mama drama ([info]virginia_rabbit) rakstīja,
@ 2017-11-02 13:29:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Entry tags:bērnudārzs

varbūt būtu stratēģiski pareizi ielūgt uz Eižena v.d. tieši tos bērnudārza biedrus, kas viņu tur sit?



(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]snauts
2017-11-02 13:39 (saite)
ja es tev iesitīšu uz ielas, tad tu mani uz savu v.d. uzaicināsi?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 13:41 (saite)
tas ir citādāk. ja tu pret mani darbā izturētos kā asshole, es apsvērtu kopējas privātas vakariņas, lai noskaidrotu cēloņus un pārpratumus

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]daina
2017-11-02 13:40 (saite)
Sit!? Stulbums! No sava dārziņa, lai arī man tur diezgan riebās un negāja labi, sišanu un kaušanos neatceros.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 13:43 (saite)
ā nē, meitenes tur nesit - ta ir puišu lieta.
8gadīgais biedrs viņu spiež pie zemes un žņaudz, kad vien satiek vienu, piem guļamtelpās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]negaisiic
2017-11-02 14:17 (saite)
8gadnieks bērnudārzā???

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]brittany
2017-11-02 14:18 (saite)
+1

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 14:21 (saite)
reizēm tā gadās, iemeslus nezinām

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]negaisiic
2017-11-02 14:29 (saite)
tad jau nav brīnums, ka plosās, jo ir jau par lielu bērnu spēlītēm. Tas gan neattaisno galēšanas tieksmju izpausmes.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 13:44 (saite)
un par to man neizdodas ar personālu vienoties, ka sišana NAV puišu lieta

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 13:44 (saite)
vinu reizēm aizstāvot audzinātajas dēls, kas tur nāk pec skolas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]punkts
2017-11-02 13:47 (saite)
Varbūt viņš var skaļi pūst svilpi, kad kaut kāds tāds sūds nāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 13:51 (saite)
nu, e jau arī nav nekāds eņģelis, viņš to pūstu visu laiku.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]brittany
2017-11-02 13:53 (saite)
ka pat to jūtas pats E, ja tie biedri būs ciemos?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 14:02 (saite)
mēs to šovakar pārrunāsim. viens no tiem ir viņa pag.gada draugs, bet tagad viņš ir koalīcijā ar 2 sitējiem, kas viņu sit par to, ka viņš nav draugs.
agrāk E bija teicis, ka gribētu tos divus aicināt, jo tie tomēr ir draugi (bet ne 8gadigo, kas nesen parādijas grupā un tikai sit un sit). bet tagad pateica, ka aicinās 2 citus puikas, un cik saprotu, sitējiem tas nepatīk, ka aicinās citus, bet viņus nē. tas ir tāds ka revenge no E puses, bet varbūt vajag visus salaist kopā...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]brittany
2017-11-02 14:12 (saite)
pilnīgs seriāls un vicious circle. kā labāk nezinu, veiksmi jums izdomāt, un pacietību.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tvarj
2017-11-02 13:57 (saite)
tā ir vārdadiena, svētki, nevis sociālais eksperiments. labāk mēģini aprunāties ar čali pati, vai arī ar viņa vecākiem.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 14:03 (saite)
nu nē, es nekad nerunātu pa tiešo, tad ir jādara audzēm.
vnk iedomājos, ka mājas ballītē viņi sadraudzētos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]vilibaldis
2017-11-02 14:21 (saite)
diez vai

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]shelly
2017-11-02 14:44 (saite)
Baidos gan, ka nē...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]apriori
2017-11-02 14:26 (saite)
manā klasē bija puisis, kuru vienmēr sita, bet viņš savukārt vienmēr visus tos bulijus aicināja pie sevis ciemo uz dzimšanas dienām, ko es nevarēju nesaprast. vienreiz mani arī uzaicināja. tur visi buliji uzvilkuši pokefeisu uzvedās civilizēti. nu, ok, varbūt nedaudz vēsi, bet vismaz čomiski. pēc dažām dienām skolā viss turpinājās.
nezinu, bērnudārzā varbūt ir savādāk, varbūt viņi ir maigāki, nav vēl tas frustrējošais vecums.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 14:28 (saite)
stulbi. vienkārši man liekas, ka iedodot rīt ielūgumus En. un M., bet neiedodot Ģ., G. un R., tas viss eskalēsies.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]apriori
2017-11-02 14:35 (saite)
bet vajag pamēģināt, varbūt pat uzaicināt visus, lai viņiem ir vienlīdzīga sajūta. bet arī tikai tad, ja E to patiesībā arī pats grib pēc jūsu sarunas, ja viņam nav iebildumi.
sliktāk nebūs, bet var būt arī tā, ka viss paliek pa vecam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 14:50 (saite)
un klādu meiteni arī, lai izbeigtu šo dārziņa kūrēto nošķīrumu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ninona
2017-11-02 14:28 (saite)
Ja E pats gribētu ar tiem sitējiem iedraudzēties (ne tāpēc, lai vairs nesit), tad tas būtu labs gājiens.
Bet to lielo sitēju gan ne. Tur visticamāk vai nu bērns ar problēmām vai no problemātiskas vides. Skaļi jārunā ar audzinātājām un, ja nelīdz, arī augstāk. Mūsu dārziņā bosiks (hiperaktīvs vai kā) vienkārši visu laiku tika turēts nodarbināts (auklīte lika pie visiem darbiem), tad nebija laika pārējiem darīt pāri.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 14:30 (saite)
viņam 2 no tiem "sliktajiem" tīri labi patīk, kad ir pa vienam - Ģ un G. varbūt ieaicināt tos, un tos 2 jaunos, un cerēt ka daļa netiks, bet vismaz būs aicināti bijuši, nevarēs dirsties, ka E ar viņiem nedraudzējas, tāpēc jāsit.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ninona
2017-11-02 14:33 (saite)
Saprotu, ka ierobežota vieta, ja?
Aicini un taisi laikā, kad vecākiem bērnu neērti piegādāt :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 14:45 (saite)
mazs centra dzīvoklītis

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dienasgramata
2017-11-02 14:34 (saite)
un noindēt ar salmonellas torti!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]_zirgs
2017-11-02 16:40 (saite)
it takes too long
un bērni ir gana rezistenti pret salmonellu, pat antibiotikas nevajag, lai tiktu cauri slimošanai

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]shelly
2017-11-02 14:49 (saite)
Strateģiski pareizi butu uztaisīt E.foršus svētkus, nevis sitēju svētkus. Un man tāda sitēju pielabināšana liekas nepedagogiska - tjipa, man jau patiesībā patīk, dari man tā vēl...
Nu, galvenais ir paša E domiņas.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 14:53 (saite)
viņš šoreiz grib cilvēkus no dārziņa. es nezinu, kādi viņi ir un kādas ir viņu attiecības.
man nav nekādu iespēju ietekmēt to sišanu, bet ir skaidrs, ka mājā viņi nesitīs, tad varbūt atklās cits citā jaunas kvalitātes.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]shelly
2017-11-02 15:00 (saite)
Pa 1 reizi? Nu, nu... kaut kas mainītos, ja Tu tam 8gadniekam fingāli uzsistu. Tas, cik saprotu, programmā nav paredzēts 😎

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 15:02 (saite)
es nedomāju, ka fingāli ārstē pret fingālu sišanu. un negribētu būt viņa mammas vietā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]shelly
2017-11-02 15:51 (saite)
Pasargā Dievs, tas bija stulbs joks

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sramgni
2017-11-02 15:11 (saite)
Es domāju, ka mums visiem vajadzētu iet mežā, un sadot pamatīgus fingāļus visiem tiem nepaklausīgajiem dzīvniekiem. Dzīvnieki dara visu kas ienāk prātā tikai tādēļ, ka uzskata sevi par neiazskaramiem, bet ir pienācis laiks parādīt, ka neviens noziegums nevar palikt bez soda.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sramgni
2017-11-02 15:16 (saite)
Neviens dzīvnieks netiks žēlots.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]shelly
2017-11-02 15:52 (saite)
Laimīgu taciņu, tiešām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sramgni
2017-11-02 16:02 (saite)
Cilvēki ir kļuvuši pārāk mīkstsirdīgi un aizmirsuši senču tikumus. Ko darīja Lāčuplēsis, kad vajadzēja sodīt dzīvniekus? Vai viņš tos žēloja? Nē, pat lāči nebija pasargāti no viņa taisnīgajām dusmām – viņš satvēra tos un izlauza viņiem žokli, lai viņi līdz pēdējai dzīves stundiņai nožēlotu to, ko darījuši.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kihelkonna
2017-11-02 16:14 (saite)
varbūt vēl visu dārziņa personālu saaicināsi, jo viņas, necīnoties pret sišanu, netieši sit tavu bērnu. joks.

nu es vai nu ņemtu bērnu no dārziņa ārā vai ietu pie vadītājas un pēc tam pie vadītājas vadītājas vai augstākām instancēm. citādi bērni padomās, ka, jo labāk sitīs, jo labākas kūkas dabūs. varbūt man arī iet tavu bērnu pažņaugt, kad kūkas sagribēsies? joks. varbūt nomainīt grupiņu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 16:18 (saite)
izņemšu un kur man viņu likt?
BD teica, ka R sit visus, ne tikai E. pie vadītājas tiekot vests, ar mammām tiekot runāts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kihelkonna
2017-11-02 16:25 (saite)
es konkrēti izņēmu mazzaķi (3 g v) no dārziņa, kad tur bija viens sitējs, ar kuru nekādi. sišana gan bija netiešs iemesls, jo mazzaķim tā iestāde vispār riebās. bet man bija iespējas (vīramāte).

nezinu tavus apstākļus, tādēļ neaiziešu filozofijā par to, vai tava turpmākā pusgada karjera ir tā vērta, lai savu bērnu atdotu ikdienas žņaugšanai uz grīdas. man liekas, tev ir vārītas vardes efekts - esi pie agresijas pamazām pieradusi, parunāsi ar audzinātāju un vairāk neko nedarīsi. iespējams, ka kaut ko varētu darīt, iesaistot citus vecākus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 16:29 (saite)
nav runa par karjeru, man tādas vairs nav. mēs 5 gadus gaidījām to dārzu, lūk, viņš ir, skaitās labs, jāiet tipa obligāti - gatavo skolai un dzīvei. es saprotu ka zēnu kautiņi esot norma, bet problēma ir mūsos, jo esam aizlieguši sist pretī.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kihelkonna
2017-11-02 16:37 (saite)
vai jums tuvumā nav kaut kāda praktiskā estētikas skola? tādās iet tie, kas nepanes dārziņu.

protams, pirmsskolas izglītošana nav obligāta. sanāk varbūt pat otrādi - cītīgākajiem bērnudārzā gājējiem bieži vien ir ne tās labākās sekmes. mana lielā bērna klasē mācību topa augšā laikam ir tikai bērni, kas nav bijuši stabili bērnudārza apmeklētāji.

ir vēl ķipa mājmācība.
jo aizliegt bērnam sist pretī vietā, kur kaušanās ir norma - tas tiešām ir kaut kāds apaļš kvadrāts. ķipa iemest ūdenī un aizliegt vicināt rokas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 16:42 (saite)
nu daļa dienas tur paiet civilizēti. laikam jau jāved citur, bet ko pēc tam, ko skolā, ko ar otru bernu, kuram vēl simtu rindas lidz dārzam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kihelkonna
2017-11-02 16:44 (saite)
bet vai E ir ļoti vajadzīga tā gulēšana? kā ar izņemšanu pēc pusdienām?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 16:45 (saite)
es jau tā arī daru, laižu pa pus dienau 3-4 reizes ned.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kihelkonna
2017-11-02 16:48 (saite)
bet kā tad viņš pamanās tikt žņaugts guļamtelpās, ja nepaliek uz gulēšanu? audzinātājas atstāj bērnus nepieskatītus? jo līdz pusdienām personāls visu laiku skatās bērniem virsū. klaja nolaidība.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 16:49 (saite)
nē nu reizi pa reizei viņš tur paliek arī gulet. bet viņšbreizem ieejot gulamtelpā paspeleties vai ko tur. saprotu, ka tur var dzivoties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kihelkonna
2017-11-02 16:53 (saite)
nu jā. es tad droši vien mācītu neiziet no pieauguša cilvēka redzes lauka. vai nu drīkst sist pretī vai arī lai turas pie pieaugušā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 16:56 (saite)
tk jau sakām, bet man liekas, ka viņiem tur BD atslēdzas prāts, kaut kādā autopilotā darbojas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]snauts
2017-11-02 16:50 (saite)
Kāpēc jūs esat aizlieguši sist pretī?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 16:51 (saite)
jo tas ir IDIOTISMS

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2017-11-02 17:04 (saite)
Varbūt jau tas arī ir idiotisms, bet es vienkārši neredzu kā gan tas ir idiotisms, es necenšos tev teikt, ka ir labāk sist pretī vai arī, ka jums to vajadzētu rekomendēt savam dēlam, bet lūdzu vai tu varētu man izstāstīt kā gan E dzīve vai personība varētu izvērsties sliktāka, ja viņš tomēr sistu pretī. Vienkārši lūdzu padalies ar saviem apsvērumiem šajā jautājumā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 17:13 (saite)
man neliekas, ka sišana ārpus sporta ringa, kur tas notiek pēc abpusējas vienošanās, ir pieļaujama, un es nevēlos,lai E pieļautu kādas atkāpes - sišana nav rotaļa, pēc analoģijas ar zagšanu.
ja viņam uzbrūk, ir jāizvairās un jāvēršas pie policijas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2017-11-02 17:23 (saite)
Tava atbile: Sišana nav..., sišana ir līdzīga..., sišanas gadījumā jārīkojas...
Mans jautājums: Kā sišana pretī negatīvi ietekmēs E turpmāko dzīvi vai personību?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 17:30 (saite)
viņs izaugs par lohu, kurš sit

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2017-11-02 17:36 (saite)
mamma viņu uzskatīs par lohu, kurš sit, snauts viņu uzskatīs par čali, kas prot par sevi pastāvēt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 17:37 (saite)
tas sitējs nav tavējais?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2017-11-02 17:46 (saite)
nē, man ir tikai meitas, un starp uzbrukt un aizstāvēties ir liela starpība

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 17:47 (saite)
viņš aizstāvas un ceru, ka nesit pretī, bet gan jau arī nav nekāds pārcilvēks.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2017-11-02 17:55 (saite)
Kāda ir ingmāra nostāja šajā jautājumā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 17:58 (saite)
tāda pati kā mana. man liekas, mēs esam diezgan neitrāli. neķeram kreņķi pie pirmajiem starpgadījumiem, bet sišanu un rotaļas ar kaušanos neatbalstām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2017-11-02 18:02 (saite)
OK, lai jums veicas šo situāciju atrisināt labākajā iespējamajā veidā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 18:08 (saite)
paldies

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]daria
2017-11-02 21:47 (saite)
Domā, ka tikai tāds čalis, kurš prot sist, prot arī par sevi pastāvēt? Manā izpratnē aizstāvēt sevi nebūt nenozīmē sist kādu (piemēram, karatē un citas (īpaši austrumu) cīņas mākslas ļoti labi ļauj sevi aizstāvēt, tajā pašā laikā stingri attālinoties no "sist kādu").

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snauts
2017-11-02 22:02 (saite)
Komentārs bija par to, ka lohs ir nevis absolūta kategorija, bet nozīmīte ko mēs katrs piespraužam cilvēkam pēc saviem personīgajiem kritērijiem. Savu viedokli pievienoju tikai ilustratīviem mērķiem, tam šinī kontekstā nav nozīmes, bet vispār - jā, sišanu uzskatu par līdzekli, kas atrodas viņpus laba un ļauna, nozīme ir motivācijai un iznākumam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kihelkonna
2017-11-02 17:25 (saite)
bet ja viņš mierīgi iet spēlēties uz vietām, kur viņu var nākt un netraucēti žņaugt - vai nav tā, ka viņš jau pieradis būt par boksa maisu? kas gan jau ir interesanti priekš personības. un vēl aicinās sitējus uz vārda dienu. neatkarīgi no tā, kas tev liekas nepieņemams - viņam ir izveidojies savs pieņemamo lietu saraksts, un tur ietilpst ļaušana sevi žņaugt uz grīdas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 17:34 (saite)
nē, viņš nav pieradis un viņam tas neliekas ok. kad sit, viņš liek priekšā roku, iet prom, sauc audzin.
citi raud, kad viņus sit un žnaudz, e saka, ka neraud parasti, varot izturēt. viņi tur ir puses uz pusi - tie, kuriem sist liekas ok, un tie, kuriem nē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 17:59 (saite)
un kas tā tāda par personību, kura iet spēlēties tur, kur viņu var žņaugt? manuprāt, katra normāla personība iet, kur grib.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kihelkonna
2017-11-02 18:08 (saite)
piedod, es te aizrāvos daiļrunībā. vispār jau dikti bēdīga situācija. iespējams, ka agresors ir tikai viens, un pārējie kaujas tādēļ, ka jūtas apdraudēti, un tā tā kaušanās iet plašumā. varbūt uz šo varēsi paņemt pārējos vecākus - ka viņu bērni šajā iestādē no mīlīgiem bumbulīšiem tiek padarīti par kaušļiem, jo visu laiku baidās tikt sisti.

te mans stāsts

http://klab.lv/users/kihelkonna/651079.html

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 18:10 (saite)
es tur nokļūstu tikai ar kombī sapakotu bļaujošu jaunāko, un neesmu nekāda runātāja. savukārt I ir pārāk korekts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kihelkonna
2017-11-02 18:23 (saite)
šeit ir vēl viens aspekts. ar nerunīgo tevi un korekto I.

vismaz man kāds laiks pagāja, kamēr sapratu - es neprotu aizstāvēt sevi, tāpēc neprotu aizstāvēt savu bērnu. diezgan ilgi es ļāvu darīt pāri savējiem, kamēr sapratu, ka man jāaizstāv savs bērns uz pilnu klapi.

pieņemu, ka tu neesi prasmīga sevis aizstāvētāja, tev nav pašai savas pieredzes, un tagad tev jāturpina sava bērnība - jāiemācās aizstāvēt. ja ne sevi, tad savu bērnu. bet nu man gadi pagāja uz to. tagad, ja kāds bērns atkārtoti sitīs manu bērnu - es cīnīšos. kaut vai policiju izsaukšu vai bērna tēvam speršu pa olām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]smille
2017-11-02 16:30 (saite)
Ja nav rezultātu, tad vajadzētu runāt vēl, varbūt ar abu pušu vecākiem kopā, jo varbūt tā audzinātāju runāšana tikai tāda "starp citu", "nekas traks jau nav", ko neviens neuztver nopietni... Absolūti saprotu nevēlēšanos draudēt ar sūdzībām, bet izskatās, ka perosnāls nemāk risināt un jācieš tad ir visiem pārējiem bērniem, kas nav goldīgi. Ja nemāk risināt paši, tad lai meklē palīdzību no malas, viņiem pilnīgi noteikti ir jāspēj nodrošināt, ka bērni netiek sisti. Un sūdzības departamentam tiek rakstītas par daudz sviestainākām lietām (mūsējais dārziņš totāli iebiedēts par remontiem, pasargdievs kāds vecāks labprātīgi grib ko izdarīt- to nedrīkst)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 16:38 (saite)
paldies, ka iedrošini. laikam ir jārunā atkal.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lauwa
2017-11-02 19:32 (saite)
Es ar piekrītu, vajag celt trobeli. Īpaši ja problēma ir vienā pāraugušā 'bērnudārzniekā'. Ka tik atkal nav kāds integrējamais.
Runāt ar audzinātājām + vecākiem vajag. Kaut soli policijā ar iesniegumu vērsties, varbūt tas konkrētos kaušļa vecākus iekustinās. Drīzumā gan jau būs vecāku sapulces par Ziemassvētkiem, vēlams jau līdz tam sacelt traci, lai tad kopīgi var parisināt to lietu.
Un par skolu domājot - jo ātrāk tādiem āžiem ragus apvīlē, jo efektīvāk. Ja neko nedarīs, skolā būs vēl trakāk un tur neviena audzinātāja visu laiku blakus nebūs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]daria
2017-11-02 21:37 (saite)
Es arii domaaju, ka vajag runaat veel.
Un mees arii saveejiem sakam, ka sist nav ok. Tiesa, kopsh Mikjelis paaudzies, mees sakaam, ka nedriikst arii ljaut sev sist (citaadi Mikj sita E un E nekaa nedariija, jo nedriikst). Sakaam, ka driikst aptureet otru un, ja neizdodas, saukt paliigaa pieaugushos. Bet mees neesam sastapushies ar situaaciju, kur pieaugushajiem liekas, ka nelieli kautinji puiku starpaa ir ok. Es nezinu, ko taadaa situaacijaa dariitu.
Suutu virtuaalo atbalstu ciinjaa ar siteejiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 21:42 (saite)
vai tu zini, ko atbildēt jz Snautam, kurš jautā, kāpēc mēs neļaujam sist?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 16:21 (saite)
tas jau parastais boys will be boys ētoss.
šī ir jau cita grupa, bet attieksme nemainās, tās skaitās puišu lietas,

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kihelkonna
2017-11-02 16:29 (saite)
citās mācību iestādēs tā tomēr nav norma. varbūt tas no vadītājas atkarīgs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 16:35 (saite)
tie paši tālāk taisas arī uz to pašu skolu. tad no tās ari mums jāatsakās, sanāk. un ne tikai mums, jo vini visus sit, tad visiem jāatsakās. tur jābūt kadam citam risin.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kihelkonna
2017-11-02 16:39 (saite)
ne gluži. droši vien tur būs paralēlklases, un tad vajag ievākt baumas par audzinātājām, kuras neatzīst kaušanos, un pieteikt bērnu pie tām. ir iespējams, ka skolotāja tik ļoti cīnās pret kaušanos, ka panāk, ka klasē gandrīz nemaz nekaujas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]lauwa
2017-11-02 19:24 (saite)
Un starpbrīžos visas paralēlklases satiekas gaiteņos un tualetēs, fiksi izkaujas un izklīst pa klasēm.
Represijas vajag pret kaušļiem, ne cietušajiem, mukt prom nav prātīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dute
2017-11-02 23:53 (saite)
visādi izdomājos, ko darītu šādā situācijā, un lai arī apbrīnoju jūsu pacifismu, nolēmu, ka teiktu, lai sit pretī. vai pat ne sit, bet neitralizē. un parādītu kā, lol. man ir bērnības trauma ar fizisku bullyingu un tā bija drausmīga sajūta, bet vēl drausmīgāka bija sajūta, ka mamma ir bezspēcīga ar to dīlot. uz šo atmiņu fona man šķiet, ka es ietu kā fūrija, lai viņu aizstāvētu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-02 23:57 (saite)
es iedošu viņam uz dārziņu mazu nazīti - lai aizstāvas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dute
2017-11-03 09:53 (saite)
es zinu, ka tu joko, bet nazītis ir ļoti slikts piemērs, jo nekad aizstāvībai nedrīkst izmantot kaut ko, ar ko tevi pašu var savainot vai nogalināt. ja vien tu to nepārvaldi meistarīgi. es piekrītu, ka nevardarbīga aizstāvība ir labākā, bet man šķiet, ka tajā iztrūkst kaut kādas svarīgas komponetes, kaut kādas drošības un pamata sajūtas, ka tu pats sev vari palīdzēt, arī tad, ja pieaugušā nav blakus.

tas ir interesanti, ka tu neredzi nošķīrumu starp uzbrukumu un aizstāvēšanos. es arī nesaku, ka šis nošķīrums ir acīmredzams, man par šo tēmu vēl jāpadomā. teiksim, vai sieviete, kura nēsā somiņā asaru gāzes balonu, piedalās un kultivē vardarbības kultūru, jo ieņem tajā aizsardzības pozīciju?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-03 10:23 (saite)
es nenoliedzu, ka cilvēkiem ir ok nodrošināties ar asaru gāzi, ejot pa bīstamu rajonu naktī, vai iziet pašaizsardz. kursus,
bet tie ir bērni - viņi tur skaitās pieskatīti drošā vietā. skola vai dārziņš nav zona, uz kuru jāņem nazis vai runga, lai izdzīvotu. es atsakos pieņemt to kā normu, un gribu, lai arī viņam tā neliekas norma, bet tikai negadījums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dute
2017-11-03 10:53 (saite)
bet visur taču vajadzētu būt drošībai! skaidrs, ka dārziņam ir jābūt safe space, bet mēs nekad nevaram būt droši, ka tas tā ir. varbūt kāda no aprūpes personām ir sadistiska vai pedofīliska. kā šajā scenārijā ierakstās pozīcija, kurā pats sevi nedrīkst aizstāvēt? tu atsakies to pieņemt kā normu, bet faktiski tā ir norma: ir atsevišķi cilvēki, kuri mums var būt bīstami, un mūsu uzdevums ir spēt sevi no viņiem pasargāt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-03 10:57 (saite)
nu viņš var sevi kaut kā aizstāvēt, grūst prom to otru un meklēt palīdzību. bet es negribu, lai viņš to uzskata par ok rotaļu, kurā vienam otru padunkāt for fun.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]virginia_rabbit
2017-11-03 11:02 (saite)

vēl es gribu zināt, vai visu iesaistīto reakcija būtu tik pat neitrāla, ja tas lielais puika guļamistabā žmiegtu kādu mazu meiteni

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dute
2017-11-03 12:40 (saite)
droši vien nē, un tas ir drausmīgi stulbi un nepareizi

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]virginia_rabbit
2017-11-03 13:00 (saite)
xactly. un sitējs neaiztiek meitenes, jo ir īsts Vecis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]morraa
2017-11-03 18:56 (saite)
Kad apm. 13 gadu vecumā 2 gadus mācījos citā skolā, mani tur arī sita, turklāt regulāri un pamatīgi.
Jā, un tas, kurš sita visvairāk bija vienīgais kaimiņš, ar kuru vecāki centās sadraudzināt un tāpēc sauca uz visām dzimenēm un taml. Protams, ka tas neko neatrisināja. Biškiņ labāk kļuva tikai pēc tam, kad pārstāju tēlot draudzību ar tiem, kuri sita. Jā, sist pretī bija bail, bet dažreiz nonāca līdz tam, ka spēru vien. Parasti tas izvērsās vēl lielākā piekaušanā, bet vēlāk pa galvu saņēmušie sitēji kādu laiku klāt nesējās vai darīja to ar daudz mazāku entuziasmu.
Palīdzēja tikai atgriešanās iepriekšējā skolā, kur neviens nekad ar fizisku vardarbību nenodarbojās.
Retroperspektīvā saprotu, ka tajā citā skolā mani sita tāpēc, ka biju savādāks, atnācis no daudz labākas skolas ar savādāku izturēšanos. Tāpēc sabiedrības nomaiņa pret sev atbilstošu problēmu atrisināja pavisam.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?