tikko_pamodos ([info]tikko_pamodos) rakstīja,
@ 2014-09-17 22:30:00

Previous Entry  Add to memories!  Tell a Friend!  Next Entry
jādibina pretbērnu partija
Katru reizi, kad esmu spiesta uzturēties vienā publiskā telpā ar kliedzošu bērnu, kura vecāki par to nelikas ne zinis (jo visticamāk jau ieguvuši imunitāti pret šmurguļa radītajām attiecīgajām skaņām), klusībā pie sevis domāju sliktas domas. Ļoti sliktas.


(Ierakstīt jaunu komentāru)


[info]non_sense
2014-09-18 11:36 (saite)
ja, paldies, es par.! man darba lidz navei garlaiko visas kolegju runas par saviem sikajiem suskju punkjiem un kakam un priecinjiem wiii (eyeroll)

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2014-09-20 10:48 (saite)
Bet nu šo gan es neesmu pieredzējusi, nezinu nevienu savu - ar bērnu - kolēģi, kura stāstītu par punķiem vai kakām. Vai arī man vienkārši šajā ziņā paveicies. Šis gan varētu būt stereotips, ka jaunās māmiņas tikai par vēdera izejām vien runā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]non_sense
2014-09-22 12:36 (saite)
Ja ir vairakas kopa, tad runa gan par kakam. Par izturigakajiem gumijas zabacinjiem, celsanas rezimu un spelmantinjam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]helvetica
2014-09-18 19:05 (saite)
Nu,tur nav daudz ko darit, var meginat tos bernus sist, piemeram, vai aizlimet muti ar makgaiverieni un rokas ar,lai nenoples, bet tas nebutu labakais risinajums, ne? Jo nav jau ta, ka vecaki speciali vestu savus bernus publiski brecinat, ipasi vel piemeklejot bridi -piem. sabtransa vai tml. - lai to ipasi efektigi izdaritu. Dazreiz ta gadas. Visiem. Drosi vien ari taviem vecakiem ta ir gadijies.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]pljecka
2014-09-18 22:19 (saite)
Ne jau bērna uzvedība tik ļoti krīt uz nerviem, kā tas, ka vecāks tupi smaida un neaizrāda ka viņa bērns klavierkoncertā češī aurodams pa zāli.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]helvetica
2014-09-18 22:27 (saite)
jā, jā, klasiskie klavierkoncerti, kuros apkārt vazājas aurodami bērni. No tās pašas sērijas, kur tās stulbās blondīnes, kas sēžas pie auto stūres.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pljecka
2014-09-19 06:50 (saite)
Tas bija pēdējais, kad man bija tāda situācija.
Kāds sakars ar blondīnēm vispār nesapratu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]helvetica
2014-09-19 15:18 (saite)
brēcošie bērni koncertos parasti ir visklasiskākais piemērs, ar kuru raksturo, cik pretīgi un neciešami parasti ir bērni un viņu vecāki. Kaut kādā brīdī kļūst par stereotipu, tāpat kā blondīnes pie stūres vai tantes birojos, kas štopē bulkas un uzdzer kafiju, nevis strādā..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pljecka
2014-09-19 17:48 (saite)
Būs jau labi..

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2014-09-20 10:33 (saite)
Nebūs labi, kamēr publiskā telpa būs pilna ar mātēm, kuras uzskata, ka tas vien, ka kāds nav laikā uzvilcis vai izvilcis, dod viņām tiesības lauzties citu cilvēku atpūtā un ikdienā ar savu izvēļu skaļumu - brēcošiem bērniem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]pljecka
2014-09-20 17:55 (saite)
Kad saproti, ka lai ko teiktu, cilvēks ir ieciklējies uz vienu, tad atliek viņu tikai mierināt, ka viss būs labi.
Kā vecāks apbrīnoju tos, kuri bērnus velk uz viņiem neparedzētām vietām, jo nu sūds jau par citiem, bet tā taču nav atpūta arī pašam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]pious
2014-09-22 22:01 (saite)
ja tavs tēvs būtu laikā uzvilcis vai izvilcis, nebūt tāda huiņa te sarakstīta

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2014-09-23 09:26 (saite)
Es viņam būtu par to tikai pateicīga.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]up
2014-09-23 21:15 (saite)
tu šobrīd uzvedies kā mazeltov.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2014-09-24 14:42 (saite)
Atšķirībā no vairākuma šeit, es runāju par trim konkrētiem gadījumiem, es neteoretizēju par tēmu kā būtu, ja būtu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]up
2014-09-24 14:48 (saite)
nu pizģec, ne, tev trīsreiz pēdējā mēnesī gadījās kaut kur redzēt/dzirdēt bļaujošus bērnus. sensācija, ko nu? atšaut visus, izolēt, izvest no valsts un atlikušos pieaugušos sterilizēt. es nebūšu oriģināla - dura, DURA tu esi, ja nevari pieņemt tik elementāru, gadu tūkstošiem pastāvošu lietu, ka daļa no sabiedrības ir bērni un daļa veci cilvēki, jo vienkārši TĀ TAS IR. es vienkārši nespēju noticēt, ka cilvēks no tiesas var būt tik tups, man šķiet, ka tu izliecies, lai dabūtu kaut kādus fake internet points.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2014-09-24 15:05 (saite)
Nafig klāt jākabina veci cilvēki? Bļe, tas skaitās kāds klasiskais komplekts no sērijas "nelegālais alkohols UN cigaretes"? Es runāju par trim svaigākajiem iespaidiem, bet tādu ir miljons, nepārspīlējot. Ja nemāki argumentēti pamato savu skatījumu, nav vajadzības tērēt savu internetu, rakstot šāda veida komentārus, neviens no tevis neprasa kļūt par advokātu visām dzemdējušajām.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]up
2014-09-24 15:09 (saite)
veci cilvēki ir jākabina klāt tapēc, ka vecums tāpat kā bērnība (bļāviens, man tiešām šķiet, ka es šobrīd uz pirkstiem rādot skaidroju kaut ko garīgi atpalikušam) tāpat kā vecums ir daļa no dzīves un tu nevari izlikties, ka kāds no šiem posmiem vnk neeksistē, jo tev tā nav ērti. vēl jo vairāk, ka tu arī neesi nākusi no konveijera robotu rūpnīcā (lai gan pēc taviem tekstiem tā varētu domāt), tevi tāpat kāda ir dzemdējusi un tu tāpat esi ķērkusi (es ceru, ka arī publiskās vietās, nevis pieķēdēta pie radiatora mājas pagrabā - kas gan daudz ko izskaidrotu).

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2014-09-24 15:27 (saite)
Labi, mēģināšu nolaisties līdz Tavam līmenim. Tātad, paklau, dirsa, Tu savus primitīvos uzbraucienus vari pataupīt kādai citai reizei. Ja nespēj iedziļināties manā domu gājienā un nevari saprast to, ka es nenostājos pret bērniem publiskā vietā, tikai pret to, ka vecāki nefiltrē, kad bērni jāstaipa līdzi un kad labāk sarunāt ar omi vai auklīti pieskatīšanu, tātad, ja līdz Tavai super apziņai tas neaiziet, vari pajautāt savai māmiņai iemeslus, bet manu, bļe, liec mierā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]up
2014-09-24 15:34 (saite)
Nē, zaķīt, es visu sapratu tieši tā, kā tu to uzrakstīji. Un, ieņēmusi, tavuprāt, nežēlīgi krutu pozu, tu uzrakstīji pusaudzīgi lecīgu ierakstu, kā tavai fucking glamūrīgajai dzīvei (ar ko diemžēl disonē tava konstantā neapmierinātība ar dzīvi visos redzētajos ierakstos un komentāros) traucē sīkie publiskās ēdināšanas iestādēs. tu savus reproduktīvos orgānus vari izmantot kādiem nolūkiem vien vēlies (vai nevēlies), bet tu nudien nebūsi tas soģis un noteicējs kur kādam vecākam ar savu bērnu doties vai kurā vakarā labāk palikt vai atstāt mājās. kapiš, kuce?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2014-09-24 15:39 (saite)
Jā, skolotāj. Labi, skolotāj. Piedodiet, skolotāj. Skolotāj, vai man sevi nopērt par sliktu uzvedību? Lūdzu, skolotāj. Pamāciet mani dzīvot, skolotāj. Jums tas, skolotāj, tik labi sanāk. Tāda sirds, skolotāj, bez neviena melnumiņa.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]up
2014-09-24 15:48 (saite)
Jā, es tev piedodu, tikai uzraksti 100 reizes: es turpmāk domāšu pirms runāšu; es nekad vairs nesaukšu svešus bērnus par šmurguļiem; es netaisnošos, ka tas ko es uzrakstīju, nemaz nebija tā domāts, jūs visu pārpratāt;

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2014-09-24 16:18 (saite)
Mea culpa, mea maxima culpa. Es netaisnojos, tik precizēju atkāpes no faktiem. Neatkāpjos nevienu soli no oriģinālā ieraksta, atkāpjos no tā, ko man mēģināja piekabināt aizskartie vecāki un ne tikai. peace love utt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]alefs
2014-09-25 21:10 (saite)
Interesanti, kurš labāk var spriest par to, ko ieraksta autore ir gribējusi pateikt? Lasītāja vai autore?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]sramgni
2014-09-24 16:07 (saite)
Daudziem cilvēkiem nav iespējas sarunāt omi vai auklīti.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tikko_pamodos
2014-09-20 10:32 (saite)
6. septembris, Rīgas doms, Dzejkoncerts. Sēž sieviete ar mazu zīdaini (zīdainis! publiskās vietās, kur var saķert mikrobus!), kuram tuvojas ēšanas laiks. Viņš īd un sten, knosās, sāk skaļāk vēkšķēt, bet māmiņa nekādi nereaģē, tipa klausās mākslu. Pēc tam, kad "mazais brīnums" sāka jau skaļāk stabulēt, viņa piecēlās kājās un aizgāja līdz beigām, bet nebaroja. Kulminācija tika sasniegta, kad zīdainis jau uzstājīgāk sāka maurēt pēc piena, mātei par to neliekoties ne zinis un tikai pašās pasākuma beigās - nezinu, pati izgāja, vai kāds no organizētājiem palūdza - viņa izgāja ārā. Pirms tam sabojājusi pusi no lasījumiem, kuros svarīgas bija pusnopūtas, klusums, dzejnieku lasījumu variācijas utt. utt. utt.

Lūdzu, stereotips visā tā krāšņumā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ripp
2014-09-23 21:49 (saite)
un kurš tieši Tev teica, ka tas bērns gribēja ēst? viņa māte, vai pats zīdainis?
interesanti, ka cilvēks, kuram nav bērns, tik precīzi māk pateikt, kādēļ bērns raud un kas ar to jādara vecākam.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2014-09-24 14:44 (saite)
Gribi pieklājīgo vai nepieklājīgo atbildi? Ok, formulēsim to tā, zīdainis beidzot apklusa tanī brīdī, kad viņam mutē tika iestūķēta mātes krūts. Vienkārši. Pēc tā es secināju, ka viņš tikai gribēja ēst. Interesanti, ka cilvēks, kuram ir bērns, uzskata, ka tie - bezbērnu - ir tikai cilvēki pa pusei, kuriem vajadzētu sēdēt mājās, ja viņi negrib pasākumos vai savā brīvajā laikā diskomfortu no brēcošiem un vēkšķošiem zīdaiņiem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]up
2014-09-24 14:50 (saite)
Interesanti, ka cilvēks, kuram bērna nav, uzskata, ka tie - ar bērniem - ir cilvēki tikai pa pusei, kuriem vajadzētu sēdēt mājās un man slinkums tālāk rakstīt

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ripp
2014-09-24 14:57 (saite)
up ir taisnība, tas darbojas abos virzienos :) principā jau es piekrītu begemotam un tvarj.
bet tiešām sāpina attieksme "tev ir bērns, sēdi mājās. a ja nesēdi mājās tad tu esi slikts vecāks un bērns tev slikts, jo viņš atļaujas kliegt un tev vienalga, pat patīk mocīt citus". jo viss šis nāk no pieredzes trūkuma un gluži elementāri NAV taisnība.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2014-09-24 15:07 (saite)
ZĪDAINIS. Tas bija zīdainis. Pat ģimenes ārsti neiesaka ar zīdaiņiem vazāties pa publiskām vietām to pašu mikrobu dēļ.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]ripp
2014-09-24 14:59 (saite)
par krūts stūķēšanu. man nekad nav īpaši paticis barot bērnu publiski. bet es to vienmēr (kad vajadzīgs) esmu to darījusi, jo labāk tā, nekā lai bērns kliedz. taču. uz mani TIK daudz reižu ir greizi skatīts. reiz a-suņa restorānā terasē kāda jaunuve pat centās mani bakstīt, lai es pārtraucu šo nepieklājīgo piedauzīgo rīcību (ko viņas partneris ļoti centās apturēt, kas izdevās daļēji).
es varu iedomāties, ka ja šai sievietei pāris reizes ir aizrādījuši, cik slikti ir publiski barot ar krūti, ka viņai tiešām (manuprāt kļūdaini) šķiet, ka nebarot ir mazākais ļaunums.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2014-09-24 15:08 (saite)
Es neesmu Tava psihoterapeite, nevajag man stāstīt par visiem sliktajiem, kas kādreiz ar greizu aci ko sliktu ir teikuši par bērniem kopumā. Un pupi ir forši, es nekad neesmu iebildusi pret pupiem, nekādā kontekstā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tikko_pamodos
2014-09-20 10:36 (saite)
17. septembris, kāda sporta studija Rīgā. Māte paņēmusi līdzi uz nodarbībām savu sīko, gadi četri, pieci. Sīkais noguris, īgns, skraida pa visu ģērbtuvi, blenž uz pārējām ģērbtuvē esošajām sievietēm, izmētā mātes mantas. Mātes reakcija nekāda, it kā viņa tur nebūtu. Niķošanās pieaug spēkā ar katru minūti, rezultējoties niķīgā robežu pārbaudīšanā. No sākuma viņš knukstēja, pēc tam lika saprast, ka grib mājās, noslēgumā sākot maurēt. Māte ar saviem Kušššššššššš'Kššššššš, nu Kuššššš Kuššš neko diži nepalīdzēja. Paldies dievam, nebijām vienā zālē, kas notika otras nodarbības laikā, baidos pat domāt.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)

(Nodzēsts puksts)

[info]tikko_pamodos
2014-09-23 17:20 (saite)
Tieši nupat kā reiz biju, paldies par novēlējumu!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2014-09-26 10:25 (saite)
Atkal, skaistās vēsturiskās patiesības vārdā: jz virginia_rabbit vīrs jz ingmars šajā vietā nodzēsa komentāru, precīzi citējot: ej dirst. Interesanti zināt, kāpēc viņš tā izdarīja? Hm...

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]mazeltov
2014-09-23 20:23 (saite)
Dzelžaina argumentācija uz konkrētiem piemēriem.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tikko_pamodos
2014-09-20 10:42 (saite)
14. septembris, restorāns Vecrīgā. Skaista mūzika, galdauti, vīns, pieklājīgi viesmīļi, balsu murdoņa no sarunām pie galdiņiem. Ideāls veids, kā pavadīt vakaru skaistā interjerā un mazliet mēģināt atslēgties no vājprātīgi garas dienas ar sapulcēm un darbiem. Viss bija skaisti, līdz atverās durvis un ar bērnu ratiņiem iestumjas pāris, kuram neviens nav pateicis, ka raudošs bērns nav tipiska romantisku vakariņu sastāvdaļa. Meitenīte par kaut ko sašuvās un sāka brēkt, māte uz to nereaģēja nekādā veidā. Ne paņēma rokās, ko sīkā uzskatāmi vēlējās, ne samīļoja un pateica, ka nununu, skat, re kur tava mantiņa, nāc, izpēti šo salveti, paskat, kāda smuka ķu ķu ķu. Nekā, vienkārši turpināja pētīt ēdienkarti, līdz tēvs neizturēja un sarāja sīko par tās niķošanos. Kas, protams, aurus dubultoja. Varbūt man ir slikta karma uz brēcošiem bērniem, bet tas nav normāli.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]putnelis
2014-09-23 14:45 (saite)
Bērnus pie sabiedriskām vietām jāpieradina. Pirmajā reizē aizgāju no kafeinīcas, kad viens mans bērns dzinās otram manam bērnam pakaļ ar nazi. Otrajā reizē viens ložņāja zem puķupodiem un gūlās klēpī, bet tas arī bija viss. Pati noguru, izbesījos, bet viņi ir jāpieradina uzvesties, citādāk izaugs 30 gadnieks, kas ierodas restorānā pirmo reizi un sagaidīs seriālos redzamo restorānu atmosfēru.

Jā, piekrītu. Ja būtu zinājusi kas izaugs, varbūt man tajā vakarā būtu sāpējusi galva. Bet tagad par vēlu. Tagad jāaudzina.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2014-09-23 17:12 (saite)
Ceru, ka tas bija plastmasas nazis:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]freakart
2014-09-26 17:54 (saite)
:)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tikko_pamodos
2014-09-20 10:44 (saite)
Jā! Tieši par to es runāju, ka vecāki neliekas ne zinis, jo vai nu netiek galā, vai nu ir pieraduši!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]ripp
2014-09-23 21:56 (saite)
"nelikšanās zinis" ir visnormālākā reakcija šajā situācijā. jo ja tu reaģē uz bļaušanu, bērns saprot, ka ar bļaušanu kaut ko var panākt.
es pati gan neesmu tik stipra un tādās situācijās savācu bērnu un eju prom. bet no bērnu audzināšanas viedokļa tā nav vislabākā rīcība.
bēēēt, gan jau arī citi to ir teikuši - ir diezgan muļķīgi spriest par kaut ko, bez attiecīgās pieredzes. un spriežot pēc Taviem komentāriem - Tu neesi cilvēks, kam šī pieredze būtu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tikko_pamodos
2014-09-20 10:28 (saite)
Tā, par visu pēc kārtas. Ja es apmeklēju kādu pasākumu vai vēlos pēc garas darba dienas paēst restorānā, ne vienā, ne otrā vietā manā apziņā nebūtu jāielaužas maza bērna īdēšanai, raudāšanai vai kādu citu skaņu izdošanai. Jo tas rada diskomfortu. Kaitina. Liedz iespēju atpūsties. Un man ir pilnīgi vienalga, gadās, tīšām vai netīšām, mani tas n e i n t e r e s ē.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]helvetica
2014-09-22 13:52 (saite)
cilvēkiem daudz kas var besīt, piemēram, pārāk atklāti apģērbušās sievietes pie blakus galdiņa, tupas sarunas, kuras nevar nedzirdēt pie otra galdiņa, iereibuši onkuļi, kuri zvārojas un kniebj dibenos, neviesmīlīgs viesmīlis, nedagatavota pārtika un sūdīgi izmazgāts galdauts u.t.t., u.tjp. besīt var arī ļoti daudz tādu lietu, kuras citi pat nevar iedomāties, ka var besīt. Aizliedzot, ierobežojot, nosodot situācija neuzlabojas, tā kļūst tikai sliktāka. Vecāki var būt noguruši, varbūt pat vientuļie vecāki, kuriem nav citu iespēju. Nosodīt, ka cilvēks ir noguris? ka cilvēks ir vientuļš vecāks, kas netiek ar visu galā? Ierosināt netikt pie bēriem? Varbūt pamēģini atbalstīt un palīdzēt un redzēsi, kā lietas mainās uz labo pusi?
Vienīgais iemesls, kāpēc "ieciklējos" uz šo tēmu ir, ka šķiet besīgi dzirdēt šādas naidpilnas lietas no cilvēkiem, kuri visdrīzākais paši nav nākuši no mēģenes jau gatavi, pieauguši 30 gadnieki.
bet tādā ziņā rādīšu piemēru - nevis gruzīšu tevi par rakstītā formu un saturu (tavs bloks, tomēr, vai ne?), bet pati aizvākšos uz kādu citu vietiņu. et voila, promlem solved!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2014-09-23 09:35 (saite)
Tu vispār izlasīji, ko es rakstīju? Manos piemēros nebija runa par vientuļajiem vecākiem un arī māte sporta klubā neizskatījās izmisusi. Visu cieņu Tev par bērna audzināšanu, es to visu atbalstu un kā vēl, mana māsa ar visiem viņas trim sīkajiem to apliecinās, o, kā es atbalstu, saņemos, kāpju sev regulāri pāri. Bet visam ir robežas, arī tam, cik ļoti citi cilvēki drīkst lauzties iekšā manā dzīvē un manā nogurumā ar savu pieņemto lēmumu sekām. Jo bieži vien runa ir par izlutinātiem bērniem, ne dzīves smagumu. Tāpēc nevajag mani šajā stāstā pārvērst par ļauno raganu, ok?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2014-09-23 13:42 (saite)
viss vienkārši - sēdi mājās ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2014-09-23 17:18 (saite)
Kad dzemdēšu, tad sēdēšu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2014-09-23 17:55 (saite)
nēnu kad ko un kur tu dzemdēsi tā tava privāta lieta

tāpat ko kā un ar ko tu dari mājās ko

bet līdzko izej ārā - tā lūdzu = sabiedrība! un sabiedriska telpa

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]aktrise
2014-09-23 22:04 (saite)
jāatzīst, ka pēc šī komentāra bail rādīties sabiedrībā - ja nu ir vēl daudz tādi, kā tu, kas uzskata, ka publiskajā telpā visiem apkārtējiem pats svarīgākais ir tavs nogurums. tak neej uz tām kafejnīcām, taisi ēst mājās!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2014-09-24 15:09 (saite)
Tu tiešām esi tik stulba kā šajā komentārā, vai arī tagad izliecies?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]aktrise
2014-09-24 15:13 (saite)
Jā, esmu tieši tik stulba, ka man raudoši bērni kafejnīcās un restorānos un veikalos nešķiet nekas šausmīgs :)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2014-09-23 12:20 (saite)
ārprāts, kā tu allaž mēģini paņemt ar šito sociālo patosu, pretīgi, kaut kādas pārsaldinātas un pārpuņķotas pērlītes a la Olivera Tvista un citu Dikensa sociālo sūdu stilā

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]penny_lane
2014-09-24 07:21 (saite)
tu aicini tapt iecietīgākai pret onkuļiem, kas kniebj dibenos?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


(Anonīms)
2014-09-24 18:17 (saite)
Vai šis ir aicinājums iekniebt?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]watt
2014-09-23 13:43 (saite)
sūds tā tava apziņa, un nekādu "komfortu" nav tā pelnījusi.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2014-09-23 13:59 (saite)
nonākam pie būtībā svarīgākā jautājuma - kas ir un kas nav privāta un publiska telpa

es tomēr esmu par to, ka katrā pasākumā var vai nu aiziet vai pasūdzēties

šajā gadījumā bija jāvēršas pie iestādes vadības (kaut vai obera sākumā) un jāpalūdz pārsēdināt tur, kur netraucēs bērns vai kā savādāk kompensēt pasākumu

un tālāk jau iestādes politika, ja tā ir draudzīga jaunajiem vecākiem, tad atliek tikai izvēlēties citu restorānu

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]tikko_pamodos
2014-09-23 17:14 (saite)
Piespied mani dzemdēt, nu, piespied! Jo saprotu, ka tad man būs tiesības izteikties un vēlēties komfortu.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]santech
2014-09-24 01:09 (saite)
Taisītu abortu?

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]eermaniitis
2014-09-23 14:02 (saite)
krogus, ja vien uz durvīm nav brīdinājums, ka ar bērniem ienākt aizliegts, ir vieta, kur jābūt gatavam sastapt arī bērnus - meklē citu krogu un nečinksti - bērni ir sabiedrība un sastopami sabiedriskajās telpās tāpat kā večuki un invalīdi un garā vājie .... jā, par garā vājajiem ;) heh ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2014-09-23 17:15 (saite)
Fak jū, man nav jāmeklē cita vieta, es tur biju pirmā un jau pasūtījusi ēdienu. Večuki un invalīdi nepiekliedz manu apziņu, pie garā vājajiem jau esmu pieradusi cibā.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais) (Diskusija)


[info]eermaniitis
2014-09-23 17:56 (saite)
sit and shrill .i.

tu atnāci uz krogu nevis kroguss pie tevis - savas pretenzijas vari tajā pašā gutlnē novadīt - seksuāli izlikta enerģija esot pozitīvs ;)

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]crescendo
2014-09-23 20:31 (saite)
Es tak saku, par maz mums tobērnu publiskajā telpā, neesam pieraduši.
Tāir normāla dzīves sastāvdaļa. Ja to bērnu būtu daudz un visi viņus visur arī vestu, tad i uztvertu mierīgāk, i tie bērni uzvestos civilizētāk.

A par zīdaini - varbūt maisījuma bērns, tur strikti intervāli jāievēro, lai nepārbarotu, nedrīkst ar ēdienu muti aizbāzt. A raud viņi arī nesen paēduši. Ok es ar bēbi uz dzejas lasījumiem gan neietu, bet nu maz kāda situācija.

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kbrgs_
2014-09-24 17:43 (saite)
hahhahahahaaa visas Tavas atbildes svilina!

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


(Anonīms)
2014-09-23 11:22 (saite)
Stulbā dirsa.

(Atbildēt uz šo) (Diskusija)


[info]tikko_pamodos
2014-09-23 17:16 (saite)
Kā teiktu Kurts Vonnegūts: Un šis ir pakaļas caurums * !

(Atbildēt uz šo) (Iepriekšējais)


[info]kkkungs
2014-09-24 15:27 (saite)
Jāatpūšas privātajā restorānā, problem solved, case closed.

(Atbildēt uz šo)


[info]mazaa_zive
2014-09-26 11:22 (saite)
sanāk tā, ka suņa kaka parka zālienā ir saimnieka problēma, jo citiem traucē, esi atbildīgs- savāc, bet maza bērna klaigas viņa vecumposmam nepiemērotā publiskā pasākumā- teiksim, aptumšotā kinozālē filmas pirmizrādē ir sabiedrības problēma- ja traucē, ejiet ārā, ja.

(Atbildēt uz šo)


(Anonīms)
2014-09-27 22:26 (saite)
Vispā - kad un kur sākās tā mode mazus bērnus ņemt līdzi uz publiskiem pasākumiem ? Uz tādiem, kuros ir jāievēro zināma deva klusuma (klasiskās mūzikas koncerti, ne_bērnu teātra izrādes, dzejas priekšlasījumi ect.etc.) un attiecīga uzvešanās (restorāns, ne_MC.Donalda formāta ēstuves) ? Man patiešām nav nekādu iebildumu, ja bērnus ved uz pasākumiem. To vajag darīt ! Uz attiecīgam vecumam piemērotiem pasākumiem. Puksta autora rakstītajā sadzirdēju nevis naidu pret bērniem kā tādiem publiskā vidē, bet gan pret to, ka attiecīga vecuma bērni not_fit attiecīgā pasākumā un, to, ka šo bērnu vecāki nejūtas atbildīgi iedarbināt savu empātiju, lai padomātu par to, vai bērns (minoritāte attiecīgā vietā un pasākumā) ar savu bērna uzvedību netraucē klātesošo mažoritāti.
p.s. Apgriežam situāciju: es + daži mani draugi paņemam līdzi savus vecvecākus un ejam patusēt ar savu dabisko uzvedību kādā publiskā bērnu spēļu laukumā. Un uzvedamiem neierobežto - nu kā jau pieaugušie mēdz uzvesties ... Domāju, ka klāesošās bērnu mātes kā īstenas fūrijas mestos mums virsū ar pārmetumiem, ka mēs te neiederamies !!! :D

(Atbildēt uz šo)


Neesi iežurnalējies. Iežurnalēties?