Furious sleep

Furious sleep

of colourless green ideas

of colourless green ideas

Replying To 

17.-Feb-2006 11:16 am
Gājiena izdarīšanas ātrumu ietekmē visnotaļ ilgstošas kaujas.
Nu, tāpat kā vienmēr. Ir gan, kas sūdzās par pārliecīgiem hitpointiem un pārāk niecīgiem sitienu spēkiem, bet nu.... Var jau būt, ka tieši nekromantiem ir īpaši maz hitpointu (sūdzīas par underpowered Vampire jau dzirdēju.)Šodien, iespējams, paskatīšos kā dzīvo Inferno.

Tā, kā Civ IV kur vispirms kaut kas skaisti paskraida un tikai pēc tam kaut kas notiek - tā te nav, arī kauju 'cinematic camera' ainas (kas nebūt nav pēc katra vai katra otrā sitiena, ja vispār ir ieslēgtas) īpaši nepārsniedz vienkārši ainu, kurā tiek dauzīts pretinieks.

Nu un jā, nenotiek zibenīgi kaujas beigas, un jaunā celtne pilī parādās pakāpeniski - bet vismaz pagaidām, tīri subjektīvi, tas nešķiet bremzējošs.

Reply Form 

No:
Lietotājvārds:
Parole:
Ievadi te 'qws' (liidzeklis pret spambotiem):
Temats:
Tematā HTML ir aizliegts
  
Ziņa:

Gandrīz jau aizmirsu pateikt – šis lietotājs ir ieslēdzis IP adrešu noglabāšanu. Operatore Nr. 65.
This page was loaded Nov 22. 2024, 3:47 am GMT.
hackers counter system TunT counter v=0.09