ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2024-03-31 20:33:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kārtējā atteikšanās
Cilvēkiem pamazām pierāpo ka vajag atteikties no atteikšanās.

https://www.tvnet.lv/7990790/etp-priekssedetajs-vebers-atteiksanas-no-ieksdedzes-dzinejiem-no-2035-gada-ir-kluda-kas-jalabo

[ ja degviela ir ūdeņradis vai arī ogļūdeņraži kas iegūti reducējot atmosfēras CO2 tad atmosfēras CO2 koncentrācija nepalielinās vai arī samazinās pieaugot dzinēju efektivitātei]

Paralēli, protams vajag attīstīt elektrodzinējus un akumulatorus visur kur tie labi sevi parāda. Veidojot akumulatoru pārstrādes / reciklēšanas ķīmisko industriju. Šeit jāpiezīmē ka tā ir parasta neorganiskā ķīmija un visiem brēcējiem par to ka akumulatori nav pārstrādājami vajag aiziet un to pamācīties.

Bet ko noteikti vajag - vajag strauji izmest miskastē visas šīs atteikšanās akcijas, plakātus neapēd zemeslodi, satiksmes mierināšanas un pārējo šāda veida idiotismu.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]ctulhu
2024-03-31 23:42 (saite)
Par sabtransu - es jau augstāk atzīmēju tā mīnusus. Lēni braucoši neveikli autobusi un trolejbusi nav risinājums, tiešām efektīvs sabtranss būtu metro. Jā tas atslogotu pilsētas centru.

Velosipēdi der tikai lokāli un labos laikapstākļos, tos apskatīt kā alternatīvu braukšanai ar auto nav nopietni.

//Satiksmes mierināšana dotu 100x vairāk kā'Stambulas konvencija šajā plānā.// Izskatās tieši otrādi - šāda mierināšana radītu vēl lielākus sastrēgumus, lēnāku satiksmi, vairāk tevis minēto negāciju. Jo caurlaidīgākas ir trases, jo ātrāk cilvēki tiek tur kur viņiem jātiek.

Risinājumi kas nemazina ērtības: Atbalsts takšiem, car sharing kompānijas, attālinātais darbs [ofisu likvidēšana], nu un visi augstāk minētie tehniskie risinājumi. Jā labu ātrgaitas tuneļu vai estakādu sabtransu cilvēki ar prieku lietos, bet ne jau lēnus neveiklus piebāztus bomžainus autobusus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-03-31 23:56 (saite)
Sabtranss pie mierinātas satiksmes un adaptīviem luksaforiem ir ĀTRĀKS kā personīgais auto, tātad mazāk negāciju, mierīgāki laimīgāki cilvēki un ģimenes. Vai tu iestājies par sievas sišanu?

Un par kādu naudu gribi būvēt metro tuneļus? Vispār stādies priekšā, cik tas maksā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 00:04 (saite)
/Sabtranss pie mierinātas satiksmes un adaptīviem luksaforiem ir ĀTRĀKS kā personīgais auto/

Nu jā tas saucas visu palēnināt zem vislēnākā un tad lēnais sanāk visātrākais. Kā viegli redzēt efektivitāte no tā nepalielinās + visas sabtransa negācijas paliek. Tas nav ērts. Man ar visiem sastrēgumiem ērtāk ir iekāpt punktā A un izkāpt punktā B pa ceļam nemīcoties kopā ar hvz cik cilvēkiem šaurā pieelpotā telpā.

Par kādu naudu būvēt infrastruktūru - nu visticamāk par nodokļu maksātāju naudu, ja to dara valsts vai arī par privātiem līdzekļiem ja piesaistam investorus, kuriem tā infrastruktūra pēc tam arī piederēs. Der abi varianti.

Nu un vēl ir valstu savienības, mūsu gad. ES kopīgie projekti. Un nevajag vaidēt par nav naudas, galu galā metro ir diezgan parasta lieta, daudz kur ir, tātad to var uzbūvēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 00:11 (saite)
>> visu palēnināt zem vislēnākā un tad lēnais sanāk visātrākais. Kā viegli redzēt efektivitāte no tā nepalielinās + visas sabtransa negācijas paliek.

lol, kurā dimensijā stāvēt sastrēgumā ir ātrāk? Piemērs: Čakene, pīķa stunda, pilns ar auto, visi tup korķī, besās, viebj seju, bļauj, līdz Purčikam 50 minūtes, LOSE. Alternatīva: aizvākt nahuj auto, sabtransam izvākt katru otro pieturu, 3x vairāk reisus, vairāk optimizētu maršrutu, gudrie luksofori - līdz Purčikam 20 minūtes max, visi sēž troļukā priecīgi, lasa grāmatas, browsē netu, strādā uz kompja.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 00:14 (saite)
Nu un tagad padomā kāpēc cilvēki izvēlas car?

Tāpēc ka

1) katrs savā [ jā viņi visi satilpst tajā 1 busā, cieši saspiedušies, bet tas nav ērti]
2) pašiem nav jāminas + kā tu palasīsi grāmatu vai pastrādāsi datorā ja minies ar riteni? [atšķirībā no takša] + kā jau teicu ritenis der tikai labos laikapstākļos ja gribas fizisku aktivitāti un nav pārāk jāsteidzas. Ritenis ir vairāk izklaidei.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 00:18 (saite)
Kādas grāmatas un datori uz velo? Kur es to teicu?!

Nē, auto izvēlās dēļ statusa, jo sabtranss ir ātrāks un ērtāks (nav jābrauc, dari savas lietas, kamēr tevi aizved). Pat velo reizēm ir ātrāks, nemaz nerunājot par citiem ieguvumiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 00:20 (saite)
/nav jābrauc, dari savas lietas, kamēr tevi aizved/

Tas ir taksis

Par to vai lietot savu auto vai taksi kāreiz var debatēt, šeit ir subjektīvas preferences, drusku atkarājas no maršrutiem - pilsētā drusku labāk taksis, ārpus pilsētas - savs auto.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2024-04-01 00:22 (saite)
/līdz Purčikam 20 minūtes max, visi sēž troļukā priecīgi/

Baidos ka sēdvietu visiem nepietiks

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 00:24 (saite)
Citu argumentu nav? Es visas tavas fantāzijas par auto atspēkoju, un tagad ķeries pie sēdvietām. Nu tak vairāk reisu un visiem pietiks sēdvietas. Reisus varētu pat 6x vairāk, ja atrbīvotu ielas no 82% auto.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 00:26 (saite)
Tu neatspēkoji argumentu par personiskās telpas un komforta trūkuu, kā arī argumentu par atkarību no pieturām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 00:31 (saite)
> personiskās telpas
kas tev kaut kāda fobija? liekas, ka visi lūr virsū?

> komforta
laiks un brīvība darīt savas lietas, kamēr vizinies > mīksta vieta kur dirsu iegrūzt

> pieturas
tu pats atspēkoji

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 00:34 (saite)
1) Personiskā telpa: Protams ka atrasties pārāk tuvu citiem daudziem cilvēkiem nav patīkami, nezināji?
2)//laiks un brīvība darīt savas lietas, kamēr vizinies// Nu jā tas ir taksis
3) Es paliku pie argumenta ka man vajag aizbraukt uz noteiktu vietu nevis iespēju pastaigāties no pieturas līdz tai vietai.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 00:40 (saite)
> personiskā telpa
nav nekādu problēmu, kad visiem pietiek sēdvietas. un ja blakus apsēžas smuka meitene, tas pat ir patīkami :)

> taksis
tu esi jocīgs? visur brauksi ar taksi?

> noteiktu vietu nevis iespēju pastaigāties no pieturas līdz tai vietai

tu vispār seko sarunai un paša vārdiem vai tikai domā kā argumentēt sēdēšanu savā sastrēgumu komfortzonā (acquired taste)?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 00:47 (saite)
> Nu jā man patīk sēdēt vienam vai ar pazīstamiem cilvēkiem, personiskās preferences, cik var saprast daudziem ir līdzīgas.
> personiskais vai nomāts vai šārēts auto vai taksis un lidmašīna - jā tas praktiski varētu nosegt visas pārvietošanās vajadzības, papildinājums ir ātrgaitas vilcieni, Francijā ir labi un Japānā, eurostar arī ir OK.
> //tu vispār seko sarunai un paša vārdiem vai tikai domā kā argumentēt sēdēšanu savā sastrēgumu komfortzonā (acquired taste)?/ Nesapratu kā šis teikums attiecas uz lietu? Es argumentēju par iespējām samazināt sastrēgumus neizkāpjot no komforta zonas, joprojām izskatās ka tas ir iespējams.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2024-04-01 01:11 (saite)
Vienas pilsētas robežās — noteikti, starp pilsētām — atkarībā no steigas daudzuma

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]allah_bin_allah
2024-03-31 23:59 (saite)
Un kādi vēl bomži sabransā? Reizi gadā varbūt kāds bomzītis iemaldās un nevienam netraucē. Ja baigi smird, ātri atbrauc tautas draugi un izsēdina. Rīgā ir ļoti labs sabiedriskais transports, kuru vajag attīstīt, galvenokārt palielinot reisus, samazinot pieturu skaitu un aizvācot auto no ielām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 00:10 (saite)
Nu es arī reizi gadā negribu kontaktēties ar antisanitāru subjektu.

Palielinot reisus? Domāts bija laist viņus biežāk? OK, bet līdz zināmai robežai jo tad ielas būs piedzītas ar šo lielo neveiklo tehniku, satiksme būs lēna un tas traucēs takšiem un personiskajam transportam, kurš tomēr ir galvenais. Jau tagad gadās ka autobusi, sevišķi garie ``aizsit`` krustojumu un visi gaida kamēr viņš izmanevrēs.

Samazināt pieturu skaitu? Bet tad pasākums zaudē jēgu jo pasažieri nogādā nevis kur viņam vajag bet kur ir pietura, tālāk viņam jāiet pašam.

Bet galvenā problēma sabtransā ir un paliek personiskās telpas neesamība, mīcīšanās. Tāpēc cilvēki izvēlēsies vai nu taksi vai personisko transportu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 00:13 (saite)
Reisus vajag palielināt uz personīgo auto rēķina, nebūs vairāk tehnikas (skat. manis ielikto attēlu augstāk), tieši otrādi.

>> Samazināt pieturu skaitu? Bet tad pasākums zaudē jēgu jo pasažieri nogādā nevis kur viņam vajag bet kur ir pietura, tālāk viņam jāiet pašam.

Kas grūti pastaigāties 7 minūtes? Nāktu par labu visādiem biroja žurkulēniem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 00:18 (saite)
/Reisus vajag palielināt uz personīgo auto rēķina,/

Ja tu reisus palielināsi tādā mērā ka tas būs tik pat ērti kā personiskais, tad biļetes tur maksās kā takša tarifs un mēs vienkārši nonākam pie takšiem.

/Kas grūti pastaigāties 7 minūtes? /

Nu redzi, tavs priekšlikums samazina ērtības, tāpēc es pret to iebilstu.

Man vajag nonākt tur kur man vajag nevis padomu pastaigāties, tāpēc es tādus risinājumus kas ietver ērtību samazināšanu neatbalstu un iesaku arī citiem neatbalstīt, sevišķi ja lietas ir risināmas šīs ērtības saglabājot vai palielinot kā jau es augstāk minēju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2024-04-01 00:24 (saite)
Starp citu labs papildinošs sabtransa veids ir mikriņi, ja viņiem atļauj savākt un izmest cilvēkus uz pieprasījumu, neievērojot pieturas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2024-04-01 00:11 (saite)
/Rīgā ir ļoti labs sabiedriskais transports,/

jaunie lielie tramvaji ir OK, bet par normālu sabtransu mēs varam runāt tad kad ir metro.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2024-04-01 01:12 (saite)
> Reizi gadā varbūt kāds bomzītis iemaldās un nevienam netraucē.

Labojums — tev netraucē

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?