ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2024-03-31 20:33:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kārtējā atteikšanās
Cilvēkiem pamazām pierāpo ka vajag atteikties no atteikšanās.

https://www.tvnet.lv/7990790/etp-priekssedetajs-vebers-atteiksanas-no-ieksdedzes-dzinejiem-no-2035-gada-ir-kluda-kas-jalabo

[ ja degviela ir ūdeņradis vai arī ogļūdeņraži kas iegūti reducējot atmosfēras CO2 tad atmosfēras CO2 koncentrācija nepalielinās vai arī samazinās pieaugot dzinēju efektivitātei]

Paralēli, protams vajag attīstīt elektrodzinējus un akumulatorus visur kur tie labi sevi parāda. Veidojot akumulatoru pārstrādes / reciklēšanas ķīmisko industriju. Šeit jāpiezīmē ka tā ir parasta neorganiskā ķīmija un visiem brēcējiem par to ka akumulatori nav pārstrādājami vajag aiziet un to pamācīties.

Bet ko noteikti vajag - vajag strauji izmest miskastē visas šīs atteikšanās akcijas, plakātus neapēd zemeslodi, satiksmes mierināšanas un pārējo šāda veida idiotismu.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]begemots
2024-04-01 15:42 (saite)
> Mana pieredze to neliecina. Cilvēki, kuri pārvācas ar laukiem un dabiski visur brauc ar auto, sāk braukāt ar auto arī uz Rīgu. Es arī tagad, kad esmu Latvijā, braucu uz Rīgas centru ar auto.

Sāksim ar to, ka cilvēki, pārceļoties no Rīgas, vairāk tomēr izvēlas nevis "īstos laukos", bet gan satelītpilsētas -- Garkalne, Ogre, Salaspils, Piņķi. Jo darbs šā kā tā ir Rīgā, un ceļā pavadāmais laiks īsāks.

Ciktāl runa ir par laukiem, tur joprojām dzīvo gana maz cilvēku, lai tā nebūtu problēma, braucot uz Rīgu ar ko vien gribi.

Turklāt tava pieredze ir specifiska. Tu uz šejieni atbrauc un padzīvo noteiktu periodu, atļaušos minēt, ka tev te nav ne darba, ne kādu citu ikdienas braucienu, tev ir atšķirīgi maršruti katru dienu, kurus visus būtu grūti nosegt ar sabtransu, tam es piekrītu.

Manā pieredzē tieši cilvēki, kas dzīvo, piem. Siguldā vai Cēsīs, un strādā Rīgā, tiešām labprātāk uz darbu Rīgā izvēlas vilcienu, it īpaši, ja darbs nav ļoti tālu no stacijas. Es arī tā darītu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]extranjero
2024-04-01 15:50 (saite)
Mans punkts ir par to, ka cilvēks var ikdienā braukt uz darbu ar vilcienu, bet lietot auto kā papildu mobilitātes instrumentu. Cilvēki, kuriem nekad nevajadzēja auto, pieaugot turībai to iegādājas un uzlabo dzīves kvalitāti.

Ja centrs ir dzīvs, tad dabiski arī būs vairāk darbavietu tuvāk centram. Ja centrs sāk izmirt, tad arī šie uzņēmumi var pārcelties kaut kur citur. Un tur jau biežāk būs vajadzīgs auto.

Tāpēc varēs novērot, ka satiksme Rīgā tiek mierināta, centrā samazinās auto plūsma, bet reāli tā pārceļas citur. Tāpēc es arī domāju, ka nav jēgas skatīt Rīgu atrauti no visas valsts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?