Ūūlę ([info]chimera) rakstīja,
@ 2017-02-03 09:26:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
instruktors N māca man pārsniegt ātrumu. nē, nu kā pārsniegt - kā jau visi, braukt 5-7 km virs atļautā, laužot manu spītīgo vēlmi braukt uz 50 tur, kur max ir 50, uz 70 tur, kur max ir 70, vietās, kur ir rekomendējamais ātrums, braukt ar rekomendējamo utt utml. apgalvo, ka dēļ tādiem pareizajiem rodas visas avārijas, jo visi cenšas viņus apdzīt un cieš. nez, kaut kā nešķiet, ka problēma būtu tiem pareizajiem.
also, ieberzāmies - iebraucot ne to rāmavā, ne katlakalnā, karoče, kur ir 30 km zona ar radāru, kurš ierubī sarkano gaismu, tiklīdz tev ir kaut vai 2 km pa virsu (un kur es par prieku N braucu uz 35), dabūjām stāvēt un kaunēties. es - uzklausīt "kur tu tā nesies". da labi, vecīt, objektivitāte!

(ar to es negribu teikt, ka man ir pretenzijas pret instruktoru N. bet, šā kā tā, es taisos palikt pareiza)

enīvei, tagad man būs 2 nedēļu pauze, jo instruktors G ir atvaļinājumā, un pie instruktora N uz jaunajām nodarbībām es pierakstījos par vēlu. aš galva griežas, tik daudz pēkšņi brīva laika.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]basta
2017-02-04 02:24 (saite)
Malacis, pareizi dari, turpini būt spītīga (jo arī piesprādzējas tikai lohi). Aiz katra ierobežojuma un noteikuma ir pustona līķu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]chimera
2017-02-04 09:11 (saite)
ooojā, es vēl nevienu reizi neesmu redzējusi, ka kāds no instruktoriem sprādzētos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


(Anonīms)
2017-02-04 12:31 (saite)
Maini instruktoru, nevar būt, ka visi ir tādi idioti ;))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]chimera
2017-02-04 12:32 (saite)
neāksties, cik var mainīt :) gan vecais, gan tagadējie divi nesprādzējas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


(Anonīms)
2017-02-04 12:46 (saite)
Kādreiz viņiem negaidot uzsit pa bremzēm, ļoti labi palīdz pārliecināt kalniešus piesprādzēties ;))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]basta
2017-02-04 12:51 (saite)
;D
senci (jā, instruktors), vienreiz uz taisna ceļa noliku uz bremzēm. no sākuma bija nikns, bet pēc tam smējās un pateicās par pieredzi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]chimera
2017-02-04 12:58 (saite)
viens ir tādā masā, ka man vajadzētu uzsist pa bremzēm, braucot uz kādiem 90 vismaz, lai viņš izkustētos :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


(Anonīms)
2017-02-04 13:06 (saite)
Jo lielāka masa, jo sliktāk viņam

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2017-02-04 12:30 (saite)
Protams, noteikumus ir labi ievērot un visiem iesaku to darīt. Tomēr, iedziļinoties tēmā, ir cilvēki, kas izprot noteikumus un ir cilvēki, kas tikai ievēro noteikumus. ;) Labākā pieeja ir nevis būt spītīgam, bet domāt pašam, jo CSDD un LVC nav nekļūdīgi dievi, tāpat arī principāla CSN ievērošana vienmēr negarantē drošību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]basta
2017-02-04 12:57 (saite)
jā, piekrītu, noteikumi ir jāizprot, bet ne attiecībā uz ātruma ierobežojumiem - tie ir jāievēro.
If someone is hit by a car at 40 mph they are 90% likely to be killed.
If someone is hit by a car at 30 mph they are 50% likely to be killed.
If someone is hit by a car at 20 mph they are 10% likely to be killed.

http://www.safespeed.org.uk/killspeed.html

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


(Anonīms)
2017-02-04 13:32 (saite)
Es uzskatu, ka pēdējā laika koncentrēšanās uz ātrumu nodara ļoti lielu kaitējumu publikai, jo daudziem sāk likties, ka tikai ātruma pārkāpēji sitās, bet viņi, kamēr nepārkāpj ātrumu, ir pasargāti un pat "prasmīgi braucēji." Ātrums ietekmē negadījuma seku nopietnību, taisnība, bet pašu negadījuma iespējamību parasti ietekmē ātrums + citi faktori, kuri tiek pilnīgi atstāti ēnā.

Letālākās avārijas ir no apdzīšanas, kreisajiem pagriezieniem un saķeres zaudēšanas, un lai arī tur visur piedalās ātrums, tur piedalās arī prasmes - sava auto jaudas pareiza izmantošana, pretī braucošā distances un ātruma novērtēšana, pārredzamības novērtēšana, kā arī auto tehniskais stāvoklis un tā spēju robežu atpazīšana. Tās ir prasmes, kuras iespējams izkopt tikai tās regulāri pielietojot un analizējot iegūto pieredzi. Tieši tāpēc stereotipiskā daudzbērnu mamma, kas 1x gadā izdomā apdzīt fūri mēdz būt tik šaušalīgs skats, kaut gan pēc kāda standartiem viņa ir "drošs braucējs" jo nekad nepārkāpj ātrumu un viņai 10 gadu laikā nav nevienas avārijas un soda punkta.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?