Chloroform Sauna ([info]martcore) rakstīja,
@ 2009-03-22 15:42:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
illumine labu tēmu pacēla - vai skolā sporta stundās ir jāliek atzīmes
un es viņai pilnīgi pievienojos, ka nav jāliek nekādā gadījumā

kur veidojās lielākā daļa atzīmju? skriešanā. a man, piemēram, ir iedzimta plakanā pēda, tāpēc cilvēcīgi es varu paskriet divas distances - sprintu (labs starta ātrums) un kaut ko ļoti garu vienmērīgā tempā (kamēr vēl nepīpēju, bija solīda izturība)
a skolā bija kas - kilometrs, pēc tam fakinā jūdze, 1500m
nemaz nerunājot par ellišķajām mokām skrienot kaut kur pa meža kalniem lejām, kā lietotājs starro var cēli desot
un neskatoties uz to, ka es trenējos gan futenē, gan pēc tam tenisā, šīs distances man vienmēr bijis grūti paskriet
starp citu, videnē arī mūsu divi stāri - basketbolisti viņas skrēja diezgan draņķīgi, lai neteiktu spēcīgāk, lai arī basketu rukāja kā dievi un varēja spēlēt visu maču bez maiņām


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]marule
2009-03-22 16:12 (saite)
Voķ, redzi, mums šķiet bija zelta vidusceļš - ja nāca uz visām sporta stundām, un vismaz mēģināja darīt to, kas jādara, tad neatkarīgi no tā, ka tev tur pēc standartiem par konkrētajiem uzdevumiem pienāktos 4 un 5, galā tika izlikts 8.
Tāda saprātīga attieksme - jo principā sports nav slikta lieta, bet skaidrs, ka visi tiem abstraktajiem standartiem tāpat nekad neatbildīs.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]liene
2009-03-22 16:21 (saite)
akjel, kā Tev veicās :)) super sistēma :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]brock
2009-03-23 08:00 (saite)
mums bija tieši šāda pat attieksme, jo piem es biju pats ātrākais 100m sprintā visā skolā, bet biju nožēlojams 1500m skrējienā, kur mani noskrēja pat zemāku klašu skolnieki. Tapēc skolotājs pievēra acis uz to ka es skrienu 1500m kā mironis, galvenais, lai noskrienu un gala rezultātā tāpat man ielika kopējo 8 vai 9. Un es nebiju izņēmums, jo bija daudzi kas arī ko citu nespēja izdarīt, toties bija kaut kāda niša, kur viņi vienkārši spīdēja.
Principā uzskatu, ka atzīmes nav jāliek par rezultātu kādu sasniedz, bet gan ir jānovērtē attieksme kādu tu parādi piedaloties fizkultūras nodarbībās.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]rabarbermaize
2009-03-22 16:22 (saite)
Man ar šķiet, ka nevajag likt atzīmi! Man vienmēr sporta atzīme bija sūdīga, lai ka arī censtos! Nu nesanak man aizlekt no vietas pēc standartiem un ritentiņu ar nemāku joprojām mest! Tie valsts noteiktie standarti, cik atceros, arī bija diezgan nesakarīgi!

(Atbildēt uz šo)


[info]analgiins
2009-03-22 16:25 (saite)
vot man piemēram ir astma ne pārāk nopietnā formā. skolas laikā arī bija, taču ārsti slēdzienu (ka tiek atbrīvots vispār) netaisīja, kaut ko uzrakstīja, ka man lūk pasniedziet samazināto slodzi (visi skrien 3km, man tātad būtu jāskrien 1,5km). Nevienu tas neinteresēja, visi lika skriet tos pašus 3km (ko es nekādi nevaru izdarīt) un finālā fizkultūra man vienmēr beidzās ar četriniekiem.
Sports skolās vispār ir pazemojums kaut kāds, kas radies no pieņēmuma, ka skriet var visi, ka lekt var visi un atspiest 50 uz grudaku arī var visi.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]analgiins
2009-03-22 16:26 (saite)
ak jā. nu nevajag tur likt nekādas atzīmes. kā vispār var to novērtēt? pēc murjāņu normatīviem štoļi?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-03-22 16:42 (saite)
pats būtiskākais, ka nekādu tādu universālu kareivju taču dabā nav
vot es cik atceros no pamatskolas/videnes laikiem, mums skrēja visātrāk un pievilkās visvairāk tādi džeki spalvas svarā, un kuri tur kolektīvajam sportam ne tuvu nestāvēja, ja neskaita visādus pilsētas masu maratonus

a man 4.klasē viens no labākajiem draugiem un solabiedrs bija mareks buks, kas skaitījās jaunais ultramegatalants džudo cīņā (pat nezinu, kā viņam ar džudo viss beidzās), un nu neskrēja viņš tur ņifiga
vai arī videnē klasi augstāk mācījās basketa centrs, džeks ar 205 centimetriem un pie 100 kilogramiem - kādu sprintu viņš var skriet?!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]analgiins
2009-03-22 16:52 (saite)
Mums vienu brīdi par skolotāju tika pieņemts kaut kāds Latvijas futbola izlases otrais vai trešais treneris. Momentā viss tika reducēts uz skriešanu. Tā pagāja viens gads.
Citu gadu atkal bija kaut kāds sievišķis, kas cietumā bija strādājis laikam. Viss spiediens uz rokām - pievilkties, pa virvi uzrāpties, trenažieris (vienīgais).
Ak jā bija vēl jāiet uz baseinu, bet tur ar drausmīgu aizdomīgumu tika akceptēta ārsta zīme, ka man pret hlorūdeni ir alerģija.
Beigās es biju tizlenis un bez maz uz palīgskolu nosūtāms.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kakjux
2009-03-22 16:31 (saite)
es arī atceros to visu ar riebumu. izņemot basketu, kaut kādu vēlvienu bumbas spēli & presītes. tās bij lietas, kuras es varēju & gribēju darīt. skriešana apkārt Māras Dīķim vispār bija nogalinošs pasākums. & es vēl nepīpēju, bet man regulāri trūka elpas. & slēpošana ar distancenēm mani spēj novest līdz asarām.
bet videnē es jau izlīdu cauri ar atbrīvojumu.

ilgi, ilgi vajadzēja atkopties, lai atsāktu kaut ko darīt.
cilvēki joprojām nesaprot, kā tas var būt, ka man baskets patīk, bet skriet riebjas, jo basketā tak arī jāskrien.

(Atbildēt uz šo)


[info]starro
2009-03-22 16:38 (saite)
atzīmes lika par bumbiņas mešanu, lēkšanu pāri bukam, tiltiņu, vēderpreses sērijām, basketbola noteikumu atstāstīšanu. dažreiz bija arī jāskrien. un, protams, par apmeklējumu.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2009-03-22 16:43 (saite)
jums atkal savādāk, lai arī granātu mēs vienreiz laikam metām, mums viss uz vieglatlētiku balstīts
apmeklētība, nu, kurš tad neaizies uz fizeni, dziedāšanu vai darbmācību!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

(Nodzēsts puksts)

[info]martcore
2009-03-22 17:11 (saite)
man bija dzied. skol. videnē, meitene no LIEPĀJAS :)
līdz ar ko priekšmetu varēja slēgt :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2009-03-22 17:17 (saite)
atzīšos - es un vēl 3-4 no klases regulāri negājām uz dziedāšanām un reizēm uz darbmācībām, kamēr virkne meituku regulāri izvairījās no fizenes apmeklējumiem!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kakjux
2009-03-22 17:09 (saite)
tas pēdējais bija viens no iemesliem, kāpēc es gandrīz biju nesekmīga :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ulvs
2009-03-22 16:40 (saite)

kur veidojās lielākā daļa atzīmju? matemātikā. a man, piemēram, ir iedzimta nespēja koncentrēties, tāpēc cilvēcīgi es varu noturēt savu uzmanību pie teksta uzdevuma labi ja pārdesmit sekundes. utt.

kā pie illumine kāds norādīja - katram savi trūkumi. manuprāt, diezgan stulbi būtu, ja bērnam visas atzīmes būtu 10 - ko viņam darīt pēc skolas? viņš taču ir brīnumbērns, neko nedarīt.

(Atbildēt uz šo)


[info]eermaniitis
2009-03-22 17:00 (saite)
jūs vēl pastrīdieties vai dziedāšanā ir jāliek atzīmes

un vai vispār atzīmes ir jāliek ;)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]martcore
2009-03-22 17:01 (saite)
dziedāšanā par zināšanām liek, komponistu biogrāfijām visādām
lai arī nosacīti, protams :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]liva
2009-03-22 17:05 (saite)
Nu mums lika sliktas atzīmes par to, ka šķibi dziedi. Varēji biogrāfijas no galvas zināt, bet vairāk par 6 vai 7 nemākot dziedāt nevarēja dabūt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-03-22 17:08 (saite)
pizģec kāds ārprāts

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]liva
2009-03-22 17:14 (saite)
Bija arī atsevišķa atzīme par kora apmeklējumu.
Un visu mūžu atcerēšos, kā dabūju divnieku rokdarbos, par to, ka adu pārāk cieši, ne tā skaisti un brīvi, kā visas pārējās meitenes.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-03-22 17:17 (saite)
mēs darbmācībā uztaisījām 50 slotaskātus un ļoti lepojāmies!
pie tam pieciniekus (tad vēl bija piecu baļļu sistēma) skolotājs salika jau stundas sākumā par godu visiem, kas ir ieradušies

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]liva
2009-03-22 17:21 (saite)
Mūsu klases džeki savukārt darbmācības stundās skolas krēslus, solus laboja un visādus citādus remontdarbus veica, par ko arī visiem bija labas atzīmes.
Bet meitenēm tikmēr lika atzīmes par to, kurai labāks buberts mājturībā ir sanācis.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-03-22 17:26 (saite)
jā, mēs arī viskautko labojām, da i lapu novākšana skolas teritorijā notika bioloģijas stundu ietvaros (a ko, godīgi diezgan)
ko tur meitenēm māca, es pat nesēju iedomāties, nu bet bubertu atšķirībā no slotaskāta var pēc tam arī personiskos nolūkos aprīt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]liva
2009-03-22 17:31 (saite)
Aprīt jau var, bet ne jau visas savos trīspadsmit gados bija baigās mājsaimnieces. Paskaties tagad uz mazajām meitenītēm un iedomājies viņas pie plīts :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pikaso
2009-03-22 20:13 (saite)
atceros man piektajā klasē bija kaut kādas ūberkrutās sviestmaizes un tamborēšana (šķiet šalles), sestajā salāti un adīšana (zeķes un cimdi), septītajā zupas(?) un izšūšana (galdauts un atceros man nezkāpēc bija arī priekšauts), astotajā saldie un šūšana (jebko, ko vēlies no apģērba gabaliem) un devītajā no ēdieniem neatceros kas un jātaisa bija baltais darbs - uzšuj galdautu ar sešām salvetēm un izšuj monogrammu un kādus tur rakstus.

protams, ka sīkas, bet ēdieni tajā laikā atceros bija garšīgi. vislabāk patika salāti. ar saldajiem ķīseļiem un pārējām muļķībām gan bij kā bij.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]liva
2009-03-22 21:30 (saite)
Nu salāti jau arī bija visvienkāršākais ko no tā visa bija jāgatavo. Bubertu, ķīseli un visādus citus kulinārijas brīnumus es vēljoprojām neprotu :)
Ir jau labi, ka to māca, un nebija jau tā ka vienmēr negaršīgi sanāca, bet kā var ielikt objektīvu vērtējumu 5 vai 10 ballu sistēmā par tavām kulinārijas prasmēm pusaudža vecumā?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pikaso
2009-03-22 21:36 (saite)
uz šo jautājumu nemācēšu atbildēt, jo neatceros pēc kā skatījās. katrā ziņā nevienai nebija zemāk par septiņi, kad bija desmitbaļļu sistēma un zemāk par 3+, kad piecu baļļu. :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2009-03-22 17:06 (saite)
a fizkultūrā sporta spēļu noteikumus nemāca? un sporta vinrošanas pozas ar nē?

man vienmēr bijis viedoklis, ka atzīmes liek skolotāji savām vajadzībām, un man ir nepieciešamas tikai dažas lai es tiktu tur kur vēlos, a par pārējām man dziļi vienaldzīgs attieksmes veids - teiksim valodās učuks man varēja likt cik viņam ienāk prātā, vairāk par 3 man nevajadzēja un pārsvarā vairāk arī nedeva - tas pats arī fizenē!

tā ka uzskatu ka kaut kādas vērtēšanas metodes ir vajadzīgas kaut vai tamdēļ lai neuzliktu priekšmetam dziļu paralēli un ik pa brīdim tomēr viņā iedziļinātos - bet stresot dēļ atzīmēm? perfekcionisti ibitīt ;) tfu!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-03-22 17:10 (saite)
skolotāji savām vajadzībām
------------
it sevišķi zinot, kad pedagogiem vara un pašsvarīgums kopā ar urīna strūklu ietriecas galvā
this story is old

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-03-22 17:13 (saite)
pajāt! jaunajam cilvēkam dzīvē ne tikai ar tādām situācijām un personāžiem jāsastopas dzīvē būs! lai rūdās!
fizene kā tāda te ņipričom

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kakjux
2009-03-22 17:10 (saite)
nu, nemāca vispār vis. :) ja arī māca, tad nepārāk. es basketa noteikumus nevis stundās iemācījos, bet no klases puikiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-03-22 17:14 (saite)
tad ne priekšmets, bet učuks vainīgs ;)

citiem dziedāšanas stundās nedeva klausīties šopēnu un štrausu - mums deva!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kakjux
2009-03-22 17:16 (saite)
bet cik tādu bezsakarīgu učuku apkārt, ko? visi tagad izliksimies, ka mainīsim učukus (kuru tāpat iztrūkst) nevis vienkārši pāriesim uz ieskaitīts/neieskaitīts, kas būtu daudz efektīvāk & Reālāk?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-03-22 17:18 (saite)
ar ieskaitīts neieskaitīts jau pamatskola ir pārvērsta par idiotu patversmi - slikta prakse! un gaužām nožēlojams rezultāts!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kakjux
2009-03-22 17:20 (saite)
es atzīšos, ka pamatskolā atzīmes principā tomēr jau nu gan būtu jāliek. bet ne tādā sportā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-03-22 17:21 (saite)
ar ko 2 baļļu sistēma atšķiras no 5 vai 10 baļļu sistēmas?

arī ieskaitīts neieskaitīts ir vērtēšana - te gan runa vispār no vērtēšanas atteikties laikam ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-03-22 17:24 (saite)
nu eksaktajās zinātnēs, teiksim, ja zini, ka pietiek matemātikā atrisināt ieskaitītam četrus uzdevumus no desmit, zūd motivācija risināt pārējos sešus

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-03-22 17:26 (saite)
a nokārtot 4 normatīvus no 8 nezūd motivācija fizenē? ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-03-22 17:32 (saite)
nu fizenē jau kaut kā man liekas visiem ir konstanta attieksme "toļko otjebitesj ot meņa", kamēr pārējā ir kaut kā interesanti un izaicinoši, nu, kaut kādos atsevišķos vecuma periodos vismaz man :)
tipa, tikko kā nav jācīnas par izdzīvošanu, uzreiz parādas vēlme atkost arī kādu sarežģītāku uzdevumu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-03-22 17:35 (saite)
nu nez ;) ja man nebūtu jācīnās par 3 fizenē, es vispār uz šamās slaidi uzspļautu un dotos patarkšķēt ar meitukiem tā vietā lai kaut ko sviedrētos uz stieņa vai kā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]liva
2009-03-22 17:15 (saite)
Ir tā fizenes grāmatiņa, kur iekšā ir visi noteikumi. Tā ķip ir jālasa un jāmācās. Individuāli jau jā, neviens nemāca un arī īpaši nepaskaidro.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kakjux
2009-03-22 17:17 (saite)
mums neko tādu nedeva.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]liva
2009-03-22 17:18 (saite)
mums bija obligāti jāpērk un no galvas jāzubra un tad viņa stundās atprasīja visu līdz milimetra precizitātei.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-03-22 17:21 (saite)
tu kaut kādā sātanistu skolā mācījies :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]liva
2009-03-22 17:23 (saite)
Nu vispār skaitās viena no labākajām rīgas skolām :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kakjux
2009-03-22 17:23 (saite)
o joptvai. nē, mums vienkārši neko daudz nemācīja.
atceros, ka pamatskolā sporta stundās visi ir arī dzīti ārā lapas grābt :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]martcore
2009-03-22 17:19 (saite)
a kāpēc nav komentāru par tādiem priekšmetiem kā ZĪMĒŠANA? vai pat RASĒŠANA (tas gan veterāniem laikam tikai, es nezinu, kā taga ir)?!

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kakjux
2009-03-22 17:22 (saite)
a mums zīmēšanā atzīmes lika principā par to, ka tu piedalies & dari. & tiem, kuriem bij kāds talants, tiem reizēm ielika pa kādai labākai atzīmei. bet, ja talantīgie mēģināja izšmaukt, viņiem (tāpat kā pārējiem) neko labu nelika. tāpēc par to man nav ko sūdzēties :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-03-22 17:28 (saite)
mums guašs un ūdenskrāsas, tanku rombs uzbrūk spaidermena cietoksnim, elle un sprādzieni pa visu zīmēšanas lapu!!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]kakjux
2009-03-22 17:30 (saite)
arī vērtīgi :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]liva
2009-03-22 17:23 (saite)
Man abi vecāki mākslinieki, so problēmas zīmēšanā nebija :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-03-22 17:33 (saite)
vot būtu nopirkusi cirkuli un uzzinājusi, kas ir RASĒŠANA!
man tas pat sapņos murgos nerādas

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-03-22 17:37 (saite)
man mājās seņču kulmans bija - nekādu problēmu + pilns rasetnes komplekts ar kohi nor zīmuļiem 3 cietībās un cietais vatmana papīrs

aizgāja dziedādams gan skolā gan tehniskajā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]martcore
2009-03-22 17:42 (saite)
man bija un ir reāla psiholoģiska problēma par tēmu "izvēlaties uz lapas punktu"
es nekad nezināju, kur šo punktu atzīmēt un cik resnu viņu gleznot :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2009-03-22 17:46 (saite)
vaiii - man mājās bija 2 rokasgrāmatas rasēšanai - viena no tām Blaus " rasēšana"

tur bija par punktu konkrēti viss uzrakstīts ;) a bet par koordinātu plakni es ņēmu palīgā matemātiku - kur jāatzīmē zīmējuma centrs, ja viņu uz lapas būs trīs

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]analgiins
2009-03-22 17:42 (saite)
rasēšana man bija un galvenais bija smuki uzrakstīt burtus. bet rasēšana jau norm, salīdzinot ar vizuālo mākslu. ar lineālu jau visi māk apieties.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]anonymous
2009-03-22 18:57 (saite)
Nu muļķis jau pat baznīcā ar lineālu pērienu dabūs

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pikaso
2009-03-22 20:20 (saite)
visvairāk rasēšanā man riebās, kad vajadzēja savilkt tekstam paralēlās līnijas ik pa 2, 3 mm. tehnisko rakstu es vispār koledžā tā arī neiemācījos. un katru reizi pasniedzēs skaļi pūta, ka varētu jau ielikt to desmit, bet rakstīt tu nemāki. :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]brock
2009-03-23 08:19 (saite)
Vispār jā, zīmēšana bija otrs priekšmets, kur es biju daļēji ģēnijs. :D Es piemēram tīri ar zīmulīti varēju radīt cilvēka portretu tik līdzīgu reālajam, ka mani 4. klasē, kad to redzēja, gribēja ar varu ieskapēt mākslas pulciņā (jo neviens neticēja ka tā var zīmēt šādā vecumā), no kā es muku kā no uguns, toties iedod man krāsas un vieni vienīgi kleksējumi sanāk :D Varbūt tā bija arī māksla, tik neviens nesaprata, bet nu fakts ir, ka kā bija jāizmanto ūdenskrāsas, guašs utt, tā manas atzīmes un viss mans gēnija talants pazuda nebijis. Un skolotāja nesaprata, kā var būt tā, ka ar parasto zīmulīti es spēju radīt tādu attēlu, bet ar krāsām viens vienīgs murgs sanāk :)
Rasēšana jau vairāk profesionālā nodarbe un to, ja pieturas pie pareizas izstrādes, pateisībā var veikt jebkuršs, bet tas nenozīmē, ka jebkuršs būs arhitekts utt :) Domāju gar lineālu jau nu novilkt var jebkuršs līniju :) Tur vairāk noteicošais vai spēsi uzrasēt ir uzmanība un precizitāte.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kakjux
2009-03-22 18:09 (saite)
lai gan, vistrakāk mani nokāva daiļrakstīšana :D

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]kakjux
2009-03-22 18:09 (saite)
tfu - glītrakstīšana tas murgs saucās :D

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]vistu_zaglis
2009-03-22 18:17 (saite)
Šai sakarā atcerējos nebūtisku, taču ilustratīvu faktu no savas biogrāfijas: es tā arī nekad neiemācījos augstlēkšanā izpildīt lēcienu "caur muguru". Vienkārši tāpēc, ka jebkuras GDA normas dēļ korpusa uzbūves varēju izveikt banālajā "šķērītes" tehnikā.

Un atzīmes, protams, bija apaļas, par spīti tam, ka es tik tiešām _neiemācījos_.

(Atbildēt uz šo)


[info]up
2009-03-22 19:10 (saite)
nu, man skolaa bija muuzhiigaas "meeneshreizes" vai "aizmirsu teerpu" fizkultuuras dienaas. un normatiivus, kaa nu vareeju kaartoju peedeejaas 2 semestra nodarbiibaas. visus peec kaartas, tikai lai nebuutu nesekmiiba. vienreiz ziemaa sniegaa metu "granaatas" pie tam vienu pazaudeeju, jo vinja zem sniega aizsliideeja kaut kur. deviitajaa klasee, bikjernieku mezhaa skrieshanu kaartojot, izvilku caur kruumiem, no griezhot stuuri un normatiivu izpildiiju. 12 klasee nosimuleeju muguras traumu un dabuju atbriivojumu no eksaamena. nav bijis niistamaaka priekshmeta par fizkultuuru man, jo ja lunkaniibaa un veikliibaa (nu tur presiites, tiltinji, lecamauklas etc. es tureeju liidzi un paarspeeju), tad nozheelojamaa vairaakumaa tomeer bija discipliinas, kuras mani moraali un fiziski sagraava. kross - kaa likums biju peedeejaa, atpaliku vismaz par apli. sprints, barjerskreejiens - kaa likums tas beidzaas ar siiku akmentinju atrashanos manaa zemaadaa uz celjiem un plaukstaam. par paareejo vieglatleetiku un sporta speeleem es vispaar kluseeju...
atgriezoties pie jautaajuma - nee, es neatziistu veerteeshanu skalaa no 1 liidz 10. driizaak vajadzetu veerteet nevis speeju izpildiit kaut kaadas noteiktas prasiibas, bet apmekleejumu kaa taadu un aktivitaati liidzdarbojoties.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]starro
2009-03-22 19:17 (saite)
tev darbā maksā par apmeklējumu, centību vai tomēr no tevis prasa rezultātu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]up
2009-03-22 19:30 (saite)
manupraat pilniigi ņeļepijs saliidzinaajums.
savu darba vietu es varu izveeleeties atkariibaa no savaam prasmeem/stiprajaam puseem. bet fizkultuuras normatiivi visiem ir vieni.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]starro
2009-03-22 19:15 (saite)
skolas uzdevums ir iemācīt, uztrenēt, apgūt. mērķis - izcilība. un normatīvi nav no zila gaisa grābti. vērtējums - atbilstība normatīviem. harmoniskai personībai jābūt garīgi, prasmīgi un fiziski attīstītai. visi, protams, nekad nebūs izcili visās jomās. bet vērtējums parāda, cik tu atpaliec no izcilības. gribi sasniegt vairāk - strādā, pūlies. atzīmes nav perosnības pazemošanas mehānisms. tikai fakta konstatējums attiecīgā brīdī.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]dominika
2009-03-23 10:57 (saite)
Jā, bet problēma jau tāda, ka skolas fizenē neviens neparāda, kā attiecīgais vingrojums jāveic PAREIZI. Kā pareizi jāelpo skrienot, kuri muskuļi jāsaprindzina, taisot presīti utt. Un nepaskaidro, ka normatīvus varēsi sasniegt tikai pamazām un pareizi trenējot, stiepjot, norūdot muskuļos. Manuprāt, darot nepareizi, pārpūloties - lai sasniegtu tos pašus nolāpītos normatīvus un dabūtu labu vai vismaz normālu atzīmi - sports nodara vairāk ļaunuma nekā labuma. Atzīmes nudien, kā jau tika minēts ja ne šeit, tad pie illumine varētu likt par to, ka skolēns cenšas izpildīt uzdevumu pareizi un pēc savām spējām, nevis iekļauties abstraktos normatīvos. Sporta skolotājam būtu jābūt nevis vagaram, kurš tikai liek kačāties un vēl ierēc par tizleņiem, bet iejūtīgam, uzmundrinošam, vērīgam, kurš spēj saskatīt skolēnos individuālās stiprās un vājās puses. Protams, tas ir ideāls, kurš skolās nekad nav bijis un nebūs, īpaši jau tādēļ, ka klasē ar 30 skolēniem neviens skolotājs nespēs 40 min stundas laikā ieraudzīt un uzsvērt katra individuālās spējas.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]starro
2009-03-23 11:27 (saite)
teicami zin, prot, spēj tikai Dievs
labi - pasniedzējs
students labākajā gadījumā var tikai dabūt "apmierinoši"
:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pikaso
2009-03-22 20:37 (saite)
fizkultūrā bija tikai pāris lietas, kas man patika un kuras varēju izdarīt uz 10: slēpošana, buka lekšana,
vēdera presītes - absolūta garlaicība, bet padevās, un pats mīļākais, ko es vēlarvien pēc jau gandrīz 10 gadiem perfekti varu izpildīt - tiltiņš no stāvus stāvokļa vai kā to pareizi sauc (bet skatoties uz pārējiem skuķiem sev apkārt gan pamatskolā, gan koledžā - tā drīzāk ir kaut kāda lieliska mugurkaula īpatnība, ka to varu izdarīt, jo visas sportiskās un krutās meičas ne tuvu nevarēja atliekties).

sprints ir visriebīgākais, kas izdomāts. uz izturību vienmēr esmu varējusi noskriet labi, bet sprints vienmēr vairāk par 3,5 ballēm nevedās.

pie tā, ka sportā esmu lūzeris, domāju atzīmes vajag. iekšējās. devītajā klasē uz diploma lai raksta ieskaitīts, bet iekšējās vajag.
mums pasniedzējs bij kaut kāds neizdevies sportists. un kad viņš skatījās uz tevi, varēja redzēt, ka viņš visus mūs vaino par savu 'neizdevušos karjeru'. mēs visi bijām absolūti tizleņi viņa prātā un attieksmē pret mums, un uzvedībā, un tajā kā viņš par un ar mums runāja. kādu brīdi, kad vēl spēju pretoties šādai attieksmei, atzīmes mani motivēja censties.

(Atbildēt uz šo)


[info]peacemaker
2009-03-22 21:09 (saite)
Mums gan lauku pamatenē, gan Rīgas ģimnāzijā lika atzīmes, turklāt visā intervālā. Laukos nevienam pretenziju nebija, jo pat tie, kas sportu hroniski neieredzēja, bija pietiekami attīstīti, lai sešinieku izspiestu. Rīgā bija grūtāk, bet tāpat atzīmes bija stimuls stundās pacensties. Tāpēc, imo, atzīmes ir vajadzīgas - ņe to sporta nīdēji bastos vēl vairāk kā parasti - a kaut kāda fizkultūra pilsētā tomēr ir vajadzīga.

Cita lieta par stundu saturu. Laukos darījām visu: pārsvarā gan močījām futeni, bet sanāca gan slēpot, gan krosus skriet, gan visu pārējo, un atzīmes krājās gada laikā. A Rīgā 90% laika spēlējām volejbolu (skolotājs bija licencēts treneris), un ārā mūs izvilka tikai tāpēc, lai izpildītu normatīvus vieglatlētikā un dabūtu atzīmi. Tur, protams, jēgas nekādas.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]dominika
2009-03-23 11:01 (saite)
Tur jau tā lieta - lai normāli attīstītu cilvēkā visas muskuļu grupas, visu cauru gadu ir jāpilda dažādi uzdevumi. Mums ar sporta stundas galvenokārt sastāvēja no tautasbumbas, un 2x gadā tevi izdzen skriet krosiņu vai tml. un brīnās, ka nevar noskriet.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?