ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
/Sabtranss pie mierinātas satiksmes un adaptīviem luksaforiem ir ĀTRĀKS kā personīgais auto/

Nu jā tas saucas visu palēnināt zem vislēnākā un tad lēnais sanāk visātrākais. Kā viegli redzēt efektivitāte no tā nepalielinās + visas sabtransa negācijas paliek. Tas nav ērts. Man ar visiem sastrēgumiem ērtāk ir iekāpt punktā A un izkāpt punktā B pa ceļam nemīcoties kopā ar hvz cik cilvēkiem šaurā pieelpotā telpā.

Par kādu naudu būvēt infrastruktūru - nu visticamāk par nodokļu maksātāju naudu, ja to dara valsts vai arī par privātiem līdzekļiem ja piesaistam investorus, kuriem tā infrastruktūra pēc tam arī piederēs. Der abi varianti.

Nu un vēl ir valstu savienības, mūsu gad. ES kopīgie projekti. Un nevajag vaidēt par nav naudas, galu galā metro ir diezgan parasta lieta, daudz kur ir, tātad to var uzbūvēt.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
( )Anonīms- ehh.. šitajam cibiņam netīk anonīmie, nesanāks.
Lietotājvārds:
Parole:
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?