pajautaa

« previous entry | next entry »
Jul. 9., 2012 | 07:03 am
posted by: ulvs in pajautaa

Tā kā cibā nav savu autoritāšu un tā būtībā ir viena no retajām demokrātijas saliņām pasaulē (un tāpēc man šī vieta rūp), tad šeit vairākuma viedoklis, gluži tāpat kā jebkurā citā demokrātijā, ir svarīgākais. Sevišķi jautājumus, kas skar kaut kā deleģēšanu vienai personai. Šobrīd mēs pajautā komūnas moderātora pienākumus esam deleģējuši lj user divi_g, u.c. dažiem cibiņiem.

Mēdz būt tā, ka šīs personas ar "vairāk tiesībām un pienākumiem" nav tomēr īsti atbilstošas ieņemamajam "amatam", tāpēc viņu demokrātiskā ceļā arī patriec (ja vien tā nav Krievija).

Tātad, lai iekļautos komūnas rāmjos, vaicāšu: Kāpēc divi_g vēl nav atņemtas komūnas admina tiesības? Cilvēki veica aptauju (aptaujas links zemāk), un vairākums ir pret. Vairums ir pret viņu kā šīs komūnas adminu. Saucu pēc virves un ziepēm, tfu, taisnīguma! Cienītais divi_g, ja tevī ir cieņa pret cibu un demokrātiju, kā arī pret citiem cilvēkiem, tad, lūdzu, atkāpies pats, jo citādāk tevi "atkāpinās" piespiedu kārtā, un tas ir nesmukāk (piem., pastāv iespēja, ka cilvēki smiesies par tevi vairāk).

Aptaujas links - http://klab.lv/community/aptauja/513685.html

Un, ja tu šo izdzēsīsi, tad apsolu, ka tava virutālā dzīve kļūst neciešama. Jo es neciešu autoratīvus cilvēkus, kuri neciena citus un akli ievēro likumu (Teiksim, tas par lamāšanos - tie cilvēki bija paziņas, bāc, kāpēc gan viņi nevar savā starpā runāt, kā viņi grib? Šeit apkārt ir baigi daudz bērnu? Vai kāda puritāņa ausis nokritīs, to izlasot?) Viņi ir veselīgas sabiedrības bieds. Tādi cilvēki, teiksim, PSRS laikos stukačoja un tādu cilvēku dēļ uz pasaules ir cietuši miljoniem citu cilvēku.

# | jā, ir doma! | Add to Memories


Comments {52}

from: [info]unpy
date: Jul. 9., 2012 - 07:28 am
#

Ciba, paldies budam, nav demokrātijas saliņa, ciba ir anarhijas sala un komūnas moderators nav vēlēts amats:))

Atbildēt | Diskusija


Uzmanību, viss šeit lasāmais ir autora fantāzija.

from: [info]ulvs
date: Jul. 9., 2012 - 07:56 am
#

tev taisnība. bet tā nav pilnīga anarhija, citādāk te nekas nenotiktu kā vien eksplozīva caureja, if you know what i mean. mēs izmantojam labākās demokrātijas metodes, lai būtu ērti. tas arī viss.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]unpy
date: Jul. 9., 2012 - 09:03 am
#

Nav tiesa, ka anarhijas apstākļos nekas nenotiek, prakse liecina par pretējo - ka bieži vien lietas notiek un notiek gana efektīvi, Somālija šobrīd tam ir labākais piemērs;))

Atbildēt | Iepriekšējais


missalise

from: [info]missalise
date: Jul. 9., 2012 - 08:51 am
#

Vispār jau komūnas noteikumos ir rakstīts, ka nevar lamāties. Un turpat arī rakstīts, kas notiek, ja to neievēro.
Un vienu brīdi šī komūna bija kļuvusi gluži neciešama troļļu dēļ, tāpēc es saku paldies divi_g, ka viņš tos no šejienes aizvāca.

Atbildēt | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Jul. 9., 2012 - 09:08 am
#

iemācies laika skalu, troļļi parādījās tad, kad divi_g sāka diktēt noteikumus un dzēst ārā komentārus/jautājumus.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


watt

from: [info]watt
date: Jul. 9., 2012 - 09:24 am
#

nē, troļļi parādījas brīdi pirms, un tāpēc arī jauns moderatoru iesaukums bija nepieciešams.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Jul. 9., 2012 - 10:12 am
#

attiecības gan bija apmēram divi troļļu ieraksti pirms divi_g moderēšanas un 50 pēc.

Atbildēt | Iepriekšējais


Edgars

from: [info]daysleeper
date: Jul. 9., 2012 - 12:25 pm
#

+1 // nav iebildumu pret divi_g darbu. viss labi, vienubrīd bija kaut kāds sviesta uzplaukums un debīlisma paraugstundas.Tagad viss apmierina.

Atbildēt | Iepriekšējais


Uzmanību, viss šeit lasāmais ir autora fantāzija.

from: [info]ulvs
date: Jul. 9., 2012 - 11:07 am
#

kā tu vari viņam teikt paldies, ja viņa dēļ troļļi sāk darboties aktīvāk? saproti, troļļi ir reakcija uz viņa idiotisko noteikumu ieviešanas manieri. vārdu sakot, neskatoties uz situāciju, tiek ievērots likums. viņš laikam ir cilvēks, kurš nav saskāries ar jurisprudenci, līdz ar to likumu piemērošanu izprot tipiski trulā izpratnē - ja tā ir rakstīts, tad tā ir jābūt. protams, ka nedrīkst lamāties. bet tur cilvēki vienkārši lieto rupjus vārdus, nevis aizskar kādu. vienmēr ir jāskatās pēc tā, vai cilvēks ir vēlējies pārkāpt noteikumu apzināti vai nē. ja es, teiksim, sarunājoties ar savu draugu saku "bļa", tad tas nenozīmē, ka es aizskaru viņu vai pārējos. tu varbūt teiksi, ka tas nav jāredz citiem, bet es tev atbildēšu - vai citiem ir jāredz reklāmas, filmas un viss pārējais, kas satur vēl lielāku sūdu par vārdiņu "bļa"?

ja cilvēkā ir 0 izpratnes par taisnīgumu, viņš nevar būt admins nekur. pat savā ģimenē ne. bāc, man pilnīgi sagribējās redzēt, kā divi_g izstās dzīvē. viņš 100% ir ļoti nelaimīgs vai iepriekš ļoti apbižots cilvēks.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]kkkungs
date: Jul. 9., 2012 - 11:32 am
#

No kurienes tev priekšstats, ja ar jurisprudenci saistītie cilvēki nav burta kalpi? Tur ir tik daudz burta kalpu, ka tik turies.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Uzmanību, viss šeit lasāmais ir autora fantāzija.

from: [info]ulvs
date: Jul. 9., 2012 - 12:05 pm
#

nu jā, tev ir taisnība. bet man liekas, ka jebkuram cilvēkam, kuram ir jādarbojas ar likumiem, ir vispirms jāiemāca taisnīguma un labticības principi, kā arī tas, kā likumi tiek piemēroti un kāpēc dažos gadījumos tos nepiemēro.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


kreiza

from: [info]kreiza
date: Jul. 9., 2012 - 12:40 pm
#

Atslēgas vārdiņi ir "man liekas" Man arī daudz kas liekas, bet, lai cik skumji nebūtu, tas dzīvē tik reti darbojas...

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Uzmanību, viss šeit lasāmais ir autora fantāzija.

from: [info]ulvs
date: Jul. 9., 2012 - 01:25 pm
#

ja mēs visi saņemtos un iebāztu sejā katram šādam cilvēkam neizbēgamo patiesību - ka viņi nav nekam (vai tam) derīgi, tad pasaule būtu labāka vieta.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Witch. snake. running

from: [info]bagdarama
date: Jul. 9., 2012 - 01:32 pm
#

Pag, pag, katrs shads cilveks ir loti liels visparinajums. Un par augshmineto komunas punktu noteikumu par nelamashanos, man trauce. Ari tad, ja nav domats aizskarot, bet ir ar lamuvardiem tiem aizstata interpunkcija.

Atbildēt | Iepriekšējais


missalise

from: [info]missalise
date: Jul. 9., 2012 - 10:52 pm
#

Pasaule būtu labāka vieta, ja katrs nevis bāztu sejā otram to, ka viņš nav nekam derīgs, bet vairāk pievērstos sevis paša labo īpašību izkopšanai.

Atbildēt | Iepriekšējais


Nepabeigtā dienasgrāmata

from: [info]dienasgramata
date: Jul. 9., 2012 - 09:01 am
#

negribu aizskart nevienu personiski, bet būt par interneta komūnas adminu un šīs tiesības realizēt praktiski, manuprāt, ir zemākais, kur kāds cilvēks var krist

Atbildēt | Diskusija


from: [info]unpy
date: Jul. 9., 2012 - 09:11 am
#

Pilnīgi bez administrēšanas nevar iztikt neviena interneta vietne, vienmēr var patrāpīties kāds uzņēmīgs bērna prātā esošs huligāns, kurš izdomā vietni nograut, kas tiešām nav grūti izdarāms, pietiek tādā "pajautā", piemēram, pie katra jautājuma sapostēt kvantumu milzizmēra apšaubāma satura bilžu.

Atbildēt | Iepriekšējais


watt

from: [info]watt
date: Jul. 9., 2012 - 09:30 am
#

man gan liekas ka tu būtu piemērota kandidatūra adminam.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Nepabeigtā dienasgrāmata

from: [info]dienasgramata
date: Jul. 9., 2012 - 09:36 am
#

tu mani tikko par zemisku nosauci?

Atbildēt | Iepriekšējais


MaKo

from: [info]mako
date: Jul. 9., 2012 - 09:57 am
#

Hoho, uztaisi viņu par adminu,. pārējiem atņem tiesības, un paskatīsimies, par ko pārvērtīsies kopiena pēc mēneša :)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]pievakare
date: Jul. 9., 2012 - 09:33 pm
#

ōōōō!!! ko tādu es tiešām gribu redzēt!

Atbildēt | Iepriekšējais


šaubas & skepse

from: [info]porcupine
date: Jul. 9., 2012 - 10:05 am
#

...zemākais, kur kāds cilvēks var krist – o_O? Pilnīgi aptaujiņa prasās.
(ir jau divi_g kā komūnas admins ar mazā priekšnieka sindromu smagi sasirgušais, bet nu šie smagsvara kategorismi...)

Atbildēt | Iepriekšējais


judging the mice

from: [info]rasbainieks
date: Jul. 9., 2012 - 10:11 am
#

http://klab.lv/community/pajautaa_adm/

Atbildēt


Aizliegts Viljams

from: [info]aizliegts_v
date: Jul. 9., 2012 - 10:15 am
#

Un, ja tu šo izdzēsīsi, tad apsolu, ka tava virutālā dzīve kļūst neciešama. Jo es neciešu autoratīvus cilvēkus, kuri neciena citus
:D

Atbildēt | Diskusija


Uzmanību, viss šeit lasāmais ir autora fantāzija.

from: [info]ulvs
date: Jul. 9., 2012 - 10:39 am
#

tur es personiski paudu savu naidu pret tādiem cilvēkiem. emocijas mirklis, tā teikt

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Aizliegts Viljams

from: [info]aizliegts_v
date: Jul. 9., 2012 - 11:11 am
#

Citāts tikai ilustrē, ka visi mēs esam cilvēki. Patiesībā, nevaru iedomāties situāciju, kad moderātors kā policejisku funkciju pildītājs, tiktu vienbalsīgi slavēts.

Atbildēt | Iepriekšējais


Uzmanību, viss šeit lasāmais ir autora fantāzija.

from: [info]ulvs
date: Jul. 9., 2012 - 10:40 am
#

es nespēju izdomāt labākus draudus, tā kā esam virtuālajā vidē :)

Atbildēt | Iepriekšējais


tas neizlasāmais jūzerneims

from: [info]bax55hqy8dlb
date: Jul. 9., 2012 - 10:21 am
#

citās interneta vietnēs, kuras esmu administrējis, mēs moderatoriem izteicām brīdinājumus par privilēģiju izmantošanu savtīgiem nolūkiem un pēc otrā brīdinājuma atradām citu moderatoru vietā. bet nu labi, es ņemot vietnēs ar tūkstošiem lietotāju un 10-30 moderatoriem, līdz ar to moderēšana nav ienākt reizi dienā un izdzēst komentārus/ierakstus, kuri nepatīk.

Atbildēt


ib

from: [info]ib
date: Jul. 9., 2012 - 10:28 am
#

Aptaujā piedalījās 4,16% no komūnas locekļu skaita, no kuriem 48% nobalsoja pret [info]divi_g, t.i. 2% no komūnas dalībniekiem.

Atlaižam no šī labi atalgotā amata un lai dzīvo demokrātija!

Atbildēt | Diskusija


Edgars

from: [info]daysleeper
date: Jul. 9., 2012 - 12:27 pm
#

mans gar zemi ... rofllll :D

Atbildēt | Iepriekšējais


× ! Edge ! ×

from: [info]devour
date: Jul. 9., 2012 - 02:06 pm
#

Vel pasaki, ka komunu lieto visi 100% aktīvi - katru dienu.lol

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


ib

from: [info]ib
date: Jul. 9., 2012 - 02:17 pm
#

Protams ka nelieto! Bet ieskatās komūnā [info]aptauja viennozīmīgi!

Atbildēt | Iepriekšējais


Skabičevskis

from: [info]begemots
date: Jul. 10., 2012 - 10:53 am
#

Nu, pat ja ņemam tikai tos, kas nobalsoja aptaujā, tad vairākums anyway ir "par+vienalga", nevis "pret" [info]divi_g.

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]affair
date: Jul. 10., 2012 - 12:55 pm
#

es nevarēju nobalsot - man tajā komūnā bans :/

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]skaudri
date: Jul. 9., 2012 - 10:31 am
#

autoritāras vadības metodes ir stilīgākas un estētiskākas

Atbildēt | Diskusija


x

from: [info]walkire
date: Jul. 9., 2012 - 10:52 am
#

+

ejiet visi uzpīpēt zāli.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]neanderthalis
date: Jul. 9., 2012 - 11:00 am
#

Bez offtopika, lūdzu!

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


x

from: [info]walkire
date: Jul. 9., 2012 - 11:01 am
#

ar to es domāju - man liekas, ka viss ir kārtībā un izmaiņas neprasa.

Atbildēt | Iepriekšējais


Uzmanību, viss šeit lasāmais ir autora fantāzija.

from: [info]ulvs
date: Jul. 9., 2012 - 11:00 am
#

līdz brīdim, kad tevi kāds pediņš-autoritāriķis izdrāž dibenā. bet tu taču to vēlies, vai ne? nu, lai tevi kāds izdrāž vardarbīgi?

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


from: [info]skaudri
date: Jul. 9., 2012 - 11:22 am
#

vispār jā, tā ir problēma - kāpēc autoritārisms bieži vien izvēršas par abuse of power jeb vienkārši nepareizu varas realizāciju un lieku enerģijas tērēšanu. laikam ir nepieciešama spēcīga kadru atlase vai kaut kāds x orgāns, kas kontrolētu pašu autoritāriķi, bet tad varbūt nebūtu interesanti.

bet kolektīvā vara un organizēšanās taču tāda ir, ne ? ja jau mēs kopistiski izvēlamies kaut kādas sociālās institūcijas (kā mēlo - 'lielāka labuma vārdā') , tad mēs sevi arī atdodam varai, paplešam kājas, mums gribot negribot demokrātijai (drīzāk pseidodemokrātiskam autoritārismam, uz ko tu mudini) vai autoritārismam ir jāļauj sevi drāzt, kolektīvās institūcijas uz to arī mērķe - ir jāizdrāž indivīds, kaut kas tam jāatņem, lai lielākam cilvēku skaitam - t.sk. arī izdrāztajam indivīdam būtu 'labāk' .

Atbildēt | Iepriekšējais


watt

from: [info]watt
date: Jul. 9., 2012 - 11:11 am
#

estētiskākas ir gan. īsā versija: demokrātijā nākas nodarboties ar "manufacturing of consent", kas principā ir vnk melošana tautai, lai uzturētu leģitimitātes ilūziju (jo patiesa leģitimitāte nav īsti savienojama ar realpolitik). savukārt autoritāri nekāda melošana nenotiek - ir nepatīkami, bet vismaz ir bez meliem. (demokrātijā savukārt ir "it kā patīkami", bet zināms ka lietas nav tā, kā liekas)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Uzmanību, viss šeit lasāmais ir autora fantāzija.

from: [info]ulvs
date: Jul. 9., 2012 - 12:02 pm
#

autoritāri melošana nenotiek? pārdomā šo apgalvojumu, nē, tiešām.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


watt

from: [info]watt
date: Jul. 9., 2012 - 12:09 pm
#

nu, es domāju tādu autoritāru režīmu kur nav pretenzijas uz pseido-demokrātiju, jeb leģitimitātes teātra, nu apmēram kā Nepāla strēķīti agrāk, vai Bruneja.

Atbildēt | Iepriekšējais


باب

from: [info]dooora
date: Jul. 9., 2012 - 11:30 am
#

es saprotu, ka pirmdienas rīti ir grūti,
un tomēr, anniņ — nu, ko tu pļūti

Atbildēt


the lament configurator

from: [info]morloku_karalis
date: Jul. 9., 2012 - 12:06 pm
#

vienā no labāk moderētajām lapām, ko esmu redzejis, admini ne tikai banoja par offtopiku, bet komentējot ņirgājās par lietotājiem, rediģēja viņu rakstīto un tādā garā. un neko, visiem bija interesanti. varēja runāt pretty much par jebko, tai skaitā likumpārkāpumiem, nolamāties ja vajag; lietošanas noteikumus īsti neievēroja neviens - galvenais nebūt kaitinošam loham.

sliktāk moderētajā lapā ko esmu redzējis, savukārt, bija pilnīga demokrātija, vairākuma vara, vairākuma viedokļa dominance, virtuālās dzīves neciešamdarīšana un solījumi atrisināt lietas IRLā. līdz brīdim, kad par pēdējiem diviem ieinteresējās policija - lapas uzturētājs nosprieda, ka viņam to nafig nevajag un šobrīd lapas vairs nav.

tie tādi divi ekstrēmi, šī vieta, protams, neatbilst nevienam. bet iet otrā piemēra virzienā tiešām nevajag.

Atbildēt | Diskusija


Uzmanību, viss šeit lasāmais ir autora fantāzija.

from: [info]ulvs
date: Jul. 9., 2012 - 12:18 pm
#

"lietošanas noteikumus īsti neievēroja neviens - galvenais nebūt kaitinošam loham." - bet tur jau tā sāls, ja divi_g nebūtu kaitinošs lohs, tad nevienam nebūtu pretenziju. viss līdz šim ritēja gludi. pāris troļļi bija - no big deal. bet tagad pat man tas viss apnika, redzot viņa rīcības. tā jau es parasti stāvu malā un skatos (un neizsaucu nedz mentus, nedz ātros, jo tādējādi jūtos kā likteņa lēmējs)

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


MaKo

from: [info]mako
date: Jul. 9., 2012 - 12:53 pm
#

Jāsecina, ka divi_g ir izrādījies viss viss advancētākais trollis šai kopienā, kas spējis ne tikai aizvērt citus troļļus, bet arī radījis savas personības antikultu, kas liek rakstīt dažādus aicinājumus atcelt, nobanot utml.

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


Uzmanību, viss šeit lasāmais ir autora fantāzija.

from: [info]ulvs
date: Jul. 9., 2012 - 01:23 pm
#

oho, tātad viņš ir tas megatrollis, par ko klīst baumas. tāds, kas tipa cīnās pret troļļiem, bet patiesībā ir vislielākais trollētājs no visiem. haha, touche divi_g

Atbildēt | Iepriekšējais | Diskusija


MaKo

from: [info]mako
date: Jul. 9., 2012 - 02:47 pm
#

Es teiktu ne Touche, bet High5 :)

Atbildēt | Iepriekšējais


te

from: [info]peacemaker
date: Jul. 9., 2012 - 12:43 pm
#

man ļoti patīk jaunais vilnis

Atbildēt | Diskusija


redz, neredz

from: [info]redz
date: Jul. 9., 2012 - 10:59 pm
#

oftopiks!

Atbildēt | Iepriekšējais


from: [info]komeeta_naak
date: Jul. 10., 2012 - 04:34 am
#

jo viņam acīmredzot patīk puiši, manu postu "komētu par adminu" ar pupiem noņēma pa pusstundu :(

Atbildēt