tas bija tik sen, kad es viņu skatījos, ka tagad vairs par tādām detaļām nevar padiskutēt. :)
20.-Dec-2005 10:14 am
Izsvītroju Cowboy Bebop no turienes, starp citu.
20.-Dec-2005 10:16 am
how simple
19.-Dec-2005 02:34 pm
BTW, varbūt vari palīdzēt atcerēties - filma par meitenīti, pop-trio dziedātāju, kas izdomā kļūt par aktrisi, cieš no halucinācijām un viņas aģentes vēlmes viņu nogalināt. Nosaukumā, šķiet, bija vārds "blue".
19.-Dec-2005 02:45 pm
Tas varētu būt Perfect Blue (パーフエクト ブルー).
19.-Dec-2005 09:52 pm
paldies.
19.-Dec-2005 11:10 pm
Ņau ņau par ko.
19.-Jun-2006 11:13 pm
eeee.... Chobitiem tikai 4 zvaigznes? Tas nav piedodami :((((

Ja tik ļoti patika She and Her cat, ta no sirds iesaku noskatīties arī pārējos Shinkai Makoto darbus:
Voices of a Distant Star
Beyond The Clouds, The Promised Place
(tādā secībā kā uzrakstīts).
Viņa darbi ir vienkārši ģeniāli. Man mīļākais mākslienieks. Un ja nu izdomā skatīties, tad skatoties Voices of Distant Star, iedomājies ka to visu ir darījis tikai un vienīgi viens cilvēks - Shinkai Makoto, un nevis kautkāda studija.
Ja nav slinkums, ta vari palasīt ko esmu uzrakstījis te
19.-Jun-2006 11:19 pm
Chobitiem - bija *****+ sērijas, bija. Bet bija arī sliktākas (um... kāpēc beigas tā sagrūstas?)


Par to ko rakstīji - biju lasījusi :) bet pati filmiņa tā arī nav pagadījusies.

Vispār, nesen vēl vienu fantastisku mazfilmiņu seriāliņu redzēju - bet absolūti neatceros nosaukumu. Diary of Totoro Riddle izklausās tuvu, bet nepareizi... Tāda smagi no Dali iespaidojusies. Ne tik laba kā She&her cat, bet arī laba. Savā veidā.
19.-Jun-2006 11:25 pm
jaa, chobietiem beigas sucks, piekrītu. To visu varēja sabāzt kādās 3 sērijās. :/

e hee.. skatos ka tev patīk Dementia žanrs! Man ar patīk :) Tā kā, jo ko gribi tādā garā kā The Diary of Tortov Roddle, ta dod ziņu, man padomā daudz izcilu dementia lietu :)
19.-Jun-2006 11:35 pm
Hmm. ar DC++/FTP starpniecību no tevis var dabūt?

Dod tik šurp, tad jau redzēsim, vai patīk.


19.-Jun-2006 11:57 pm
tevi mircā,msn,skype nevar atrast? Būtu vieglāk zināt kad tu būsi online, ta varēs ko izštukot ;)
20.-Jun-2006 12:00 am
msn: cresado@inbox.lv

skype retāk

gtalk biežāk, ja lieto.
This page was loaded Maijs 19. 2024, 1:23 am GMT.
hackers counter system TunT counter v=0.09