zaļā buržuāzija - sezdienas vakara cepetis (c) jim [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

sezdienas vakara cepetis (c) jim [Feb. 26th, 2011|11:41 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
tā kā diāna pie aktuālā ieraksta ir izdzēsusi visus sarakstītos komentārus un nogriezusi turpmākos, tad izsakos tepat savā smilškastē.
visi godīgi komentēja par galveno tēmu, žurnāliem, un es viena uzķēros uz "receptes ar svaigu rukolu, klasisko "Hum-hum" un kinzu, nu īsti pieticīgi"


saruna:
r: vai tiešām rukola, kinza un humuss ir kaut kas pārmēru ekskluzīvs?
d: Laukos ziemā - absolūti!
r: rukolu mierīgi var audzēt uz palodzes jebkurā laikā, viņa aug kā
zvērs, kinzu izaudzēt dārzā un paglabāt saldētavā, humusu nopirkt
rajona centra pārtikas veikalā, kuru gan jau kādreiz apmeklē. vai te
drīzāk nav dažādu pasauļu sadursme, tipa kotletes un baltā mērce
vs grieķu salāti?
d: :DDDDDDDD Kad Tu pēdējoreiz esi bijusi kādā citas pilsētas
lielveikalā? Kāds humuss, tas ir naivi. :) Rukolai vajag gaismu, es
zinu, jo audzēju. Protams, ka pasauļu sadursme. Acīmredzot "Santas"
mērķauditorija nav cilvēki, kas mēnesī iztiek ar minimālajām
algām utt. Man aizvakar bija balle, un bija lauku cilvēki, kas nekad
mūžā nebija ēduši olīvas. Tā ir cita pasaule, Rīgas snobi.
r: humuss ir visos rimi. bet nu skaidrs, es esmu rīgas snobs, jo esmu
ēdusi olīves.
bet vispār es gribēju teikt, ka nav jābūt bagātam un rīgā un
snobam, lai varētu turēt plašākus pārtikas pasaules apvāršņus.
d: Bet es savukārt gribēju norādīt, ka pārtikas apvāršņu
paplašināšana ir tieši pretēja gavēņa idejai. Bet no Tevis es
tieši šādus komentārus arī gaidīju - tikai parādīšanu, cik ļoti
daudz labāks ir tāds cilvēks, kas neēd kotletes ar balto mērci.

un tad visas durvis tika aizvērtas.

pirmkārt es par gavēni no kristīgās perspektīvas nemāku teikt, bet man ir skaidra tā praktiskā puse - kad nav ko ēst, piešķirsim šai neēšanai dziļāku jēgu.
taču vispār par to gavēni ierakstā es biju palaidusi garām, man tiešām šķiet, ka elementāri savā dārzā un uz palodzes izaudzējami zaļumi nav nekāda pārliekā greznība, un latvijā ražotam produktam, kurš veikalā maksā ~70 santīmus (cik maksā margarīns?), arī būtu netaisnīgi pārmest pārlieku greznību. es tiešām domāju, ka nav jābūt bagātam un snobam un no rīgas, lai neskatītos uz visu nepazīstamo pārtiku aizdomīgi, un pavisam nejēdzīgi man šķiet pasauļu pretstatu uztvert kā personisku apvainojumu. mērķauditorijas sakarā atcerēsimies, ka puse mūsu valsts iedzīvotāju dzīvo galvaspilsētā, tad vēl liela daļa rajonu centros (kuros ir pat eksotiskās pārtikas plaukti veikalos rimi, vismaz kurzemē as far as i've checked), turklāt nav nemaz svarīgi, cik tuvu vai tālu no veikala, kurā pārdod humusu, viņi dzīvo, jo tas viss ir tavā galvā, mīļumiņ, un uz rukolu ar aizdomām skatās arī rīgas iedzīvotāji, kurus pat diānai būtu grūti nosaukt par snobiem.

linkpiemetināt?

Comments:
[User Picture]
From:[info]wowow
Date:February 26th, 2011 - 11:46 pm
(Link)
nu es aizdomīgi skatos uz humusu. manuprāt ēdamas lietas nedrīkst saukties šitādā vārdā.
[User Picture]
From:[info]dominika
Date:February 26th, 2011 - 11:47 pm
(Link)
hehe
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 26th, 2011 - 11:48 pm
(Link)
slikts rīdzinieks, slikts.
[User Picture]
From:[info]wowow
Date:February 26th, 2011 - 11:49 pm
(Link)
a tu pastāsti ko darīt ar humusu?
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 26th, 2011 - 11:50 pm
(Link)
smērēt uz maizītes un likt virsū desu.
[User Picture]
From:[info]wowow
Date:February 26th, 2011 - 11:54 pm
(Link)
tas ķipa kautkāds alternatīvais apgarotais sviests?
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 26th, 2011 - 11:55 pm
(Link)
tas ir turku zirņu biezenis. turku zirņi tev garšo?
[User Picture]
From:[info]wowow
Date:February 26th, 2011 - 11:55 pm
(Link)
nu ķipa kā tas džeks kas klizmas taisa un ēd sauli?
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 26th, 2011 - 11:56 pm
(Link)
čego?
pag, tu gribēji padirsties, bet es to nepamanīju un sāku runāt nopietni?
[User Picture]
From:[info]wowow
Date:February 26th, 2011 - 11:57 pm
(Link)
Nē es vienkārši uzsērčoju wikipediju un izlasīju ka tas ir komposts
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 26th, 2011 - 11:58 pm
(Link)
[User Picture]
From:[info]wowow
Date:February 27th, 2011 - 12:00 am
(Link)
Nu re, es jau teicu ka ēdienu šitā saukt nedrīkst, viens burts un skat, jau oavisam cita substance
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 27th, 2011 - 12:01 am
(Link)
latviešu nosaukuma autori ir par to padomājuši, kā zemāk rakstīts :)
[User Picture]
From:[info]tvarj
Date:February 27th, 2011 - 12:02 am
(Link)
tad jau jāaizliedz zviedriem saukt kūkas pa kaka?
[User Picture]
From:[info]chaj
Date:February 27th, 2011 - 09:11 am
(Link)
piedodiet, iejaukošos. desu! uz hummusa! es gībstu.. es laikam vēl dziļāks snobs, bet šitādu zaimošanu...
[User Picture]
From:[info]chimera
Date:February 27th, 2011 - 11:10 am
(Link)
m. dara tāpat. es sākumā ģību, tagad esmu atmetusi ar roku.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 27th, 2011 - 12:31 pm
(Link)
a ko, foršu servelādes šķēli :) kaut gan labāk, protams, šķiņķa šķēli un marinētu gurķīti pa virsu. bet vispār es ar to mēģināju ilustrēt pointu, ka humusu var lietot sviesta vietā uz maizes.
[User Picture]
From:[info]tvarj
Date:February 26th, 2011 - 11:56 pm
(Link)
paskaties pagājušās vai aizpagājušās nedēļas "Garšu laboratoriju". Tannis taisīja pats un laikam arī piedāvāja dažādus variantus kā lietot.
[User Picture]
From:[info]dooora
Date:February 26th, 2011 - 11:49 pm
(Link)
no humusa tu esi nācis, par humusu tev būs jāpaliek.

klau, saimenīces - kindza tak nesaldējas, ko? tb, saldējas jau viss, bet pēc atsaldēšanas tā pļurza pat par humusu nepārvēršas. jebšu ir kas jauns noticis šai saulē?
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 26th, 2011 - 11:51 pm
(Link)
nu svaigu kinzu no saldētas nedabūsi, bet zupā un biezākos tās radiniekos liekamais sanāk labu labais.
[User Picture]
From:[info]dooora
Date:February 26th, 2011 - 11:57 pm

silantrō jesķ, uma ņinada, nada

(Link)
votbļinza, ieberzos kā snobs...
davaj, pamēģināšu. citi zaļumi to procedoooru pulka ēst-ētiskāk pārcieš, tā vismaz to atceros, bet ar kinzu tas nav darīts kopš 90-tajiem, kad es vēl cēli tās buntītes saucu par silantrō.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 27th, 2011 - 12:01 am
(Link)
nu man kā taupīgai saimeniecei (labi, ka diāna nelasa šito) vienmēr tā kinza, kas no svaigās buntes paliek pāri, ieliekas saldētavā. zini, zupā iemesta neko daudz neatšķiras no svaigas kinzas, kas karstu zupu dabūjusi :) svarīgi saldēt pēc iespējas sausāku.
[User Picture]
From:[info]dooora
Date:February 27th, 2011 - 12:03 am
(Link)
nu, man šis ir zelta tipsis, jo es bez kindzas kā bez rokenrola Vikas.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 26th, 2011 - 11:52 pm
(Link)
bet vispār tieši tevis dēļ produkts saucas hum-hum, novērtē :)
[User Picture]
From:[info]tvarj
Date:February 26th, 2011 - 11:54 pm
(Link)
es tikai gribēju piebilst, ka manuprāt ir arī atšķirība ēdiena un produktu uzglabāšānas ilgumā. ne par konkrēti pieminētajām lietām, bet, ja mums (rīdziniekiem) sagribas kaut ko atšķirīgu, mēs aizejam uz veikalu un nopērkam tajā pašā dienā. savukārt laukos, kur iepirkties brauc reizi, piemēram, nedēļā, dod priekšroku "ilspēlējošākiem" produktiem. viens no iemesliem, kāpēc tādi jaunievedumi tiek uzskatīti ar lielām aizdomām, jo var sanākt naudas mešana vējā :)
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 27th, 2011 - 12:12 am
(Link)
varu piekrist, bet man tomēr šķiet, ka tradīcija spēlē stipri lielāku lomu. mēs arī lietojam ļooti daudz konservētu produktu - piemēram, lai uztaisītu dālu, vajag dažas konservbundžas un sauju lēcu un varbūt šķipsnu kinzas saldētavā (var iztikt arī bez). turklāt pie iespējas iepērkamies tirgū reizi nedēļā un tajā pašā dienā piepērkam arī veikala produktus klāt. mans points ir par to, ka tas cilvēks drīzāk nav ēdis olīves ne jau tāpēc, ka nevar atļauties nopirkt, bet tāpēc, ka tāda produkta vienkārši nav viņa radarā, nereģistrējas un viss. ir diezgan viegli nemēģināt neko jaunu, un pie tā pierod.
[User Picture]
From:[info]zhagata
Date:February 27th, 2011 - 12:06 am
(Link)
Nu bet rakstā pēc būtības IR taisnība, paņem kādu 92' gada Santu un 2010. gada. Pilnīgi cits formāts. Un saturs.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 27th, 2011 - 12:08 am
(Link)
to es nevienu mirkli neapstrīdu. mans skats pieķērās tieši pie rindiņas par pārlieku smalko pārtiku.
[User Picture]
From:[info]zhagata
Date:February 27th, 2011 - 12:08 am
(Link)
Jā, es jau pamanīju, ka mums ir atšķirīga pieķeršanās niansēm :D
From:[info]dzeina
Date:February 27th, 2011 - 12:32 am
(Link)
pastāsti, kā audzē rukolu. Man puķupodos aug viss, bet rukola nesanāk :(
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 27th, 2011 - 12:35 am
(Link)
neko īpašu rukolas audzēšanā neesmu novērojusi, tik vien kā to, ka viņa izdīgst pusotras diennakts laikā, kāpēc arī saucu par zvēru.
ja viss aug, tad rukolai arī būtu jāaug. varbūt ne gluži vienā podā pāris sēkliņas, bet sauja sēklu kastītē ar vāciņu.
From:[info]dzeina
Date:February 27th, 2011 - 12:45 am
(Link)
nu jā, man parasti sanāk dīgsti apmēram cm garumā, bet pēc tam - čušs
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 27th, 2011 - 12:38 pm
(Link)
es te tā padomāju:
1 - es kaķu dēļ vienmēr audzēju kastītē ar vāku, sanāk tāda maza siltumnīciņa
2 - mājaudzēto rukolu vienmēr arī apšķinu maziņu, necenšos izaudzēt lielu
[User Picture]
From:[info]heda
Date:February 27th, 2011 - 12:40 am
(Link)
" plašākus pārtikas pasaules apvāršņus"

Ja pasaules apvāršņiem tik būtisks pāris salātlapu jautājums, tad tik zemi padebeši der tikai karošu aizspraušanai.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 27th, 2011 - 12:42 am
(Link)
pati iekopēji "pārtikas pasaules apvāršņus" un tad "pārtiku" atmeti?
[User Picture]
From:[info]heda
Date:February 27th, 2011 - 12:55 am
(Link)
Pāris salātlapu cepiens par zemu arī pārtikas pasaulei.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 27th, 2011 - 01:27 am
(Link)
ja neredzi principu, tad diemžēl nevarēšu palīdzēt.
[User Picture]
From:[info]blond
Date:February 27th, 2011 - 12:58 am
(Link)
Šis ir tikpat kā strīds par bērnu audzināšanu - bezcerīgs un principiāls. Es, starp citu, kāreiz šovakar iemērcu zirņus humusam. Bet to gaļas neēšanu es arī labprāt kādu brīdi pamēģinātu. Pēdējā laikā bieži šķiet, ka to ēdu drīzāk aiz ieraduma kā vēlmes un vēl tāpēc, ka tas ir visvienkāršāk.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 27th, 2011 - 01:32 am
(Link)
tas tiešām ir visvienkāršāk, šajā mēnesī es par to pārliecinājos, dažu labu vakaru aizejot gulēt tukšu vēderu, jo nogurums pārāk liels, lai gatavotu ko vairāk par ceptas gaļas šķēli :)
un vēlreiz - ļoti iesaku zimbabves kariju. bet pati kādreiz saņemšos uztaisīt to tavu biryani.
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:February 27th, 2011 - 02:46 am
(Link)
nu vot zinkā. man ir mendele- es katru pavasari neēdu gaļu, jo tiešām neprasās, bet diemžēl, fizkultūrisms, u.c. maija sākumā uzrāda ļoti sliktus dzelzs rādītājus, reibst galva un nav spēku, kā arī daži citi fiziodefekti. tā nu nākas vismaz reizi nedēļā veelīgi ietūcīt sarkano gaļu, lai kā arī tas šķistos lieki.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 27th, 2011 - 07:21 pm
(Link)
varbūt dzelzs sakarā var spiest uz spinātiem?
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:February 27th, 2011 - 09:40 pm
(Link)
Tas ir labi, bet nepietiek, tāpat, kā ar biekšu sulām & co. Talkā pie ģībējiem un vārguļiem tad nāk brīnišķais Floradix, bet šīgada plāns ir neveikt kraujus manevrus ar dzelzs avotiem.
From:[info]dzeina
Date:February 27th, 2011 - 02:20 am
(Link)
es sev par brīnumu atklāju, ka gaļu neēst ir ļoti viegli. Tiesa gan, reizēm kkāds putns parādās ēdienkarē un vēl šad tad pa strēmelei prošuto, bet pa lielam vairs negribas
From:[info]nord
Date:February 27th, 2011 - 10:32 am
(Link)
man, kā korenoj rīdziniecei, kura pret plūsmu aiztinusies uz laukiem, arī sava hibrīdiskā nostāja- gan baltā mērce, gan rukula un zirņu putra vienā huiņas sadaļā.

Bet lūk šo - kinzu taču var glabāl saldētavā, pēc tā kā divus gadus pateicoties elektrības pazušanai ( pagājušajā gadā 3 dienas uz Zsvētkiem, šogad 14 dienas- svētku dienas ietverot. + Plaši remontdarbi sākās tikai tad, kas Lielgalvā visi bija izsvinējušies, pohas salāpijusi un 2. janvārī sākuši dot rīkojumus. Čota pārāk liriska atkāpe sanāca, bet lai paliek :D ) visi mani rūpīgi iekrātie pārtikas apvāršņi- sākot ar gailenēm, ietverot laša astes un noslēdzoties ar kinzu, pētersīļiem, dillēm un baziliku, pārvērtās pļurā... tātad jā, šādu saldētavu pieminēšanu es uztveru kā pliķi :D ;)
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 27th, 2011 - 12:28 pm
(Link)
piekrītu, elektroapgādes untumi ir briesmīgi nepatīkami, es arī rīgā esmu nesusi saldētavas saturu pie draugiem uz "profilakses" laiku. bet es arī neredzu citu iespēju saimniecībā, kur līdz veikalam tiek reti, glabāt pārtiku, kura nav konservēta vai glabājama plauktiņā.
starp citu, arī manā biogrāfijā ir punkts "aiztīšanās (gan ne uz laukiem, bet) uz mazpilsētu pret plūsmu", turklāt diāna manu žurnālu lasīja tieši tajā laikā, tāpēc ir īpaši nepatīkami viņas komentāri "tu rīgas snobs" un "vai tu vispār esi bijusi veikalā ārpus rīgas". esmu arī sēdējusi bez elektrības (tātad arī ūdens sūkņa un apkures ventilatora) vairākas dienas pēc vētras. bet arī tas neiespaido manu uzskatu, ka olīves var vienlīdz labi neēst gan laukos, gan rīgā :)
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:February 27th, 2011 - 12:37 pm

prečneziņa loma šaurajos apvāršņos

(Link)
Nu un tikai vēl pavisam mazliet - ne visi lauki ir "Kuldīga" vai "Ventspils", kur ir lielie RIMI ar humusu vai itāļu rukolām vaakumā pa Ls 1,10, bet piemēram, īstā lauku veikalā (LATS, Elvītis vai TOP's) Raunā, Ēberģē, Vecumniekos vai Madlienā labākais no zaļuma šajā gadalaikā būs 15 mēnešus nevīstošais Ķīnas kāposts, savītusi paprika no septembra pieveduma, un puravi, kuriem noņemot 3 virskažokus, var lietot tālāk.


Tāpēc šauros gastro apvāršņus, lūdzu nepārmest tik daudz pašiem reģionu iedzīvotājiem, bet gan pelēkajiem kardināliem: PREČZIŅIEM, kuri

a) pieņem (vai pat zina), ka neviens neko citu, izņemot siļķes un šnabi nepirks - tātad, nav pieprasījuma, nav arī piedāvājuma;
b)paši nezina, kas ir rukolas da humusi vai tumšā šokolāde.

Prečziņi vai drīzāk – prečneziņi – ir tie, kuri nomenedžē, ka smalkpilsētas Rīgas apģērbu veikalos galvenotkārt var atrast tikai maucīga paskata blūzes, somas da kleitas; derdzīgus dīvānus un plauktus kristāla pirdieniņiem, ne grāmatām.

Mūsu izvēles, gan gastronomiskās, gan pārējās ierobežo nevis personīgie griesti, bet Nataša Pavlovna no Pļavnieku 605 sērijas, kura ir iepirkumu vadītāja stūra bodē/Drogās/Izīdā/Elvi/Maxxxximā/u.c. Un Natašai neienteresē rukola, viņai garšo tīteņi, patīk lietišķi izkarināt bisti un iesist padusē somiņas ar spīdumiem.

Pie pārējā nākas pieplakt un uz Vecumniekiem no 43 km attālās, RIMIbagātās Rīgas, vest vezumu garšvielu, balto jogurtu, turku ziŗnus, sarkanās lēcas, pupiņas konservos un tēju bez "aromiem."

[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 27th, 2011 - 12:43 pm

Re: prečneziņa loma šaurajos apvāršņos

(Link)
vārds vietā.
piezīmēšu tikai - varbūt ievērojāt, ka es pašiem reģionu iedzīvotājiem pārmetu ja nu vienīgi mērķtiecīgu šaurpierību, kuru tieši tāpat pārmetu arī galvaspilsētas iemītniekiem pa natašas pavlovnas līniju, jo manuprāt viebties vai neviebties "oi šito es nepazīstu, šito neēdīšu" vienlīdz labi var gan tur, gan šur.
un par īstenajiem lauku veikaliem esmu informēta, kāpēc arī norādīju uz ļoti ticamo iespēju reizi mēnesī apmeklēt rajona centra lielveikalu tipa kūldīgas un vencpils rimi (un/vai elvi, starp citu).
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:February 27th, 2011 - 01:00 pm

Re: prečneziņa loma šaurajos apvāršņos

(Link)
Mērķtiecīgai šaurpierībai antonīms nav "plaši apvāršņi", bet arī jau šaurpierība, tikai ar citiem priekšmetiem ēdamo lomās.

Vakar biju īstās, krietnās latviešu viesībās, kur plašā klāstā bija viss tas, ko es neēdu, jo to sagremot vajag divas nedēļas- karbonādes olā, kotletītes, (nu labi, liellopu rullīši, tos kaut kā), siļķes eļļā (weee!) uz pildītām olām; holandes siera produkts aukstajā platē, ceptas mencas zivju klāstā; saldētu pupiņu pāķšu salāti un līdzīgi labumi. Būtu īsts džedajs, ja šādas klasiskās viesības man nekādi nenodarītu postu gastronomisku vai citu. Tak jau nē, šaurpiere, ieslēgusies uz "vieglo un veselīgo".

Labi, bet vēl tikai fināla akordam: gavēņa ēdienkarte par ko bij šis plosiņš gan pilsētu snobiem gan lauku skarbajiem tiešām nav par ribiņu, rukolas un humusa ēšanu, gavēnis taču ir par spēju atteikties no visām baudām, pārtikt no tā, kas vēl palicis krājumā un nolikt gardi rijamo gribu fonā.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 27th, 2011 - 01:08 pm

Re: prečneziņa loma šaurajos apvāršņos

(Link)
o, es kvalificējos par džedaju, jo viesībās ar karbonādēm es būtu stāvus laimīgs. gluži tāpat kā viesībās ar fahitām vai jebkāda cita virziena pretstatu. es galīgi neesmu vieglās un veselīgās ēšanas fošists, es esmu visa ēšanas fošists, neēdu vienīgi banānus, jo negaršo, bet nevienam nepārmetu, ja viņi to dara.
gavēnis šeit ir tikai detaļa, par kuru savu saprašanu klāstīju jau pirms visiem, ē, čēesseptiņiem komentiem, visa sāls jau tai cepetī.
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:February 27th, 2011 - 01:17 pm

Re: prečneziņa loma šaurajos apvāršņos

(Link)
arī jau nefošistēju, vien žēl sevi pietūcīt ar siļķēm eļļā, piemēram. cepetis, man liekas, ka šoreiz uzskaldījās "ne tur", lai arī, vēlreiz atkārotojos, ka galvaspilsētā piekopt daudzveidīgu ēdienkarti ir daudz vieglāk, kā reģionos. un tas nav par gribu, tas ir par neatkarīgajiem faktoriem.


p.s. slēpot negribi? es šobrīd aunos uz biķerniekiem.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 27th, 2011 - 01:23 pm

Re: prečneziņa loma šaurajos apvāršņos

(Link)
p.s. virpai neinteresē, ko es gribu vai negribu, šņuk.
[User Picture]
From:[info]barbala
Date:February 27th, 2011 - 01:25 pm

Re: prečneziņa loma šaurajos apvāršņos

(Link)
/žests, nopūta/
[User Picture]
From:[info]spuldziite
Date:February 27th, 2011 - 06:18 pm
(Link)
man vienmēr ir licies, ka ēdu vienkārši, nu tur, nekādus kaviārus un karbonādes, nekādus 3 stundas šmorētus sautējumus un ko tik vēl ne. pārsvarā, mūsu ledusskapī parasti ir vien gurķis, tomāts, paprika, parmezāna siera gabals, gorngonzolas siera gabals un tostermaize.

nu lūk, atlika man ziemassvētkos aizbruakt pie vecākiem un uz jautājumu, ko tad ēdat, sniegt atblidi, nu, penne ar spinātime un gorgonzolu, lai mana visai modernā māte uz mani paskatītos šķībi un teiktu, jāaa.. jums jau tur vācijā labi.
bet mirklī, kas vietējā mazveikalā atradu visu, nu tiešām visu to pašu, ko šeit, pār mani nāca apgaismība par ieprikšanās rituāliem. tas visu "pē, šitas taču tāds, pē, rukola, kas tastāds, es noteikti neēdu" ir vienkārši atkāpe no ierastās normas. tev jāsaprot, ka tavs ēdnieceļš ir autobānis, bet dažiem tas visu dzīvi paliks kā taciņa uz lopu kūti, no kuras ne soli nost nezināmajā. un te jau nu ir vienalga, stāv tās olīvas mājās plauktā vai 100km attālajā snobu lielpilsētā, kas nav zvaigznēs ierakstīts, tas nav.

ir cilvēki, kas ēd un bauda un ir cilvēki, kas ēd, lai vienkārši eksistētu.
šito nepārprast, mana vislielākā bauda ir rupjmaize ar sviestu, nevis kalmāru riņķīši šampanieša mērcē.

[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:February 27th, 2011 - 07:11 pm
(Link)
jā, akurāt šito es mēģināju pateikt tvarj te augstāk ar vārdiem "mans points ir par to, ka tas cilvēks drīzāk nav ēdis olīves ne jau tāpēc, ka nevar atļauties nopirkt, bet tāpēc, ka tāda produkta vienkārši nav viņa radarā, nereģistrējas un viss. ir diezgan viegli nemēģināt neko jaunu, un pie tā pierod."
rupjmaize ar sviestu, sāli un dillēm forever! :)

hackers counter system