ctulhu ([info]ctulhu) rakstīja,
@ 2024-03-31 20:33:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Kārtējā atteikšanās
Cilvēkiem pamazām pierāpo ka vajag atteikties no atteikšanās.

https://www.tvnet.lv/7990790/etp-priekssedetajs-vebers-atteiksanas-no-ieksdedzes-dzinejiem-no-2035-gada-ir-kluda-kas-jalabo

[ ja degviela ir ūdeņradis vai arī ogļūdeņraži kas iegūti reducējot atmosfēras CO2 tad atmosfēras CO2 koncentrācija nepalielinās vai arī samazinās pieaugot dzinēju efektivitātei]

Paralēli, protams vajag attīstīt elektrodzinējus un akumulatorus visur kur tie labi sevi parāda. Veidojot akumulatoru pārstrādes / reciklēšanas ķīmisko industriju. Šeit jāpiezīmē ka tā ir parasta neorganiskā ķīmija un visiem brēcējiem par to ka akumulatori nav pārstrādājami vajag aiziet un to pamācīties.

Bet ko noteikti vajag - vajag strauji izmest miskastē visas šīs atteikšanās akcijas, plakātus neapēd zemeslodi, satiksmes mierināšanas un pārējo šāda veida idiotismu.


(Lasīt komentārus) - (Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]allah_bin_allah
2024-03-31 23:05 (saite)
Un kurā vietā taisies būvēt normālā platuma ielas? Nesaprotu, piedāvā nojaukt blakus esošās ēkas? Neviens jau nesaka, ka vajag infrastruktūru bojāt, lai paliek cik nepieciešams preču piegādei u. tml. Bet tas kas visi sēž savos lūžņos sastrēgumos un traucē apkārtējiem ar troksni, piesārņojumu un savu negāciju auru, nenāk par labu ne pilsētas iedzīvotājiem, ne autorastiem pašiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-03-31 23:14 (saite)
Nu vispirms droši vien derētu Rīgas centra ielās pārskatīt velojoslas un tur kur traucē - likvidēt. Kā Čaka ielā kurā bija abos virzienos velojosla un tad bija tiešām traucēta satiksme => vienu noņēma. Neesmu pārliecināts, ka otru arī vajag [ man pašam ir ritenis bet man šķiet ka bez tām velo joslām ļoti labi var iztikt jo 1) nav jau daudz to riteņbraucēju 2) pilsētā satiksme tāpat nav ļoti ātra => visi var braukt pa braucamo daļu]. Otra lieta ir sinhronizēt luksoforus tā lai nodrošinātu max ātru plūsmu. Nu un gājējiem intensīvas satiksmes vietās - tiltiņus vai pazemes pārejas.

Otra lieta kas palīdz- attālinātais darbs, pēc iespējas likvdēt tātas lietas kā ofisus, t.i. vietas uz kurieni cilvēki speciāli dodas lai strādātu pie datora ar informāciju un dokumentiem. Strātāt ar informāciju un dokumentiem tagad var no jebkuras vietas, tāpēc nav jābrauc uz darbu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-03-31 23:19 (saite)
Čakeni vispār var uztaisīt par gājēju ielu un miers. Ir Valmieras iela u.c. priekš auto tajā virzienā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-03-31 23:24 (saite)
Tad tiešām būtu sastrēgumi. Turkāt tāda gājēju iela ir bezjēdzīga. Ko tas dotu? Kādam briesmīgi vajag flanēt pa brauktuvi, tusēt tur? Nu varbūt tiem ``pilsēta sastrēgumiem`` aktīvistiem kur ar saviem plakātiem pastāvēt, bet nu tā ir minoritāte. Cik ir nācies iet ar kājām pa Čaka ielu - nekādu problēmu, ietves nav pārpildītas. Priekš kam nolikvidēt tur brauktuvi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-03-31 23:34 (saite)
Ja brauktu ar sabtransu (ar biežākiem reisiem) vai velo nebūtu lielāki sastrēgumi kā tagad, un satiksme būtu pat ātrāka. Bet paskaties, kas tagad notiek, cik mums ir mašīnas uz cilvēkiem, visi mokās sastrēgumos un tracinās, pēc tam mājās izgāž uz sievu, bērniem. Satiksmes mierināšana dotu 100x vairāk kā'Stambulas konvencija šajā plānā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-03-31 23:42 (saite)
Par sabtransu - es jau augstāk atzīmēju tā mīnusus. Lēni braucoši neveikli autobusi un trolejbusi nav risinājums, tiešām efektīvs sabtranss būtu metro. Jā tas atslogotu pilsētas centru.

Velosipēdi der tikai lokāli un labos laikapstākļos, tos apskatīt kā alternatīvu braukšanai ar auto nav nopietni.

//Satiksmes mierināšana dotu 100x vairāk kā'Stambulas konvencija šajā plānā.// Izskatās tieši otrādi - šāda mierināšana radītu vēl lielākus sastrēgumus, lēnāku satiksmi, vairāk tevis minēto negāciju. Jo caurlaidīgākas ir trases, jo ātrāk cilvēki tiek tur kur viņiem jātiek.

Risinājumi kas nemazina ērtības: Atbalsts takšiem, car sharing kompānijas, attālinātais darbs [ofisu likvidēšana], nu un visi augstāk minētie tehniskie risinājumi. Jā labu ātrgaitas tuneļu vai estakādu sabtransu cilvēki ar prieku lietos, bet ne jau lēnus neveiklus piebāztus bomžainus autobusus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-03-31 23:56 (saite)
Sabtranss pie mierinātas satiksmes un adaptīviem luksaforiem ir ĀTRĀKS kā personīgais auto, tātad mazāk negāciju, mierīgāki laimīgāki cilvēki un ģimenes. Vai tu iestājies par sievas sišanu?

Un par kādu naudu gribi būvēt metro tuneļus? Vispār stādies priekšā, cik tas maksā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 00:04 (saite)
/Sabtranss pie mierinātas satiksmes un adaptīviem luksaforiem ir ĀTRĀKS kā personīgais auto/

Nu jā tas saucas visu palēnināt zem vislēnākā un tad lēnais sanāk visātrākais. Kā viegli redzēt efektivitāte no tā nepalielinās + visas sabtransa negācijas paliek. Tas nav ērts. Man ar visiem sastrēgumiem ērtāk ir iekāpt punktā A un izkāpt punktā B pa ceļam nemīcoties kopā ar hvz cik cilvēkiem šaurā pieelpotā telpā.

Par kādu naudu būvēt infrastruktūru - nu visticamāk par nodokļu maksātāju naudu, ja to dara valsts vai arī par privātiem līdzekļiem ja piesaistam investorus, kuriem tā infrastruktūra pēc tam arī piederēs. Der abi varianti.

Nu un vēl ir valstu savienības, mūsu gad. ES kopīgie projekti. Un nevajag vaidēt par nav naudas, galu galā metro ir diezgan parasta lieta, daudz kur ir, tātad to var uzbūvēt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 00:11 (saite)
>> visu palēnināt zem vislēnākā un tad lēnais sanāk visātrākais. Kā viegli redzēt efektivitāte no tā nepalielinās + visas sabtransa negācijas paliek.

lol, kurā dimensijā stāvēt sastrēgumā ir ātrāk? Piemērs: Čakene, pīķa stunda, pilns ar auto, visi tup korķī, besās, viebj seju, bļauj, līdz Purčikam 50 minūtes, LOSE. Alternatīva: aizvākt nahuj auto, sabtransam izvākt katru otro pieturu, 3x vairāk reisus, vairāk optimizētu maršrutu, gudrie luksofori - līdz Purčikam 20 minūtes max, visi sēž troļukā priecīgi, lasa grāmatas, browsē netu, strādā uz kompja.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 00:14 (saite)
Nu un tagad padomā kāpēc cilvēki izvēlas car?

Tāpēc ka

1) katrs savā [ jā viņi visi satilpst tajā 1 busā, cieši saspiedušies, bet tas nav ērti]
2) pašiem nav jāminas + kā tu palasīsi grāmatu vai pastrādāsi datorā ja minies ar riteni? [atšķirībā no takša] + kā jau teicu ritenis der tikai labos laikapstākļos ja gribas fizisku aktivitāti un nav pārāk jāsteidzas. Ritenis ir vairāk izklaidei.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 00:18:18
(nav temata) - [info]ctulhu, 2024-04-01 00:20:54

[info]ctulhu
2024-04-01 00:22 (saite)
/līdz Purčikam 20 minūtes max, visi sēž troļukā priecīgi/

Baidos ka sēdvietu visiem nepietiks

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 00:24:29
(nav temata) - [info]ctulhu, 2024-04-01 00:26:12
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 00:31:22
(nav temata) - [info]ctulhu, 2024-04-01 00:34:35
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 00:40:29
(nav temata) - [info]ctulhu, 2024-04-01 00:47:11
(nav temata) - [info]mindbound, 2024-04-01 01:11:27

[info]allah_bin_allah
2024-03-31 23:59 (saite)
Un kādi vēl bomži sabransā? Reizi gadā varbūt kāds bomzītis iemaldās un nevienam netraucē. Ja baigi smird, ātri atbrauc tautas draugi un izsēdina. Rīgā ir ļoti labs sabiedriskais transports, kuru vajag attīstīt, galvenokārt palielinot reisus, samazinot pieturu skaitu un aizvācot auto no ielām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 00:10 (saite)
Nu es arī reizi gadā negribu kontaktēties ar antisanitāru subjektu.

Palielinot reisus? Domāts bija laist viņus biežāk? OK, bet līdz zināmai robežai jo tad ielas būs piedzītas ar šo lielo neveiklo tehniku, satiksme būs lēna un tas traucēs takšiem un personiskajam transportam, kurš tomēr ir galvenais. Jau tagad gadās ka autobusi, sevišķi garie ``aizsit`` krustojumu un visi gaida kamēr viņš izmanevrēs.

Samazināt pieturu skaitu? Bet tad pasākums zaudē jēgu jo pasažieri nogādā nevis kur viņam vajag bet kur ir pietura, tālāk viņam jāiet pašam.

Bet galvenā problēma sabtransā ir un paliek personiskās telpas neesamība, mīcīšanās. Tāpēc cilvēki izvēlēsies vai nu taksi vai personisko transportu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 00:13 (saite)
Reisus vajag palielināt uz personīgo auto rēķina, nebūs vairāk tehnikas (skat. manis ielikto attēlu augstāk), tieši otrādi.

>> Samazināt pieturu skaitu? Bet tad pasākums zaudē jēgu jo pasažieri nogādā nevis kur viņam vajag bet kur ir pietura, tālāk viņam jāiet pašam.

Kas grūti pastaigāties 7 minūtes? Nāktu par labu visādiem biroja žurkulēniem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ctulhu
2024-04-01 00:18 (saite)
/Reisus vajag palielināt uz personīgo auto rēķina,/

Ja tu reisus palielināsi tādā mērā ka tas būs tik pat ērti kā personiskais, tad biļetes tur maksās kā takša tarifs un mēs vienkārši nonākam pie takšiem.

/Kas grūti pastaigāties 7 minūtes? /

Nu redzi, tavs priekšlikums samazina ērtības, tāpēc es pret to iebilstu.

Man vajag nonākt tur kur man vajag nevis padomu pastaigāties, tāpēc es tādus risinājumus kas ietver ērtību samazināšanu neatbalstu un iesaku arī citiem neatbalstīt, sevišķi ja lietas ir risināmas šīs ērtības saglabājot vai palielinot kā jau es augstāk minēju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2024-04-01 00:24 (saite)
Starp citu labs papildinošs sabtransa veids ir mikriņi, ja viņiem atļauj savākt un izmest cilvēkus uz pieprasījumu, neievērojot pieturas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ctulhu
2024-04-01 00:11 (saite)
/Rīgā ir ļoti labs sabiedriskais transports,/

jaunie lielie tramvaji ir OK, bet par normālu sabtransu mēs varam runāt tad kad ir metro.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mindbound
2024-04-01 01:12 (saite)
> Reizi gadā varbūt kāds bomzītis iemaldās un nevienam netraucē.

Labojums — tev netraucē

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]covid_19
2024-04-01 03:19 (saite)
diršana

tad viss eajoņčiks no purviem un mežiem dabūtu uz pilsētu kājām iet


bļe, kur tādi dauņi rodas, visiem ir idejas kā audzināt bērnus un plānot pilsētu

arī uz puksta autoru attiecas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 08:44 (saite)
Vai nu Brīvības vajag samazināt joslas vai nu Čakeni izvākt par gājēju ielu, citu variantu nav.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-04-01 09:23 (saite)
Ir citi varianti, piem., sūtīt uz trim burtiem iepriekšminēto variantu fanus.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 09:46 (saite)
Ko tik agresīvs? Es paskaidroju, kāpēc tā ir laba ideja. Atspēko (nevari) vai dodies uz burtiem (aicināts).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]mindbound
2024-04-01 09:49 (saite)
Mēs ar [info]ctulhu esam jau n-tās reizes tev paskaidrojuši, kāpēc mēs to neuzskatām par labu ideju.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]allah_bin_allah
2024-04-01 10:25 (saite)
Kurā vietā? Ctulhu maļ vienu un to pašu nemēģinot atspēkot manus argumentus, bet tu vairāk par diviem teikumiem nevari uzrakstīt. Neesmu no jums redzējis argumentus par labu vairāk auto, platākām ielām utt. Takši, lol.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

(nav temata) - [info]mindbound, 2024-04-01 10:28:23
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 10:35:26
(nav temata) - [info]mindbound, 2024-04-01 10:39:16
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 10:47:16
(nav temata) - [info]mindbound, 2024-04-01 10:54:41
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 10:55:51
(nav temata) - [info]mindbound, 2024-04-01 10:59:35
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 11:01:02
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 10:52:01
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 11:04:38
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 11:08:20
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 11:11:58
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 11:15:25
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 11:18:51
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 11:24:56
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 11:40:47
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 11:49:45
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 12:00:09
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 12:03:26
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 12:09:26
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 12:18:47
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 12:32:18
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 12:41:17
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 13:11:38
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 13:09:31
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 13:16:56
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 11:54:35
(nav temata) - [info]allah_bin_allah, 2024-04-01 11:57:27
(nav temata) - [info]begemots, 2024-04-01 11:53:56
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 11:58:01
(nav temata) - [info]begemots, 2024-04-01 12:25:09
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 12:35:06
(nav temata) - [info]begemots, 2024-04-01 14:16:44
(nav temata) - [info]ctulhu, 2024-04-01 14:21:55
(nav temata) - [info]begemots, 2024-04-01 14:51:59
(nav temata) - [info]ctulhu, 2024-04-01 14:57:00
(nav temata) - [info]begemots, 2024-04-01 15:01:24
(nav temata) - [info]ctulhu, 2024-04-01 15:07:54
(nav temata) - [info]begemots, 2024-04-01 15:36:50
(nav temata) - [info]ctulhu, 2024-04-01 16:27:32
(nav temata) - [info]begemots, 2024-04-01 18:59:29
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 14:33:07
(nav temata) - [info]begemots, 2024-04-01 14:43:23
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 14:49:45
(nav temata) - [info]begemots, 2024-04-01 14:55:43
(nav temata) - [info]ctulhu, 2024-04-01 14:58:59
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 15:30:54
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 15:04:29
(nav temata) - [info]begemots, 2024-04-01 15:42:14
(nav temata) - [info]extranjero, 2024-04-01 15:50:23

[info]ctulhu
2024-03-31 23:16 (saite)
Nu un vēl koplietošanas [ šārētās] automašīnas un protams takši. Maksimāli atbalstīt taksometru nozari.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Lasīt komentārus) -

Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?