Nevis reklāmas upuris, bet gan intereses un ziņkāres dzīts vakar iegādājos Toxic karti. Trešais / ceturtais mobilo sakaru operators taču ir jāizmēģina. Viegli nebija sameklēt, kur to var nopirkt, taču izdevās – nopirku pēdējo kādā Statoilā. Sākumkomplekts maksā 75 santīmus, taču nekur nav rakstīts, kāds tur kredīts jau ir.
Nu, tīkla pārklājums labs, man visu laiku rādās pilns. Tīkls darbojas arī Siguldā, tad jau redzēs, kāds tur pārklājums. Jau pirmajā brīdī mani sāka kaitināt operatora uzraksts – t-o-x-i-c –, kas rādās uz ekrāna. Pastulbi un pokémoniski. Pēc pirmā zvana (da jebkam) atnāca trīs īsziņas. Viena bija ar GPRS, otra ar MMS iestatījumiem (ļoti forši, nav nekādas īsziņas ar P, PG, M+ vai vēl ko jāsūta, viss jau ir), bet trešā īsziņa.. Ir vērts zināt: LMT un Tele2 tā baidās no konkurences un neļauj klientiem zvanīt uz BITES tīklu un sūtīt / saņemt SMS no BITES. Cenšamies panākt, lai tas izmainītos. Inčīgi, ne?
Tā kā GPRS pieslēgts, tad devos izmēģināt. Iespaidi.. Nu tā. Ik pa brīdim saņēmu paziņojumus no telefona, ka vārteja neatbild vai lapa nav atrasta. Taču visā visumā pie visām lapām varēja piekļūt. Ātrums gan nebija nekāds lielais. Jāpiezīmē, ka tas bija ap 8-9 vakarā. Kad šorīt mēģināju, tad viss nudien bija ātrs. Bet tas bija agri.
Bites wortāls ir tiešām ļoti labs. Piekļuve gan tikai no savējiem, tas žēl. Taču citādi tas man ļoti patīk. Tajā ir daudz linku un informācijas. Tas viss ir diezgan labi pārdomāts un ir ērts. Daļa ir bezmaksas, kas jauki, par to, kas par maksu, pagaidām neko neteikšu. Lapas ir veidotas XHTML, nevis kā parasti WML. Tas nozīmē, ka lapas ir ar formatējumu, attēliem un jauki izskatās (!). Bite plus wortālā iespējams arī uzzināt sava konta stāvokli 'n' stuff, papildināt to, un vispār. Par to visu var lasīt Bite Plus weblapā.
Viena lieta par to visu gan man nav skaidra. Vienīgais, ko no manis prasīja, bija, kādu niku vēlos izmantot, tas arī viss. Nekādas autorizēšanās, paroles vai numura ievadīšanas, tas viss tur bija zināms tāpat. Lūk, es nesaprotu, kā pie šādas info iespējams tikt. Es zinu, kā noskaidrot, kura operatora pārstāvis skatās WAP lapu, taču kā zināt tā numuru? Hmm..
Visā visumā man patīk. Zvanu un īsziņu tarifi ir patīkami, pakalpojumiem nav ne vainas, cik nu es tos vēlos. Attieksme pret klientu ir interesanta. Tiklīdz tiks noslēgti starpsavienojuma līgumi starp Biti un LMT un Tele2, es apsvēršu iespēju pamest Zetcom, ja konkurence nebūs spiedusi viņus samazināt cenas.
Šodien apmainījos dažiem meiliem ar Bites supportu. Skaidrs, ka ar latviešu valodu klientu apkalpošanas nodaļas darbiniekiem tā ir kā ir. Es ieminējos, ka ļoti jauki, ka ir kāda ļoti noderīga iespēja Toxic weblapā, taču viņi man atbildēja: Paldies par piedāvājumu, drīzumā mēs to ieviesīsim. Khem..
Ak, jā. Toxic weblapa. Kaitinoša ir mūzika, mani tā ļoti kaitina, jo to nevar izslēgt. Arī ar Operu neiet. Taču pats noderīgākais ir atrodams mans.toxic.lv. Tas gan darbojas ar Operu. Sākumā nemaz netiku iekšā, jo "it kā" reģistrējos WAP'ā, te nu man paziņo, ka šāds lietotājvārds jau aizņemts. Bet nu ar nelielu pamocīšanos tiku pie paroles. Īsāk (un skaidrāk) izsakoties, tur iespējams uzzināt visu svarīgo par savu karti, pieslēgt papildpakalpojumus, sūtīt SMS, papildināt kontu. Turklāt konta papildināšanu iespējams arī veikt pa tiešo no maksājumu kartes. Man nav jāmeklē, kur nopirkt atjaunošanas karti, es varu nopirkt kredītu no 2 līdz 99 latiem onlainā. To gan es vēl neizmēģināju, taču tas šķiet nudien ērti. Taču var ievadīt kodus arī no atjaunošanas kartes, ja tāda vēlme ir.
Īsumā tas arī viss. Domāju, ka, neskatoties uz visām nepilnībām, Bite tomēr ir labi sākusi.
Papildināts. Ievēroju kādu dīvainu lietu. Katru reizi kādam zvanot, uz telefona ekrāna parādās paziņojums, ka ieslēgta ienākošo zvanu pāradresācija. Es tikai nesaprotu, uz kurieni tie tiek pāradresēti.
-: hehe
2005. gada 22. septembris, 7:17 pm, 1 atbilde / atbildēt