ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2024-03-31 20:33:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kārtējā atteikšanās
Cilvēkiem pamazām pierāpo ka vajag atteikties no atteikšanās.

https://www.tvnet.lv/7990790/etp-priekssedetajs-vebers-atteiksanas-no-ieksdedzes-dzinejiem-no-2035-gada-ir-kluda-kas-jalabo

[ ja degviela ir ūdeņradis vai arī ogļūdeņraži kas iegūti reducējot atmosfēras CO2 tad atmosfēras CO2 koncentrācija nepalielinās vai arī samazinās pieaugot dzinēju efektivitātei]

Paralēli, protams vajag attīstīt elektrodzinējus un akumulatorus visur kur tie labi sevi parāda. Veidojot akumulatoru pārstrādes / reciklēšanas ķīmisko industriju. Šeit jāpiezīmē ka tā ir parasta neorganiskā ķīmija un visiem brēcējiem par to ka akumulatori nav pārstrādājami vajag aiziet un to pamācīties.

Bet ko noteikti vajag - vajag strauji izmest miskastē visas šīs atteikšanās akcijas, plakātus neapēd zemeslodi, satiksmes mierināšanas un pārējo šāda veida idiotismu.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]allah_bin_allah
2024-03-31 21:34 (saite)
Kāpēč satiksmes mierināšana ir slikti? Ja visi pārsēstos sabtransā, būtu mazāk sastrēgumi, mazāk laiks pavadīts ceļā, gājējiem ērtāk un, protams, tīrāks gaiss. Nebūtu jātaisa tik platas ielas, vairāk vietas cilvēkiem, zaļajām zonām utt. Tātad, patīkamāka vide.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-03-31 21:49 (saite)
Nav ērti

Stāvēt pieturā, gaidīt sabtransu. Braukt kopā ar 40 - 60 citiem cilvēkiem. Braukt nevis tur kur vajag bet pa maršrutu. Apstāties pieturās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-03-31 22:03 (saite)
Protams, ērtāk sēdēt sastrēgumā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-03-31 22:13 (saite)
Nu kāpēc, uzbūvējam normāla platuma ielas, pārejas pēc iespējams divlīmeņu, lielām trasēm krustojumus arī, adapīvie luksofori, navigācija katrā autiņā kas ņem sastrēgumus vērā, no sabtransa - metro, ātrgaitas tramvaji, pilsētas dzelceļš

Nu un jābeidz šī māžošanās ar velojoslām, gājēju ielām un tml, trase ir trase, tas ir kritiskas infrastruktūras elements lai nodrošinātu transportu. Tas jau nenozīmē ka jāreducē apzaļumošana, parku un atpūtas zonas jau paliek.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-03-31 23:05 (saite)
Un kurā vietā taisies būvēt normālā platuma ielas? Nesaprotu, piedāvā nojaukt blakus esošās ēkas? Neviens jau nesaka, ka vajag infrastruktūru bojāt, lai paliek cik nepieciešams preču piegādei u. tml. Bet tas kas visi sēž savos lūžņos sastrēgumos un traucē apkārtējiem ar troksni, piesārņojumu un savu negāciju auru, nenāk par labu ne pilsētas iedzīvotājiem, ne autorastiem pašiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-03-31 23:14 (saite)
Nu vispirms droši vien derētu Rīgas centra ielās pārskatīt velojoslas un tur kur traucē - likvidēt. Kā Čaka ielā kurā bija abos virzienos velojosla un tad bija tiešām traucēta satiksme => vienu noņēma. Neesmu pārliecināts, ka otru arī vajag [ man pašam ir ritenis bet man šķiet ka bez tām velo joslām ļoti labi var iztikt jo 1) nav jau daudz to riteņbraucēju 2) pilsētā satiksme tāpat nav ļoti ātra => visi var braukt pa braucamo daļu]. Otra lieta ir sinhronizēt luksoforus tā lai nodrošinātu max ātru plūsmu. Nu un gājējiem intensīvas satiksmes vietās - tiltiņus vai pazemes pārejas.

Otra lieta kas palīdz- attālinātais darbs, pēc iespējas likvdēt tātas lietas kā ofisus, t.i. vietas uz kurieni cilvēki speciāli dodas lai strādātu pie datora ar informāciju un dokumentiem. Strātāt ar informāciju un dokumentiem tagad var no jebkuras vietas, tāpēc nav jābrauc uz darbu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-03-31 23:19 (saite)
Čakeni vispār var uztaisīt par gājēju ielu un miers. Ir Valmieras iela u.c. priekš auto tajā virzienā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-03-31 23:24 (saite)
Tad tiešām būtu sastrēgumi. Turkāt tāda gājēju iela ir bezjēdzīga. Ko tas dotu? Kādam briesmīgi vajag flanēt pa brauktuvi, tusēt tur? Nu varbūt tiem ``pilsēta sastrēgumiem`` aktīvistiem kur ar saviem plakātiem pastāvēt, bet nu tā ir minoritāte. Cik ir nācies iet ar kājām pa Čaka ielu - nekādu problēmu, ietves nav pārpildītas. Priekš kam nolikvidēt tur brauktuvi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-03-31 23:34 (saite)
Ja brauktu ar sabtransu (ar biežākiem reisiem) vai velo nebūtu lielāki sastrēgumi kā tagad, un satiksme būtu pat ātrāka. Bet paskaties, kas tagad notiek, cik mums ir mašīnas uz cilvēkiem, visi mokās sastrēgumos un tracinās, pēc tam mājās izgāž uz sievu, bērniem. Satiksmes mierināšana dotu 100x vairāk kā'Stambulas konvencija šajā plānā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-03-31 23:42 (saite)
Par sabtransu - es jau augstāk atzīmēju tā mīnusus. Lēni braucoši neveikli autobusi un trolejbusi nav risinājums, tiešām efektīvs sabtranss būtu metro. Jā tas atslogotu pilsētas centru.

Velosipēdi der tikai lokāli un labos laikapstākļos, tos apskatīt kā alternatīvu braukšanai ar auto nav nopietni.

//Satiksmes mierināšana dotu 100x vairāk kā'Stambulas konvencija šajā plānā.// Izskatās tieši otrādi - šāda mierināšana radītu vēl lielākus sastrēgumus, lēnāku satiksmi, vairāk tevis minēto negāciju. Jo caurlaidīgākas ir trases, jo ātrāk cilvēki tiek tur kur viņiem jātiek.

Risinājumi kas nemazina ērtības: Atbalsts takšiem, car sharing kompānijas, attālinātais darbs [ofisu likvidēšana], nu un visi augstāk minētie tehniskie risinājumi. Jā labu ātrgaitas tuneļu vai estakādu sabtransu cilvēki ar prieku lietos, bet ne jau lēnus neveiklus piebāztus bomžainus autobusus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-03-31 23:56 (saite)
Sabtranss pie mierinātas satiksmes un adaptīviem luksaforiem ir ĀTRĀKS kā personīgais auto, tātad mazāk negāciju, mierīgāki laimīgāki cilvēki un ģimenes. Vai tu iestājies par sievas sišanu?

Un par kādu naudu gribi būvēt metro tuneļus? Vispār stādies priekšā, cik tas maksā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 00:04 (saite)
/Sabtranss pie mierinātas satiksmes un adaptīviem luksaforiem ir ĀTRĀKS kā personīgais auto/

Nu jā tas saucas visu palēnināt zem vislēnākā un tad lēnais sanāk visātrākais. Kā viegli redzēt efektivitāte no tā nepalielinās + visas sabtransa negācijas paliek. Tas nav ērts. Man ar visiem sastrēgumiem ērtāk ir iekāpt punktā A un izkāpt punktā B pa ceļam nemīcoties kopā ar hvz cik cilvēkiem šaurā pieelpotā telpā.

Par kādu naudu būvēt infrastruktūru - nu visticamāk par nodokļu maksātāju naudu, ja to dara valsts vai arī par privātiem līdzekļiem ja piesaistam investorus, kuriem tā infrastruktūra pēc tam arī piederēs. Der abi varianti.

Nu un vēl ir valstu savienības, mūsu gad. ES kopīgie projekti. Un nevajag vaidēt par nav naudas, galu galā metro ir diezgan parasta lieta, daudz kur ir, tātad to var uzbūvēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 00:11:00
(nav temata) - [info]ctulhu, 2024-04-01 00:14:38
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 00:18:18
(nav temata) - [info]ctulhu, 2024-04-01 00:20:54
(nav temata) - [info]ctulhu, 2024-04-01 00:22:35
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 00:24:29
(nav temata) - [info]ctulhu, 2024-04-01 00:26:12
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 00:31:22
(nav temata) - [info]ctulhu, 2024-04-01 00:34:35
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 00:40:29
(nav temata) - [info]ctulhu, 2024-04-01 00:47:11
(nav temata) - [info]mindbound, 2024-04-01 01:11:27

[info]allah_bin_allah
2024-03-31 23:59 (saite)
Un kādi vēl bomži sabransā? Reizi gadā varbūt kāds bomzītis iemaldās un nevienam netraucē. Ja baigi smird, ātri atbrauc tautas draugi un izsēdina. Rīgā ir ļoti labs sabiedriskais transports, kuru vajag attīstīt, galvenokārt palielinot reisus, samazinot pieturu skaitu un aizvācot auto no ielām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 00:10 (saite)
Nu es arī reizi gadā negribu kontaktēties ar antisanitāru subjektu.

Palielinot reisus? Domāts bija laist viņus biežāk? OK, bet līdz zināmai robežai jo tad ielas būs piedzītas ar šo lielo neveiklo tehniku, satiksme būs lēna un tas traucēs takšiem un personiskajam transportam, kurš tomēr ir galvenais. Jau tagad gadās ka autobusi, sevišķi garie ``aizsit`` krustojumu un visi gaida kamēr viņš izmanevrēs.

Samazināt pieturu skaitu? Bet tad pasākums zaudē jēgu jo pasažieri nogādā nevis kur viņam vajag bet kur ir pietura, tālāk viņam jāiet pašam.

Bet galvenā problēma sabtransā ir un paliek personiskās telpas neesamība, mīcīšanās. Tāpēc cilvēki izvēlēsies vai nu taksi vai personisko transportu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 00:13:17
(nav temata) - [info]ctulhu, 2024-04-01 00:18:05
(nav temata) - [info]ctulhu, 2024-04-01 00:24:56

[info]ctulhu
2024-04-01 00:11 (saite)
/Rīgā ir ļoti labs sabiedriskais transports,/

jaunie lielie tramvaji ir OK, bet par normālu sabtransu mēs varam runāt tad kad ir metro.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2024-04-01 01:12 (saite)
> Reizi gadā varbūt kāds bomzītis iemaldās un nevienam netraucē.

Labojums — tev netraucē

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]covid_19
2024-04-01 03:19 (saite)
diršana

tad viss eajoņčiks no purviem un mežiem dabūtu uz pilsētu kājām iet


bļe, kur tādi dauņi rodas, visiem ir idejas kā audzināt bērnus un plānot pilsētu

arī uz puksta autoru attiecas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 08:44 (saite)
Vai nu Brīvības vajag samazināt joslas vai nu Čakeni izvākt par gājēju ielu, citu variantu nav.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-04-01 09:23 (saite)
Ir citi varianti, piem., sūtīt uz trim burtiem iepriekšminēto variantu fanus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 09:46 (saite)
Ko tik agresīvs? Es paskaidroju, kāpēc tā ir laba ideja. Atspēko (nevari) vai dodies uz burtiem (aicināts).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-04-01 09:49 (saite)
Mēs ar [info]ctulhu esam jau n-tās reizes tev paskaidrojuši, kāpēc mēs to neuzskatām par labu ideju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 10:25:07
(nav temata) - [info]mindbound, 2024-04-01 10:28:23
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 10:35:26
(nav temata) - [info]mindbound, 2024-04-01 10:39:16
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 10:47:16
(nav temata) - [info]mindbound, 2024-04-01 10:54:41
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 10:55:51
(nav temata) - [info]mindbound, 2024-04-01 10:59:35
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 11:01:02
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 10:52:01
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 11:04:38
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 11:08:20
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 11:11:58
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 11:15:25
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 11:18:51
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 11:24:56
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 11:40:47
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 11:49:45
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 12:00:09
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 12:03:26
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 12:09:26
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 12:18:47
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 12:32:18
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 12:41:17
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 13:11:38
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 13:09:31
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 13:16:56
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 11:54:35
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 11:57:27
(nav temata) - [info]begemots, 2024-04-01 11:53:56
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 11:58:01
(nav temata) - [info]begemots, 2024-04-01 12:25:09
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 12:35:06
(nav temata) - [info]begemots, 2024-04-01 14:16:44
(nav temata) - [info]ctulhu, 2024-04-01 14:21:55
(nav temata) - [info]begemots, 2024-04-01 14:51:59
(nav temata) - [info]ctulhu, 2024-04-01 14:57:00
(nav temata) - [info]begemots, 2024-04-01 15:01:24
(nav temata) - [info]ctulhu, 2024-04-01 15:07:54
(nav temata) - [info]begemots, 2024-04-01 15:36:50
(nav temata) - [info]ctulhu, 2024-04-01 16:27:32
(nav temata) - [info]begemots, 2024-04-01 18:59:29
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 14:33:07
(nav temata) - [info]begemots, 2024-04-01 14:43:23
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 14:49:45
(nav temata) - [info]begemots, 2024-04-01 14:55:43
(nav temata) - [info]ctulhu, 2024-04-01 14:58:59
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 15:30:54
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 15:04:29
(nav temata) - [info]begemots, 2024-04-01 15:42:14
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 15:50:23

[info]ctulhu
2024-03-31 23:16 (saite)
Nu un vēl koplietošanas [ šārētās] automašīnas un protams takši. Maksimāli atbalstīt taksometru nozari.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]fedrs
2024-04-01 09:05 (saite)
Un vairāk kovida, vēdegripas, dizentērijas, holeras, tīfa utt. utt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 09:10 (saite)
Kāds sakars ar satiksmi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]fedrs
2024-04-01 09:12 (saite)
Vairāk kontaktu = vairāk inficēšanās. Pat muļķim būtu skaidrs.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?