Nu pils jau nu ir daaaudz lielāka par varoni, nemaz arī nesūdzies. Skaties, otrajā bildē, varonis ir tuuur stūrī uz tās mazās zaļās zvaigznītes, zemāks par kokiem. Un salīdzini ar pils izmēru. :P A tā mājiņa pirmajā bildē - nu tā ir maza maza būdiņa tomēr. Watermill, starp citu. tik milzīgs tas nesamērīgums tomēr nesanāk (lai gan mazliet jau ir) Tāda tiešām smuka bilde ar pils iekšpusi man neiznāca - bet tās principā tur oficiālajā lapā figurēja - jā jā, tā arī izskatās. Pils ļoti mainās tai ceļot kaut ko klāt (arī no ārpuses starp citu). E kur... http://foto.inbox.lv/albums/cresado/H Vispār, ir smuki, kad riņķo apkārt, bet tā dabūt vienā skatā visu smuko ir problemātiski - pilī nevar atslēgt visus uz ekrāna esošos paneļus, un arī zūma iespējas ir pieticīgākas. Ne tik briesmīgi, kā kaujas laukā, bet tomēr. Ā, ekur pils tajā pašā stadijā no ārpuses - http://foto.inbox.lv/albums/cresado/H Vari salīdzināt ar sākumu. Sarkanais zirneklis ir 'karodziņš virs kokzāģētavas". Radījums ar cirvi - roaming, neutral monster - Minotaurs. (dzīvo iekš Dungeon pils. Ar uzpurni.) Un ir acīmredzami mazāks par pili. :) Nu jā... un atkal gribas padīkt - jā, te kokiem vainags izskatās pēcdaudzstūriem, un ļoti bieži spēlēs tas tieši tā arī paliek (ieskaitot to pašu Fable kaut vai, kas vispār grafikas ziņā taču ir ļoti smuka). Šeit tie koki visu laiku šūpojas - pie tam tā, ka kustībā tas daudzskaldņa efekts vairs nav īpaši jūtams. Līdz brīdim, kad apstādini kadru. Es par to vēl ilgi fanošu - daudziem radījumiem es jau konceptārtu ieraugot škrobojos, ka tā jau to neuzrenderēs, un ieraugot pirmos skrīnšotus šausminājos, cik kantaini un stīvi tas viss ir. (Kaut gan, godīgi sakot... man šķiet, ka to pirmo skrīnšotu laikā viss arī bija kantains un stīvs. Gan pirmajos video, gan tajā senājā alfa versijā, kas kaut kur klīda un ko daži par 'demo' sauc viss bija diezgan, diezgan kantains...) | |
jā parasti visi oficiālie skrīnšoti visām spēlēm ir kantaini. nezinu, vai gamedeviem tiešām nerūp patīkami pārsteigt cilvēkus, bet viņi vienmēr visur grūž sūdīgus skrīnšotus. un tad, kad pats aizgriez visus kloķus līdz galam, tad secini, ka tā manta kicks ass. man tā bija ar WoW. visi netā atrodamie skrīnšoti ir bliezti ar minimālajām prasībām. kad aizgriezu kloķi līdz beigām, kā man to 1Gb rams atļauj darīt, tad es až nosēcos aiz pārsteiguma. a vot es te skatos uz tiem kokiem un domāju - tas ir alpha? skuju koki izskatās diezgan pašausmīgi, bet tie lapu kociņi... omg - tur tak var katru lapiņu izšķirt. vai tas tiešām būtu tik nenormāli labs un detalizēts alfa kanāls? | |
Tu šobrīd runā man nesaprotamā valodā. Par skrīnšotiem - es palieku pie tā, ka vainīgas vecās versijas. Tie, kas tiek publicēti šobrīd kvalitātē ir apmēram līdzīgi tam, kas spēlē. Neskaitot to, ka spēlē viss ir kustīgs. Atšķirība starp zemo un augsto kvalitāti ir tekstūru detalizācijā un ēnu esamībā... vismaz cik tālu varu spriest. A kas ir alfa šādā kontekstā man nav ne jausmas.... | |
tie jau vairs nav nekādi low-poly modeļi. un tekstūras ir TIK vājprātā labā kvalitātē!! tas ir ko vērts!
vienīgā lieta, kas man vienmēr ir besījusi - tā ir nesamērība. tā jau ir bijis visos HOMM, ka varonis nereti ir lielāks par kādu nevāju cietoksni, bet nu ir jāsaka, ka 3D vidē tas izskatās visai drausmīgi. arī warcraftā man tas pats riebās. bet nu HOMM ir HOMM un tā viņš ir. gluži tāpat kā fakts, ka zāle ir zaļa.
a ir iespējams palūkoties, kā nekropole no iekšpuses izskatās? nu te ir no ārpuses un pirkšanas ekrāns? bet pašu pilsētu dajoš!