i love you i love you i love you - [entries|archive|friends|userinfo]
az

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

[8. Jul 2022|13:30]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[info]extranjero pienesums viltus ziņu naratīva veidošanā un dubultstandartu plašais spektrs nebeidz pārsteigt.

tātad, vienīgais zināmais lielums: "nošauj bijušo Japānas premjerministru (Šindzo Abe)"
[info]extranjero interpretācija šim faktam: "Zaļo teroristi aktīvi cīnīsies pret jebkādu izaugsmi, pret ceļošanu starp valstīm un tamlīdzīgi, pat nošaujot viņiem nepatīkamos valsts līderus."

vainīgo politiskās pārliecības implikācija ir veikta, un tas nekas, ka nekādu faktu par vainīgo un tā motīviem vēl nav, kā skaidro [info]extranjero: "Šis ir normāls beiziāna pamatinformācijas pieņēmums. Katra nākošā informācija to vairāk apstiprinās vai vājinās. Normāls process."

nekas traks, ne? vienīgi, protams, man tiek aizrādīts, lai es "personīgi neuzbrūku", citādi tikšu nobanota
bans arī nekavējoties seko, jo, kā izrādās, [info]extranjero paša citēšana ir personīgs uzbrukums (i won't even go there, let it melt)

citāts, par ko tieku nobanota, ir no tiem laikiem, kad [info]extranjero asi nosodīja ikvienu, kurš, nezinot faktus, izteica minējumus un baumas par motīviem Tukuma dedzināšanā. savādi, ka pret tiem cilvēkiem, kas tolaik izvirzīja savas versijas, nedarbojās "normāls beiziāna pamatinformācijas pieņēmums".
kā teica [info]extranjero, "Ja kādam galīgi nav ko teikt, tad labāk ir paklusēt. Tieši tā bija ar Tukuma dedzinātāju, un arī par daudzām citām tēmām. Neviens žurnālists vēl nav atvainojies par baumu izplatīšanu, ka Cimdars ir it kā viltojis sertifikātu. Tā ka sitiet mani krustā par to, ka es pajautāju, no kā nomira Maizītis, nevis radīju baumas par kaut ko."

satraukties par homofobiju Tukuma dedzināšanā = oh no how dare u!!, apsūdzēt "zaļos" tāda politiķa nošaušanā, kurš pats iepriekš paudis uzskatu, ka Japāna varētu būt "climate change leader" = "normāls beiziāna pamatinformācijas pieņēmums".

(Abe 2018.g.: "climate change can be life-threatening to all generations, be it the elderly or the young and in developed and developing countries alike,” Abe wrote in the piece published by London’s Financial Times on September 24. “The problem is exacerbating more quickly than we expected. We must take more robust actions. And swiftly.” Abe said all countries must put their promises into practice, noting that some were still increasing their level of greenhouse gas emissions. (Japan’s emissions edged down 0.2 percent in the year to March 2017, the third straight year with a decrease.) Abe indicated that Japan would prioritize the climate issue when it hosts the G20 summit next year. https://thediplomat.com/2018/10/can-japan-be-a-climate-change-leader/)

kā tieši no šādu uzskatu pauduša cilvēka nogalināšanas var izdarīt "NORMĀLU beiziānisku pamatpieņēmumu", ka vainojami "zaļie"?

https://web.archive.org/web/20220708113139/http://klab.lv/users/extranjero/272991.html?view=2056031
Linkjā/nē

Comments:
[User Picture]
From:[info]dombrava
Date:8. Jūlijs 2022 - 15:12
(Link)
bet ikviens ar kaur cik kritisku domāšanu neņem par pilnu tāda veida ierakstus. ja kāds uz kaut ko uzēdies vai ieņēmis galvā, tad strīdēties tiešām bezjēdzīgi. Bet nu pateikt savas domas tomēr būtu ok ļaut. No otras puses, tas privāts blogs, nevis lielās patiesības rupors, tā ka var ignorēt un netērēt tam laiku.

Paies laiks, izgaismosies patiesība (visticamāk puspatiesība) un fakti. bet nu es arī kādreiz cepos par šādām lietām.
[User Picture]
From:[info]az
Date:8. Jūlijs 2022 - 15:33
(Link)
tā gluži nav, diemžēl viens no kognitīvajiem fenomeniem ir tendence padarīt informāciju ticamāku tikai tādēļ, ka šī informācija ir vairāk tiražēta.

un reizēm es vienkārši nesaprotu, kā var tik. bet re kā, var. un pat tad, kad uz to norāda, ir tikai vēl nekaunīgāka double-down attieksme. gribu un pieņemu, fakti nav vajadzīgi, un to saka tas pats, kurš tik asi kritizēja citus Tukuma situācijā.

un kurš visu laiku kliedz, kā jacīnās par vārda brīvību, bet bano pie pirmā nepatīkamā citāta.
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:8. Jūlijs 2022 - 16:01
(Link)
Hei, šeit pie az arī ir privāts blogs. Kādēļ šis "pakratīšu ar pirkstu un aicināšu būt saprotošiem" komentārs tiek az, bet netiek extranjero, kad viņš līdzīgi pie sevi izķidā kāda cita cibiņa vienu teikumu, piemēram?
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:8. Jūlijs 2022 - 15:20
(Link)
Neņem galvā, mazizglītotiem cibas pamuļķiem nav nekā savi apgalvojumi jāpamato. Ievākt jelkādu informāciju, da kaut nekvalitatīvu, pirms rakstīt par politiku? Priekš kam? Tas taču mans privātais blodziņš, kā māku, tā maunu.
Turpat zem tā ieraksta vēl viens pamuļķis apvaino slepkavībā Sorosu un WEF. Jo nu - tie taču sliktie. Tas nekas, ka Abe, vismaz saskaņā ar publiski pieejamu informāciju, tieši ir bijis par globālo tirdzniecību, vairākkārt uzstājies Davosā utt.
Man tiešām pat negribas TUR neko komentēt. Jo sajūta kā iekāpt sūdā. Šeit tomēr nenoturējos. Tā lai zini, ka es un, iespējams, citi lasa, tikai negrib sūdu aiztikt, jo tad vairāk smirdēs.
[User Picture]
From:[info]az
Date:8. Jūlijs 2022 - 15:38
(Link)
<3
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:8. Jūlijs 2022 - 15:22
(Link)
Angliski ir tāds teiciens – lip service.

Šinzo Abe bija diezgan kontroversiāls līderis, daudzi bija pret viņu. Loģiski, lai noturētos amatā, viņam nācās reizēm iziet uz kompromsiem un piekrist dažām zaļo prasībām.

Bet vai zaļiem bija apmierināti? Ja palasa tavu citēto rakstu https://thediplomat.com/2018/10/can-japan-be-a-climate-change-leader/, tad tas drīzāk kritizē nevis slavē Japānas politiku:

- The Climate Action Tracker – a monitoring service run by Climate Analytics, NewClimate Institute, and Ecofys – rates this target as “highly insufficient”
- He said it was “lamentable” that Japan had a goal for renewables to account for just 22 to 24 percent of its energy mix by 2030, when the sector already accounted for about 24 percent of the global energy mix.
- The following month, Kono received a report from his advisory panel on climate change that indicated Japan was facing increasing international scrutiny over plans to build new coal-fired power plants and the government-led support for exporting similar technology to developing countries.
- G20 agenda – vai tā, kurā piedalās arī Putins? Tukši diplomātiski vārdi un nekas vairāk.

Es visvairāk vairāk esmu pārsteigts, ka Japāna būves ogļu elektrostaciju.
Varbūt arī tas, ka Abe izteicās, ka vajag arī AES. Varbūt tas satrauca vietējos “zaļos”, jo viņiem bija negadījums Fukušimā.

Starp citu, 0,2% samazinājums ir statistiski nenozīmīgs, it īpaši Japānā ar negatīvu demogrāfiju.

Ja izlaiž pasaules diplomātijas pušķainos vārdus, nekas šajā rakstā neliecina, ka Japāna mēģinātu iet īpaši zaļu ceļu.
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:8. Jūlijs 2022 - 15:31
(Link)
Taču nomierinies, visi jau tāpat saprata, ka tu spried par lietām, par kurām neko nezini. Tas kopumā ir normāli - es arī gandrīz neko nezinu par Japānas politiku. Tāpēc nerakstu sazvērestības teorijas, ka Japānas bijušo premjeru nogalinājis viņa piekrāptais geju mīļākais (a kas, tikpat legit beiziāns kā tavējais, lol).
Visdrīzāk arī ne zaļajiem, ne Sorosam ar to slepkavību nav ne mazākā sakara.
Un pasaule mierīgi varēja iztikt bez tava blodziņa par "zaļajiem teroristiem", lai kas viņi nebūtu.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:8. Jūlijs 2022 - 15:36
(Link)
Tieši tā. Ja tu neko nezini par zaļo bīdīto politiku, tad arī neraksti.

Zaļo teroristu dēļ Londonā uz daudzām stundām tika apturēta satiksme, un tā dēļ nomira cilvēks, kuru veda uz slimnīcu sirdstriekas dēļ. Bet nevienam no šie teroristiem nedrīkst pat piedurt pirkstu, jo par to uzreiz apcietina un notiesā.

Savukārt zemnieku protestus Nīderlandē, kas rada daudz mazākas neērtības, policija aptur ar šāvieniem, apgalvojot, ka traktors brauca policijai virsū, lai gan video skaidri redzams, ka tā nebija.
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:8. Jūlijs 2022 - 15:41
(Link)
Izbijušais armijnieks, kas nošāva Abi, tieši izklausās pēc īsta zaļā. Militāristiem parasti ir tuvas zaļās idejas; viņi arī amatu apvienošanas kārtībā ir pret atomenerģiju, un grib visiem aizliegt minerālmēslus. Nu, tā lai pilnīgi ierakstītos tavā jaunākajā ĻAUNĀ tēlā.
Gnidrim kā īstam vidējam latvietim pie visa vainīgs soross, tev - zaļie. Diezgan smieklīgi patiesībā.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:8. Jūlijs 2022 - 15:46
(Link)
Es jau rakstīju, ka Abe tieši vēlējās stiprināt Japānas militāro spēju. Ex-militāristam, it īpaši tādam, kurš pats ņēma rokās ieročus, diez vai bija iebildumi pret to.

Drīzāk jau tāpēc, ka Abe vairāk atvēra Japānu ārzemniekiem. Tas tika darīts ekonomikas dēļ.
[User Picture]
From:[info]az
Date:8. Jūlijs 2022 - 15:46
(Link)
gan jau tūliņ kuru katru mirkli extranjero nopublicēs datu kopu, uz kuras bāzēts viņa normālais beiziāniskais pieņēmums, kādēļ tieši "zaļie" ir most likely suspect, vai vismaz novirzīsies no tēmas un piesauks covid19 un vārda brīvību, kas ir viņa nākamais svarīgais topic, ko viņš arī skaidri demonstrē ar saviem darbiem, dzēšot komentārus un banojot tos, kas citē viņu pašu, jo tas ir personīgs uzbrukums un, ai, aizrāvos
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:8. Jūlijs 2022 - 17:11
(Link)
1. Abes slepkavībai visticamāk nav nekāda sakara ar zaļajiem
2. Zaļie mēdz būt ekstrēmistiski un kaitēt sabiedrībai.
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:8. Jūlijs 2022 - 17:21
(Link)
Pēc paviršās informācijas par nošauto politiķi, šāvējs drīzāk varētu būt kāds gnidrīša domubiedrs. Ja jau kungam nepatika darba tirgus atvēršanas ārzemniekiem un sievietēm virzienā.
Es tomēr pieturēšos pie teorijas par atraidītu mīlu. Atraidīti mīlnieki mēdz būt ekstrēmistiski un kaitēt sabiedrībai.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:8. Jūlijs 2022 - 17:22
(Link)
Tas ir ticami ka šeit izpaudās tradicionālās vērtības, bet atkārtojam - pagaidām par maz datu.
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:8. Jūlijs 2022 - 17:32
(Link)
https://www.vanguardngr.com/2022/07/tetsuya-yamagami-the-41-year-old-arrested-killer-of-shinzo-abe/
Pēc bildēm varētu arī būt protestētājs pret Covid ierobežojumiem, jo maska zem deguna :)
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:9. Jūlijs 2022 - 11:08
(Link)
Anuka marš pie plīts.:)
[User Picture]
From:[info]az
Date:9. Jūlijs 2022 - 12:11
(Link)
how to tell everyone u have no power&status irl without saying you have no power&status irl ;D
[User Picture]
From:[info]gnidrologs
Date:9. Jūlijs 2022 - 12:22
(Link)
اربك تكست هو اول موقع يسمح لزواره الكرام بتحويل الكتابة العربي الى كتابة مفهومة من قبل اغلب برامج التصميم مثل الفوتوشوب و الافترايفكتس و البريمير و الافد ميدا كومبوزر و السموك و برامج اخرى كثير
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:8. Jūlijs 2022 - 18:11
(Link)
kas tās ir par zaļo teroristiskajām organizācijām par kurām mēs neko nezinām?

ir kāda lūdzu norāde uz kādu teraktu, par kuru zaļie teroristi ir uzņēmušies atbildību?

[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:8. Jūlijs 2022 - 18:22
(Link)
Šobrīd zaļo domāšana ir ideoloģija, kuru atbalsta ļoti liela iedzīvotāju daļa arī bez kādas organizācijas. Vienkārši tāpēc, ka tā šobrīd ir ļoti modē.

Ja kāds domā, ka cilvēks, kurš izrāda dziļu interesi par zaļo lietām, ir obligāti iesaistīts kādā organizācijā, pieļauj Lindas kļūdu: https://en.wikipedia.org/wiki/Conjunction_fallacy

Tieši tāpat: ja kāds cīnās par zaļo idejām, tad kāda ir varbūtība ir lielāka:
1) cilvēks ir dienējis armijā
2) cilvēks ir aktīvi iesaistījies zaļo partijā

Vairums cilvēku teiks, ka(2), bet pēc pamatprincipiem (1) ir biežāka, lai gan tas izklausās ļoti negaidīti.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:8. Jūlijs 2022 - 18:26
(Link)
Bet par zaļo teroraktiem jau viss ir skaidri zināms:
1) nogalināja sievieti Londonā, kuru 6 stundas neļāva nogādāt slimnīcā
2) aizliedza AES Vācijā, ka izraisīja Krievijas uzplaukumu un attiecīgi plašu karu Ukrainā ar vismaz 60'000 bojāgājušajiem.

Zaļie rietumos mūsdienās ir tāda pati sērga kā komunisti Latīņamerikā.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:8. Jūlijs 2022 - 18:32
(Link)
tu arī vārda terakts nozīmi nezini. vispār nebrīnos.

ko tu vari murgot!? tas ir apbrīnojami. un turpini murgot pie cibiņa, kuru nobanoji, jo citēja tevi, pukstā, kur visi, kas šeit sanākuši nopūsties, apšauba tavas prāta spējas.

tiešām apbrīnojami. nez tu pie visa arī mazohists esi?
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:8. Jūlijs 2022 - 18:35
(Link)
Tāda ir tipiska zaļo gaslighting prakse, kas starp citu precīzi kopē krievu propagandas botus – noliegt acīmredzamo.

Būtiska šeit nav vārdu definīcija, bet tas, ka zaļo politika sēj nāvi un postu.

[User Picture]
From:[info]zazis
Date:8. Jūlijs 2022 - 18:41
(Link)
nav gāslaitinga. ir cibiņi, kas saprotu, ka neesi pilns rublis un attiecīgi šeit pauž šo viedokli laikam nepamanīji. un tad esi tu ar saviem alkoholiķu draudziņiem sazvērestību teoriju piekritējiem, kuri regulāri aizdirš leitestus ar slima suņa murgiem. reizēm uzjautrinoši. biežāk gan ne ļoti.

bet turpini vien murgot un mūs uzjautrināt, ir diez gan smieklīgi. (:

[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:8. Jūlijs 2022 - 18:43
(Link)
Tavuprāt, cilvēku nāves ir smieklīgas?

Zemisks cilvēks tu esi.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:8. Jūlijs 2022 - 18:45
(Link)
kā tu līdz šādam secinājumam tiki? nespēju izsekot tavam murgainajam domu gājienam.

sagribējās kādu personīgu apvainojumu bezspēkā pateikt? jā, uz to tu esi knašs. nožēlojams sniegums no tavas puses, vairs pat nav smieklīgi.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:8. Jūlijs 2022 - 18:50
(Link)
Es vienkārši secinu pēc tā, ka es izvirzu problēmu – par ko nogalināja Šindzo Abi, bet tu to izmanto kā iespēju paņirgāties par mani.

Neviena nāve, kuras ir izraisījuši vai var būt izraisījuši zaļie, tev nav šķērslis, lai paņirgātos par mani atkal un atkal.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:8. Jūlijs 2022 - 18:53
(Link)
par tevi smejas, jo tu murgo idejas, kuras ir ļoti attālinātas no realitātes. gluži kā tavi draudziņi. kāpēc lien šeit, kur tevi apsmej, nav skaidrs. tu tak bano visus, kas tev nepatīk, tak tusējies ar tiem, kuriem patīk tavas murgainās, uz faktiem nebalstītās, populistiskās idejas. nahujam tu lien pazemoties pie cibiņiem, kurus esi izbanojis? un tad apvainojies, mētājies ar nepatiesiem apvainojumiem, kad notiek tas, ko tu bezmazvai lūdzies. dīvains tipiņš tu esi.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:8. Jūlijs 2022 - 19:01
(Link)
Man šķiet, ka no realitātes esi atrauts tu.
Cibā man nav nekādu draudziņu. Ja pamanīji, es šeit pamatā rakstu par globālām lietām, nevis lai socializētos, attiecīgi man nevajag šeit nekādu draugu atbalstu.

Realitāte ir, ka zaļo politika ir novedusi pie lielām problēmām, reāli pat pie kara Ukrainā, ar desmitiem tūkstošiem cilvēku nāvju.

Visdrīzāk ir tā, kā tas ir. Kādam nepatīk mana zaļo ideoloģijas kritika, tāpēc dažādi uzbrūk, ņirgājas par mani, gaslaito utt. Kas tikai vēlreiz pierāda, ka zaļie ir briesmīga ideoloģija, viņiem neviens paņēmiens nav robeža.

Es izteicu vienu pieņēmumu, tādu, kas ar lielu varbūtību tiks pēc kāda laika atspēkots, bet az no tā pilnīgi uzsprāga. Lūk, tas tiešām ir nesaprātīgi.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:8. Jūlijs 2022 - 19:08
(Link)
uzsprāga :D:D:D
beidz sev glaimot. pasmējās par taviem slima suņa murgiem, kurus tu te turpini tiražēt. glīti aprakstīja kāpēc tieši tie ir slima suņa murgi.

karš Ukrainā dēļ zaļajiem, ko vēl tu izdomāsi? tad jau gnīda ar savi sorosu izklausās veselīgāk par taviem zaļajiem, kas vainīgi pie visām pasaules nelaimēm. :D

gan jau amūrikas ekoteroristi vainīgi pie vācijas AES slēgšanām un kara Ukrainā. ar ieročiem rokās pieprasīja, mož arī suisaidbombings gāja vaļā, tikai mēs nēsam informēti? citādais skatījums. :D bļe, tu esi tik smieklīgs, ržu ņemogu. :D
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:8. Jūlijs 2022 - 19:12
(Link)
Vēl pasaki, ka Vācija no Krievijas nekādu gāzi un naftu nekad nav pirkusi un nepirks, un AES arī nav slēgusi. To visu ir izdomājis tikai ļaunais Putins.

Tieši ir kā es saku. Cilvēki mirs, bet tu tikai ar savu "ržu ņemogu".
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:8. Jūlijs 2022 - 19:16
(Link)
tātad vācija pirka (jo lobijs) no krievijas un turpina pirkt gāzi, bet vainīgi zaļie, kuri iebilst pret krievijas gāzi un atbalsta atjaunojamo energoresursu lietošanu? tāpēc huilo iebruka Ukrainā? jēziņ! kā pie šitā var nonākt!?

[User Picture]
From:[info]az
Date:8. Jūlijs 2022 - 19:25
(Link)
gan jau tāpat kā - "japānas ex prejmers nošauts. kas šobrīd ir pasaulē lielākais ļaunums, kas vainojams pie visām cilvēces nelaimēm? "zaļie". 2+2=2, ģeniāli, tur pat nebija jādomā, uzreiz skaidrs"
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:8. Jūlijs 2022 - 19:31
(Link)
Zaļie politikā neiebilda pret gāzi, viņi iebilda pret AES. Vācijā slēdza AES, bet aktīvi būvēja Nord Stream 2.

Arī tagad Vācija ir paziņojusi, ka nedos Ukraiņiem bruņumašīnas. Tā ir, vai ne? Jeb tas viss ir tikai Putina propaganda?
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:8. Jūlijs 2022 - 20:00
(Link)
opā, vacijā pie varas ir ekoteroristi, kuriem patīk dedzināt gāzi? nezināju.

[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:10. Jūlijs 2022 - 15:45
(Link)
Bet vispār augstāk minētais ir fakti
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:10. Jūlijs 2022 - 16:35
(Link)
jājā, tie mistiskie zaļie arī ir vainīgi pie kara Ukrainā. mož izgulieties abi divi? mož beigs gļučīt, lai gan diez vai.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:10. Jūlijs 2022 - 16:56
(Link)
Nu tādā mērā kādā situācija Vācijā ir saistīta ar Putina karu - vispār jā. Tādā ziņā ka Putins rēķinās ka viņu neizolēs pilnīgi jo Vācija neiztiek bez viņa resursiem un tas ir tāpēc k;a Vācijai nav AR+ES un Vācijai nav AES tāpēc ka zaļie.
[User Picture]
From:[info]apokaplis
Date:8. Jūlijs 2022 - 20:48
(Link)
paskaties uz šobrīd ļoti uzkrītošiem faktiem:

1. extrajero ir garīgi slims
2. extrajero ir politiski ļoti aktīvs
3. politikā visvairāk pārstāvētā garīgā slimība ir pedofīlija

zinot šos faktus, palīdzi cibiņiem nonākt pie pareizākajiem secinājumiem
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:8. Jūlijs 2022 - 19:13
(Link)
Tev neviens neuzbrūk, jo esi pret zaļajiem.
Tev uzbrūk, jo tu raksti pilnīgu sūdu. Piemērs? "Zaļo teroristi aktīvi cīnīsies pret jebkādu izaugsmi, pret ceļošanu starp valstīm un tamlīdzīgi, pat nošaujot viņiem nepatīkamos valsts līderus."
Vienkārši varētu atzīt, ka esi kļūdījies. Ka zaļajiem visticamāk nav vispār nekāda sakara ar slepkavību. Pārsteidzies, nepārbaudīji faktus, tikai pēc ieraksta sāki vikpēdijā lasīt, kas tas vispār par Japānas premjeru, līdzīgi kā ar kanselēto Osipovu, bet kāpēc jāturpina gvelzt muļķības? Ar katru jaunu komentāru taču izskatās žēlīgāk.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:8. Jūlijs 2022 - 19:27
(Link)
Neizrauj teikumos no konteksta. Iepriekšējā teikumā es skaidri pateicu “ja tā ir”. Skaidrs, ka tas ir nosacījums: tā var būt un tā var nebūt. Ne es, ne tu to vēl nezinām.

Taču vienlaikus ir skaidrs, ka ja tā ir, tad pasaulei ir ļoti liela problēma (iedomājies, cilvēkus, kas brīdināja par kovida risku 2020. gada februārī?). Tāpēc ir drošāk sacelt trauksmi jau iepriekš. Ja būsi kļūdījies, tad par tevi tikai pasmiesies (kas ir precīzi, ko jūs darāt ar lielu baudu, bet priekšlaicīgi, kamēr vēl vispār nekāda precīza informācija nav saņemta – tieši tāpat kā ņirdzāt par mani, kad es policijas skopajā informācija par Tukuma dedzinātāju saskatīju slēptu vēstījumu, ka homofobija šoreiz nebūs vainīga. Jo paņirgt var vienmēr, pat ja kļūdīsies, neviens nekādu atbildību neprasīs). Bet ja tā būs taisnība, tad jau laicīgi varēsim gatavoties nopietnai problēmai, kuras risināšana varētu glābt tūkstošus un miljonus.

Un tu arī smagi kļūdies, pieņemot, ka es tikai tagad sāku lasīt vikipēdijā par Šindzo Abe. Es par viņa radikālo ekonomikas politiku tieši biju lasījis pāris nedēļas iepriekš. Ir tāds skaists blogs (https://noahpinion.substack.com/), kur Japānas Abenomika bija sīki izanalizēta. Tieši tāpēc ziņas par viņa pēkšņo nošaušanu likās ļoti zīmīgas. Tā kā man jau bija detalizēts priekšstats par Abe politiku, es nespēju nošaušanai redzēt skaidra pamatojuma, bet arī ne nejaušu kāda trakā izgājienu (ieroču kontroles dēļ).

Varbūt tev nebija nekādas poņas, kas ir Abe, tāpēc tev automātiski likās, ka zaļo pieminēšana galīga nevar būt saistīta, un tas viss šķiet sūds. Nezinu, bet az reakcija vairāk atgādina “kas vainīgs, tas bailīgs”.
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:8. Jūlijs 2022 - 19:49
(Link)
Nez, es tikai spriežu pēc tā, ka zaļos tu pievelc aiz matiem, kā arī ne ar pušplēstu vārdiņu neaizrādi gnidrītim, ka Abe pēc vairākām pazīmēm piederēja pie viņa nīstajiem Davosas globālistiem. Līdz ar ko Soross toč nebūs pie vainas.
Es arī varu uzsķirt vikipēdijā Abenomics šķirkli (šodien tā arī izdarīju) un stāstīt, ka interesējos par to jau pirms nedēļas, un vispār esmu neliels eksperts Japānas iekšpolitikā. Bet ticamības moments būs apmēram tāds kā tev.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:9. Jūlijs 2022 - 00:14
(Link)
Aha, tie visi uzbraukumi man ir par to, ka es nepietiekami aizrādu gnidrim un mapatam? Te kaut kāda tīņu greizsirdības klubiņš vai? Kaut gan reāli jau ir, jo tas ir par ko vairākums šeit raksta. To, kas notiek plašāk pasaulē vairumā gadījumu ir tikai iemesls, lai paņirgtu par kādu, kurš ir izteicis kādu domu, kas 100% nesakrīt ar manējo?

Kad pirms mēnešiem trim vai četriem es izteicu satraukumu, ka Ukrainai netiek piegādāts pietiekami daudz ieroču, par mani ņirdza tieši tāpat. Viņi teica – kas tu, kaut kāds Ukrainas militārais eksperts, vai? Ukraiņi toreiz ļoti varonīgi atvairīja uzbrukumu Kijevai. Viņi teica – izskatās, ka ukraiņi jau tāpat vinnē. Man pat pārmeta – ko tu vēl gribi, lai mēs darītu ukraiņu labā? Viņiem jau viss ir iedots.

Nē, es nebiju nekāds eksperts. Es tikai atreferēju, ko labi zinātāji par šo Ukrainas tēmu bija izteikušies. Un kā šodien redzams, šo zinātāju prognozes bija daudz precīzākas nekā cibas ņirdzējiem. Ukraina joprojām nevinnē. Lai gan krievi ir novājināti, viņi tomēr lēnām atņem ukraiņiem vienu pilsētu pēc otras. Bet visvairāk jau žēl cilvēku upuru – gan militāro, gan civilo. Un joprojām Ukrainai visvairāk pietrūkst ieroču – gan ar ko atvairīt uzbrukumus, gan iespējami padzīt krievus no okupētajām teritorijām. Vācieši joprojām atsakās sūtīt Ukrainai bruņumašīnas, sakot, ka pašiem vajag, bet no pārējām valstīm piegādes nāk ļoti lēnām.

Tieši šeit tika izņirgta mana ideja, ka Ukraiņiem noteikti vajag iznīcinātājus, kaut vai tos pašus mig-29. Toreiz neiedeva, jo nebija pietiekami liela apņēmība, šķiet amerikāņi to nobremzēja. Bet tagad šķiet, ka tagad būs izdevies: https://www.aviacionline.com/2022/07/breaking-slovakia-donates-mig-29-fulcrum-to-ukraine/

Nu lūk, ja sākotnēji vairāk cilvēku nevis ņirgātos vai uzbrauktu tādiem kā man, bet izrādītu lielāku spiedienu uz savām valdībām, tad varbūt ukraiņi būtu ātrāk tos migus dabūjuši un jau patriekuši krievus.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:9. Jūlijs 2022 - 09:15
(Link)
beidz melot. sākumā tu teici, ka tavi militārie eksperti prognozē Ukrainas drīzu kapitulāciju.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:9. Jūlijs 2022 - 11:58
(Link)
Tu domā to krievu nacionālistu džeku, kas tika dots kā piemērs krievu domāšanai, bet kuru tu nezin kāpēc nosauci par rietumu ekspertu? Es jau saprotu tavu pieeju – tikai troļļot un troļļot līdz galam. Bet tikmēr cilvēki karā mirst un tev par to pofig. Zemiski!
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:8. Jūlijs 2022 - 19:52
(Link)
Ir tāda anekdote par programmētāju loģiju - kāda ir varbūtība, ka es uz ielas satikšu dinozauru? (Atbilde: 1 pret 2 - vai nu es viņu satikšu, vai nesatikšu).
Redzi, dzīvē varbūtības tā nestrādā. Abes slepkavībā nav vainīgi vai nu zaļie, vai "kāds cits".
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:9. Jūlijs 2022 - 00:32
(Link)
Ko tu ar to domā, ka varbūtības nestrādā? Kad Vācijas zaļie piespieda aizvērt AES, ļoti daudzi zinātāji par šo tēmu teica, ka tas ir neprāts, un padarīs viņu pārāk atkarīgus no Krievijas. Zinātāji varbūt nespēja paredzēt Ukrainas karu, bet to, ka Vācijai būs sūdi, viņi prognozēja ar diezgan lielu varbūtību. Cilvēkiem, kuriem principā neinteresē nekādas nākotnes prognozes, tas varbūt šķiet tikai murgs vai ņirgāšanās vērts. Tas vairāk raksturo šos ņirdzējus, nevis cilvēkus, kas izsaka dažādas prognozes (reālas vai nereālas).

Bet Vācija jau nebija vienīgā. Šrilankas gadījums man aizdomāties, ka zaļo domāšana ir kā globāla problēma daudzās vietās, un var diezgan labi paredzēt, ka tās nebūs vienīgās. Jautājums ir tikai, kad un kur, nevis vai.

Piemēram, kas īsti notiek Nīderlandē? Man nav bijis laika iedziļināties un nav gadījies atrast cilvēkus, kas par to lietu kaut ko saprot. Pēc idejas tur ir tā, ka zemniekiem tiek pieprasīs slēgt fermas, samazināt lopu skaitu. Jo it kā ES ir pieņēmusi kārtību, ka samazinās amonjaka izmešus, kas nāk no lopiem. Savukārt tiesas tagad pieprasa valdībai šīs apņēmības izpildīt praksē. Bet es nevar īsti nevaru saprast, vai tie lielie izmeši ir Nīderlandes īpašās lauksaimniecības prakses dēļ? Kāpēc tad zemnieki vienkārši nevarētu nedaudz izmainīt šīs tehnoloģijas? Var arī tas ir vienkārši apjoma jautājums – viņiem lauksaimniecība ir plašāka un vairāk lopu un vairāk arī saražo. Ja tas ir šis gadījums, tad kaut kā šķiet muļķīgi pieprasīt viņiem samazināt lauksaimniecisko produkciju, jo cilvēkiem jau ēst vajag tikpat cik agrāk. Ja neražos Nīderlandē, tad kaut kur Brazīlijā izcirtīs mūžamežus trīskārt lielākā platībā un audzēs tos lopus tieši tāpat. Nīderlande varēs lepoties, ka samazinājusi amonjaka izmešus, bet reāli kopējā bilance jau nemainīsies. Un galu galā mēs nevaram ražot mazāk pārtikas, ja cilvēku skaits pasaulē pagaidām ar katru gadu tikai pieaug.
Tā ka es vēl nezinu, vai Nīderlandes problēma ir zaļu radīta absurda legāla situācija. Varbūt ir, varbūt nav. Bet tā nav tik abstrakta kā dinozaurs. Es teiktu, ka varbūtība, ka tur pie vainas ir zaļie ir kāda 30%.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:9. Jūlijs 2022 - 09:17
(Link)
kalasika. iedziļinājies neesi, bet viedoklis kā māja.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:9. Jūlijs 2022 - 12:11
(Link)
Iedomājies tikai – ir cilvēki, kas nedomā tikai to, kas viņiem ar karoti iebarots, bet izsaka jau iepriekšējus pieņēmumus paši, neatkarīgi no citiem, un pēc tam koriģē šos pieņēmumus atkarībā no saņemtajiem datiem. Tas ir šausmīgi, vai ne?
[User Picture]
From:[info]az
Date:9. Jūlijs 2022 - 12:22
(Link)
un iedomājies, ir šāds te cilvēks: http://klab.lv/users/az/1151769.html
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:9. Jūlijs 2022 - 12:27
(Link)
Tāds deģis!

Iedomājies, viņš ceļ trauksmi gan par lēnajām ieroču piegādēm Ukrainai, gan par zaļo nodarīto postu slēdzot Vācijā AES un atjaunojot ogļu elektrostacijas.

Kā viņš vispār kaut ko tādu uzdrošinās? Izsaka savu viedokli? Kur ir fakti! Pierādījumi! Nekā tāda nav. Absolūti nekā nav. 100% nekā nav.
[User Picture]
From:[info]az
Date:8. Jūlijs 2022 - 19:32
(Link)
un neviens jau neuzbrūk, vienkārši apraksta situāciju, kāda tā ir.
turklāt te jau nav tikai nezināšana, viltus naratīva veidošana, maldināšana un atteikšanās atzīt savu kļūdu, te vēl ir tāds interesants papildus faktors kā savas ar nevienu faktu / datu kopu nepamatotās pārliecības paušana tiek attaisnota ar "normāls baziānis" argumentu, un to saka kāds, kas vienlaikus pastāvīgi nosoda ikvienu, kuram ir tendence izplatīt baumas un izteikt spriedumu, nezinot visu sitāciju..

kopumā nožēlojami nekvalitatīvs produkts.
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:9. Jūlijs 2022 - 00:51
(Link)
Vēlreiz, es neizteicu spriedumu vai pārliecību. Es izteicu pieņēmumu tieši tāpēc, ka šobrīd nav plašākas informācijas. Pieņēmums pēc būtības ir nepierādīts, var izrādīties nepareizs, visdrīzāk arī būs nepareizs (domāju, ka ar 70% varbūtību šajā gadījumā).

Tāpat, vainot zaļos kā ideoloģiju ir apmēram tāpat kā par kaut ko vainot kristiešus kā reliģiju. Tas nav uzbraukums kādam konkrētam cilvēkam. Savukārt, kad runa bija par Tukuma dedzinātāju, tad nosauca to vārdus, kurus vainoja Tukuma dedzinātāja slepkavībā. Šeit cibā pat cēla trauksmi, kāpēc policija šos cilvēkus vēl nav arestējusi. Kad es saudzīgi izteicos, kas policijai ir zināms kaut kas vairāk (jo policija jau bija paziņojusi, ka viss nav tā, kā presē izklāstīts), šie cilvēki ņirdzīgi man jautāja – vai tu domā, ka Tukuma dedzinātājs pats izdarījis pašnāvību? Toreiz es pat neatbildēju, ka patiešām tā domāju, jo man likās aizvainojoši tā publiski teikt, jo arī pašnāvnieki vai viņu ģimenes ir pelnījušas cieņu. Pārsteidzīgie apņirdzēji domāja, ka ar saviem skaļajiem izteicieniem viņi cīnās par Tukuma dedzinātāja tiesībām, bet reāli viņi izteica ļoti nesaudzīgas lietas par šo cilvēku. Pēc tam viens no šiem apņirdzējiem pārstāja cibā rakstīt, laikam jau nokaunējās, jo saprata, ka tomēr ir pārsteidzies un vajag mācīties no šiem gadījumiem.
[User Picture]
From:[info]az
Date:9. Jūlijs 2022 - 12:17
(Link)
kādēļ tu kaut ko te mēģini pierādīt?
tu nobanoji mani par jautājumu, tad par tavu vārdu citēšanu - apsveicu, vari būt brīvs, drošs un laimīgs savā safe-space

paldies par banu un bye ;)))
[User Picture]
From:[info]extranjero
Date:9. Jūlijs 2022 - 12:28
(Link)
Es jau tikai uzdodu jautājumus.
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:8. Jūlijs 2022 - 19:07
(Link)
Man liekas, par diagnozēm nesmejas.
Bet vispār tā ir diezgan apbrīnojama loģika:

1)Zazis par mani smejas.
2)par mani smieties ir fui cik zemiski
3)par cilvēku nāvēm smieties arī ir zemiski
4)Zazi, tu esi zemisks!

Apmēram tikpat loģiska kā:
1)Ir tādi zaļie, kas ir dienējuši armijā
2) Abi nošāva cilvēks, kas ir dienējis armijā
3)tātad vainīgi ir zaļie

Es teiktu, ka neloģika. Bet ir amizanti, jā.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:8. Jūlijs 2022 - 19:10
(Link)
nuja tā ir diagnoze, kas liek izdarīt visādus ļoti kreisus no pirksta izzīstus secinājumus un tad smagi manipulēt ar informāciju, lai pierādītu savu taisnību, banotu visus, kuru viedoklis nepatīk, tad es ļoti dziļi atvainojos un momentā pārtraucu smieties.
[User Picture]
From:[info]az
Date:8. Jūlijs 2022 - 19:43
(Link)
un pat ja?
kā teica pete davidson, being mentally ill is not an excuse to act like a jackass
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:8. Jūlijs 2022 - 20:02
(Link)
fakti
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:10. Jūlijs 2022 - 15:22
(Link)
Par zaļajiem extranjero lielā mērā ir taisnība.
[User Picture]
From:[info]az
Date:8. Jūlijs 2022 - 15:36
(Link)
;))))
paldies, sasmējos

bet man ir aizdomas, ka tikai extranjero drīkst izvirzīt beiziānus, pārējie automātiski baumo, izplata nepārbaudīto informāciju un vispār slikti uzvedas
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:8. Jūlijs 2022 - 15:43
(Link)
Un svešā žurnālā pat izbanot nevar, pizģec!
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:8. Jūlijs 2022 - 16:06
(Link)
"(a kas, tikpat legit beiziāns kā tavējais, lol)"

Tu šodien spridzini! :D
[User Picture]
From:[info]pavisam
Date:8. Jūlijs 2022 - 16:13
(Link)
Es ceru, ka Tu ar šo nodarbojies tiksau sporta un izklaides dēļ.
uz saturīgu argumentāciju nav vērts cerēt, nonācis strupceļā viņš sāk iet uz riņķi, nonākt pretrunās pats at sevi (kā jau norādi) un piesauc Lielas Lietas. Padomijā būtu kolosāls partijas funkcionārs, mūsdienās nekas cits neatliek kā aizdirst leitestus un citu žurnālus, ar putām uz lūpām aizstāvoties pret sev vien redzamiem naidniekiem.
[User Picture]
From:[info]az
Date:8. Jūlijs 2022 - 16:19
(Link)
ai, negribēju darīt lietas, kas jādara, sāku klīst pa pasauli un pret šito paklupu, nebija nolūka neko tādu redzēt. tad laikam sanāk izklaides un tūrisma pasākums, un re, ir pat moto, "back to ussr" ;)

man tiešām tiešām likās, ka i have seen the worst of it here yet, but oh well.
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:8. Jūlijs 2022 - 17:04
(Link)
Tā tas parasti notiek, jā.
Un tad pilns epasts ar kaut kādiem dīvainiem demagoģiskiem komentāriem, it kā par tēmu, bet īsti tomēr nē.
Ja paveicas, tad - bans!
[User Picture]
From:[info]az
Date:8. Jūlijs 2022 - 18:14
(Link)
lūk!!!!!!!
tieši tā, bans ir real victory
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:8. Jūlijs 2022 - 18:34
(Link)
Nu, es tur vienreiz dabūju banu par "cilvēcības trūkumu".
Pie tam diezgan negaidīti, jo kaut kādā covid jautājumā, kur būtībā mans viedoklis par 50% sakrita ar extranjero. Atceros, ka kaut kādi citi cilvēki pat brīnījās, kā tad tā - ka nobano savus atbalstītājus :)


[User Picture]
From:[info]az
Date:8. Jūlijs 2022 - 19:23
(Link)
awwww ;)))
a double pleasure to share this achievement with you ;)
[User Picture]
From:[info]az
Date:8. Jūlijs 2022 - 18:17
(Link)
es to nebiju sapratusi, bet tā tiešām ir veiksme, viss, nekad vairs es pat visdrūmākajā dzīves dienā kļūdaini tur neiemaldīšos - man laikam atgriezās dzīvesprieks.
paldies, i mean it
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:8. Jūlijs 2022 - 18:29
(Link)
go girl! <3
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:8. Jūlijs 2022 - 16:37
(Link)
Daļēji offtopic, jo atsevišķu ierakstu par šito huiņu [extranjero] netaisīšu, bet te pirms mēneša bija šitāda interesanta vārdu apmaiņa.

Pie extranjero nedrīkst apsaukāties un taisīt ad hominem uzbraucienus - par to viņš bano, starp citu.
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:8. Jūlijs 2022 - 17:03
(Link)
Ai, mani besī tas, ka šitie smerdeļi ir pārņēmuši visu ēteru, bet cilvēki, kuru rakstīto labprāt lasītu (piemēram, TU), vairs neraksta vispār.

Es iztēlojos tādu sarunu festivālu Lampa, kur piedalītos gnidrologs ar extranjero un mapatu, formica varētu moderēt! Kāds uz tādu ietu vispār? Vai domātu, ka tas ir stendaps? Tēma varētu būt - vai žīdi un zaļie valda pār pasauli?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:8. Jūlijs 2022 - 17:25
(Link)
Cik es lasu latest posts bez filtra, tad visu ēteru kāreiz ir pārņēmuši nevis konservatīvie bet gluži vienkārši daži nodzerti/ nonanrkoti organismi, izeja ir vienkārša - ielikt tās cilvēku parodijas filtrā un aizmirst.
[User Picture]
From:[info]dzeltens
Date:8. Jūlijs 2022 - 17:51
(Link)
Ai, nē, alkoholiķi raksta legit blogus. To pat var palasīt, kā literatūru. Falladam ir romāns "Dzērājs", zivs kaut kas līdzīgs, tikai tiešsaistē.

Tas, ko es nesaprotu, ir, kāpēc ciba ir pārvērtusies par kaut kādu dīvainu, marginālu politisko uzskatu tribīni. Viņus tiešām twitterī tik neganti bano? Taču tik traki nevarētu būt, jo gnidris regulāri postē palagus no twitera. Kāda tam ir jēga portālā ar 20 cilvēku auditoriju, kas pie tam par 90% skrollē pāri.

Man tiešām labāk patika ciba, kur visi nerakstīja zem atslēgām. Kaut gan varu saprast, jo pašai aizvien retāk kaut ko gribas ierakstīt ne-privāti.
[User Picture]
From:[info]az
Date:8. Jūlijs 2022 - 18:13
(Link)
man šķiet, viņi neviens nav twitter, ciba ir viss, kas viņiem ir. varbūt tādēļ arī tāds vaibs, old and dying.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:8. Jūlijs 2022 - 21:04
(Link)
Es arī to tviteri nelietoju.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:8. Jūlijs 2022 - 21:04
(Link)
Es domāju ka dažādu exotisku politisku uzskatu pārstāvji - tas kāreiz ir interesanti. Var nepiekrist bet ir ar ko sarunāties.
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:8. Jūlijs 2022 - 17:27
(Link)
Es šobrīd nerakstu, jo man iestājusies vasara. :D
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:8. Jūlijs 2022 - 17:13
(Link)
ō, visu cieņu, tu esi daļa no borga. Nav slikti. Borgi kā zināms ir visai spēcīga civilizācija.
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:8. Jūlijs 2022 - 17:25
(Link)
Bitch, I'm not "one of the Borg", we ARE the Borg!
[User Picture]
From:[info]hedera
Date:8. Jūlijs 2022 - 17:25
(Link)
Resistance is futile.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:8. Jūlijs 2022 - 17:33
(Link)
[gnidrs aizgāja rakt bunkuru aiz šķūņa]
[User Picture]
From:[info]az
Date:8. Jūlijs 2022 - 18:07
(Link)
es tikai citēju viņa tekstu, ndbija apsaukāšanās vai uzbrauciena. cik sapratu, citāts nebija gana vērtīgs pienesums diskusijai ;)
truth be told, es pat nepamanīju, ka diskusija bija sākotnēji pie viņa, jo, tā kā jau iepriekš biju tur banota par jautājuma uzdošanu, turklāt es atbildēju ctulhu, man šķita, ka diskusija arī ir pie ctulhu.
[User Picture]
From:[info]kihelkonna
Date:8. Jūlijs 2022 - 20:02
(Link)
ai, nu kaa tu atkal uzraavies. diskuteet ar .... ir tikpat kaa pasliideet uz suuda (c shelly), vai tiesaam tev to vajadzeeja, labaak tacu nekluva.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:8. Jūlijs 2022 - 20:41
(Link)
Jā, jā, sievietēm jābūt gudrākām un jātur mute at all times.
Savādāk viņas apsauks vīrieši un arī sievietes.
[User Picture]
From:[info]kihelkonna
Date:9. Jūlijs 2022 - 08:42
(Link)
kaads tam sakars ar dzimumu? ar dazu tipu sievieteem nediskuteeju tiesi taapat, ne vairaak, ne mazaak, un domaaju, ka zinaams mans sapraatiigums nav izrietoss no dzimuma.
[User Picture]
From:[info]mazeltov
Date:8. Jūlijs 2022 - 20:40
(Link)
extrandžerijs vairāk ir uz bezdeļu pieņēmumiem orientēts.
[User Picture]
From:[info]sramgni
Date:8. Jūlijs 2022 - 21:27
(Link)
Viņš ir lohs.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:10. Jūlijs 2022 - 15:24
(Link)
Un tu nē?
[User Picture]
From:[info]sramgni
Date:10. Jūlijs 2022 - 15:41
(Link)
Atpisies, loh.
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:10. Jūlijs 2022 - 15:42
(Link)
zaķīt, apsaukāt citus nav labi.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:10. Jūlijs 2022 - 16:36
(Link)
tad kāpēc pats regulāri apsaukājies? dubultstandarti mač?
[User Picture]
From:[info]ctulhu
Date:10. Jūlijs 2022 - 16:57
(Link)
Es neapsaukājos ja vien tu teiksim epitetu ``zaļais `` un tml neuztver kā apsaukāšanos.
[User Picture]
From:[info]zazis
Date:10. Jūlijs 2022 - 17:12
(Link)
oj, nevajag. esmu redzējis kā tu gānies uz dažādiem cibiņiem ka maz neliekas.
[User Picture]
From:[info]puika_vecis
Date:9. Jūlijs 2022 - 01:58
(Link)
Tas, droši vien, ir tas viņa autisms. No sākta gala šitposteris ar dubultstandartiem.
[User Picture]
From:[info]pinjons
Date:9. Jūlijs 2022 - 08:41
(Link)
Kāds vēl atceras, kad pēdējo reizi tas tirliņš cibā iedrukājis kaut ko, kas nav ar zināmajiem faktiem un loģiku nesaistīts sviests?