gnidrologs ([info]gnidrologs) rakstīja,
@ 2018-03-17 13:56:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Ko Tu darītu, ja tavu meitu/meiteni/sievu/māti kāds izvarotu un tiesību iestādes vaininieku nekā nesodītu vai iedotu smieklīgu sodiņu aļa gadiņš ar probāciju? Savāktu possi un atšķaidītu? Uzskatītu viņu par "upuri" un skumtu par smago likteni? Būtu apātisks. Cits variants? Atbilde var nebūt principiāla. Vairāk interesē kā jums pašiem šķiet, kā jūs rīkotos šādā situācijā?


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]kisswithafist
2018-03-17 14:27 (saite)
Žokli uz apmales un pa pakausi.

(Atbildēt uz šo)


[info]artis
2018-03-17 14:44 (saite)
Noskūtu galvu un paņemtu kara cirvi.

(Atbildēt uz šo)


[info]pinjons
2018-03-17 15:02 (saite)
Pirmkārt, izmantotu savas zināšanas, lai izsmeltu visas iespējamās legālās iespējas, lai "nesodīšanu/smieklīgo sodiņu" grozītu uz ko nopietnāku. Ja neizdotos - meklētu citus iespējamos variantus, kā viņam pagandēt dzīvi.

(Atbildēt uz šo)


[info]fedrs
2018-03-17 15:09 (saite)
Atzīšos, ka man aizvien vairāk šķiet, ka tu esi slepenpolicijas provokators.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 15:15 (saite)
;]

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]snauts
2018-03-17 15:15 (saite)
Pats kļūtu par izvarotāju.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 15:15 (saite)
:D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2018-03-17 15:49 (saite)
novičoks

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 15:57 (saite)
čivō?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-03-17 15:58 (saite)
Gnidrologs acīmredzami neseko līdzi aktuālajai politikai/ starptautiskajiem jaunumiem, nunekas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 16:00 (saite)
es vispār šobrīd nesaprotu par ko tu runā un kāds tam sakars ar ierakstu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-03-17 16:04 (saite)
Bet nu labi tā ir romantika, reāli droši vien notiktu apmēram tas ko Pinjons saka

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 16:11 (saite)
Ko pinjons saka izņemot "tu lox"? Nekad neesmu manījis viņu sakām kaut kādu viedokli.
Vēl ar vien, jautājums paliek, ko tu te šobrīd dirs? Kas par nahuj? Izskaidro.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-03-17 16:12 (saite)
Nē nu pinjons augstāk saka ka paskatītos likumus un uzrakstītu vajadzīgos papīrus, kā rezultātā izvarotājs tomēr nonāktu cietumā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 16:15 (saite)
Kā redzi, tas ne vienmēr strādā. Patiesībā tas nekad nestrādā. Pinjoni mūsdienu PC kultūrā tiks korekti atšūti ar mājienu par racizmu/nacizmu. Salauztas kājas toties perpam izraisa gan fizisku gan psiholoģisku nevēlēšanos/nevarību atkārtot grēku. Violence is the only answer. Sometimes.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-03-17 16:17 (saite)
Tu saki, ka tiesiskā sistēma ir tiktāl sačakarēta? Nu nezinu. Man šķiet, ka tāsm tiesu kļūdas zivedrijā izraisa plašu rezonansi un viņi ir spiesti tomēr pieņemt mērus, savukārt LV tiesu sistēma necieš no pārprasta humānisma.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 16:23 (saite)
Tās NAV "tiesu kļūdas", tu, banderlog.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-03-17 16:24 (saite)
Vai nu likumu kļūdas vai tiesu kļūdas, meibī aplamas ideoloģijas izsauktas, bet enīvej kļūdas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 16:28 (saite)
NĒ, BĻAG. NAV KĻŪDAS TU PIMPI. Piedod par poētisku atkāpi. Tas ir konkrēts idejisks lēmums. Tur nav 'up, man sagadijās' moments. Tā ir mērķtiecīga politika. Nu tas preslovutais 'sorosizms', kas senāk skaitījās konspirteorija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-03-17 16:29 (saite)
Nu ja tā ir mērķtiecīga politika, tad tā ir kļūdaina politika, jāmaina.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 16:40 (saite)
Šitā jau ir demagoģija un žonglēšana ar jēdzieniem, lai normalizētu ļaunumu. Nē, tā nav kļūda. Vēlreiz iebāz savā tupajā paurī. Ļaunums tik tiešām pastāv. Tas ir īsts. Un ir cilvēki, kas apzināti vadās tā pavadā. Tur nav nekā utilitāra. Prosta ir cilvēki, kuriem patīk būt ļauniem. Viņi to bauda. Ne velti senākos laikos ar tādiem centās darīt t.s. ekzorcismu. Šādam lēmumam patiesībā ir racionāls pamats. Varbūt spriedzes pilna terapija var palīdzēt atbrīvoties no kaut kādām šaizēm psihē līdzīgi kā uz pohām palīdz milzīgi ūdens apjomi un sportošana (ja, protams, ir iekšā).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-03-17 16:44 (saite)
Man šķiet, ka tas kas mums izskatās kā ļaunums vienmēr ir kļūdas, nezināšana, vientiesība, ticība aplamām lietām - nu kā pēdējā gadījumā ticība aplamai ideoloģijai.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 16:55 (saite)
Man šķiet liela doza mūsu nesaskaņu ir semantikā. Tavi apzīmējumi par vienu un to pašu šaizi bieži vien manā uztverē ir stulbi un bezjēdzīgi. Ja tu ej un izvaro bērnu tu nenodarbojies ar kļūdas izdarīšanu, joptv.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-03-17 16:57 (saite)
Daudzas kļūdas = noziegumi. OK, tev vnk vārds kļūda izklausās pārāk neitrāls.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 17:08 (saite)
Nē, nevis izklausās, bet tāds ir. Tas ir neadekvāts. Tu nodarbojies ar normalizēšanu/nominalizēšanu. Palasai kas ir nominālisms. Tu esi case in point. Es to nevaru ciest. Tas ir pirmais solis postmodernisma virzienā un postmodernisms ir - tu pats zini kas tas ir.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-03-17 17:21 (saite)
Hm. Ne gluži. Normalizēšana būtu, ja es teiktu - kļūdas gadās, kļūdīties ir cilvēciski, shit happens, ko nu vairs. Es tā nesaku. Es saku kļūdīties ir noziegums. Kas kļūdās tas ir bīstams.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 17:38 (saite)
Tā ir matu skaldīšana. Mana problēma ar tevi ir tas kā tu iesaki 'labot' situāciju. Tā ir acīmredzami stulba un liecina, ka nespēj saprast cilvēka dabu. Tu imo esi mazliet līdzīgs Marxam (pat vizuāli, ja pareizi atceros), gribi it kā labu, bet tā vietā sapis vēl vairāk aiz ignorances.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-03-17 17:40 (saite)
Iznīcināt izvarotāju jau arī ir labot situāciju. Tb visi grib labot situāciju, debate ir tikai par labākajiem ceļiem, ne?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 18:02 (saite)
Protams, un labi ka pagaidām tāda notiek.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]axsys
2018-03-18 04:38 (saite)
Nominālisms ir tikai doma ka neeksistē platoniskie ideāli. https://en.wikipedia.org/wiki/Nominalism

100% taisnība if you ask me.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-18 09:36 (saite)
Pilnīgs dalbajobisms, ja pajautā man.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2018-03-17 16:13 (saite)
also novičoks - tā ir tāda viela, pareizāk sakot, līdzīgu vielu grupa

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2018-03-17 16:15 (saite)
Vēl, protams, būtu interesanti šādu izvarotāju dabūt sev dažiem eksperimentiem, tas gan arī nebūtu legāli vai vismaz šausmīgi sarežģīti dabonams cauri.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 16:17 (saite)
Klau, es jau sen zināju, ka tavs elks ir doktors Mengele. Drīksti neuzsvērt. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-03-17 16:21 (saite)
Kāpēc ne? Tiesa Mengele bija visai nekonstruktīvs, Rašers un Klaubergs piemēram veica mērķtiecīgākus pētījumus.

No visa ir jābūt kādam labumam.

Arī no izvarotājiem.

Labums varētu būt iegūt zināšanas, kuras citādi iegūt ir sarežģīti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 16:25 (saite)
Tu esi tik totāls 'case in point' priekš degradēta liberasta/ļevoka.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-03-17 16:26 (saite)
e? Sīkāk plz. Man šķiet, ka te ir pretruna - degradēts liberasts ļevoks kura elks ir Mengele - te kaut kas neiet kopā, vai ne?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 16:30 (saite)
Tieši pretēji - nacisti bija sociālisti un moderniasti/postmodernisti. Viss iet kopā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-03-17 16:31 (saite)
Un vēl nacionālisti, neaizmirsīsim.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 16:35 (saite)
Tas tikai demonstrē manu pointu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2018-03-17 16:36 (saite)
Also problēma ir tāda, ka ļoti daudz ko neiroķirurģijā, toksikoloģijā, kogn un neiro zinātnēs vispār ir grūti izdarīt pa taisno, jo mēs nevaram riskēt ar cilvēkiem. Tāpēc es jau labu laiku proponēju ideju, ka notiesātos par dažiem noziegumiem, izvarošana varētu būt to starpā, varētu atļaut lietot par šādu eksperimentu substrātu. Kaut kādā ierobežotā formā šādas prakses ir bijušas ASV, ķīnā, iespējams arī psrs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-03-17 16:37 (saite)
PSRS vēl bija prakse ``lelles``, kuru apraksta Rezuns - Suvorovs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pinjons
2018-03-17 18:39 (saite)
Kā praksē ne reizi vien apstiprinājies - gnidrologa "neesmu manījis" ir tiešs apliecinājums par pretējo. :) Katras šādas tavas butthurt izpausmes ir kā kompliments, ņemot vērā tavu defaulto diršanu virsū visiem, kuriem ir vairāk smadzeņu kā tev.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ulvs
2018-03-17 16:05 (saite)
you russian bot, you

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 16:13 (saite)
;]

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ulvs
2018-03-17 16:29 (saite)
Pazemotu līdz suicīdam. Sak, lai nečakarē ģimenes slavu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 16:31 (saite)
Kā tu to realizētu ar savu bučmūlīti un saldo balstiņu ;)?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ulvs
2018-03-18 12:39 (saite)
Haha, the more likable traits one has, the easier it is to provoke suicide.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kjiimikjis
2018-03-17 16:53 (saite)
Izvarotāja gadījumā visādā ziņā jēdzīgākais variants liekas kastrācija.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-03-17 16:56 (saite)
Hmmm, nav teikts ka nostrādās, piemēram pedofils Lēvalds cieta no smaga diabēta, kā rezultātā kavernozo ķermeņu apasiņošana viņam bija bloķēta, maniaks Čikatilo cieta no impotences, tas netraucēja minētajiem noziedzniekiem veikt savas darbības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 17:03 (saite)
Tieši tāpēc Čikaķilu prosta nosita kā slimu suni. Win-win.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-03-17 17:05 (saite)
Nošāva, tb izpildīja nāvessodu ja es pareizi atceros. Otrs variants būtu turēt šo slēgtā psihenē un kā jau es minēju lietot par pētījumu objektu, šajā gadījumā būtu interesanti uzzināt kādas tieši ir izmaiņas viņa smadzenēs un vai un kā tās var rediģēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 17:12 (saite)
Nevar neko rediģēt, tas ir acīmredzami. Jā, bieži viņi ir apstākļu produkti un kaut kādā ziņā "upuri", bet tas nekad nedrīkst ietekmēt law & order kolektīvo pašapziņu civilizācijā. Tu ESI vainīgs un tu TIKSI sodīts par savu ļaundaribu lai tur vai kas - tam ir jābūt civilizācijas serdenī.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-03-17 17:15 (saite)
Es piekrītu tādā ziņā, ka šādi indivīdi ir bīstami, tas ir - viņiem nevar ļaut atrasties starp potenciālajiem upuriem, tas ir bīstami. Drošības tehnika paredz viņus izolēt. Izolēt vai iznīcināt - tāds ir jautājums. Ja izolē un saglabā - tad ir iespēja saprast, kā defekts rodas. Vai un ko darīt, lai šādi defekti indivīdos nerastos. Atrast paņēmienus kā šādus defektus atklāt agrīni, pirms bojātais indivīds kādam uzbrucis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 17:30 (saite)
Ir jau saprasts kā defekts radies. Tas, ka tu esi par muļķīgu, lai saprastu, nenozīmē, ka pārējai cilvēcei jāpielāgojas Tev.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-03-17 17:33 (saite)
/Ir jau saprasts kā defekts radies./

Nez vai, ja tā būtu - mēs prastu šādus indivīdus ja ne ārstēt tad vismas efektīvi atrast.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 17:40 (saite)
Mēs viņus esam efektīvi atraduši since forever. 'Ārstēšana' var notikt tikai caur sadarītā nožēlu un spēcīgu iekšēju vēlmi mainīties. Nav nekādu tablešu un nebūs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2018-03-17 17:41 (saite)
Jā, pēc tam, kad šamie ir izdarījuši noziegumu. Pieņemu, ka ctulhu runā par iespēju identificēt šādus cilvēkus, pirms viņu smadzeņu darbības novirzes ir realizējušās noziedzīgā darbībā. Vēlams, pat pirms viņi paši to apzinās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 17:54 (saite)
Aha, to sauc par pareizu audzināšanu, vai tas ko jūsu nīstamie 'tikumisti' propagandē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2018-03-17 17:55 (saite)
Mhm. Totāli strādā. Atgādini, kā tiem tikumiski audzinātajiem katoļu mācītājiem ar bērniņiem iet?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 18:00 (saite)
Daudz labāk, nekā lielākai daļai citu sabiedrības grupu, kas dīlo ar bērniem. Tas btw tiek konvenciāli aizmirsts. Pedofilu procents starp katoļu mācītājiem ir mazāks, nekā, piemēram, starp skolotājiem, bet katoļu klēra grēki tiek skaļi afišēti, kamēr iepriekšējie "piemirsti".

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2018-03-17 18:07 (saite)
1) datus studijā,
2) aizmirsts netiek, nevajag fantazēt. Katoļu gadījumi izskan skaļāk, pirmkārt, viņu dekādēm ilgās institucionalizētās noklusēšanas sakarā, un otrkārt, tāpēc ka tie ir cilvēki, kuri kleimo moral high ground, tāpēc saprotams, ka šī ziņa ir šokējošāka (kas medijiem konvertējas klikšķu skaitā, utt, utjpr).
3) tātad, tikumiskā audzināšana negarantē noziedzīgu tendenču neparādīšanos. Kā jau teicu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2018-03-17 17:47 (saite)
Okej un tad mums vajag metodes, kā izraisīt viņiem minētos stāvokļus //nožēlu un spēcīgu iekšēju vēlmi mainīties//

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-17 17:55 (saite)
Nu tad beidzot ir vismaz formāls saskares punkts starp mums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]axsys
2018-03-18 04:40 (saite)
Protams ka būs. Ja ne tabletes tad mikročipi. Ja ne mikročipi tad dns rediģēšana. Būs viss ko vajadzēs, fizikas atļautajās robežās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kjiimikjis
2018-03-17 17:14 (saite)
Protams, izņēmumi gadās, bet vispārīgā gadījumā, ja zināms, ka cilvēkam ir tieksme izmantot ieročus, lai nobeigtu citus, papildus pārējiem soda mēriem, pirmajam liedz pieeju ieročiem (pēc savu gadu atsēdēšanas). Tas, saprotams, nav 100% sabiedrības drošības garants, tikpat labi viņš var nosist kādu ar ķieģeli vai galda kāju, un tomēr, ir saprātīgi liegt šādam cilvēkam pieeju līdzekļiem, kurus viņš izmanto, lai kaitētu citiem. Tas pats var tikt attiecināts uz izvarotāju dzimumorgāniem.

Eksperimentu trusīša variants arī noteiktos gadījumos varētu būt pieņemams. Protams, cilvēktiesības un tā, bet personīgi es nejūtu nekādu pietāti pret tādu indivīdu tiesībām, kuri ir praksē pierādījuši, ka ignorē citu cilvēku pamattiesības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-03-17 17:19 (saite)
Par noziegyma ieroča/ pieejas tam atņemšanu, protams, taisnība, te tikai ir tāda nianse - defekts ir nevis pimpī bet galvā, nu nebūs viņam dzimumorgānu - durstīs upurus ar nazi un dabūs baudu no tā, tb pēc kastrācijas mums ir indivīds ar to pašu defektu galvā, tikai vēl salauztāks. Jautājums - ja tādu izlaiž ārā - viņš ir bīstamāks par versiju pirms kastrācijas vai mazāk bīstams? Es nezinu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2018-03-17 17:27 (saite)
Pirmkārt jau, jautājums bija par to, ko es darītu OPā uzdotajā situācijā. Es nerosinu, lai kastrācija tiktu ieviesta kā oficiāls soda mērs dzimumnoziedzniekiem - vismaz ne bez pietiekamiem datiem, ka šitais tiešām strādā (tikai kur raut datus, velns viņu zina - vienīgie varianti ir nehumāni n' shit).

Otrkārt, pat ja teoretizējam, kā būtu, ja tā būtu oficiāla štelle - varbūt zināms deterenta faktors būtu. Apziņa, ka ja noķers, nevis vienkārši iebāzīs ķurķī, bet pie viena arī izrūnīs varētu mudināt dažu labu potenciālo varotāju meklēt risinājumus (galvas dakteri, šaibas, brīvprātīga hospitalizācija trakucī, utt).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-03-17 17:30 (saite)
Nu pēdējais varbūt būtu bremzējošs faktors, te gan jāatceras - prakse/ vēsture šķiet rāda, ka vizuāli efektīvi, iebiedējoši sodi vai nu nestrādā, vai strādā vāji a) senāk sodi bija publiski un tieši ar mērķi iebiedēt b) zināmās valstīs to praktizē arī tagad.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2018-03-17 17:32 (saite)
Bet jā, viena specifiska veida noziedzniekus - tos kuri jebkādā veidā iegūst baudu/ prieku/ apmierinājumu no citu ciešanām [izvarotāji te ietilpst] varētu ar tiesas spriedumu noņemt no CT subjektu statusa. Tāds likums/ likuma projekts. Argumenti par/ pret?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2018-03-17 17:40 (saite)
Vajadzētu ļoti pārliecinošus un viennozīmīgus marķierus, kas liecina par šādu baudas iegūšanas mehānismu. Noziedznieku gadījumā tas pat būtu vienkāršāk, kā nekā viņi to būtu praktiski demonstrējuši. Mazliet lielāka problēma ar tiem, kuri gatavi uz tiem pirmajiem izveikt eksperimentus - nepieciešams skaidri detektēt, ka viņi to jebkādā līmenī nedara prieka pēc. Ko šādā gadījumā iesākt ar tiem, kuri, šajā jomā strādājot, izjūt gandarījumu par labi padarītu darbu vai vērtīgiem rezultātiem, piemēram?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-03-17 17:44 (saite)
1) noķertos noziedzniekus - jā tīri pēc konsekvences (darbību sekām)
2) cik lasīju, piemēram GRU specnaza un tml organizāciju praksē viņiem bija tieši šī problēma - cilvēkiem nācās mācīties, teiksim, tuvcīņu, neitralizēšanu, pratināšanas paņēmienus - un viņi cītīgi sekoja, vai kādam nerodas/ neparādās šādas tiesmes, ja parādījās, meta ārā momentā. Tur būtu jāapskatās, kād tieši noteica, ir vai nav tieksmes.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2018-03-17 17:45 (saite)
+ also par eksperimentiem - nu droši vien visi tie paši noteikumi kas tagad ir spēkā uz lab. dzīvniekiem, cik es zinu tur ir masīva noteikumu sistēma, lai nepieļautu liekas ciešanas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kjiimikjis
2018-03-17 17:52 (saite)
Juridiski tur, saprotams, būtu lērums visādu problēmu. Vismaz par kārtu lielāka krāmēšanās, kā tā, kas šobrīd notiek nāvessodu gadījumos, piemēram.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2018-03-18 03:06 (saite)
Tāpēc šādiem gadījumiem būtu jābūt atsevišķiem, kad ir korekti pierādīts manis augstāk minētais personas smadzeņu stāvoklis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]apokaplis
2018-03-17 23:15 (saite)
Ja vainīgais būtu viena persona un cietušais kāds, ko kaut vai attāli pazīstu (arī tava māte/meita/māsa), dotos parūpēties, lai vairāk cietušo vispār nebūtu. Ja vainīgais būtu vairākas personas, sameklētu līdzīgi domājošus vietējos cilvēkus un darītu tieši to pašu. Bet vai tas patiešām mūsu tiesu sistēmā jebkad būs vajadzīgs?

Šobrīd kādā no Latvijas cietumiem, daļēji pateicoties manai liecībai, ir ieslodzīta man pazīstama Latvijā dzimusi persona, kura veikusi tevis aprakstīto noziegumu, pret citu Latvijas pilsoni, kuru nekad nebiju saticis. Turklāt savā mūžā esmu dzirdējis par vismaz pieciem citiem izvarošanas gadījumiem, kurus visus izdarījuši latvieši. Tātad pēc manas personīgās pieredzes, mūsu lielākie naidnieki ir mūsu pašu vidū - tos vajag identificēt un griezt ārā kā vēzi. Un nevajag novērst savu modrību uz kkādiem stulbeņiem otrā pasaules galā.

Atvaino, bet tavu izbīli nevaru apstiprināt - agresīvus smilšu nēģerus neesmu saticis ne šeit ne Berlīnē. Protams joprojām pieļauju iespēju, ka kļūdos, jo visu pasauli satikt nav iespējams.

Tava raudāšāna par vietējo sieviešu aizstāvību man vairāk atgādina vientuļa aļņa riesta kliedzienus tukšā sporta zālē.

Ko es darītu, ja kkāds sprukstiņš sētu nevajadzīgu naidu un trauksmi Latvijas cilvēku vidū? Es to gridnologu izmietu un norādītu, ka nevajag mīzt eļļu, par draudiem 1000 kilometrus prom, bet labāk būtu rūpēties par savu tuvinieku labklājību jau tagad!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-18 00:28 (saite)
Šeit tev pa lielam piekrītu un paldies par apdomātu komentāru.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]rasbainieks
2018-03-18 14:11 (saite)
piezīmēsim, ka par "vietējo sieviešu aizstāvību" raud tieši tas pats lietotājs, kurš pirms nedēļas vai divām tepat izteicās par seksuālu vardarbību kā pašsaprotamu pārmācīšanas veidu konkrētiem cilvēkiem, kuru uzskati lietotājam nepatīk. cik ironiski.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]gnidrologs
2018-03-18 14:44 (saite)
Šajā tekstā ir tik daudz bullšita, ka varu derēt, tu nekad neizskaidrosi, bet prosta pazudīsi un tālāk nekomentēsi.
Meļi tā parasti dara.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]rasbainieks
2018-03-18 16:10 (saite)
http://klab.lv/users/gnidrologs/277735.html

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mansgan
2018-03-18 00:41 (saite)
jā, hrjaktc ar kāju pa seju, dunci ribās... kam no tā labāk, kam ne

(Atbildēt uz šo)


[info]gedymin
2018-03-18 23:20 (saite)
Pajautātu sievietes viedokli.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?