Nu re, mani skrīnšoti ar komentāriem.
Tie ir tie varoņu 'perki', kā viens otrs to mīl dēvēt. Konkrētie - tieši ar nekromantiju saistītie. Death Scream ir spell like spēja, kuru izmanto, kad sagribas. Atlilkušās - ļauj skeletu vietā augšāmcelt jau par strēlniekiem apmācītus, un ļauj vēlreiz at-ne-dzīvināt dažu kaujā zaudētos radījumus
Nekromantu varonis
Pils, gandrīz pašā sākumā, kā redzama "Adventure" režīmē. Varonis ir tur aiz koka, zilās bultiņas - paneļi samazināti, lai skatam netraucētu Tālumā caur kokiem spīd boja, blakus varonim, zilā gaismā - buvju aka.
Nu jā.. gan šajos abos, gan tālākajos attēlos - attēls neparāda, cik skaisti viss izskatās. Jo visi koki šūpojas, zirga krēpes viļņojas, ūdens sitas pret krastiem, putni tirinās utt utjp. Detaļas tur ir līdz pēdējam.
Tā izskatās radību pirkšanas skats. Caurspīdīgie ir tie, kas vēl nav pieejami. Pirkt var pirkt gan vienkāršo, gan uzlaboto radību (ja uzcelta nepieciešamā celtne). Ja radība
vairs nav pieejama (izpirkta) - iekrāsojas bāli rozā... bet šajā skatā tā nav. Rociņa ar nauu ir 'nopirkt izvēlēto skaitu šo te'. Podziņa ar ķiverainajiem 'nopirkt visa veida radījumus, līdz beidzas radījumu vai nauda' (By all). +/- samazina pirkuma skaitu, vidējā bulta - atgriežas pil skatā.
Dalīt radību kaudzes tāpat kā agrāk - ar shift. Kaujas laukā to darīt nevar, bet citādi, šķiet, ierobežojumu nav.
Un tālāk kaujas skati.
Pirmā izmaiņa: kaujas lauks dalās kvarātos, nevis sešstūros - tātad 8 uzbrukuma virzieni katram.
Otrā - skatīt bildi.
"Wight" - 6. līmeņa, neuzlabotā radība. Ja agrāk tam, ka radība aizņem vienu vai divus lauciņus nozīme nebija - ta tagad tādi, kā šī te, aizņem uzreiz četrus. Mazajā spēles laukumā to jūt jau taktiskajā fāzē (izvietojot savas radība 2 lauciņus platā, visu laukuma platumu garā joslā) - bet kaujā, cīnoties pret šādiem noderīga metode šāvējiem un magiem būtu nostāties vietā, kur blakus nav četru brīvu lauciņu, no kuriem uzbrukt. To, ka visas tā skrandas visu laiku šūpojas, laikam varu arī neminēt Kustībā daudz kas no 3d kantainuma tiešām zūd.
Cīņas plašs skats
Te var labi redzēt arī "iniciatīvas logu" - iepriekšējā darbība bijusi vampīriem, nākmreiz viņi ies tur, pavisam labajā malā. Šobrī uzbrūk "Wighth". Kaudzes daļas zaudējums vai, tieši otrādi - veiksmīgi sabakstīts pretinieks var dot papildu iniciatīvu. Nerunājot par visāām labām morālēm un ne tik labām burvestībām. Kaujā var vai nu uzbrukt, vai aizstāvēties ('wait' nav). Nav arī 'bēgt' - ir tikai 'padoties'. Burvestības varonis varēs spert ārā, kad pienāks viņa kārta (varoņu bilžu vēl nav, tādēļ - jautājuma zīme).
Telts fonā nav nodeva pirmaiem varoņiem. Tā ir vienkārši 'pirmā palīdzība' , pats varonis ir knapi redzams augšējā kreisajā stūrī, aiz skeletiem-strēlniekiem.
Kādas cīņas beigas
Šeit redzams tā sauktais 'cinematic camera' - kamera, kas brīžiem kādu notikumu pievelk īpaši tuvu. Beigtais ir inferno dēmons. Vampīrs ir paratais, ne lords, skeleti - uzlaboti par strēlniekiem. Vispār - savdabīga pieeja vampīram... lai gan tā jau viņi mainījušies katros varoņos, kuros piedalījušies no brīnišķīgajiem 'blah blah' teicējiem otrajos
uz nodriskātajiem līķīšiem trešajos
, un atkal Bela Lugoši stila ceturtajos
Nu jā, radījumu, kuriem var saskatīt arī detaļas - kaut kas, kas man trūkst jau kopš pirmajiem HoMM... un ceturtajos bija īpaši jūtams.