Snorke ([info]snorke) rakstīja,
@ 2017-01-13 10:33:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
pedejais publiskais ieraksts par "psiho" temu
Psihoterapija, Kauns un Kolts

1. Kapec es gribeju rakstit publiski ? Ka zinams, cibinji raksta savus "psiho" ierakstus aiz atslegas
- nu, domaaju, varbut kadam palidz un noder, pat ja vins nav cibas biedrs un izlasa tiiri nejausi
- es gribeju nonemt stigmu mentaalaam novirzem un to dakteresanai
- es gribeju nonemt "svetaas govs" oreolu gimenes lietam
- es gribeju savu "psihes laboratoriju" padariit interaktivu - nac, padedzini manu Bunzena lampu un paturi manu megjeni

2. Kapec sis projekts izgazas ?
Kaa zinams, visi ir eksperti praata lietas, visi ir specialisti mentalo novirzu jautajumos, jo galugala, mums katram ir kaukaads prats, vai ne ?
Un ne tikai - daudzi ir karojosi eksperti un parliecinati specialisti

Ja rakstu publiski, es VISU LAIKU sanjemu sadas un lidziga satura vestules un komentus - no pazistamiem cilvekiem un pat gluzi nepazistamiem:

"Tu, Snorke, patiesībā esi amorāls,zemisks, truls un nožēlojams
cilvēciņš ! Vispirms jau - neviens normāls, sevi cienošs cilvēks neizliks
publiskai apskatei un apriešanai savas dzimtas lietas"

Taalak tiek dota macibu stunda "kaa tev buus buut"

Vestule tiek nobeigta ar optismisma pilnu: "Bet Tavai saprašanai līdz tam tikpat
tāls ceļš ejams, kā gliemezim līdz Antarktīdai"

Tas ir tikai piemers. Es sis vestule kraaju.

3. Kauneties vai nee ?
Daudziem liekas, ka man jakaunas "izlikt apskatei" savas dzimtas lietas, savas psihes lietas un vispar - man vienkarsi jaakaunas.
Es ne tikai taisos izlikt apskatei savas dzimtas lietas un savu dzives gajumu.
Es taisos to visu publiceet un uztaisit filmu.
Es velos, lai Alfreds un Rihards un Snorke un Tu un Tu un arii Tu - klust tadi pasi literaari teeli un filmu varonji kaa Olinjiete un Sancho Pansa. Es to visu gribu ielikt literaturas stunda, es gribu, lai slinki pusaudzi spiko viens no otra: kas tur bija ar trakonamu, kuru tur tiesi ielika ? kaa sauca,,, nu to creepy tipinju ? un ja vinji nespej atbildeet tekosi uz jautajumu : miniet 3 iemeslus sis gimenes psihopatalogijai, tad lai vinji sez uz pecstundam !

"Visa sakritiba ar realiem cilvekiem" ir tikai nejausiba, varbut es to visu nosapnjoju.

4. Bet pagaidam - pagaidaam - es gribu rakstit cilvekiem, kas mani saprot.

Viekarsi - sobrid es esmu procesaa, man nav bezgaligi daudz speeka un laika. Es negribu tos tereet ar cilvekiem (kaa lai es smalkaak izskaos) - ieskatu esmu guvusi.

Tas, ko es daru - tas nav viegli, tas ir svarigi, tas ir buutiski, tas ir mans leemums.

Es roku tuneli no savas ausvices.

Taa nav aiz "atriebibas", tas nav naids un nosodijums, ta nav kaukada nesaprasana par konkretajam grutibam un resursiem, kas iegulditi, radot so nometni. Lidz ar to man nav vajadzigi sie daasnie padomi "tu roc nepareizi, tev jaarok pa perimetru, pa perimetru!" vai arii "Klausies: Miili sevi un beidz tik daudz domat !" vai arii "man liekas, tu esi iekritusi kaukaada galejiba! "

Es te varetu copy-paste, copy-paste no jusu komentiem un veestulem, daargie draugi !

Tikai viens copy-paste "Ja Tevī tomēr ir paglābusies kaut kripatiņa kauna un goda jūtu, tad .." (seko siikas instrukcijas, ko man darit:))

Nee, man nav ne Kripatinjas Kauna Juutu, paldies Budam, toties man ir (1) Kolts un (2) Laapsta.

Un man vienalga, cik liikju paliks starp mani un siem vaartiem, pat ja arii mans liikis, tas ari bus ok

summary: stand by me - or fuck off




(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]up
2014-01-13 12:55 (saite)
es tevi mīlu

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]snorke
2014-01-13 12:58 (saite)
es arii tevi miilu !

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]up
2014-01-13 13:03 (saite)
vismaz vienas funkcionālas attiecības :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sirdna
2014-01-13 13:04 (saite)
pics or didn't happen.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]smille
2014-01-13 12:56 (saite)
wtf, tiešām, TIEŠĀM?! Tepat mazajā un tak itkā nepopulārajā cibā ir arī tā?!
(man nav īsti citu vārdu)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]snorke
2014-01-13 12:58 (saite)
kas tiesi ? man ir naida emanaacijas ! :) naida emanaacijas man ir !! ~ uuu, baidies

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]puce
2014-01-13 13:00 (saite)
:) Tu esi tik jauka un skaista, kad dusmojies :)
Un visādi citādi lieliska.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]snorke
2014-01-13 13:05 (saite)
es nedusmojos !!! :) esmu mieriga kaa puupols (c petrovics)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]puce
2014-01-13 13:25 (saite)
aaaa, es arī Tev uzrakstīju meilu! :DDDDD

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sirdna
2014-01-13 13:01 (saite)
emmm, kā īsti ir? Eksperti komentē Cibā vai eksperti sūta vēstules uz ēmailu, met vēstules pasta kastē un raksta uz virtuves sienām?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]snorke
2014-01-13 13:03 (saite)
1) komentari, 2) emaili, es pat nezimnu, ka vinji dabuu manu emailu, dazkaart es kaadam iedodu un taa laikam aizklidis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sirdna
2014-01-13 13:08 (saite)
Dramatiski!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

Diāna
(Anonīms)
2014-01-13 13:01 (saite)
Eh, nu vienkārši lieliski!!! Bāc, mana apbrīna aug augumā. Tu esi viens brašs sievišķis.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

Re: Diāna
[info]snorke
2014-01-13 13:05 (saite)
praktiskas dabas lieta: ja grib lasit turpmako notikumu attiestibu, tad jataisa cibas profils un jadraudzejas. man pagaidam ir draugu limits, bet to mes risinasim :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]elina
2014-01-13 13:03 (saite)
vispār es ļoti apbrīnoju tādus cilvēkus (nu, drīzāk - kur tādi rodas), kuri šādi personiski nosoda (rakstot vēstules, utt). Man arī ik pa laikam uzklūp pa kādam un es nesaprotu - smieties, vai raudāt.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]snorke
2014-01-13 13:07 (saite)
tev arii ? par ko ta tev ? tu tak nevienu nebaksti vaariigaa vietaa ?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]up
2014-01-13 13:10 (saite)
kā nebaksta - viņai taču ir childless uzstādījumi, es domāju, ka tas topiks uzvāra pat vēl vairāk cilvēku, nekā tavi psihoterapijas līkloči.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]elina
2014-01-13 15:42 (saite)
aha :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krazuu
2014-01-13 16:10 (saite)
Un tagad pat ar domubiedru grupu FB. Lai tik panāk kāda Dimiteriene ar kaku maisiņu! :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dzeina
2014-01-13 13:10 (saite)
Mhm. Man arī radās interese, kā gan izskatās šādi radījumi, un viņi pie kuras sugas pieskaitāmi, plakantārpiem, vai?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]up
2014-01-13 13:12 (saite)
viņi veiksmīgi maskējas kā mājsaimnieces, kuras piever acis uz to kā viņas krāpj vīrs, mazu bērnu mātes, nerealizējušās sievietes, kas, iespējams, ir atradušas glābiņu ticībā (ne obligāti kristīgajā, der arī reiki kursi vai nlp) un kas uzskata sevi par patiesības un gaismas nesējām. šitādas senos laikos nostučīja kaimiņienes, kurām govis deva vairāk piena, un stāvēja pirmā rindā, kad pēdējās dedzināja uz sārta

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]dzeina
2014-01-13 13:13 (saite)
Šerminoši. Bet bildīte uzzīmējās, jā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sirdna
2014-01-13 13:14 (saite)
seksistiska cūcība.

It kā vīrieši nevarētu sapsihoties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]up
2014-01-13 13:19 (saite)
vīriešiem parasti no šitādiem trakiem sievišķiem ir bail un viņi tikai apdirš aiz muguras.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]krii
2014-01-13 13:26 (saite)
Dažiem ir Misijas Apziņa, un viņi dirš taisni virsū.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]up
2014-01-13 13:27 (saite)
jā, bet tie tad publiski, neraksta privātas vēstules.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sirdna
2014-01-13 13:13 (saite)
Nu, a ja cilvēkam iekaisa sāli brūcē? Jamam sirsniņa sāp 20-30-50 gadus no vietas, un viņš cieš kā kāpuriņš, satinies ap kvēlojošu cigaretes galu, un tad te viena, ziniet, PUBLISKI raksta par TĀDĀM lietām, kuras cilvēks lolojis galvaskausa tumšākajos centros, amigdālās un hipokampos un kur tik ne vēl, un tas viss ir tik maigs un jūtīgs, un tad to izceļ INTERNETĀ visiem par APSMIEKLU?! (savādākām vajadzībām jau neko neizceļ, vai ne?)

Protams, ka cilvēks palecas 2d augstumā un raksta satriektu vēstuli "kā-tā var?!"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snorke
2014-01-13 13:19 (saite)
tu tak esi gjeenijs ! cieš kā kāpuriņš, satinies ap kvēlojošu cigaretes galu !

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sirdna
2014-01-13 13:25 (saite)
Esmu gan, jā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]dzeina
2014-01-13 13:09 (saite)
Emmm... es gan te vairāk klusēju, taču ar lielu interesi šo visu lasu, jo pašai tas ļoti nepieciešams.
Un es ļoti gribētu turpināt lasīt tieši psiho ierakstus. Kā mēs to varētu nomenedžēt? :)

(Atbildēt uz šo)


[info]str
2014-01-13 13:10 (saite)
tas laikam liecina , ka esi populāra:)
bet tu tāpat esi forša

/ tiešām nekad nebūtu aizdomājusies, ka cilvēki spēj tā uzvilkties par lietām , kas vispār uz viņiem neattiecas, lai rakstītu privātas vēstules

(Atbildēt uz šo)


[info]chaj
2014-01-13 13:10 (saite)
Mani ļoti interesējā šie ieraksti!
Eh!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]snorke
2014-01-13 13:12 (saite)
meginasu atrisinat draugu jautajumu un piedraugot interesentus

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]sii
2014-01-13 15:12 (saite)
Es arī piesakos lasītāju pulciņā, ja drīkst.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]comtesse
2014-01-13 13:13 (saite)
:) :) :)

zini, es arī gribu. un gribu to, ko gribu.
un man pa lielam ir pilnīgi vienalga, ko gribi tu :D
bet tev - ko es

vai tā mēs nevaram uz šo visu apskatīties? :)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]snorke
2014-01-13 13:17 (saite)
tavi komenti jau bij visnekaitigakie, taa ka es principaa ne par tevi (atvaino, ja)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]comtesse
2014-01-13 13:23 (saite)
fuin, nē, es to tā pilnīgi neuztveru - kā pret MANI Manu Augstību.

es vairāk šo komentāru par jebkuru - un visu kopumā - nu tādu stand-point :)

moš paskaties uz to tā - ja jau sakustina, tad tu taču kkā arī svētīgi tiem sakustinātajiem palīdzi. nevar?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snorke
2014-01-13 13:30 (saite)
es patereeju parak daudz energiajs un laika, ar sito visu nemdamas - man saak likties, ka intiimaakaa videe es ari rakstitu atklaataak, nebaididamaas no augsminetajiem mailiem un komentariem :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]lavendera
2014-01-13 13:13 (saite)
Apskatījos, ka joprojām redzu tevi mutual friends sarakstā. Tas priecē :)
jā, un man patīk psiho filmas un grāmatas, es pat sarakstiņu ar savām mīļākajām varētu iesnigt :D

(Atbildēt uz šo)


[info]8
2014-01-13 13:14 (saite)
a cilvekiem bail no pashu skeletiem skapii tapec arii zaakaajas

(Atbildēt uz šo)

klusā lasītāja
(Anonīms)
2014-01-13 13:16 (saite)
Gribu paspēt ierakstīt, pirms šis posts nozūd :)
1. punkts "varbūt kādam palīdz un noder, pat ja viņš nav cibas biedrs" ir par mani. Milzīgs, milzīgs, milzīgs paldies par bijušajiem ierakstiem!!! Tu pat nevari iedomāties, kā tie ir palīdzējuši - gan manā personīgajā terapijā, gan citādi.
Sasodīts, būs jāatgriežas Cibā ... :D

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

Re: klusā lasītāja
[info]snorke
2014-01-13 13:18 (saite)
buus buss ,, taapec jau es sito rakstiju, ka jaa - es joprojam gribu psihes laboratoriju, tikai drusku mazaak publisku !

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]auksts_entelekt
2014-01-13 13:22 (saite)
ik pa laikam gribas te iekomentēt, ka tas, ko tu itkā dari "logkim dviženiem ruki", patiesībā ir liela drosme un uzdrīkstēšanās.
Šī ir tava dienasgrāmata un punkts. Tu tak nestaigā pa sarunu šoviem, lai celtu sev reitingus.
Snorke, turpini savu ceļu un nepurinies no visām šīm drazām (tai skaitā cilvēkiem, kuri spējīgi rakstīt tādas vēstules).

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]auksts_entelekt
2014-01-13 13:25 (saite)
t.i., nopurini to visu no sevis nost:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]divi_g
2014-01-13 13:27 (saite)
Uztaisi meilinglisti, tur nav problēmu ar dalībnieku limitiem.

Imho daudzas bezmaksas blogu platformas arī piedāvā iespēju rakstīt tikai konkrētiem cilvēkiem (tiesa, viņiem tad ir jāreģistrējas konkrētajā sistēmā, lai varētu ielogoties).

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]snorke
2014-01-13 13:30 (saite)
meilinglisti ? cibaa ? tu man atklaj jaunus horizontus - kaukas tads pastaav ?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]divi_g
2014-01-13 13:38 (saite)
Nē, epastā, tādēļ jau meilingliste.

Cibā varētu komūnu taisīt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]nova
2014-01-13 13:51 (saite)
komūna "snorke un kolts":D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]halina
2014-01-13 13:38 (saite)
Es protams arī gribu palasīt.
Reti kurš prot īsto dzīvi aprakstīt tik sulīgi. Un vispār reti kurš prot to dzīvi dik droši dzīvot.
Tapēc arī lasu, ka pat apskaužu, arī par drosmi rakstīt tik privātas lietas.

Tā kā es Tevi personīgi nepazīstu, nebūšu apvainojusies, ja draugu listē neiekļausi, bet ja man izdosies tur iekļauties, būs man ko palasīt!

(Atbildēt uz šo)


[info]nova
2014-01-13 13:49 (saite)
es, piemēram, nedaudz kautrējos publiski iztirzāt savus ģimenes skeletus skapī, kaut arī ik pa laikam cibā tomēr iebrēcu, kad sakrājas, bet es ļoti labi varu iedomāties, ka Tavā gadījumā publiska brēkšana ir tieši tas, kas Tev patiešām vajadzīgs un nāk Tev par labu un par svētību. un man šķiet, ka arī mums, ar tiem saviem skeletiem skapī, šī publiskā izrunāšanās arī nāk par svētību, vismaz man noteikti.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]comtesse
2014-01-14 17:44 (saite)
+

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]antuanete
2014-01-13 13:53 (saite)
Visnotaļ respektēju Tavu drosmi un uzdrīkstēšanos risināt psiho problēmas un dalīties ar to publiski. Taču nevaru atturēties no dažām piezīmēm:
1)Tu nevari gribēt, lai cilvēki reaģē tieši tā, kā Tu vēlies. "es gribeju savu "psihes laboratoriju" padariit interaktivu - nac, padedzini manu Bunzena lampu un paturi manu megjeni"
Nu, un cilvēki nāk un dedzina tās lampas tādā veidā, kā uzskata par pareizu. Mēs varam teikt, ka ir stulbi rakstīt pamācošus un uzbraucošus e-pastus, bet cilvēkiem, kuri tā dara, šķiet, ka viņi dara Vienīgo un Pareizo Lietu. No tā, iespējams, Tu vari izdarīt noderīgus secinājumus :)

2)Tu esi pietiekami publiska persona ar viegli identificējamu vārdu un uzvārdu, tātad tikpat viegli identificējamiem radinieku vārdiem un uzvārdiem. Es padomātu trīsreiz, vai klāstīt nesmukumus, kas attiecas uz radiniekiem, kuri nav gluži prasījušies tikt iesaistīti publiskā psihoterapijas procesā. Risinājums, protams, ir ierobežota draugu liste (Tev taču kāds ir izstāstījis, kā kļūt par maksas lietotāju?), kas neizslēdz iespēju, ka ierakstu saturs tiks izvazāts pa pasauli (visiem ir bijuši tādi gadījumi Cibā, arī man), bet tad jau tā ir pļāpu žagatas atbildība, nevis Tavējā.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]snorke
2014-01-13 14:01 (saite)
nu, visu saprotu, visu apzinos !

jaa, manu joprojaam maac saubas par "slepenas komunas" nepieciesamibu ! Jo, busim atklati, man ari drusku aizrauj mana interaktiivaa psihes laboratorija un Bunzena lampas kolektivie tureetaji ! nu, zini dazi padomi ir tik superiigi! pienaak tev taads melns teels no mugurpuses un els pakausii "ES ZINU LABAK, TEV VAR PALIIDZEET TIKAI ..."

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]antuanete
2014-01-13 14:08 (saite)
Par to publikas reakciju atceros vienu jauku piemēru.
Ainavu konferencē kolēģis lasa referātu par ainavekoloģisko plānošanu, piemin, ka Rāznas nacionālajā parkā bija maza sabiedrības iesaiste ainavekoloģiskā plāna izstrādē, uz apspriešanām neviens īsti nenāk u.tml. Sekcijas vadītājs iejaucās - sak, parādi vēlreiz to grafiku, kur bija redzams nozīmīgs ciršanas apjomu pieaugums tūlīt pēc tam, kad tika paziņots par nacionālā parka izveidi. Redziet? Lūk, te arī sabiedrības iesaiste, tikai ne tādā veidā, kā jūs būtu gribējuši :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snorke
2014-01-13 14:14 (saite)
Forsi! tas noziimee, ka informacija rote un leemumi tiek pienemti!!!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]comtesse
2014-01-14 17:46 (saite)
ha! labs! un precīzāk vairs nevar! :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)

?
[info]jan09
2014-01-13 13:55 (saite)
Kādas opcijas paliks tiem, kas lasa bet nekomentē?

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)

Re: ?
[info]snorke
2014-01-13 14:04 (saite)
mes pie taa stradaajam ! doma ir izveidot plasu pretrunigu komunu "snorke un kolts" vai "Bunzena lampa"

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

Re: ?
[info]anneke
2014-01-14 22:49 (saite)
Jā, arī es interesējos par opcijām nekomentējošiem lasītājiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pikaczu
2014-01-13 14:23 (saite)
Paldies par sziem noziimiigajiem ierakstiem.
Zheel, ka trolleejienu deelj man tie vairs nebuus pieejami. Es gan esmu cilveeks, kas censzas citu virtuaalajaa telpaa uzvesties pieklaajiigi, bet saprotu Tavu leemumu. Pati nerakstiitu bez atsleegas.

(Atbildēt uz šo)


[info]french_mime
2014-01-13 14:38 (saite)
You go girl! Cilvekam ir tiesibas meginat sevi izprast, un ja citi sadus meginajumus censas aplkusinat un nosodit, tad varbut vini pasi baidas no si procesa, but it's no excuse.

(Atbildēt uz šo)


[info]klusums
2014-01-13 15:06 (saite)
Lūk, es arī gribētu turpināt lasīt. Tavi ieraksti ir ļoti forši.

(Atbildēt uz šo)


[info]sw
2014-01-13 16:09 (saite)
yess. go girl!

(Atbildēt uz šo)


[info]non_sense
2014-01-13 17:36 (saite)
Es ar gribetu turpinat lasit.
Vestules Tev neesmu sutijusi.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]snorke
2014-01-13 17:46 (saite)
:0 sitas ir labs ! ok, pierakstam: non-sense - labs cilveks !

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]src
2014-01-13 18:01 (saite)
lūdzu pieraksti mani ar. ja ne kā labu cilvēku, tad kā ieinteresētu lasītāju par psiho tēmām

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]non_sense
2014-01-13 20:07 (saite)
nezinu gan, cik un vai labs cilveks... vienkarsi patik lasamviela! :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snorke
2014-01-13 20:16 (saite)
nu, kad biju maiznja - pavisam mazina - un man prasija - kas tu busi, kad izaugsi liela ? es teicu - le - le - leteratura ! un visi smejas, jo es nemaceju izrunat literatura,, par to man tagad sapigi, jo es ari tagad gribu buut literatura, tad, kad izaugsu liela

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]non_sense
2014-01-13 20:47 (saite)
vai sis tika domats kaa kaut kads smalks uzbrauciens?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]snorke
2014-01-13 21:00 (saite)
nee tak, traka vai ! kaa pazeelosanaas !

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]heda
2014-01-13 22:16 (saite)
Arī citi Tavi stāsti ir lieliski, tāpēc žēlabām nav pamata. Bet šis dažos radījis pat vēlmi uzspridzināt gāzes kārtridžu, dod vēl tādiem spēlēties ar Bunzena degli :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]nxn
2014-01-13 21:47 (saite)
man gan liekas, ja tu vari tik atklāti un pat publiski par to runāt, tas ir jau milzīgs solis pretī uzvarai. nav viegli tos skeletus skapī pārkrāmēt, nav.

(Atbildēt uz šo)


[info]liljabrik
2014-01-13 22:37 (saite)
Vienkārši visi grib būt baigi normālie un vinjiem vajag kaut kā sargāt šo fiktīvo standartu.Tādā zinā loti iedrošinoši ir palasīt kaut kādu pilnīgi nenormālu cilvēku, piem Penelope Trunk blogu

(Atbildēt uz šo)


[info]kjeerpis
2014-01-14 21:04 (saite)
Ne, ne, ne, mēs neko tādu nerakstam! Mēs neko tādu arī nedomājam! :D

Patiesībā apbrīnoju cilvēku pašapziņu, kam vispār ienāk prātā justies tiesīgiem un zinošiem jaukties šādos svešos procesos. Bet kaut kā pēdējā laikā vispār tik tiešām sanāk daudz satikt tos, kas zin, kā vajag un kas ir pareizi. Viņiem laikam garlaicīga pašiem sava dzīve. Tā "misijas apziņa" jaukties jau arī kkāda psiholoģiska novirze, man šķiet. Atnāktu svešs cilvēks un mēģinātu sakārtot manu nekārtīgo istabu. Nu, dīvaini

(Atbildēt uz šo)


[info]pelnufeja
2014-01-15 03:19 (saite)
Eh, kā mani tagad saintriģēja tie psih ieraksti, ko nekad neesmu lasījusi.

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?