Furious sleep

Furious sleep

of colourless green ideas

of colourless green ideas

Heroes of Might and Magic V. II 

crescendo (crescendo)
Nu re, mani skrīnšoti ar komentāriem.




Tie ir tie varoņu 'perki', kā viens otrs to mīl dēvēt. Konkrētie - tieši ar nekromantiju saistītie. Death Scream ir spell like spēja, kuru izmanto, kad sagribas. Atlilkušās - ļauj skeletu vietā augšāmcelt jau par strēlniekiem apmācītus, un ļauj vēlreiz at-ne-dzīvināt dažu kaujā zaudētos radījumus

Nekromantu varonis

Pils, gandrīz pašā sākumā, kā redzama "Adventure" režīmē. Varonis ir tur aiz koka, zilās bultiņas - paneļi samazināti, lai skatam netraucētu Tālumā caur kokiem spīd boja, blakus varonim, zilā gaismā - buvju aka.
Nu jā.. gan šajos abos, gan tālākajos attēlos - attēls neparāda, cik skaisti viss izskatās. Jo visi koki šūpojas, zirga krēpes viļņojas, ūdens sitas pret krastiem, putni tirinās utt utjp. Detaļas tur ir līdz pēdējam.

Tā izskatās radību pirkšanas skats. Caurspīdīgie ir tie, kas vēl nav pieejami. Pirkt var pirkt gan vienkāršo, gan uzlaboto radību (ja uzcelta nepieciešamā celtne). Ja radība vairs nav pieejama (izpirkta) - iekrāsojas bāli rozā... bet šajā skatā tā nav. Rociņa ar nauu ir 'nopirkt izvēlēto skaitu šo te'. Podziņa ar ķiverainajiem 'nopirkt visa veida radījumus, līdz beidzas radījumu vai nauda' (By all). +/- samazina pirkuma skaitu, vidējā bulta - atgriežas pil skatā.
Dalīt radību kaudzes tāpat kā agrāk - ar shift. Kaujas laukā to darīt nevar, bet citādi, šķiet, ierobežojumu nav.

Un tālāk kaujas skati.

Pirmā izmaiņa: kaujas lauks dalās kvarātos, nevis sešstūros - tātad 8 uzbrukuma virzieni katram.

Otrā - skatīt bildi.



"Wight" - 6. līmeņa, neuzlabotā radība. Ja agrāk tam, ka radība aizņem vienu vai divus lauciņus nozīme nebija - ta tagad tādi, kā šī te, aizņem uzreiz četrus. Mazajā spēles laukumā to jūt jau taktiskajā fāzē (izvietojot savas radība 2 lauciņus platā, visu laukuma platumu garā joslā) - bet kaujā, cīnoties pret šādiem noderīga metode šāvējiem un magiem būtu nostāties vietā, kur blakus nav četru brīvu lauciņu, no kuriem uzbrukt. To, ka visas tā skrandas visu laiku šūpojas, laikam varu arī neminēt Kustībā daudz kas no 3d kantainuma tiešām zūd.


Cīņas plašs skats

Te var labi redzēt arī "iniciatīvas logu" - iepriekšējā darbība bijusi vampīriem, nākmreiz viņi ies tur, pavisam labajā malā. Šobrī uzbrūk "Wighth". Kaudzes daļas zaudējums vai, tieši otrādi - veiksmīgi sabakstīts pretinieks var dot papildu iniciatīvu. Nerunājot par visāām labām morālēm un ne tik labām burvestībām. Kaujā var vai nu uzbrukt, vai aizstāvēties ('wait' nav). Nav arī 'bēgt' - ir tikai 'padoties'. Burvestības varonis varēs spert ārā, kad pienāks viņa kārta (varoņu bilžu vēl nav, tādēļ - jautājuma zīme).

Telts fonā nav nodeva pirmaiem varoņiem. Tā ir vienkārši 'pirmā palīdzība' , pats varonis ir knapi redzams augšējā kreisajā stūrī, aiz skeletiem-strēlniekiem.

Kādas cīņas beigas


Šeit redzams tā sauktais 'cinematic camera' - kamera, kas brīžiem kādu notikumu pievelk īpaši tuvu. Beigtais ir inferno dēmons. Vampīrs ir paratais, ne lords, skeleti - uzlaboti par strēlniekiem. Vispār - savdabīga pieeja vampīram... lai gan tā jau viņi mainījušies katros varoņos, kuros piedalījušies no brīnišķīgajiem 'blah blah' teicējiem otrajos uz nodriskātajiem līķīšiem trešajos , un atkal Bela Lugoši stila ceturtajos

Nu jā, radījumu, kuriem var saskatīt arī detaļas - kaut kas, kas man trūkst jau kopš pirmajiem HoMM... un ceturtajos bija īpaši jūtams.

Comments 

16.-Feb-2006 11:40 pm
vaaaaauuuu!

tie jau vairs nav nekādi low-poly modeļi. un tekstūras ir TIK vājprātā labā kvalitātē!! tas ir ko vērts!

vienīgā lieta, kas man vienmēr ir besījusi - tā ir nesamērība. tā jau ir bijis visos HOMM, ka varonis nereti ir lielāks par kādu nevāju cietoksni, bet nu ir jāsaka, ka 3D vidē tas izskatās visai drausmīgi. arī warcraftā man tas pats riebās. bet nu HOMM ir HOMM un tā viņš ir. gluži tāpat kā fakts, ka zāle ir zaļa.

a ir iespējams palūkoties, kā nekropole no iekšpuses izskatās? nu te ir no ārpuses un pirkšanas ekrāns? bet pašu pilsētu dajoš!
17.-Feb-2006 09:07 am
Nu pils jau nu ir daaaudz lielāka par varoni, nemaz arī nesūdzies. Skaties, otrajā bildē, varonis ir tuuur stūrī uz tās mazās zaļās zvaigznītes, zemāks par kokiem. Un salīdzini ar pils izmēru. :P A tā mājiņa pirmajā bildē - nu tā ir maza maza būdiņa tomēr. Watermill, starp citu. tik milzīgs tas nesamērīgums tomēr nesanāk (lai gan mazliet jau ir)

Tāda tiešām smuka bilde ar pils iekšpusi man neiznāca - bet tās principā tur oficiālajā lapā figurēja - jā jā, tā arī izskatās. Pils ļoti mainās tai ceļot kaut ko klāt (arī no ārpuses starp citu).

E kur... http://foto.inbox.lv/albums/cresado/H5-Necro/pils_interior.jpg Uzceltas tik pat tālu, kā 'pirkšanas bildes' brīdī. Sauc - gribēju vienā bildē gan vampīru muižu gan lichu mauzoleju (jeb tā tomēr ir wraithu-kā-nu-to-sauc) dabūt. Bet tā, tas nav veiksmīgākais no skatiem, un cita man šobrīd nav.

Vispār, ir smuki, kad riņķo apkārt, bet tā dabūt vienā skatā visu smuko ir problemātiski - pilī nevar atslēgt visus uz ekrāna esošos paneļus, un arī zūma iespējas ir pieticīgākas. Ne tik briesmīgi, kā kaujas laukā, bet tomēr.

Ā, ekur pils tajā pašā stadijā no ārpuses - http://foto.inbox.lv/albums/cresado/H5-Necro/pils_ext.jpg
Vari salīdzināt ar sākumu. Sarkanais zirneklis ir 'karodziņš virs kokzāģētavas". Radījums ar cirvi - roaming, neutral monster - Minotaurs. (dzīvo iekš Dungeon pils. Ar uzpurni.) Un ir acīmredzami mazāks par pili. :)
Nu jā... un atkal gribas padīkt - jā, te kokiem vainags izskatās pēcdaudzstūriem, un ļoti bieži spēlēs tas tieši tā arī paliek (ieskaitot to pašu Fable kaut vai, kas vispār grafikas ziņā taču ir ļoti smuka). Šeit tie koki visu laiku šūpojas - pie tam tā, ka kustībā tas daudzskaldņa efekts vairs nav īpaši jūtams. Līdz brīdim, kad apstādini kadru. Es par to vēl ilgi fanošu - daudziem radījumiem es jau konceptārtu ieraugot škrobojos, ka tā jau to neuzrenderēs, un ieraugot pirmos skrīnšotus šausminājos, cik kantaini un stīvi tas viss ir. (Kaut gan, godīgi sakot... man šķiet, ka to pirmo skrīnšotu laikā viss arī bija kantains un stīvs. Gan pirmajos video, gan tajā senājā alfa versijā, kas kaut kur klīda un ko daži par 'demo' sauc viss bija diezgan, diezgan kantains...)
17.-Feb-2006 09:55 am
jā parasti visi oficiālie skrīnšoti visām spēlēm ir kantaini. nezinu, vai gamedeviem tiešām nerūp patīkami pārsteigt cilvēkus, bet viņi vienmēr visur grūž sūdīgus skrīnšotus. un tad, kad pats aizgriez visus kloķus līdz galam, tad secini, ka tā manta kicks ass.

man tā bija ar WoW. visi netā atrodamie skrīnšoti ir bliezti ar minimālajām prasībām. kad aizgriezu kloķi līdz beigām, kā man to 1Gb rams atļauj darīt, tad es až nosēcos aiz pārsteiguma.

a vot es te skatos uz tiem kokiem un domāju - tas ir alpha? skuju koki izskatās diezgan pašausmīgi, bet tie lapu kociņi... omg - tur tak var katru lapiņu izšķirt. vai tas tiešām būtu tik nenormāli labs un detalizēts alfa kanāls?
17.-Feb-2006 10:12 am
Tu šobrīd runā man nesaprotamā valodā.

Par skrīnšotiem - es palieku pie tā, ka vainīgas vecās versijas. Tie, kas tiek publicēti šobrīd kvalitātē ir apmēram līdzīgi tam, kas spēlē. Neskaitot to, ka spēlē viss ir kustīgs.

Atšķirība starp zemo un augsto kvalitāti ir tekstūru detalizācijā un ēnu esamībā... vismaz cik tālu varu spriest. A kas ir alfa šādā kontekstā man nav ne jausmas....

17.-Feb-2006 10:51 am
A kā viss tas 3d iespaido gājiena izdarīšanas ātrumu?
17.-Feb-2006 11:16 am
Gājiena izdarīšanas ātrumu ietekmē visnotaļ ilgstošas kaujas.
Nu, tāpat kā vienmēr. Ir gan, kas sūdzās par pārliecīgiem hitpointiem un pārāk niecīgiem sitienu spēkiem, bet nu.... Var jau būt, ka tieši nekromantiem ir īpaši maz hitpointu (sūdzīas par underpowered Vampire jau dzirdēju.)Šodien, iespējams, paskatīšos kā dzīvo Inferno.

Tā, kā Civ IV kur vispirms kaut kas skaisti paskraida un tikai pēc tam kaut kas notiek - tā te nav, arī kauju 'cinematic camera' ainas (kas nebūt nav pēc katra vai katra otrā sitiena, ja vispār ir ieslēgtas) īpaši nepārsniedz vienkārši ainu, kurā tiek dauzīts pretinieks.

Nu un jā, nenotiek zibenīgi kaujas beigas, un jaunā celtne pilī parādās pakāpeniski - bet vismaz pagaidām, tīri subjektīvi, tas nešķiet bremzējošs.
17.-Feb-2006 12:53 pm
A viņa vel betā vai jau iznākusi?
17.-Feb-2006 01:04 pm
Šī publiskās betas kārta ir līdz 24. martam.
Iznākusi, protams, vēl nav.
This page was loaded Maijs 2. 2024, 7:54 am GMT.
hackers counter system TunT counter v=0.09