ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2024-03-31 20:33:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kārtējā atteikšanās
Cilvēkiem pamazām pierāpo ka vajag atteikties no atteikšanās.

https://www.tvnet.lv/7990790/etp-priekssedetajs-vebers-atteiksanas-no-ieksdedzes-dzinejiem-no-2035-gada-ir-kluda-kas-jalabo

[ ja degviela ir ūdeņradis vai arī ogļūdeņraži kas iegūti reducējot atmosfēras CO2 tad atmosfēras CO2 koncentrācija nepalielinās vai arī samazinās pieaugot dzinēju efektivitātei]

Paralēli, protams vajag attīstīt elektrodzinējus un akumulatorus visur kur tie labi sevi parāda. Veidojot akumulatoru pārstrādes / reciklēšanas ķīmisko industriju. Šeit jāpiezīmē ka tā ir parasta neorganiskā ķīmija un visiem brēcējiem par to ka akumulatori nav pārstrādājami vajag aiziet un to pamācīties.

Bet ko noteikti vajag - vajag strauji izmest miskastē visas šīs atteikšanās akcijas, plakātus neapēd zemeslodi, satiksmes mierināšanas un pārējo šāda veida idiotismu.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]extranjero
2024-04-01 11:54 (saite)
Tāpat lielāka maksas noteikšana notiek daudzās pilsētās, bet tas nevar palielināt sabiedrisko transporta biežumu 7 reizes.

Šķiet, ka proporcija šobrīd ir tāda, ka mazāk par 50% ierodas Rīgas centrā ar privāto auto. Ja viņi visi pārsēstos uz sabiedrisko (kas arī nav reāli), sabiedrisko var palielināt 2-3 reizes, bet ne vairāk.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 11:57 (saite)
Palielināt var vismaz 4x, ja kaut vai 50% no tiem 50% pārsēstos uz sab. transu, jo pat šobrīd pīķa stundās sabtransi ir pilni, kas, piekrītu, nav ērti un patīkami. To var un vajag labot manis nosauktajos veidos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?