Novembris 11., 2016
| 09:50 Šobrīd man šķiet, ka visā šajā retorikā kļūda ir izrādīt empātiju un pretīmnākšanu cilvēkiem, kas ir atkārtoti un konsistenti demonstrējuši, ka paši ne uz ko tādu nav spējīgi. Kuru empātijas maksimums ir ciest no tā, ka no viņiem kāds prasa empātiju un attiecīgi apvainoties par to, ka viņus par šīm ciešanām nepietiekami novērtē. Es esmu pietiekami daudz to redzējusi, pietiekami ilgi bijusi situācijās, kurās cilvēki mani konsistenti nicina un pazemo un pēc tam jūtas patiesi pārsteigti un piečakarēti par to, ka es viņu vairs nemīlu.
O, esiet droši, *nav* tā, ka jūsu jūtas nesaprot. Saprot. Sapratīs. Empātija, jā, tas pats verķis, kas jums nepiemīt, bet kura esamību citos jūs esat izmantojuši, lai mēģinātu viņus piespiest rīkoties pēc jūsu prāta? Empātija var būt arī veids, kā cīnīties pret jūsu teroru. Izturība un spēja izdzīvot visdziļākajā huiņā, kas mums bija nepieciešama, lai izdzīvotu pēc jūsu spēles noteikumiem? Jep. Ir. Ticība tam, ka vienmēr ir otrā, trešā, desmitā iespēja, un ka cilvēks var radikāli mainīt savu pasaules uztveri? Jā, arī tas ir. Jūs esat laipni lūgti saprast, cik ļoti esat kļūdījušies. Jūs varat šo iespēju neizmantot. Mēs gribētu palīdzēt, bet mēs zinām to, ka visnozīmīgākos lēmumus cilvēks var pieņemt tikai pats.
Šeit nevajag nekādas "slepenas organizācijas" un tamlīdzīgas muļķības, cilvēks bez empātijas nespēs saprast, par ko es te runāju. Cilvēks bez empātijas nespēs saprast, kāpēc tas ir svarīgi.
Un nē, briesmīgākais lāsts nav "may you live in interesting times". Briesmīgākais lāsts ir "die alone". Jūsu izvēle.
|
Comments:
jā, hah. vairs nekādu ciešanu no politkorektuma, lielākā atbrīvošanās cilvēces vēsturē.
Kā saka Gērts Vilderss, šī bija otrā amerikāņu revolūcija, citi saka, ka šāda veida pagrieziens ir bijis tikai pie Endrjū Džeksona un Ronalda Reigana. Bet ko hūs, universitāšu prāti arī toreiz Reiganu sauca par klaunu, agresoru un visu pārejo tipisko antitrampa epitetu klāstu, taču tā vietā Reigans apvienoja darbašķiru ar kapitālistiem, kulturāli noteica laikmetu, kas šobrīd skan pa Skonto, un sakāva PSRS, par spīti kreiso universitāšu skoloto prātu siltajām jūtām pret šo balsti.
un kamēr notiek visas šīs lielās, fantastiskās , ar realitāti saistītās lietas, jums atkal "politkorektums" un pēdējais izcilais Obamas sasniegums - transss-tualetes.
nu dod, Tavs kristiešu Dies, Trampam Reigana likteni. interesanti, ko viņš apvienos?
Tramps j a u ir apvienojis darbašķiru ar vidusšķiru pret urbānajiem/megapoļu elitistiem, citādāk viņš nebūtu uzvarējis swing štatus.
tā ir šķelšana nevis apvienošana. arī megapolēs dzīvo darba šķira. viņš ir sarīdījis tos, kas savu sūdu kontrolē, ar tiem, kas savu sūdu nespēj saturēt.
Kāpēc šķelšana? Paskaties ASV kartē kaut vai ģeogrāfiski. Par Klintoni nobalsoja tikai kreisais krasts un labā krasta augšgals, ka,ēr visa pārējā valsts ir sarkana. Es to saucu par apvienošanu, kamēr pamatā valsti pēdējos astoņus gadus sašķēla tieši tas mazākums, kuri, kā saki (tādējādi aizskarot pārējos), tur savu sūdu. nu tad lai tas sūdu turētāju mazākums savā kulturālajā, sociālajā, ekonomiskajā izolācijā un atbalss kabarī baidās (vai pāriet tautas un rekonstrukcijas pusē), kamēr visa pārējā valsts ir vienota.
kas ir šo apvienoto vērtības vēl bez aizkaitinājuma un bravūras?
Kā nu jau leģendāri Tramps paziņoja konvencijā, vienojošā vērtība/-s: "Americanism, not globalism, will be our credo".
vēlreiz tas pats jautājums: kas tas ir? atskaitot romantiskas atmiņas par indiāņu pakļaušanu un cilindru cepurēm asv krāsās? par kādu amerikānismu ir runa? vai amerika nav brīvības un iespēju amerika? "i have a dream" amerika?
It is the economy, stupid! :)
Ir vēl kāds cits uzticams labklājības rādītājs?
labklājība (objektīvā) ir sabalansēts optimāls medicīniskais, sociālais, ekonomiskais un garīgais. ar cilvēka tiesībām kā būtisku daļu no sociālās labklājības.
Es to saprotu, bet šīm lietām nav skaidru izmērāmu rādītāju. Ekonomika jeb cilvēka ienākumi ir vislabākais rādītājs kopumā.
From: | slikts |
Date: | 11. Novembris 2016 - 15:40 |
---|
| | | (Link) |
|
diez kas te ir domāts ar ekonomiku; cerams, ka ne IKP
From: | slikts |
Date: | 11. Novembris 2016 - 16:05 |
---|
| | | (Link) |
|
ekonomisko nevienlīdzību iesākumam; ikp kā labklājības rādītājs ir izsmiekls
Iesākumam: https://assets.donaldjtrump.com/_landings/contract/O-TRU-102316-Contractv02.pdfASV ir federāla valsts, kurai jau vēsturiski ir bijusi tendence uz limited goverment, decentralizāciju, un tautā - skepse pret big goverment moralizētājiem, etc. Neies tev prezidents un neteiks "human rights, everyone!" Kā kaut kādu liberating emancipējošu progresīvisma boostu, valdības no augšas ieviestu un uzspiestu ideoloģisko programmu, kā visi to nezkāpēc sagaidīja no Klintones. Atver ASV konstitūciju, tur viss jau pateikts. ASV nav sociālistu Eiropa.
From: | slikts |
Date: | 11. Novembris 2016 - 14:45 |
---|
| | | (Link) |
|
cilvēktiesības ir asv konstitūcijas pamatā; sk. bill of rights
tieši tā, un Trampa ieceltie komservatīvie "oriģinālisti" -konstitucionālisti tiesneši parūpēsies, lai konstitūcija un cilvēktiesības tiešām tiek uzturētas, aizsargātas un izmantotas jēdzīgi, tā, kā tam konstitūcija paredzēta, nevis lai transformētu visu sabiedrību lineāra procesa vārdā un uzbruktu cilvēkiem, kuri negrib gejiem pārdot kāzu kūku.
From: | slikts |
Date: | 11. Novembris 2016 - 15:20 |
---|
| | | (Link) |
|
aha, viņi aizstāvēs tādas brīvības kā brīvību liegt vienlīdzīgas tiesības citiem
cik zināms, Tramps nav ne pret gejiem, ne pret abortiem, ne pret konkrētām etniskām minoritātēm utml, acīmredzot dažiem aktīvistiem vienkārši nepatiktu, ka viņš solījis aizstāvēt reliģisko brīvību
From: | slikts |
Date: | 11. Novembris 2016 - 16:14 |
---|
| | | (Link) |
|
tramps jau piesolīja atcelt obamas rīkojumus pret diskrimināciju, un tramps nāk komplektā ar savas partijas platformun un viceprezidentu, kas viennozīmīgi ir pret geju tiesībām, vēlas likvidēt planned parenthood, utt.
nu, pret abortiem kindof ir (tas ir, pieņemot, ka viss, kas izkrīt viņam no mutes ārā, ir izgājis cauri smadzeņu filtram), reliģiskā brīvība arī ir stipri grūti savienojama ar "visus musulmaņus ārā". Apsēstība ar Obamas birth certificate un Trampa siena gar Meksiku arī tehniski nav rasisms (vai konkrētu etnisku minoritāšu ienīšana). Bet generally nevar teikt, ka viņš būtu pret gejiem, abortiem, minoritātēm utml, galvenokārt tāpēc, ka viņš izmanto naida un riebuma retoriku pret teju visu bez izšķirības. Seksists gan viņš ir, un izteikts.
that said, neizskatās, ka viņam būtu problēma ar to, ka viņa prezidentūra tiek saprasta kā zaļā gaisma rasismam un homofobijai.
From: | slikts |
Date: | 11. Novembris 2016 - 14:38 |
---|
| | | (Link) |
|
absolūtā izteiksmē pret trampu bija vairāk balsu, mazākums pret trampu bija "vēlēšanu kolēģijā". tie daudzie sarkanie štati kartē ir salīdzinoši mazāk apdzīvoti, un, iedalot atbalstu sīkāk, arī sarkanajos štatos lielās pilsētas bija pret trampu. pilsētnieku izolācija ir ņirdzīga doma, ja ņem vērā, ka laucinieku aizvainojuma pamatā ir pilsētu ekonomiskais un kulturālais pārsvars
From: | slikts |
Date: | 11. Novembris 2016 - 14:41 |
---|
| | | (Link) |
|
turklāt laucinieki ir rūkoša šķira, kas arī ir daļa no iemesla šai aizvainojuma spazmai pret pilsētām, ievēlot bagātu ņujorkieti, kuram tipiskā laucinieka raizes gandrīz noteikti ir pie vienas vietas
blā blā, interesanti, ka arī iepriekš Bušu ievēlēja ar elektorālkolēģiju, un patreizējo arī, līdz ar to izskatās, ka vienīgais veids, kā dot pretsparu urbanizācijai, centralizācijai, globalizācijai, internacionālismam, tehnokrātismam, imanenti noslēgtām sistēmām ir tikai caur elektorālkolēģiju, kas dod iespēju kaut ko ietekmēt arī tiem, kuri atrodas ārpus stikla torņu un betona džungļu atsakņotās utopiskās valstības. ja demokrāti turpinās nodarboties ar new world order ieviešanu un netīrām taktikām - kā tas notika šajā kampaņā - tad elektorālkolēģija būs vienīgās izredzes republikāņiem un parastajem ļaudīm kādreiz saglabāt varu un kritizēt status quo. acīmredzot, dibinātājtēvi un vēlēšanu sistēmas ieviesēji ir bijuši daudz tālredzīgāki, gudrāki, krietnāki un taisnīgāki cilvēki nekā varētu likties.
From: | slikts |
Date: | 11. Novembris 2016 - 15:13 |
---|
| | | (Link) |
|
saprotams, ka atbilde ir "blā blā", ja parāda, ka tu elementāri nezini, par ko runā. muļķīts paskatījies uz krāsiņām kartē, bet nespējis aizdomāties līdz iedzīvotāju blīvumam un noturējis štatu platību par vēlētāju vairākumu. tagad, kad izrādās, ka trampa pusē tomēr ir mazākums, tu sāc slavēt iekārtu, kas pastāv, lai gala vārds būtu izredzētajiem nevis parastajiem ļaudīm
From: | slikts |
Date: | 11. Novembris 2016 - 15:37 |
---|
| | | (Link) |
|
gan jau tu spēsi pārdzīvot, ka tevi nosauca sliktā vārdiņā; vismaz tas dod tev kaut ko pie kā pieķerties, lai nebūtu jāatbild pēc būtības
arša ieraksts nav saistīts ar manis teikto, jo es nepieminēju alternatīvu vēsturi bez vēlēšanu kolēģijas; tikai to, ka tavas dižās runas par vairākumu parāda elementāru neziņu
nē, arī par krišjāni nav okei prezumēt, ko viņš spēs vai nespēs pārdzīvot. tas ir ekzakti tas pats empātijas trūkums, kas liek viņam apgalvot, ka "neviens nevienu neapdraud".
From: | slikts |
Date: | 11. Novembris 2016 - 15:47 |
---|
| | | (Link) |
|
… jo visi, kas ņem zobenu, no zobena aizies bojā. ~ Mat. 26:52
tā, kuš ar saviem personiskajiem uzbraucieniem, es ļoti drīz izbanošu krišjāni (ja viņš turpinās apsaukāties) un tevi arī, lai būtu godīgi :)
| From: | ctulhu |
Date: | 11. Novembris 2016 - 18:44 |
---|
| | | (Link) |
|
Paskatīsimies, kas tad ir pretstati tam, kam Krišjānis vēlas dot pretsparu:
urbanizācijai - pretstats kas? mežā izkliedētas būdiņas bez elektrības, kurās dzīvo cilvēki, kuri no rīta līdz vakara kaplē rāceņus
OK, ja Krišjānis domāja autonomus augsti tehnoloģiskus habitātus pie attīstīta transporta un sakaru tīkla, kuros dzīvo radošu darbu daroši cilvēki, tad tas nav pretrunā ar urbanizāciju un zemāk lasāmo tehnokrātismu, jo kaut kur jau tās tehnoloģijas jāiegūst/ jāražo
centralizācijai,
OK, labi ja centralizācijas vietā ir tīklveida struktūras
globalizācijai - pretstats kas? izolacionisms, ar žogiem sadalīta cilvēce, robežas, muitas, dažādas valūtas utt. Priekš kam? Tas ir neērti un bīstami.
internacionālismam - pretstats kas? Nacionālisms. Savas nācijas turēšana par pārāku attiecībā pret citām. Kopā ar izolacionismu tas noved pie antagonistiskiem grupējumiem, kas ir karu izcelšanās risks. Krišjānis grib karu?
tehnokrātismam - pretstas kas? Primitīvisms, regress. Visa esošā pakāšana. Jā, gotiskās arhitektūras un simfoniskās mūzikas arī. Faktiski - pretstats tehnokrātismam ir atteikšanās no kultūras un kļūšana par biotopa barības ķēdes sastāvdaļu. Krišjānis to grib?
visp jau tēmai atbilstošāko būtu ieklausīšanās un jautājumi, nevis jautājums+paša sacerēta atbilde+retorisks jautājums
| From: | ctulhu |
Date: | 11. Novembris 2016 - 19:05 |
---|
| | | (Link) |
|
OK, taisnība => Krišjānis ir welcomēts atpakot sevis lietots jēdzienus un demonstrēt kļūdas manās atbildēs.
nepretendējot uz Krišjāņa viedokļa izklāstu, tīri mierīgi varu iedomāties šito:
urbanizācijai pretstats - nelieli ciemati (ar elektrību, internetu etc), kuros varētu apvienot darbu attālināti + nelielas skolas un bērnudārzus + svaigu gaisu un iespēju nahren pakaplēt rāceni, ja gribas
centralizācijai - jap, tu jau pateici, tīklveida struktūras
globalizācijai droši vien ka varētu būt pretstats izolētākas kultūras, kurās ir neatkarīgāki tirgi (kas, piemēram, nozīmētu to, ka cilvēki var drošāk ražot kvalitatīvu un ilgspēlējošu preci, nesacenšoties - vai mazāk sacenšoties - ar lētu masu importu no citām zemēm) => šeit gan man šķiet, ka tas vilciens ir aizgājis, bet nu ar laiku meibī
internacionālismam varētu likt pretī kaut kādu maigu nacionālisma versiju, vai, piemēram, kopienas (ne obligāti nacionālas), kuras vieno konkrētas vērtības un dzīves principi => šis gan jaukāk strādātu, ja būtu pasaules valdība, kas pieskata, lai šīs kopienas attīstās daudzmaz līdzsvarā. Bet, lai nonāktu līdz šim modelim, līdztekus globālismam+internacionālismam būtu jāuztur dzīvu un paralēli jāattīsta arī šādu ideju
tehnokrātismam pretī var likt kaut kādu "slow living" paveidu, tb piebremzēt tehnoloģiju attīstību neesenciālos virzienos (būsim godīgi, nav tā, ka, ja netiks izgudrots jaunāks un vēl megakrutāks kafijas vārāmais aparāts, nekādas simfonijas nepazudīs un lopiņu līmenī mēs arī nenogrimsim)
Un, tbh, man šķiet, ka "dot pretsparu" kaut kādai idejai, kas ir principā okei, bet ar reāliem un uzskatāmiem mīnusiem, absolūti nenozīmē, ka tu gribētu šīs idejas *pilnīgu iznīcināšanu*, tas nozīmē tieši to, dot pretsparu. Nu tāpat kā tad, ja es saku "eu, davaj neesam rasisti", un tu dod pretsparu "tas nenozīmē, ka visiem cilvēkiem ir jāizvēlas reprezentatīvs daudzums dažādu rasu pārstāvju par saviem dzīvesbiedriem vai adoptētajiem bērniem", tas nenozīmē, ka tu būtu rasists, tu vienkārši pieskati, lai mans ne-rasisms neaiziet absurdā.
| From: | ctulhu |
Date: | 11. Novembris 2016 - 20:17 |
---|
| | | (Link) |
|
Nelieli augsti tehnoloģiski ciemati/ autonomas dzīvesvietas - jā, piekrītu.
Par ilgspēlējošākām precēm, jes nomainīt vienreizlietojamo lietu/ iepakojumu etc kultūru pret ekonomiskāku ir/ būtu jēdzīgi. Ar globalizāciju es drīzāk domāju iegūšanas un ražotņu racionālu izvietošanu, ko noteiktu pa lielam fizikālie nevis politiskie parametri. Nu tas ir - banāni vislabāk aug vidusamerikā, tur saražo priekš visiem, tāpat kvieši - Kanādā, elektrība - Sahārā, mangāna rūda - pacific šelfā, metāns - ziemeļu okeānā utt + tam visam globāla transporta/ loģistikas infrastruktūra, lai attiecīgi viss nonāk vajadzīgajās vietās. Vobščem ar ``globalizāciju`` es saprotu šito.
Saglabāt kultūru diversitāti pie kopējas regulācijas, jes +1
Iebildums, ka nenomirsim bez jaunas citādas kafijkannas ir iebildums drīzāk nevis pret tehnokrātismu bet pret kapitālismu tā, kā tas strādā tagad un pret tā izpausmi - mārketingu.
From: | unpy |
Date: | 11. Novembris 2016 - 21:24 |
---|
| | | (Link) |
|
Šobrīd viss klupšanas akmens ir enerģētika. Tklīdz tas kaut kādā veidā tiek atrisināts, tā savu banānu vari audzēt kaut Antarktīdā. Otrs - fizika/fizikālā ķīmija protams. Tā ļoti vulgarizējot, nav nepieciešamības rakt urānu centralizēti, ja līdzīgu izotopu vari dabūt no svina bļitkas.
| From: | ctulhu |
Date: | 11. Novembris 2016 - 21:41 |
---|
| | | (Link) |
|
1. Joprojām to banānu audzēt ir visracionālāk vietā, kur tam patērējas vizmazāk enerģijas. 2. Frāzi ``nav nepieciešamības rakt urānu centralizēti, ja līdzīgu izotopu vari dabūt no svina bļitkas`` es godīgi sakot īsti nesapratu. Jā, teorētiski smagākus elementus iegūt no vieglākajiem var, pievadot attiecīgu daudzumu enerģijas, bet ja mēs atceramies, ka U izotopus izmanto kāreiz enerģijas ieguvei, tad kāda jēga viņus taisīt, tērējot daudz vairāk enerģijas?
From: | unpy |
Date: | 11. Novembris 2016 - 21:47 |
---|
| | | (Link) |
|
Atslēgas frāze bija "ļoti vulgarizējot", ja par urānu. Par racionalitāti audzēt banānus tur, kur tam prasās vismazāk enerģijas, pilnīgi piekrītu. Ieskaitot visus tos resursus, kuri nepieciešami, lai to banānu aiztransportētu līdz patēriņa vietai un ierēķinot kaut kādus garā ceļa piegādes riskus.
| From: | ctulhu |
Date: | 11. Novembris 2016 - 21:49 |
---|
| | | (Link) |
|
1. Nu tas ir tik ļoti vulgarizējot, ka pazūd senss 2. Nuja, tāpēc jāved nevis ar mazām laiviņām, bet ar superkonteinervedējiem. Un jāpaplašina panamas kanāls. Un jāierīko automatizēti lielas caurlaidības konteineru termināli
From: | unpy |
Date: | 11. Novembris 2016 - 21:56 |
---|
| | | (Link) |
|
:) Ir tāda futūrikas klasiska pieeja, tiešām riktīgi klasiska, +/- atsekojama tikai līdz senās Ēģiptes laikiem, kas paredz to, ka problēmas risinās, ja uzbūvē ko lielāku ar esošajām tehnoloģijām, tiešām mīlīgi, ka bliez tajā pašā virzienā, esmu šokēts, tiešām pat nezinu, kā lai to komentē.
| From: | ctulhu |
Date: | 11. Novembris 2016 - 21:58 |
---|
| | | (Link) |
|
a) nav obligāti ar esošajām b) ja runājam specifiski par transportu, tad vienkārši lielāks transportlīdzeklis ir ekonomiskāks, līdz zināmai robežai, protams.
| From: | ctulhu |
Date: | 11. Novembris 2016 - 22:01 |
---|
| | | (Link) |
|
PS, man ir aizdomas ka mes esam nedaudz novirzījušies no tēmas. Man pašam pret offtopiem nav iebildumu, bet nepiebradāsim citu viesistabas :)
From: | unpy |
Date: | 11. Novembris 2016 - 22:02 |
---|
| | | (Link) |
|
Taisnība, jā, arī lūdzu piedošanu saimniecei :)
:D viss forši, kamēr nelamājas
| From: | ctulhu |
Date: | 11. Novembris 2016 - 20:24 |
---|
| | | (Link) |
|
PS: Bet pārspēlēt materiālos resursus tehnoloģiju attīstībai esenciālos virzienos uz mazāk svarīgo rēķina, jā *this*.
Tā zināmā mērā sanāk valsts (vai pasaules, ja globalizācija) saimniecības plānošana un tas tiešām ir pretrunā ar neierobežoti brīva tirgus ideoloģiju.
Konkrēti tas attiecas uz lietām kuras a)nenes peļņu, vismaz tūlīt ne b)ir pierādāmi būtiski vajadzīgas, nu tb mēs varam prognozēt, kādi sūdi iestāsies, ja mēs šīs lietas nedarīsim.
From: | unpy |
Date: | 11. Novembris 2016 - 21:19 |
---|
| | | (Link) |
|
Jā, ja vēl nedaudz attīsta 3D printeru iespējas + iespējas pa rokai esošos materiālu pārvērst citos, kas teorētiski ir diezgan iespējams, vispār viss ir pa smuko.
viņu ievēlēja GAN laucinieki, GAN rūkošā embattled vidusšķira, GAN darbaļaudis, kuru rūpnīcas aizbraukušas uz Meksiku vai Ķīnu. es saprotu, ka jūs, sava vājuma un perverso fantāziju mocīti vēlaties robotus overlordus, tad nu šādas trampiskas grassroots akcijas ir pēdējais, kas cilvēkus sargā no matriksiskās mašīnvalstības un cilvēku galējas aizstāšanas ar ražojošām vienībām. sayonara, better luck next time, chiao, bučas
man nav nekas daudz pretī pret ieraksta domu ilustrējošu spamu, bet davajka retoriku iz sērijas "sava vājuma un perverso fantāziju mocīti" paturi savam blogam.
es vnk jau vēsturiski esmu negatīvi noskaņots pret cibas lietotāju "slikts", tāpēc izmantoju izdevību nedaudz uzbraukt un pavilkt uz zoba
yeah, forši, bet ne šeit.
From: | slikts |
Date: | 11. Novembris 2016 - 15:39 |
---|
| | | (Link) |
|
aha, tā jau visa tikai vilkšana uz zoba, nevis paviršas zināšanas
dievs lepnos (sevišķi Ainas Rendas fanus un lasītājus (Silikona ieleja!) liek kaunā [Ps. 119:78]
| From: | ctulhu |
Date: | 12. Novembris 2016 - 00:31 |
---|
| | | (Link) |
|
toč tajā psalmā ir minēta silikona ieleja?
iz sērijas *uzzinu pēdējais* :D
From: | slikts |
Date: | 11. Novembris 2016 - 15:17 |
---|
| | | (Link) |
|
grozi kā gribi, vairākums par trampu ir laukos nevis pilsētās. tas ir laucinieku spīts un nevēlēšanās pieņemt savu atpalicību
balsojums bija dažādu cilvēku spīts un defiance pret snobiskajām un iedomīgajām elitēm, kuras savos komentāros raksta a la "laucinieku nevēlēšanās pieņemt savu atpalicību"
From: | slikts |
Date: | 11. Novembris 2016 - 15:27 |
---|
| | | (Link) |
|
uzskatīt rasismu, homofobiju un citus aizspriedumus par atpalicību ir nudien iedomīgi
JA runa tiešām ir par minētajiem lielumiem, nevis augstprātīgo politisko oponentu fantastiskajām projekcijām un vēlmju domāšanas
| From: | ctulhu |
Date: | 11. Novembris 2016 - 18:58 |
---|
| | | (Link) |
|
Nu un kas Krišjānim ir iebilstams pret cilvēku aizstāšanu ar ražojošām vienībām? Pretējais būtu Krišjāni nocelt no filozofijas un pielikt pie šīs ražošanas pēc principa "100 солдатов из стройбата заменяют экскаватор".
Krišjānis grib būt viens no tiem 100 zaldātiem un rakt no rīta līdz vakaram jeb tā vietā iet pārgājienos, klausīties mūziku, sarunāties par filozofiju?
| From: | puuce |
Date: | 11. Novembris 2016 - 10:52 |
---|
| | | (Link) |
|
Jā, vai ne. Visiem no politkorektuma cietušajiem ierosinātu pielikt sev nozīmīti, lai var atpazīt, un es ar lielu prieku visu saukšu īstajos vārdos. Uz veselību!
| From: | sirdna |
Date: | 11. Novembris 2016 - 10:32 |
---|
| | | (Link) |
|
bez empātijas viss ir niecīgs, bez empātijas viss ir mazs, bez empātijas dūmo krāsns, un tādā garā.
Tā viņš ir, kā tu saki. Man tās empātijas arī, kā teikt, cik kaķis pieraudājis, tā ka zinu, kā tas iet frontes šajā pusē. Also, "die alone" nav tik traki, jo satur "die" porciju.
| From: | marle |
Date: | 11. Novembris 2016 - 10:39 |
---|
| | | (Link) |
|
Man liekas, ka empātiju - tāpat kā cieņu - nevar saņemt pēc pieprasījuma. Tu vari izstāstīt savu pieredzi un cerēt, ka otrs izturēsies iejūtīgi, bet prasīt, lai tevi ciena vai uzstāt, ka otram būtu jājūt empātija, tas bieži noved pie pretēja rezultāta.
Nē, empātija nav kaut kas tāds, ko var pieprasīt vai saņemt. Cilvēks vai nu izmanto empātiju kā daļu no tā, kā viņš attiecas pret citiem, vai neizmanto. Un, ja cilvēks empātiju neizmanto, tad viņš nav pelnījis kaut kādas empātiskas atlaides, "uķipuķi, es saprotu, cik tu jūties šausmīgi, ka no tevis kaut ko pieprasa" un "pai pai būs jau labi, es turpināšu cerēt un ciest, kā nekā man tā ir pierasta pieredze, kamēr tu šajā režīmā vispār neesi dzīvojis, tev taču būtu grūūūti". Vienkārši nē. Nevienam no tā nekļūst labāk, un neviens nav pēkšņi attīstījis empātiju no tā, ka cilvēki cerību pilnām actiņām skatās uz viņu un gaida, kad tad kundziņam labpatiksies beigt būt kretīnam.
"kļūda ir izrādīt empātiju un pretīmnākšanu cilvēkiem, kas ir atkārtoti un konsistenti demonstrējuši, ka paši ne uz ko tādu nav spējīgi."
Ļoti labi pateikts.
From: | dzeina |
Date: | 11. Novembris 2016 - 10:42 |
---|
| | | (Link) |
|
Nupat sāku pārdomāt savu empātijas līmeni.
Vai tu mudini neizrādīt empātiju pusei valsts? Also, vai atvērto robežu kritiķiem ir empātijas trūkums?
Pag, kaut kā nesapratu. Man šķita, ka tev nepatīk politkorektums un safe space. ' Politkorektums - tas ir "OK, mēs saprotam, ka tev ir grūti pierast nebūt rasistam, seksistam un nelietim, varbūt, lūdzu, sāksim ar to, ka tu vismaz pieturi muti publiski, fake it till you make it". Safe space - tas ir "OK, mēs saprotam, ka tev būtu tā grūti uzreiz pārslēgties uz režīmu, kurā tu citus neapdraudi, varbūt sarunāsim tā, ka tu citus neapdraudi atsevišķās norobežotās vietās?" Politkorektums un safe space IR empātijas izrādīšana. Ja reakcija uz empātijas izrādīšanu ir "yeah fuck you un tavas jūtas", tad jā, tālāka empātijas izrādīšana nav adekvāta.
Politkorektums - nekas nav vairāk wrong and deplorable kā fake it till you make it, Hilarija zaudēja tieši tāpēc, ka vēlētājiem tas bija vairāk kā redzams. Tāpat politkorektums = domu policija, naida noziegumu klauzs likumos, kas būtu vienkārši jāaizmet, jo valstīm nu ir likums, urš balstās vie kāršās emocijās, tajā, kā kāds ir sajuties attiecībā pret otra teikto, domāto, vai, nezinu, kā Trampa gadījumā pret personu vispār. Safe space - neviens nevienu neapdraud, period. Man, piemēram, aizskaroša un pārāk sensitīva liekas matemātika, ko man tagad darīt, ceru, ka mans emocionālais džadzments palīdzēs matemātikas pasniedzējam mīkstināt viņa skarbumu. Mani aizskar vispār 90% laikmetīgās mākslas, bet tāpēc es taču neiešu taisīt seifspeisus un sazin vēl kādus sūdus.
nav nekā dīvaināka kā mēģināt cilvēkam ieskaidrot "es runāju par tieši to pašu, ko tu" un viņš tikai spītīgi strīdas pretī :D
From: | unpy |
Date: | 11. Novembris 2016 - 11:02 |
---|
| | | (Link) |
|
O. Vēsturisks, var teikt, pat revolucionārs brīdis. Cilvēks nokrata savas empātijas važas un šo savu smago empātijas ķēdi atvēzē cīņai pret šausminošo teroru. Tā jau ir, cik var ciest.
| From: | sirdna |
Date: | 11. Novembris 2016 - 11:12 |
---|
| | | (Link) |
|
Mums vairs nav, ko zaudēt, izņemot empātiju!
| From: | snauts |
Date: | 11. Novembris 2016 - 11:41 |
---|
| | | (Link) |
|
Kā lai es zinu, ka man piemīt vai nepiemīt empātija? Varbūt man tikai šķiet, ka es saprotu kā tas otrs jūtas, bet patiesībā ņifiga.
Nu, ja tu šito izlasi un pirmais, ko tu padomā, ir "es, man, man, es, tas otrs", tad varbūt ir jēga piestrādāt :D
| From: | snauts |
Date: | 11. Novembris 2016 - 12:45 |
---|
| | | (Link) |
|
Pēc kā tu mēri, ka tev piemīt empātija?
pretēji populārajam uzskatam, nav gluži tā, ka cilvēki mērītos ar empātijām
tehniski tā pat "nepiemīt", tu to vienkārši vai nu izmanto, vai neizmanto. viens no punktiem, kā var konstatēt, ka izmanto empātiju, ir, ja izdodas uzminēt/noprognozēt, kā cilvēks uz kaut ko reaģēs vai kā pamatos savu rīcību (un, attiecīgi, ja neizdodas, tad značit empātijas feils, jāstrādā tālāk).
kamdēļ arī ierakstā ir par empātijas *izrādīšanu* un *izjušanu* kā divām dažādām lietām, tb var empatizēt, bet saprast, ka šajā gadījumā izrādīt nav vērts.
| From: | melora |
Date: | 11. Novembris 2016 - 15:42 |
---|
| | | (Link) |
|
Es nezinu, vai tas ir īsti par tēmu, bet izklausās ļoti nogurdinoši - visu laiku empatizēties. Pieņemu, ka lielai daļai cilvēku vienkārši trūkst resursu, lai iejustos visu vai pat kādas daļas minoritāšu ādā. Nu, no sērijas, ka nav nekādu problēmu palīdzēt aklam cilvēkam pāriet pāri ielai, bet, ja tev vienlaikus ir jādomā vēl par septiņiem cilvēkiem un papildus vēl arī jāmeklē īstie vārdi, lai aklo cilvēku ar savu palīdzību neaizvainotu... Es nezinu. Varbūt vairākums ir pārāk aizņemti ar savām lietām, lai baidītos no citām sabiedrības daļām vai par tām vispār daudz domātu. Un tad tāds "jūs neizjūtat empātiju pret tiem, kuriem klājas grūtāk" kļūst nedaudz aizvainojošs.
es arī pieņemu, ka *visu laiku* empatizēties ir grūti un, kas vēl svarīgāk, arī pēc būtības empātiski cilvēki nolažojas miljons dažādos veidos (gan nevērības/neuzmanības, gan noguruma dēļ, gan vienkārši labu gribēdami). un sajusties aizvainotam par to, ka "es jau pirmdien empatizēju, un man tas jādara arī otrdienā?!" arī ir kindof normāla sajūta (vēl jo vairāk tādēļ, ka jā, arī otrdienā). specifiski un tieši tādēļ ierakstā runa ir par "atkārtoti un konsistenti".
Arī, bet ne līdz galam Ajmīn tur ir divas daļas, viena ir empātija (sajust, kā otrs jūtas) un otra - spēja to sajūtu interpretēt&kontekstualizēt Tb empātija + nesapratne, nafig otrs tā jūtas un ko ar to darīt nav baigi forši, bet tomēr ir labi spēt sajust, kad tu savos argumentos un savā paštaisnumā ej par tālu un piebremzēt - vai vienkārši "šiten kaut kas nav kārtībā, kas noticis?" Histrionic sense bez empātijas ir skērīgākais sociopātijas paveids, vsm man tā šķiet
Selektīva empātija, ķipa, empatizēju, ja vien neesi nēģeris vai krievs. Kkur tas jau ir redzēts.
Man šķiet, ka atrast selektīvos empatizētājus var jebkurā sociālajā lokā.
Droši vien būtu grūti atrast kādu vispār bez empātijas, vai kādu, kas empatizē visiem.
Empātijas neesamība ir aspekts dažādām diagnozēm.
Sure. Es tikai saku, ka diagnosticēto daudzums uz kopējā fona ir neliels. |
|
|