Ūūlę ([info]chimera) rakstīja,
@ 2017-02-03 09:26:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
instruktors N māca man pārsniegt ātrumu. nē, nu kā pārsniegt - kā jau visi, braukt 5-7 km virs atļautā, laužot manu spītīgo vēlmi braukt uz 50 tur, kur max ir 50, uz 70 tur, kur max ir 70, vietās, kur ir rekomendējamais ātrums, braukt ar rekomendējamo utt utml. apgalvo, ka dēļ tādiem pareizajiem rodas visas avārijas, jo visi cenšas viņus apdzīt un cieš. nez, kaut kā nešķiet, ka problēma būtu tiem pareizajiem.
also, ieberzāmies - iebraucot ne to rāmavā, ne katlakalnā, karoče, kur ir 30 km zona ar radāru, kurš ierubī sarkano gaismu, tiklīdz tev ir kaut vai 2 km pa virsu (un kur es par prieku N braucu uz 35), dabūjām stāvēt un kaunēties. es - uzklausīt "kur tu tā nesies". da labi, vecīt, objektivitāte!

(ar to es negribu teikt, ka man ir pretenzijas pret instruktoru N. bet, šā kā tā, es taisos palikt pareiza)

enīvei, tagad man būs 2 nedēļu pauze, jo instruktors G ir atvaļinājumā, un pie instruktora N uz jaunajām nodarbībām es pierakstījos par vēlu. aš galva griežas, tik daudz pēkšņi brīva laika.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]zan
2017-02-03 09:53 (saite)
Ea arī neizprotu to vajadzību braukt virs, tojesķ es saprotu, ka var patikt braukt ātri, bet huļi pa autobāni, kur jau ir atļauts 120, obligāti ir jāvālē 130?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2017-02-03 09:54 (saite)
nu man pateica: tev ir jābrauc tā, lai citiem būtu bail tevi apdzīt. ē...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]hessin
2017-02-03 10:49 (saite)
Nesaistīti -- LV ir ceļš, kur var braukt uz 120?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-02-03 10:55 (saite)
nav, runa ir par ārzemijām

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sw
2017-02-03 11:45 (saite)
ir kur var (es tik nezinu, tikai vasarā?) braukt ar 110. tur tad nu daudzi velk uz 120 :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antuanete
2017-02-03 12:27 (saite)
Imho, tādu ceļu gan mums nav. Vasarā šur tur uzliek 100 zīmi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sw
2017-02-03 13:15 (saite)
ok, tad es laikam kaut ko izdomāju :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antuanete
2017-02-03 13:57 (saite)
Lietuvā toties ir :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]juuuda
2017-02-03 14:26 (saite)
jo neviens no ''vinjiem'' nepirka savus ''sporta automobiljus'', lai vaaleetu ar 120.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pikaczu
2017-02-03 09:57 (saite)
Labais par Rāmavas luksaforu :)

(Atbildēt uz šo)


[info]puuce
2017-02-03 10:13 (saite)
man tas pats par max ātrumu.

(Atbildēt uz šo)


[info]ttp
2017-02-03 10:14 (saite)
daudzām mašīnām, man ar piemēram, spidometrs rāda par 8 km/h vairāk nekā patiesais ātrums., tad es parasti šo šķirbu arī pielieku klāt.
nešanās lielaķā ātrumā pārgāja pēc pirmā 40 eiro soda.
un atbalstu domu, ka pilsētas intensīvajās daļās visiem vajadzētu braukt uz 30 km/h, kas veicinātu sabtransa attīstību, bet ne šajā valstī

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]src
2017-02-03 10:26 (saite)
++ man waze uzrādītais un spidometra rādītājs pie 90km/h regulāri atšķiras par kādiem 6-7km/h.

un autorei ieteiktu braukt tad varbūt ne uz 50, bet 52-53 km/h.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2017-02-03 12:05 (saite)
zeme ir apaļa, tāpēc gps vienmēr rādīs vairāk, jo viš rāda tavu ātrumu attiecībā pret satelītiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2017-02-03 12:20 (saite)
tputu, gps rādīs mazāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2017-02-03 12:24 (saite)
Manai mašīnai pie 50 m/h spidometra ātrums ir par kādiem 3-4 m lielāks nekā GPS, bet pie 70 m/h jau varbūt tikai 1-2 m, un pie 80 m/h jau nav atšķirības. Tā ka nobīde nav lineāra. Skaidrs, ka spidometrs nav tik precīzs instruments, un ražotāji, lai neieberztos ar atbildību, labāk pieregulē, lai kļūda būtu uz lielāka ātruma uzrādīšanu nekā otrādi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2017-02-03 12:57 (saite)
točna zini?
es kkad diezgan konkrēti novēroju, ka gps pie 100 rāda 90

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2017-02-03 13:05 (saite)
Doma ir tāda, ka tas katrai mašīnai ir individuāli. Pat atkarīgs kaut vai no riepu tipa vai nodiluma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2017-02-03 13:38 (saite)
mhm, to es saprotu. es vairāk par to, ka atšķiras reālais ātrums (pret ceļu tobiš) no ātruma attiecībā pret satelītiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2017-02-03 13:43 (saite)
Šaubos par tādu GPS kļūdu, lai gan lētākajām ierīcēm varbūt tā ir. GPS jau nemēra ātrumu pret satelītiem, bet nosaka tavas atrašanās vietu, kas, protams, jau arī nav absolūti precīza.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chimera
2017-02-03 10:40 (saite)
ā, vēl hohma: gan ar N, gan ar G braucot vienmēr pagadās mašīna, par kuru jābrīnās "kur tik godīgi brauc". nu, brauc "kā nomērīts" ar atļauto ;atrumu, rāda visus pagriezienus utt utml. tad vienmēr ir jābrauc klāt/jāapdzen un jālūr lodziņā, nez, kas to vada. raritāte!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]zazis
2017-02-03 12:07 (saite)
es ar tā daru, tik ar to atšķirību, ka spidometrā neskatos, bet gan uz apkārtējiem.

man besī traucēt apkārtējiem. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chaj
2017-02-03 11:09 (saite)
Pēc prasītā ātruma braucu tur, kur zinu ir radari, visur citur 7-10 km/st ātrāk. Ja steidzos - vispār pofig. Godīgi pēc zīmēm brauc iesācēji un lohi (hahaha). Un pesionāri.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2017-02-03 11:11 (saite)
a man besī steigties!

also, zin kā, tas ir tāpat kā ar nodokļiem. nu, kurš latvijā neoptimizē nodokļus? tikai es lohi. visi to dara! bet, ja iekritīsi, huj tev palīdzēs tas, ka visi to dara. tāpat pārsniegtais ātrums ir papildmīnuss tam, ja izraisīsi avārijas situāciju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chaj
2017-02-03 11:16 (saite)
es tevi saprotu, btw. man arī besī steigties.
tomēr braucu es tik sen, ka es pat vairs nevaru nebraukt ātri tur, kur ir iespēja.

(un rāpojošie onkas ceļā garciems-carnikava, kurš man jāmēro vismaz 4x dienā ir aaaaaaaa.....)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zazis
2017-02-03 11:41 (saite)
a man besī kad velkās.

tā nav steigšanās, tā ir nevilkšanās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-02-03 11:42 (saite)
iesaku meditāciju un nomierinošās tējas! :*

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2017-02-03 12:02 (saite)
nepalīdz. tās fakinās karstās asinis, meh.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zazis
2017-02-03 11:35 (saite)
eunu.
likums, kurš nosaka, ka tev jāiekļaujas plūsmā ir atcelts?

tieši tā arī ir, skarbais jaunais tīnūžu šosejs pierāda, ka avārijas situācijas izraisa tie, kas brauc 90 uz uz leju, jo tos vislaik apdzen.
pilsētā nav tik traki, bet drausmīgi uzvelk, kad kāds velkas uz tiem 50 pa priekšu, kur visi pārējie brauc 60.
man šķiet, ka tā ir elementāra cieņa pret apkārtējiem, nevis "pareizums"

bet nujā, katrs dara kā grib.

un ja kādam spidometrs rāda par 6 - 8 km vairāk, moš vaig uz servisu aizbraukt :)
jo, tipa, spidometram vajadzētu rādīt nedaudz mazāk.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2017-02-03 11:36 (saite)
nu tad atceliet ceļazīmes vai rakstiet uz tām ko citu, lol. vai neapdzeniet!!1

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2017-02-03 11:43 (saite)
jā dariet, tā lai man patīk.

nu nebūs tā. moš nobrauc vismaz 10k kam un tad parunāsim.

10 k gan ir dikti maz. 100k un kāda izraisīta avārija, vo tad arī var par kkādupieredzi sākt runāt.

p.s. varbūt atceļam auto kā tādu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2017-02-03 11:44 (saite)
kam = km

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chimera
2017-02-03 11:45 (saite)
darīsim, kā patīk man vai kā patīk tev, vot v čom vopros :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2017-02-03 11:46 (saite)
man vispār nahuj nekas nepatīk.

es runāju par to, kas reāli uz ceļa notiek. a tu par kkādu utopiju, kurā cilvēki ir ubermenši.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2017-02-03 11:54 (saite)
nevis ubermenši, bet himēras,vo!!!!!!!!!1 :D


kroč, nav labi mani šitā no agra rīta kacināt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]antuanete
2017-02-03 12:29 (saite)
Uz tīnužnieka, ja es braucu ar 100 uz spidometra, tik un tā ir ļoooti daudz čempionu, kuri iet uz apdzīšanu. Ja kāds brauc uz 90, nav problēmu apdzīt, tur ir gana daudz vietas un iespēju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2017-02-03 13:26 (saite)
par sportistiem nav runa, tiem vajadzētu atjemt vadītāja apliecību pavisam.

runa ir par tiem, kam uz spidometra 80, un tādiem kā tev, kamm solīdz 95 - 100 ir jāapdzen.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2017-02-03 13:37 (saite)
Spidometrs visiem rāda vairāk par reālo ;) tev jābrauc uz servisu, ja tev rāda mazāku ātrumu par reālo. Ja kaut kādu iemeslu dēļ (piem. nepareizs riepu izmērs, nepareizs riepu spiediens) spidometrs sāk rādīt nepareizi, tad tam jau ir ierēķināta rezerve - to prasa likums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2017-02-03 13:39 (saite)
es atkal saujaucu vairāk un mazāk.
esu stulba kā zābaks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]zazis
2017-02-03 11:48 (saite)
taga iedomāsimies situāciju, kur ir divas himēras uz ceļa.

vienai auto spidometrs rāda par 5 km vairāk. abas ir pareizas un brauc čotka uz 50.

kura himēra taga ir nepareiza?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2017-02-03 11:49 (saite)
ja tās tiešām būs himēras*, viņas viena otrai netraucēs :)

*beidzot kāds nesaka čimēras!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2017-02-03 11:53 (saite)
kas pie velna ir čimēra?

koroč tu neko nesaprati un negribi saprast. es padodoos un turpinu skumt.
vienīgais, kas preicē, ka nav daudz tādu himēru uz ceļiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-02-03 11:54 (saite)
nu re, vismaz kkas tevi iepriecina! :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2017-02-03 11:56 (saite)
es izvēlējos nepareizu vārdu.

mierina, nevis priecē.
man nah nepatīk piedalīties satiksmē, kurā visi ir lohi. (jā jā, mani ieskaitot)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mufs
2017-02-03 11:48 (saite)
nezinu,vai ir jēga spirināties pretī tam,kā brauc 90%
jā,mani arī tracina,ja,piemēram, pa čakeni/valdemāra,kur var izbraukt uz viena zaļa visā garumā uz 60, kāds velkas un man ir jāstajas pie katra otrā luksofora
vēl mīļāki man šķiet tie vadītāji,kas sāk bremzēt,kad luksoforā ir zaļais " jo tur taču drīz iedegsies sarkanais!!!!"

un nē, es nebūt neesmu noteikumu pārkapējs, bet ir situācijas,kad turēšanās pie burta ir tiešām liekas

(Atbildēt uz šo)


[info]zazis
2017-02-03 12:01 (saite)
strpct, rekomendēju sajust satikmi itālijā, pēc tam latvijā ir sajūtam, ka visi brauc kā paraugbērni. ātrumu nepārsniedz, rāda pagriezienus, nelien neviens virsū un ietur distanci, kas šķiet vismaz 3x par lielu.

vot dikti interesē, ko instruktori tur saka audzēkņiem. un cik ilgi ir jāmācās, lai tev reāli ļautu tanī satiksmē, kas vairāk atgādina sacensības, piedalīties.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2017-02-03 12:03 (saite)
piedāvā man vēl āzijā satiksmi pamācīties! :)

es vnk nesaprotu, ko visi tik nervozi un steidzīgi. man arī reizēm gadās, ka priekšā pagadās kāds lēnāks (piemēram, mācībnieks, kas tikko izlīdis uz ceļa). so what? izmantoju iespēju pamanīt, kas notiek aiz loga utt.

(sorz, es tagad sēdīšos pie darba un sarunā vairs neiesaistīšos)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]zazis
2017-02-03 12:15 (saite)
tu jauc lietas.

nu nav tā steiga, tā ir nečammāšanas. milzonīga atšķirība.

un visi nav tik mierīgi kā tu, varbūt padomā kādreiz arī par citiem. ;p

āzija ir pavisam cits stāsts. tur nav satiksmes, tur ir haoss.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2017-02-03 23:21 (saite)
āzijā ir visādas satiksmes, bet tā kolosālā kritiskā masa darbībā, kas ir vjetnamā, ir zelts

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]basta
2017-02-04 02:17 (saite)
Bet granpriju saņem irāna 100%

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]avatar
2017-02-03 20:58 (saite)
Tāpēc man patīk satiksme Austrijā. Salīdzinot ar Latviju, visi (lasīt - lielais vairums) ir absolūtu mierīgi un relaksēti. Pirms gājēju pārejām pieklājīgi piebremzē, visur palaiž un ievēro maksimālo ātrumu. Ja kādam nu ļoti vajag steigties, tad arī nestreso un saprotoši palaiž izdarīt kādu azartiskāku manevru. Kad iebraucu Latvijā, liekas, ka uz ceļa mežoņi.

Vienīgi te visiem 4x4, un kalnu ceļu līkumus ņem kā Šūmaheri, mans necilais auto un prasmes tādiem trikiem nedavelk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]extranjero
2017-02-03 12:33 (saite)
Instruktors ir jāklausa ;) bet citādi neieteiktu braukt ātrāk, ja tas šķiet nekomfortabli. Gan jau kad pieradīsi, tad pati sajutīsi, kur var vai nevar paskriet ātrāk.

Tagad jau Latvijā ir labāka kultūra, bet kad vēl LV liku tiesības, tad visa tā padarīšana ar instruktieriem un attieksmi starp mācekļiem un pārējiem braucējiem bija krimināla. Pēc tam jau reāli mācījos braukt UK, un kā iesācējs to uzreiz varēju novērtēt, kad tevi neviens nenosoda. Gadās kaut kur vilkties, jo neesi drošs – visi pacietīgi pagaida vai pat pamirkšķina – brauc droši utt. Pēc tam jau kad ir vairāk pieredzes, ar to pašu attieksmi skaties uz iesācējiem vai pensionāriem un neviens nebesī. Visi tādi esam bijuši vai būsim.

(Atbildēt uz šo)


(Anonīms)
2017-02-03 12:58 (saite)
Galvenais ir netraucēt citus vadītājus, un to var darīt gan braucot virs, gan ar, gan zem atļautā ;) Tad, kad kāds kādam traucē, tad arī sākās uzvilkšanās, nervozēšana un bīstami manevri. Arī vilkties var skaisti, diemžēl 99% velkās kā lohi un domā "es tak neko nepārkāpju, ko jūs no manis gribat" it kā CSN nepārkāpšana būtu vienīgais, kas raksturo labu, kvalitatīvā autovadīšanā ieinteresētu, autovadītāju.

Personīgi man visvairāk besī tie, kas mēģina ietaupīt tējkaroti degvielas uzsākot no luksofora un paātrinās 10 sekundes līdz nožēlojamiem 50km/h ("ja nevari atļauties degvielu tad vismaz iemācies papist malā, kropli").
Tad besī tie, kas brauc pārlieku uzmanīgi/lēni/piesardzīgi, vienā vārdā - baidās! dēļ pieredzes trūkuma vai kā cita, tādus vienmēr apdzenu, jo no tādiem vienmēr sagaidāma liela tizlošanās (korektāk - neparedzama uzvedība) visa ceļa garumā, kuras laikā viņi apdraudēs gan sevi gan citus, karoč labāk pa gabalu no tādiem - aizbrauci garām un aizmirsi.
Un tad ir kreisās joslas braucēji, kuri nesaprot, kāpēc viņi kādam kreisajā joslā traucē, jo viņi tak "brauc precīzi 90 pēc spidometra" - ar savu principālo, bet tupo rīcību liekot citiem sevi apsteigt pa labo pusi, kaut gan stūre Latvijā ir kreisajā pusē.

Vispār, ja interesē braukšana (nevis onanēšana pie stūres) tad iesaku regulāri sekot topikam powerā ;) http://www.bmwpower.lv/forum_topic.php?topic=27566&start=8260#last_post

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]zazis
2017-02-03 13:27 (saite)
lūk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2017-02-03 13:53 (saite)
Ironiski, ka BMW braucēji UK ir vispieklājīgākie. Protams, viņi lido, bet ja viņi iestrēgs ātrajā joslā aiz kāda, kas velkas ar atļauto, nekad nemirkšķinās, bet pacietīgi gaidīs, kamēr viņus palaidīs. Savukārt, tie ari Audi gan šeit ir nekauņas...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]malfor
2017-02-03 17:21 (saite)
kad dabūsi tiesības un sāksi regulāri braukt satiksmē, ātri vien sāks braukt par tiem 9 km/h ātrāk - tāpat kā visi citi. tiešām 90% šādi brauc, un tikai retais brauc tieši atļautajā. ja brauc, tad tā tiešām ir vilkšanās, cilvēki apkārt sanervozējas, apdzen un veic vēl visādus stulbus manevrus. es neatbalstu steigšanos un lielu ātruma pārsniegšanu, ko pati arī nedaru, bet tie +10 km/h ir realitāte, ar ko jārēķinās.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]inese_tk
2017-02-03 21:34 (saite)
+ 1

protams, nekad nevajag braukt ātrāk nekā pati konkrētajā brīdī jūties komfortabli, bet braukājot ikdienā ļoti ātri pielec, ka daudz bailīgāk un neomulīgāk ir braukt pēc likuma burta nekā iekļauties plūsmā.

pēc manām sajūtām ir tā, ka kamēr mācies braukt un kādu laiku pēc tiesību saņemšanas tā iekšējā pozīcija ir tāda - "es un citi braucēji", ar laiku un pieredzi tas pāriet uz "mēs - satiksme" un tā sajūta ir forša :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]basta
2017-02-04 02:24 (saite)
Malacis, pareizi dari, turpini būt spītīga (jo arī piesprādzējas tikai lohi). Aiz katra ierobežojuma un noteikuma ir pustona līķu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2017-02-04 09:11 (saite)
ooojā, es vēl nevienu reizi neesmu redzējusi, ka kāds no instruktoriem sprādzētos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


(Anonīms)
2017-02-04 12:31 (saite)
Maini instruktoru, nevar būt, ka visi ir tādi idioti ;))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-02-04 12:32 (saite)
neāksties, cik var mainīt :) gan vecais, gan tagadējie divi nesprādzējas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


(Anonīms)
2017-02-04 12:46 (saite)
Kādreiz viņiem negaidot uzsit pa bremzēm, ļoti labi palīdz pārliecināt kalniešus piesprādzēties ;))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]basta
2017-02-04 12:51 (saite)
;D
senci (jā, instruktors), vienreiz uz taisna ceļa noliku uz bremzēm. no sākuma bija nikns, bet pēc tam smējās un pateicās par pieredzi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chimera
2017-02-04 12:58 (saite)
viens ir tādā masā, ka man vajadzētu uzsist pa bremzēm, braucot uz kādiem 90 vismaz, lai viņš izkustētos :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


(Anonīms)
2017-02-04 13:06 (saite)
Jo lielāka masa, jo sliktāk viņam

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2017-02-04 12:30 (saite)
Protams, noteikumus ir labi ievērot un visiem iesaku to darīt. Tomēr, iedziļinoties tēmā, ir cilvēki, kas izprot noteikumus un ir cilvēki, kas tikai ievēro noteikumus. ;) Labākā pieeja ir nevis būt spītīgam, bet domāt pašam, jo CSDD un LVC nav nekļūdīgi dievi, tāpat arī principāla CSN ievērošana vienmēr negarantē drošību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]basta
2017-02-04 12:57 (saite)
jā, piekrītu, noteikumi ir jāizprot, bet ne attiecībā uz ātruma ierobežojumiem - tie ir jāievēro.
If someone is hit by a car at 40 mph they are 90% likely to be killed.
If someone is hit by a car at 30 mph they are 50% likely to be killed.
If someone is hit by a car at 20 mph they are 10% likely to be killed.

http://www.safespeed.org.uk/killspeed.html

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


(Anonīms)
2017-02-04 13:32 (saite)
Es uzskatu, ka pēdējā laika koncentrēšanās uz ātrumu nodara ļoti lielu kaitējumu publikai, jo daudziem sāk likties, ka tikai ātruma pārkāpēji sitās, bet viņi, kamēr nepārkāpj ātrumu, ir pasargāti un pat "prasmīgi braucēji." Ātrums ietekmē negadījuma seku nopietnību, taisnība, bet pašu negadījuma iespējamību parasti ietekmē ātrums + citi faktori, kuri tiek pilnīgi atstāti ēnā.

Letālākās avārijas ir no apdzīšanas, kreisajiem pagriezieniem un saķeres zaudēšanas, un lai arī tur visur piedalās ātrums, tur piedalās arī prasmes - sava auto jaudas pareiza izmantošana, pretī braucošā distances un ātruma novērtēšana, pārredzamības novērtēšana, kā arī auto tehniskais stāvoklis un tā spēju robežu atpazīšana. Tās ir prasmes, kuras iespējams izkopt tikai tās regulāri pielietojot un analizējot iegūto pieredzi. Tieši tāpēc stereotipiskā daudzbērnu mamma, kas 1x gadā izdomā apdzīt fūri mēdz būt tik šaušalīgs skats, kaut gan pēc kāda standartiem viņa ir "drošs braucējs" jo nekad nepārkāpj ātrumu un viņai 10 gadu laikā nav nevienas avārijas un soda punkta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kaukau
2017-02-04 12:54 (saite)
Man tūlīt sāksies braukšanas epopeja (vēl tikai sāksies, jo nočammājos ar pirmo palīdzību, netiku uzreiz), tāpēc, lūdzu, stāsti, pie kuriem Tu ej, ja tie ir no Mustanga! Esmu noskatījusi pārīti, pie kuriem iešu pieteikties.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2017-02-04 13:02 (saite)
viens ir no mustanga. guntis graudiņš. bet viņš ir ļoooti aizņemts. plus, ir lietas, kas citiem viņā varētu nepatikt (viņš daaaaudz pīpē mašīnā, mašīna ir interesantā kārtībā, viņš neaizraujas ar runāšanu - es esmu nolikusi teoriju un man par zīmēm utt nekas nav jāstāsta, bet nezinu, kā būtu citiem; man ko vajag, to viņš iemāca) liels pluss - viņš ir ļoooooti mierīgs. man tas ir, iespējams, pats galvenais.

mans vecais genadijs tur vairs nestrādā, uz to tu uzrauties vairs nevari.
vēl esmu dzirdējusi sliktas atsauksmes par lienīti un egilu (feldbergu?), par citiem neko nez.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]bestia
2017-02-12 16:21 (saite)
iemaldījos, pardon.. bet tā kā burtiski mēnesi atpakaļ dabūju tiesības (beeeeidzot!), interesanti palasīt un gribējās piemest savus divus centus.

arī lasīju sliktas atsauksmes par egilu, bet mācījos braukt tieši pie viņa (pirmais, ko skolā piedāvāja, tad vēl neko nebiju pētījusi), tomēr kopumā nevaru neko sliktu teikt. daudz lasīju, ka egils ilgi nelaiž pie eksāmena, it kā naudu izkrāpj utt. varu atzīt, ka es ilgi mācījos, bet sākumā biju pilnīga nullīte un bailīga, pie tam. iespējams, būtu varējusi ātrāk ar visu tikt galā, bet toties braukšanas eksāmenu nokārtoju ar pirmo reizi (ar visu uztraukumu). turklāt viņam, šķiet, diezgan svarīgi ir uzturēt to savu reitingu, atšķirībā no citiem instruktoriem, kuriem pilnīgi pie kājas. jāatzīst, ka dažreiz ir nepacietīgs un uzvelkas, bet tomēr labi visu paskaidro. pat bija sanācis, ka noparkojas sarežģītāku/man problemātisku krustojumu tuvumā un visu izskaidro vai uzzīmē, ja nepieciešams - kamēr saprot. dažreiz mēdz braukšanas laikā aizsnausties, khh. mašīna viņam ir veca un liela, bet, godīgi sakot, pēc tādas ar csdd golfiņu paralēlā parkošanās bija īzī pīzī lemon skvīzī.

par lienīti arī ir dzirdētas gan labas, gan sliktas atsauksmes, bet novēroju, ka ļoti aizņemta, tātad cilvēki tomēr mācās pie viņas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?