None of the Above ([info]artis) rakstīja,
@ 2021-03-04 10:56:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
Pornogrāfija
Palasīju diskusiju. Gribu izcelt kādu patiešām vērtīgu komentāru:

"Tam arī vajadzētu būt galvenajam pretuzbrukuma virzienam Irbei&Co - parādīt, ka viņu piedāvātais tradicionālais ģimenes modelis patiesībā jau vairs nebūtu pieņemams arī lielai daļai heteroseksuālo, kas paši pieraduši pie brīvajām attiecībām, laišanas pa kreisi, pornogrāfijā balstītām seksa rotaļām utt."

Laba stratēģija! "Jūs, izvirtušie! Pieņemiet šo jauno sociālo realitāti!".


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]sramgni
2021-03-04 13:28 (saite)
Mēs neesam nekāda kristiešu nācija, un pieļauju, ka pat lielākajai daļai cilvēku, kas sevi sauktu par kristiešiem, neko neizskata "dabiskais likums", kurā, šķiet, savu pārliecību par vienīgo pareizo ģimenes modeli balsta Agnese G.I. Es domāju, ka viņas izpratni par to, kas ir ģimene var dēvēt par ekstrēmu, jo viņa no šīs definīcijas izslēdz arī laulātos, kuriem ir adoptēti bērni, bet šāda interpretācija noteikti nav kopīga visiem kristiešiem un vēl mazāk tas var būt paraugs nācijai. Viņa pēc šiem uzskatiem var pieņemt lēmumus savā privātajā dzīvē, bet panākt, lai tas kļūtu par vispārējas likumdošanas principu, viņai drīzāk nesanāks.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]artis
2021-03-04 14:00 (saite)
> Mēs neesam nekāda kristiešu nācija

Nepiekrītu. Kā ateists, nepiekrītu.

> neko neizskata "dabiskais likums"

Slikti. Tā ir neizglītotība. Dabisko tiesību (ius naturale) skola ir starp galvenajām tiesību skolām.

> viņa no šīs definīcijas izslēdz arī laulātos, kuriem ir adoptēti bērni

Tā nav patiesība.

> panākt, lai tas kļūtu par vispārējas likumdošanas principu, viņai drīzāk nesanāks

Piekrītu. Nekas nav jāpanāk. Mūsu likumi jau šobrīd ietver šo izpratni.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sramgni
2021-03-04 14:15 (saite)
Latvijā ir viens no augstākajiem nereliģisko cilvēku procentiem ES, turklāt kristietība Latvijā ir multikofesionāla, kas nozīmē, ka nepastāv viena valdošā kristietības interpretācija. Ievērojams skaits cilvēku tikai formāli pieder pie kādas no konfesijām, bet aktīvi nepraktizē.

Satori diskusijā "Ģimenes nemieri" viņa gan pati vairākas reizes apliecināja, ka adoptētie bērni neveido ģimeni, līdz ar to viņas interpretācija ir daudz ekstrēmāka par to, ko piedāvā NA ar saviem grozījumiem.


(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krishjaanis2
2021-03-04 14:24 (saite)
Vairums lielo kristīgo konfesiju, piemēram, kopīgi apliecina Nīkajas ticības apliecību, līdz ar to var runāt par zināmu vienprātību pamatjautājumos. Līdzīgi ar vienprātību kristīgajā morālē - piemēram, ir liela dažādu konfesiju vienprātība par to, ka aborts ir slepkavība. Piebilde - tu nedrīksti kā pretargumentu piesaukt dažus skandināvu luterāņus, jo viņi jau sen nav ne luterāņi, ne kristieši, parko ļoti viegli var pārliecināties, ja kaut nedaudz papildina savas zināšanas par patiesas/aplamas kristietības kritērijiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sramgni
2021-03-04 14:29 (saite)
Man (un ievērojamai daļai sabiedrības) nav nekādas vienprātības ar nevienu kristietības novirzienu, man tas viss ir svešs un man no tā nāk vēmiens.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]az
2021-03-04 15:25 (saite)
;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

(nav temata) - [info]artis, 2021-03-04 16:35:33
(nav temata) - [info]krishjaanis2, 2021-03-04 16:21:37

(Nodzēsts puksts)
(nav temata) - [info]artis, 2021-03-04 16:33:51
(nav temata) - [info]az, 2021-03-04 16:40:57
(nav temata) - [info]artis, 2021-03-04 16:27:23
(nav temata) - [info]sramgni, 2021-03-04 16:35:18
(nav temata) - [info]artis, 2021-03-04 16:36:34
(nav temata) - [info]sramgni, 2021-03-04 16:40:53
(nav temata) - [info]krishjaanis2, 2021-03-04 18:51:45
(nav temata) - [info]artis, 2021-03-04 16:41:14
(nav temata) - [info]sramgni, 2021-03-04 16:47:37
(nav temata) - [info]artis, 2021-03-04 16:56:07
(nav temata) - [info]sramgni, 2021-03-04 17:34:34
(nav temata) - [info]artis, 2021-03-04 17:49:50
(nav temata) - [info]hedera, 2021-03-04 18:01:41
(nav temata) - [info]artis, 2021-03-04 18:06:20
(nav temata) - [info]hedera, 2021-03-04 18:10:20
(nav temata) - [info]artis, 2021-03-04 18:14:07
(nav temata) - [info]hedera, 2021-03-04 18:16:53
(nav temata) - [info]artis, 2021-03-04 18:26:03
(nav temata) - [info]hedera, 2021-03-04 18:30:12
(nav temata) - [info]artis, 2021-03-04 18:39:11
(nav temata) - [info]hedera, 2021-03-04 18:48:44
(nav temata) - [info]gnidrologs, 2021-03-04 18:52:37
(nav temata) - [info]hedera, 2021-03-04 18:56:14
(nav temata) - [info]krishjaanis2, 2021-03-04 19:39:52
(nav temata) - [info]hedera, 2021-03-04 19:53:45
(nav temata) - [info]krishjaanis2, 2021-03-04 20:55:54
(nav temata) - [info]hedera, 2021-03-04 21:07:23
(nav temata) - [info]gnidrologs, 2021-03-04 20:10:59
(nav temata) - [info]hedera, 2021-03-04 20:31:06
(nav temata) - [info]gnidrologs, 2021-03-04 21:20:42
(nav temata) - [info]hedera, 2021-03-04 21:47:37
(nav temata) - [info]krishjaanis2, 2021-03-05 16:19:59
(nav temata) - [info]artis, 2021-03-04 20:29:21
(nav temata) - [info]hedera, 2021-03-04 20:39:00
(nav temata) - [info]ctulhu, 2021-03-04 22:03:20
(nav temata) - [info]artis, 2021-03-05 10:46:49
(nav temata) - [info]basta, 2021-03-04 20:32:03
(nav temata) - [info]artis, 2021-03-05 10:28:09
(nav temata) - [info]basta, 2021-03-05 10:35:01
(nav temata) - [info]artis, 2021-03-05 10:51:22
(nav temata) - [info]basta, 2021-03-05 10:57:41
(nav temata) - [info]artis, 2021-03-05 11:04:10
(nav temata) - [info]krishjaanis2, 2021-03-04 18:53:37
(nav temata) - [info]hedera, 2021-03-04 18:54:55
(nav temata) - [info]artis, 2021-03-04 20:30:17
(nav temata) - [info]hedera, 2021-03-04 20:33:56
(nav temata) - [info]dominika, 2021-03-04 18:42:59
(nav temata) - [info]artis, 2021-03-04 18:45:28
(nav temata) - [info]gnidrologs, 2021-03-04 18:48:47
(nav temata) - [info]hedera, 2021-03-04 16:48:10
(nav temata) - [info]artis, 2021-03-04 16:53:57
(nav temata) - [info]hedera, 2021-03-04 16:59:19
(nav temata) - [info]artis, 2021-03-04 17:09:12
(nav temata) - [info]hedera, 2021-03-04 17:11:49
(nav temata) - [info]artis, 2021-03-04 17:16:39
(nav temata) - [info]hedera, 2021-03-04 17:19:05
(nav temata) - [info]artis, 2021-03-04 17:19:56
(nav temata) - [info]hedera, 2021-03-04 17:24:28
(nav temata) - [info]artis, 2021-03-04 17:30:58
(nav temata) - [info]hedera, 2021-03-04 17:42:48
(nav temata) - [info]krishjaanis2, 2021-03-04 17:52:18

[info]artis
2021-03-04 14:29 (saite)
> Latvijā ir viens no augstākajiem nereliģisko cilvēku procentiem

Tas nav tas, kā es izprotu apgalvojumu "Mēs esam kristiešu nācija".

> viņa gan pati vairākas reizes apliecināja, ka adoptētie bērni neveido ģimeni,

Piedāvāju diskusijas atšifrējumu. Kur tieši Irbe to apgalvoja?
Kārlis Vērdiņš: Vai vīrietis, sieviete un viņu adoptētie bērni arī ir dabiskā ģimene?

Agnese Irbe: Nē, nav. Adopcijā, kas arī ir pastāvējusi jau kopš antīkiem laikiem, jau senie atēnieši rūpējās par bērniem, kas kļuva par bāreņiem, piemēram, pēc kara. Adopcijas mērķis nav kādiem cilvēkiem, kuriem pašiem nebūtu bērnu vai kuri vēlētos bērnus, dāvāt bērnus. Adopcijas mērķis ir tiem bērniem, kuri ir palikuši bez saviem dabīgajiem, bioloģiskajiem vecākiem, nodrošināt tādus apstākļus, kas pēc iespējas labāk, teiksim tā, varētu aizvietot un atdarināt zaudēto ģimeni.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]krishjaanis2
2021-03-04 14:20 (saite)
Ko tu vēlies panākt, izmantojot tik nedomājošus īpašvārdus kā "ekstrēms"? Salasījies kādā žurnāliņā un tagad tas (un vēl "radikālisms") kompulsīvi lec laukā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sramgni
2021-03-04 14:26 (saite)
Ko tu vēlies teikt ar "salasījies"? Lasīšana tev tagad skaitās kaut kas nevēlams? Ja vēlies, varu tev apsolīt, ka nelasīšu Telos, savukārt tu varētu pārstāt piesieties terminiem, izliekoties, ka nesaproti, ko es saku.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krishjaanis2
2021-03-04 16:23 (saite)
Es tiešām vēlos saprast, ko nozīmē tāds relatīvs, salīdzinošs termins kā "ekstrēms" un kāpēc domājošiem ļaudīm tam vispār jābūt svarīgi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]artis
2021-03-04 16:30 (saite)
Tas neko nenozīmē. Ārpus šaura un specifiska specdienestu darba, kas apkaro īstus ekstrēmistus, kas plāno terora akcijas, agresīvu ielu izrēķināšanos vai citas noziedzīgas darbības, birka "ekstrēms" ir politisks ierocis, ko pavērst pret ideoloģisko pretinieku. Tāpēc atkārtoju--lūdzu nekrīti kārdinājumā--uzmanies no kreiso ekstrēmistu ideologiem Cibā!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

(nav temata) - [info]krishjaanis2, 2021-03-04 17:58:04

[info]artis
2021-03-04 14:31 (saite)
Krišjāni, nekrīti kārdinājumā! Iesaku uzmanīties no kreiso ekstrēmistu ideologiem Cibā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]helvetica
2021-03-04 13:39 (saite)
Apsēstība ar svešām ģenitālijām un to, kā tās tiek lietotas.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]artis
2021-03-04 13:56 (saite)
Jā. Apsēstība ar izvirtību, vaļību un ekscesiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]helvetica
2021-03-04 16:58 (saite)
Tas jau nav "vai nu vai" savstarpēji izslēdzošs gadījums.
Var nebūt izvirtība, vaļības un ekscesi (lai ko arī ar to saprastu, būs izklaidējoši sekot līdzi, kā tiks vilktas normatīvās robežas te), bet tas automātiski nenozīmē, ka pēkšņi būs heteroseksuāla laulība/ģimene ar pašradītiem bioloģiskiem bērniem.
Tieši tāpat kā heteroseksuāla laulība/ģimene ar pašradītiem bioloģiskiem bērniem nekādi automātiski neizslēdz izvirtību, vaļības, ekscesus un apsēstības.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]helvetica
2021-03-04 17:11 (saite)
ai, labi, nē, atsaucu šo savu komentāru un citus. Negribas līst tajā visā iekšā. Atvainojos.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]artis
2021-03-04 17:21 (saite)
Protams, ka es vienlīdz nosodu heteroseksuālu izvirtību, vaļības un ekscesus. Tieši par to bija šis ieraksts.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]helvetica
2021-03-04 17:28 (saite)
nu, tad normatīvā robeža, kas kvalificējas kā izvirtība, vaļība un ekscess un kas nē (vai pat ideālā gadījumā sarakstiņš, lai nepārprotami skaidrs). Un "nosodīšana". Nosodīt citus (te tas saraksts būs noderīgs) - tā tāda ļoti konkrēta un aktīva pozīcija; atbildīga - vēlu veiksmi!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

(nav temata) - [info]artis, 2021-03-04 17:37:21
(nav temata) - [info]helvetica, 2021-03-04 18:10:55
(nav temata) - [info]krishjaanis2, 2021-03-04 17:54:08

[info]krishjaanis2
2021-03-04 14:22 (saite)
Sabiedrība, kas nav apsēsta ar savu ģenitāliju izlikšanu publiskai apskatei vai indivīdu pārāk lielu redukciju līdz savu ģenitāliju līmenim, ir veselīgāka, līdz ar to, protams, ka politikas uzdevums būtu šo lietu kaut kā kārtot.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]helvetica
2021-03-04 14:26 (saite)
Pasaki to Irbei.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krishjaanis2
2021-03-04 16:24 (saite)
Es to saku jums, netiklību iespējotājiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]helvetica
2021-03-04 16:41 (saite)
Pag, pag, pag, tu kaut ko jauc - noteikti ģenitāliju komplekti un to pielietojums ir centrāls jautājums Irbes dienaskārtībā - kā nekā, tieši tas ir šķirklis, kas nodala pareizus līdzcilvēkus no nepareiziem līdzcilvēkiem (ja es saprotu pareizi to, ko esmu no viņas lasījusi; šis motīvs atkārtojas vairākos materiālos).

Vai es saprotu pareizi Tavu frāzi, ka tie, kuri nedzīvo pēc Irbes (un Tevis, kā saprotu) ieskatiem par to, kā būtu pareizi, ir radījuši apstākļus, kas liek Irbei (un Tev, kā saprotu) ciest un pārdzīvot?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

(nav temata) - [info]krishjaanis2, 2021-03-04 17:57:17
(nav temata) - [info]helvetica, 2021-03-04 18:08:25
(nav temata) - [info]krishjaanis2, 2021-03-04 19:48:27
(nav temata) - [info]garamgajejs, 2021-03-04 21:49:23
(nav temata) - [info]krishjaanis2, 2021-03-04 22:57:35
(nav temata) - [info]garamgajejs, 2021-03-05 02:46:51
(nav temata) - [info]krishjaanis2, 2021-03-05 16:25:36
(nav temata) - [info]garamgajejs, 2021-03-05 17:47:23
(nav temata) - [info]krishjaanis2, 2021-03-05 20:01:17
(nav temata) - [info]begemots, 2021-03-06 09:53:15
(nav temata) - [info]krishjaanis2, 2021-03-07 00:52:43

[info]gnidrologs
2021-03-04 16:08 (saite)
Alfabētistu kampaņa, visi tie nebeidzamie praidi un protesti par it kā nežēlīgo apspiestību, ir globalizēta apsēstība ar ģenitālijām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]helvetica
2021-03-04 16:10 (saite)
Šedevrāli!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pikaczu
2021-03-04 14:30 (saite)
te interesanta runa par ikdienā pielietojamu tikumu izpratni un ko darīt, ja nav sanācis https://www.youtube.com/watch?v=P2AUat93a8Q

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?