dominika ([info]dominika) rakstīja,
Jā, bet problēma jau tāda, ka skolas fizenē neviens neparāda, kā attiecīgais vingrojums jāveic PAREIZI. Kā pareizi jāelpo skrienot, kuri muskuļi jāsaprindzina, taisot presīti utt. Un nepaskaidro, ka normatīvus varēsi sasniegt tikai pamazām un pareizi trenējot, stiepjot, norūdot muskuļos. Manuprāt, darot nepareizi, pārpūloties - lai sasniegtu tos pašus nolāpītos normatīvus un dabūtu labu vai vismaz normālu atzīmi - sports nodara vairāk ļaunuma nekā labuma. Atzīmes nudien, kā jau tika minēts ja ne šeit, tad pie illumine varētu likt par to, ka skolēns cenšas izpildīt uzdevumu pareizi un pēc savām spējām, nevis iekļauties abstraktos normatīvos. Sporta skolotājam būtu jābūt nevis vagaram, kurš tikai liek kačāties un vēl ierēc par tizleņiem, bet iejūtīgam, uzmundrinošam, vērīgam, kurš spēj saskatīt skolēnos individuālās stiprās un vājās puses. Protams, tas ir ideāls, kurš skolās nekad nav bijis un nebūs, īpaši jau tādēļ, ka klasē ar 30 skolēniem neviens skolotājs nespēs 40 min stundas laikā ieraudzīt un uzsvērt katra individuālās spējas.


(Lasīt komentārus)

Nopūsties:

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?