tikko_pamodos ([info]tikko_pamodos) rakstīja,
@ 2014-09-25 20:26:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
liriska atkāpe
[info]aktrise, tas, ka Tu, izmantojot ilūziju par varas pozīcijām un pieeju publiskai, zināmās aprindās respektētai mājaslapai, samaksā [info]virginia_rabbit manu (VKKF, tātad slaveno nodokļu maksātāju naudu) un skaistu meiteņu un puiku (Ascendum) naudu, lai nopublicētu Satori mājaslapā garu Cibas komentāru, kurā apzināti tiek ignorētas pāris nozīmīgas detaļas (piemēram, tas, ka es nekādus salmu vīrus nelietoju, es runāju par trim konkrētiem piemēriem ar datumiem un norises vietu, apstākļiem, vecāku rīcību; piemēram, tas, ka es nekur nevēršos pret mazu bērnu klātbūtni sabiedriskās vietās, es vēršos pret vecākiem, kas restorānā, koncertā vai sporta klubā risina to, ko vajadzētu risināt privāti; piemēram, tas, ka diskusija atraisīja katrā gruzdošo aizvainojumu par jebkad piedzīvoto publiskā vietā ar mazu bērnu manī personificējot ļaunuma sakni utt. utt. utt., vai man turpināt?), tas viss liek atcerēties mīļā večuka Kurta Vonnegūta rakstīto: "Es pats arī nezinu, jo neesmu vēl noskaidrojis, vai dzīve ir nopietni ņemama vai nav, teica Trauts. Es zinu, ka tā ir bīstama un spēj nodarīt sāpes. Taču tas jau vēl nenozīmē, ka tā būtu jāņem nopietni." Savā privātajā blogā bez jebkādām ambīcijām es varu, gribu un drīkstu izlikt visas savas emocijas, pārdzīvojumus, šaubas, plosīšanos, aizspriedumus, es varu būt pārjūtīga mamzele, stulbā dirsa, kuce, bezbērnu sterva varu būt, arī "ej dirst" varu būt un "tu neko nesaproti", aprobežota caca un nedzemdējusī, kompleksu māktā būtne. Jo tas jau nenozīmē, ka kaut kas te būtu jāņem nopietni, mēģinot ielīst galvā katram, kura viedoklis atšķiras no Tavējā. Jā, jā.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]morloku_karalis
2014-09-25 21:18 (saite)
bet nu apsveicu ar savas lietas dabūšanu meinstrīma medijos!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2014-09-26 09:26 (saite)
Ar manu lietu tam nav pilnīgi nekāda sakara.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]aktrise
2014-09-25 21:23 (saite)
kādas varas pozīcijas? :D nopublicēt rakstu par tematu, kas redakcijai šķiet svarīgs, ir varas pozīciju izrādīšana? tur nav pieminēts ne tavs vārds ne arī norādīts links uz konkrētu diskusiju, bet gan saruna par tēmu. starp citu, tieši pēc cibas diskusijām tapa vēl divi satori raksti bar bērniem un kristīgo audzināšanu, bet neviens pēc tam nepārmeta man vai kādam citam no satori varas pozīciju izrādīšanu: http://www.satori.lv/raksts/5324/Piedod_Dievs un www.satori.lv/raksts/5355/Bailes_sabojat_bernus. Un, ja tu vēlies, mēs noteikti varam publicēt arī tavu viedokli :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]aktrise
2014-09-25 21:25 (saite)
tam otram linkam ir jābūt bez punkta galā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]blond
2014-09-25 21:47 (saite)
Nu, es tai cepienā neiesaistījos, nav mana tēma, un es vispār šim jautājumam īpaši uzmanību nepievēršu, lai gan brēcoši zīdaiņi tālo reisu lidmašīnās mani biedē kā ļaunākais murgs - bet tāpēc jau, saprotams, nevar aizliegt zīdaiņiem lidot vai piespiest aviokompānijas organizēt viņiem speciālus reisus. Un tomēr tagad piebildīšu: ja tu gribi "nopublicēt rakstu par tematu, kas redakcijai šķiet svarīgs", tad labas žurnalistikas piemērs būtu neizvēlēties autoru, kura viedoklis jau iepriekšzināmi ir pilnīķgi vienos vārtos, bet pameklēt kādu, kurš situāciju spēj paanalizēt neitrāli. Varbūt pat ar humoru. Jo ir,nu ir taču šai parādībai (bērni!) vairākas puses. To es saku kā divu nu jau pieaugušu bērnu māte, kurai viens ir bijis vienmēr brīnišķīgais pupucītis, bet otrs - skabarga pakaļā jebkurā sabiedrībā, kur iedrošinājos viņu paņemt līdzi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ocher
2014-09-25 22:01 (saite)
+1

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]aktrise
2014-09-25 22:02 (saite)
paga, paga, kas tas tāds - vienos vārtos? viņa uzrakstīja savu viedokli par šo tematu, tieši tāpat kā citi autori pauž savu viedokli par politiskiem un sociāliem tematiem. un man šķiet svarīgi runāt par šo tematu, ne tikai konkrētā kašķa sakarā. ok, virdžīnija paņēma konkrētu piemēru kā kontekstu, tam es piekrītu. bet šī nav vienīgā diskusija, ko esmu pēdējā laikā par šo tēmu ievērojusi, tāpēc es domāju, ka tas noteikti ir plašākā sabiedrībā aktuāls temats. un otrkārt, kā jau es iepriekš parādīju piemēru par kristīgo audzināšanu, nav izslēgts, ka varētu parādīties vēl kāds viedoklis par šo tēmu polemikai.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blond
2014-09-25 22:13 (saite)
ak, nu kāda tur polemika, man ir garlaicīgi. es tajā visā redzu tikai pieaugušo cilvēku audzinātību vai neaudzinātību, no abām pusēm. iejūtīgs civēks neliks slikti justies mātei, kuras bērns neparedzēti (kā jau bērns) taisa troksni publiskā vietā, iejūtīga māte darīs visu, lai viņas bērns netraucētu pārējiem. vai, vēl jo vairāk, mākslinekiem, ja tas notiek koncertā. vienkāŗši abpusēji savstarpēja pieklājība. manuprāt, tās ir kaut kādas elementāras uzvedības lietas, kuras nez kāpēc iz izzudušas kā sabiedriskas vērtības, tagad nez kapēc no tā grib uzpūst sabiedrisku problēmu un sociālu tēmu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blond
2014-09-25 22:14 (saite)
atvainojos par drukas kļūdām

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]aktrise
2014-09-25 22:18 (saite)
tam, ko tu saki, es piekrītu. un es arī nedomāju, ka mammas, kas apvainojās par izteikumu, kurā kāds teorētisks bērns uzreiz tiek nodēvēts par šmurguli, ļautu bērnam kafejnīcās kāpt uz galda un bļaut pilnā rīklē, bet gan par to, ka šis viedoklis tika pausts tik kategoriski un bez iejūtības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]blond
2014-09-25 22:23 (saite)
Ok, ok, bet, nu redzi - nupat tu pati atzini, ka tā tomēr ir TIEŠA atbilde konkrētam komentāram ("tika pausts tik kategoriski un bez iejūtības"). Un tas, manuprāt, nav īsti satori līmenis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]aktrise
2014-09-25 22:30 (saite)
ok, "satori līmenis" ir labs. santas raksts bija normāls viedoklis par šo tēmu, un tas nav nekas ārkārtējs, ka viņa par kontekstu izmanto kādu konkrētu sev zināmu piemēru. piemēram, sīļa raksts ir kaut kas līdzīgs. bet labi, es laikam šo tematu neturpināšu, jo esmu jau nogurusi un baigi iztukšota pēc šī visa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]aktrise
2014-09-25 22:31 (saite)
tb sīļa raksts par rudzīti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]aktrise
2014-09-25 23:12 (saite)
ā, un vispār santa savā rakstā tieši aicina uz iejūtību. bet tas tā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]romija
2014-09-25 23:15 (saite)
jā, tas labi! varbūt ingmārs ieklausīsies un mazāk sūtīs dirst :))

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]romija
2014-09-26 12:54 (saite)
ingmāra dzēstais komentārs uz šo

Ingmārs (ingmars) replied to your SC comment in which you said:

> jā, tas labi! varbūt ingmārs ieklausīsies un mazāk sūtīs dirst :))

Their reply was:

Ej dirst?

Options:

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

crybaby
[info]zero_weirdness
2014-09-29 20:28 (saite)
ideāli ;D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]begemots
2014-09-26 09:02 (saite)
Quite.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tikko_pamodos
2014-09-26 09:47 (saite)
Ja kāds būtu tiešām lasījis to, ko rakstīju, tad redzētu, ka es nekad neesmu likusi justies slikti tām mātēm, IRLā es saņemos un nemetu ļaunus skatus, nesaku, lai vācas prom, nestaigāju ar niknu suni, kuru uzrīdu visiem mazajiem bērniem publiskos pasākumos vai tml. Tieši tā iemesla dēļ es izlādējos, ierakstot par to cibā un viss, bet psihās jaunmāmiņas un viņām pietuvinātas personas izveidoja no tā visa traģēdiju, nu ko, tagad zinu, kas viņas satrauc un kas viņām sāp.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]heda
2014-09-27 11:21 (saite)
+100

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]unintended
2014-09-25 21:28 (saite)
priecaajies, ka tikai viens tavs posts saceela taadu veetru :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2014-09-26 09:30 (saite)
Man nav nekāda prieka, jo šajā huiņā katrs runā par kaut ko savu, pie visa vainojot "tādas kā es". Nožēlojami.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]iguaana
2014-09-25 22:16 (saite)
ujj, spalvas sacēlās, iedomājoties to kviecošo skaņu. pilnīgi piekrītu. arī mana fobija.

(Atbildēt uz šo)


[info]rkktzd
2014-09-25 23:41 (saite)
eu nu čill. tieši tā - " Savā privātajā blogā bez jebkādām ambīcijām es varu, gribu un drīkstu izlikt visas savas emocijas..." ja kādam kaut kas nepatīk, tā noteikti nav tava problēma

(Atbildēt uz šo)


[info]mazeltov
2014-09-26 00:27 (saite)
Touché!

(Atbildēt uz šo)


[info]indulgence
2014-09-26 07:37 (saite)
Ko nu par to visu cepties? Lai nu kā māte daba cilvēkus dažādi apdalījusi, taču visiem kopīgs ir talants rast visizvērstākos attaisnojumus un cēlākos teorētiskos pamatojumus savai uzvedībai un egoismam.

(Atbildēt uz šo)


[info]zin
2014-09-26 09:25 (saite)
es to rakstu nemaz nespēju izlasīt līdz galam.
pārāk garš un nikns
un pārspīlēts.
pēc šāda teksta drīzāk nākas izdarīt secinājumus par tā autoru, nevis tēmu kā tādu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2014-09-26 09:31 (saite)
Viņa gudri izrunājas par loģiskajām kļūdām, pati pieļaujot vienu pēc otras.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]komentators
2014-09-26 10:27 (saite)
brīnums kā tu to visu izlasīji, man apnika pie pirmā teikuma, jo kā jau blond norādīja - viedoklis bija zināms neizlasot rakstu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]es_esmu_dzhims
2014-09-26 10:34 (saite)
es arī tiku līdz salmu vīram un man sāka nākt smiekli.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]komentators
2014-09-26 10:29 (saite)
izrādās, ka to vēl kāds ir ievērojis - http://klab.lv/users/alefs/304177.html?style=mine

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]viux
2014-09-26 09:41 (saite)
man besī cilvēki, kas nemāk uzvesties. vai tie ir bērni vai pieaugušie. un teksts 'visi (bērni) raud, visi (bērni) niķojas' ir absolūti pieņemams, bet, mīļie (vecāki un visi pārējie), rēķinieties, ka, ja atvedat kādu sev mīļu cilvēku uz ballīti, kuru viņš sadirš ar savu (ne)uzvedību, nebrīnieties, ka cilvēki izrādīs neapmierinātību un neaicinās tevi (jūs) vēlreiz.

aa, un tas kategoriskais, mazliet priekžīmīgi skolnieciskais tonis tajā viedokļa rakstā bija kaitinošs. un 'salmu lelle', uz kuru autore atsaucās, ir reāla lelle teju katru trešo reizi, kad eju uz kādu klasiskās mūzikas koncertu, kas nav Riekstkodis vai Putnu opera.

(Atbildēt uz šo)


(Anonīms)
2014-09-27 22:40 (saite)
Iepostēšu arī te:
Vispā - kad un kur sākās tā mode mazus bērnus ņemt līdzi uz publiskiem pasākumiem ? Uz tādiem, kuros ir jāievēro zināma deva klusuma (klasiskās mūzikas koncerti, ne_bērnu teātra izrādes, dzejas priekšlasījumi ect.etc.) un attiecīga uzvešanās (restorāns, ne_MC.Donalda formāta ēstuves) ? Man patiešām nav nekādu iebildumu, ja bērnus ved uz pasākumiem. To vajag darīt ! Uz attiecīgam vecumam piemērotiem pasākumiem. Puksta autora rakstītajā sadzirdēju nevis naidu pret bērniem kā tādiem publiskā vidē, bet gan pret to, ka attiecīga vecuma bērni not_fit attiecīgā pasākumā un, to, ka šo bērnu vecāki nejūtas atbildīgi iedarbināt savu empātiju, lai padomātu par to, vai bērns (minoritāte attiecīgā vietā un pasākumā) ar savu bērna uzvedību netraucē klātesošo mažoritāti.
p.s. Apgriežam situāciju: es + daži mani draugi paņemam līdzi savus vecvecākus un ejam patusēt ar savu dabisko uzvedību kādā publiskā bērnu spēļu laukumā. Un uzvedamiem neierobežto - nu kā jau pieaugušie mēdz uzvesties ... Domāju, ka klāesošās bērnu mātes kā īstenas fūrijas mestos mums virsū ar pārmetumiem, ka mēs te neiederamies !!! :D

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?