zaļā buržuāzija - [entries|archive|friends|userinfo]
judging the mice

[ userinfo | sc userinfo ]
[ archive | journal archive ]

Links
[Links:| freidfreidlenta pukstlenta marčlenta komentlenta pollkreators ]

[Aug. 20th, 2012|02:39 pm]
Previous Entry Add to Memories Tell A Friend Next Entry
[Tags|]

o, zebra aģitē, ka ar bērnu ratiem pa veloceliņiem braukt ir pilnīgi ok.
tas vēl būtu sūds, bet es pēdējās dienās esmu vairākas reizes ievērojusi, ka bērnus laiž spēlēties uz veloceliņa.
iedomājieties idillisku ainu - vecāks (vai vecāku atgādinošs tuvākais statiskais pieaugušais, dokumentiņus neprasīju) sēž vienā mierā āra kafenē uz skolas ielas, bērns sakrāmējis spēļmantas veloceliņa vidū un savā nodabās rosās. brīnišķīgi, vai ne.
linkpiemetināt?

Comments:
From:[info]zirka
Date:August 20th, 2012 - 02:41 pm
(Link)
kas tālāk - sēdēs zasulauka stacijas kafenē "es tevi mīlu", kamēr bērns kraus čiekuriņus uz vilciena sliedēm
From:[info]zirka
Date:August 20th, 2012 - 02:42 pm
(Link)
a kas tā par zebru vispār, kur aģitē?
[User Picture]
From:[info]santa_be
Date:August 20th, 2012 - 02:47 pm
(Link)
jap, es arī vēlos zināt, kur cepiens
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 20th, 2012 - 02:49 pm
(Link)
From:[info]zirka
Date:August 20th, 2012 - 02:54 pm
(Link)
pffffffffffffff, čzf!!!
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:August 20th, 2012 - 03:11 pm
(Link)
Noskatījos, neko īpaši neloģisku neieraudzīju. Likumi pa burtiņiem bija noskaitīti precīzi, māmiņa ar ratiem tika pielīdzināta gājējiem, vis čotko un pēc likuma burta. Pie tā, ka ir punkts "pārvietoties netraucējot velosipēdistus" Zebra nudien nav vainīga.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 20th, 2012 - 03:14 pm
(Link)
tikai kāds ir piemirsis, ka vienīgais veids, kā tāds grūti manevrējams un lēni kustīgs šķērslis kā bērnu rati uz veloceliņa var netraucēt satiksmi, ir tikai tad, ja satiksmes nav vispār.
From:[info]eermaniitis
Date:August 20th, 2012 - 04:54 pm
(Link)
ļikumu pantu skaitīšana nebūtu nekas ļauns, ja zemtekstā nebūtu:" eita pa veloceliņu pastaigāties"

pamatā tas punkts radies dēļ situācijām, kad pašvaldības (teiksim garkalnes veloceliņš, kas ir vienīgā satiksme uz apdzīvoto vietu vai kas tur nekas) uzbūvē veloceliņus, bet vēlas lai to var izmantot arī gājēji un ir vietas, kur tas ir pamatots ;) tikai ar norunu ka tur vajadzēja būvēt gājēju ceļu, bet nauda paņemta priekš veloceliņa ;)

tomēr rīgā situācija ir kardināli atšķirīga ņemot kopā visu laitviju atsevišķi un kopsummā - rīgā veloceliņi nav vis tūrisma bet satiksmes infrastruktūra un kā tādi būtu arī jāuztver audzinot gan gājējus gan braucējus vienus nestaigāt pa veloceliņiem, otrus nebraukt pa brauktuvēm ja ir veloceliņš jo tieši tamdēļ arī viņus būvē ;)
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:August 20th, 2012 - 05:05 pm
(Link)
Nu, taupīgo pašvaldību teorija neizklausās adekvāta, ja ņem vērā, ka ir divas dažādas ceļa zīmes, kur vienā ir družba, ževačka un abi šērojam kopēju virsmu, bet otrā strikti nodalīts kurš pa kuru pusi vālē, un nekas pašvaldībām neliedz izdomāt, kuru no viņām tad viņi uz savas vienīgās asfaltētās strīpas liks. Protams, ja vien atkal nav kaut kāds naudas jautājums, kur kāds ekskluzīvi veloceliņam dod vienu piķi, bet kopējam gājēju un veloceliņam mazāku, un tādējādi atkal kāds ir mēģinājis izlīferēt.

Es vairāk nosliecos uz versiju, ka kāds nav gribējis risināt problēmu pēc būtības, un visu sarakstījis tā, lai pēc tam pašiem būtu jātiek ar visiem kašķiem galā, jo visi gali ūdenī.
From:[info]eermaniitis
Date:August 20th, 2012 - 05:15 pm
(Link)
stāstu pēc būtības - sākumā bija projekta pieteikums LIAA gan no garkalnes gan citiem - bet vairāk sliecos uz garkalni - jo tur tā situācija bija pati interesantākā
tad bija noteikumu grozījumi

sagadīšanās? es sen vairs neticu sagadīšanām ;) īpaši pēc raksta avīzē, ka garkalnē ceļ šoseju vāverēm ;)
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:August 20th, 2012 - 05:18 pm
(Link)
Iz sērijas - ņihuja ja ņe poņal, nu i nahuj jevo. Neko par garkalnēm un interesantajām situācijām nezinu.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 20th, 2012 - 05:21 pm
(Link)
es tā saprotu, ka visiem šitiem "iet/stumt/whatever pa veloceliņu, netraucējot velosipēdistiem" kājas aug no viena konkrēta veloceliņa, kurš ir iebūvēts meža vidū bez sadaļas gājējiem - tb ja tur neatļauj gājējiem iet pa veloceliņu, tad viņiem pēc noteikumiem būtu jābrien pa pliku mežu. un tagad, vuaļā, iet pa celiņu ir atļauts visur, jo noteikumos jau citādi nevar ierakstīt. šampanieti visiem!
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:August 20th, 2012 - 05:24 pm
(Link)
A ko, viņi arī 415. ceļa zīmei nesagrabināja?
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 20th, 2012 - 05:25 pm
(Link)
nu vot jautājums ērmanim, es to celiņu acīs redzējusi neesmu, bet esmu daudz dzirdējusi tieši tajos brīžos, kad tiek laboti noteikumi, kuri effectively atceļ veloceliņu jēgu.
From:[info]eermaniitis
Date:August 20th, 2012 - 05:26 pm
(Link)
viņiem tā nauda bija dota veloceliņam

nevis velo-gājēju nevus gājēju nevis ratiņu stūmēju celiņam

bet tikai un konkrēti veloceliņam

tāpēc tā zīme nevarēja tur būt, jo savādāk deg eiropas nauda zilās liesmās

a savādāk stāv tukšs ceļšs meža vidū = jo braukt pa viņu ar riteni gribēs tikai ļoti uzņēmīgie jo nekur tas neved ;)
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:August 20th, 2012 - 05:27 pm
(Link)
Ā, nu tā uzreiz vaidzēja teikt. Es jau ar minēju, ka ja atkal kaut kādas naudas un noteikumi iesaistīti, tad jau skaidrs kur āķis.
[User Picture]
From:[info]crescendo
Date:August 21st, 2012 - 09:54 am
(Link)
Un tas ne tikai Garkalnē tā. Pie Dobeles vēl ir tāds pats veloceliņš, noteikti vēl šur un tur sabūvēti.
From:[info]eermaniitis
Date:August 20th, 2012 - 05:22 pm
(Link)
mēģinu skaidrot vēlreiz
ja ir viss uz visu pohuj, tad netiek rakstīts likums
ja kāds izkasās veikt likumu/noteikumu grozījumus - tad kādam tas ir interesanti jeb drīzāk vajadzīgs

uzdodos jautājumam - kuram idiotam maisīja, ka pa veloceliņu var braukt bet ne pastaigāties - m?
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:August 20th, 2012 - 05:26 pm
(Link)
Man joprojām nedalec, kas vainas bija uzlikt šo zīmi - http://www.celazimes.lv/lat/rikojuma-zimes/436-gajeju-un-velosipedu-cels/

Vai iztikt bez tādas vispār?
From:[info]eermaniitis
Date:August 20th, 2012 - 05:28 pm
(Link)
nedrīkst likt - nauda veloceliņam - kas nozīmē piecus gadus tur jābūt veloceliņam ;)
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 20th, 2012 - 05:30 pm
(Link)
pizģec, un tāpēc jāčakarē avene visiem veloceliņiem.
From:[info]eermaniitis
Date:August 20th, 2012 - 05:33 pm
(Link)
nu nauda dara lielas lietas ;)
From:[info]dzeina
Date:August 21st, 2012 - 10:15 am
(Link)
klau, kurā vietā precīzi tas celiņš ir? Garkalni nepārzinu, ideāli, ja vari iebakstīt google maps
From:[info]dzeina
Date:August 23rd, 2012 - 12:06 pm
(Link)
klau, kā es tevi varētu sazvanīt?
dzeina at gmail
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 23rd, 2012 - 12:09 pm
(Link)
starp citu, es visu laiku šajā sakarā domāju par b_d minēto rīgas (?) administratīvo (?) punktu, ka par gājēja atrašanos uz veloceliņa var izrakstīt 20 ls sodu. kaut kas te neklapē :)
From:[info]dzeina
Date:August 23rd, 2012 - 12:14 pm
(Link)
es šobrīd tieši to skaidroju
b_d to minēja, citējot kolēģes rakstu laikrakstā D., kur, laikam jau CP bija tie, kas šito apgalvoja. Vai CSDD, neatminos.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 23rd, 2012 - 12:15 pm
(Link)
ar lielu interesi gaidu rezultātu!
From:[info]dzeina
Date:August 23rd, 2012 - 12:15 pm
(Link)
o jā
From:[info]dzeina
Date:August 23rd, 2012 - 12:55 pm
(Link)
tas bija no šitā:
Paši velobraucēji uzskata, ka divriteņu lietotāju konflikts ar autobraucējiem pastāv, bet ir pārspīlēts, situācija esot krietni labāka nekā pirms vairākiem gadiem. Viņi atzīst, ka tolerances bieži trūkstot arī gājēju un riteņbraucēju attiecībās. Piemēram, situācijās, ja jāminas pa ietvi vai veloceliņu. Lai gan pēdējais paredzēts divriteņa braucējiem, nereti seguma labās kvalitātes vai arī nezināšanas dēļ tos izmanto arī gājēji. Tas nav aizliegts, ja nav uzlikta zīme, kas skaidri norāda, pa kuru ceļa pusi brauc velosipēds un pa kuru iet gājējs. Par satiksmes noteikumu neievērošanu ir paredzēta atbildība – brīdinājums vai naudas sods no pieciem līdz 20 latiem. Sigita Pildava, Valsts policijas Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītāja, teic, ka praksē gājējiem – ceļa satiksmes noteikumu pārkāpējiem – visbiežāk naudas sods netiek piemērots, tikai izteikts brīdinājums. Arī velobraucēji un eksperti norāda, ka šāds soda mērs ir vislabākais, gājēju sodīšana problēmu neatrisinās. Jādod laiks, lai gājēji pierastu, ka velobraucējs ir jārespektē un tam jādod ceļš.
[User Picture]
From:[info]au
Date:August 20th, 2012 - 02:45 pm
(Link)
.. kamēr netraucē velosipēdu!
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 20th, 2012 - 02:49 pm
(Link)
tikai šitā daļa nav pārāk reāli. vienīgā reālā situācija būtu tāda, ka uz veloceliņa vispār neparādās neviens velosipēds.
[User Picture]
From:[info]au
Date:August 20th, 2012 - 02:51 pm
(Link)
reāli būs tikai tad, kad visi ne-riteņi sapratīs, ka nav iespējams pārvietoties, Netraucējot Velosipēdistu.

es parasti tomēr ne tikai skaļi zvanojos, bet arī cenšos bailīgi-tuvu un ātri braukt garām
[User Picture]
From:[info]brookings
Date:August 20th, 2012 - 02:57 pm
(Link)
tad nejauka/s esi

Visp'ar, es nesaprotu kāpēc ir jāstreso - es bieži redzu velosipedistus, kas nebrauca savā joslā, bet tas mani netraucē ja viņi mierīgi un uzmanīgi vero to, kas notiek apkārt. Tad, kad pats braucu ar velo pa pilsētu, es saprotu un pieņemu, ka būs normāls cilvesiks haoss it īpaši kad tie cycle lanes nav īsti redzāmi - un līdz šim ne bija neviens 'incidents'.
[User Picture]
From:[info]au
Date:August 20th, 2012 - 03:01 pm
(Link)
es neesmu nejauka, bet gan bailīga. pzinos to, ka pa veloceliņu es parasti pārvietojos ātrāk (ātri) nekā pa ietvi. un man ir gadījies, ka māmiņas iet, iet un pēkšņi, nezinu, iezvanās telefons un viņas apstājas, bet man nesanāk bremzēt vai ko tur. vai arī, ja brauc vairāki velo rindiņā, bieži var neredzēt, ka spriekšā notiek. un var ķert pilnīgi trieku, cik ļoti bail iebrāzties bērnu ratiņos!
un es šobrīd visvairāk domāju par Rīgas visatdalītāko veloceliņu - skolas ielu
[User Picture]
From:[info]brookings
Date:August 20th, 2012 - 03:03 pm
(Link)
tad varbūt vajag braukt lenāk?
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 20th, 2012 - 03:05 pm
(Link)
kāda jēga ir veloceliņam, ja pa to ir jābrauc gājēja ātrumā?
[User Picture]
From:[info]brookings
Date:August 20th, 2012 - 03:10 pm
(Link)
Ja tu brauc ar velo pa pilsētu un veloceli nav īsti redzāmi (es pieņemu, ka Skolas ielā garamgājiem īsti nav attaisnojuma atrasties nevietā), tad ir jābrauc pietiekoši lēni un uzmanīgi, lai neizraisītu avariju tad, kad kāds gājējs nejauši sāks solot velocelā. Tā taču ir cilvesiska uzvedība.
[User Picture]
From:[info]pikaczu
Date:August 20th, 2012 - 03:15 pm
(Link)
precīzi - 99% cilvēku paši saorganizēsies, bet var gadīties uzrauties uz "es parasti tomēr ne tikai skaļi zvanojos, bet arī cenšos bailīgi-tuvu un ātri braukt garām" tādiem taisnīguma izjūtu varētu nomierināt ar atbilstošu ceļa zīmi
[User Picture]
From:[info]au
Date:August 20th, 2012 - 03:19 pm
(Link)
tā jau nav taisnīguma izjūta, tā ir brīdināšana! man tiešām ir gadījies gandrīz palikt bez matiem, kad pēkšņi māmiņa skolas ielā uzbrauc ar ratiem uz veloceliņa, runājot pa mobilo, kamēr es braucu lejā no kalna! labi, ka blakus nebija noparkota mašīna, es izlīdu tur, bet kas būtu noticis, ka es ietriektos ratiņu sānā, ko?
[User Picture]
From:[info]pikaczu
Date:August 20th, 2012 - 03:27 pm
(Link)
Tasinība bija tev, bet jāuzmanās tā pat ir, kā jau vadot jebkuru transporta līdzekli. Mašīnai tak arī kāds var izlekt priekšā, kam slinkums līdz krustojumam iet. Es braucot ar veļuku paturu prātā domu, ka gājēju tā pat kā elektronu kustību prognozēt nevar un bik piebremzēju līdz ātrumam, kas man ļautu ātri nobremzēt pavisam.
[User Picture]
From:[info]au
Date:August 20th, 2012 - 03:18 pm
(Link)
jā jā! var braukt uzmanīgi un tas arī tiek darīts, bet ne jau Labi Pārredzamos veloceliņos, kā skolas iela vai centrs-berģi! māmiņas vienkārši mēdz arī pēkšņi uzbraukt uz celiņa, ātri mainīt virzienus un tā tālāk.
bet tiešām galvenais jau ir - kāda jēga no riteņa, ja jāpārvietojas gājēja ātrumā? (pie tam - es nemaz neesmu "ātrais" braucējs, man ir lēnais pilsētas ritenis ar groziņu un maz kāju muskuļu)
[User Picture]
From:[info]brookings
Date:August 20th, 2012 - 03:24 pm
(Link)
Vispār ja redzu maminas ar ratiem, es vienmēr brauc lēnāk/uzmanīgāk - pofig par manām tiesībām braukt atrāk.
[User Picture]
From:[info]au
Date:August 20th, 2012 - 03:26 pm
(Link)
protams, ja viņas redz. bet manā situācijā bija tā, ka viņa izlīda caur mašīnām skolas ielā.
man vienkārši liekas jocīgs princips "nepalūkoties, kas notiek uz veloceliņa, ja Tavā gādībā ir mazs bērns"

un es nerunāju par vietām, kur ir kopīgās ietves abiem diviem, kur tik tiešam ir viegli netīšām šķērsot līniju. es runāju par konkrēti ļoti grūti "netīšām uzejamiem" celiņiem - skolas un uz-berģiem.
tātad - tā nav naiva uzkāpšana, bet gan "princips", kas saknē ir nepareizs
[User Picture]
From:[info]brookings
Date:August 20th, 2012 - 03:30 pm
(Link)
Redzi, tu biji rakstījusi "es PARASTI tomēr ne tikai skaļi zvanojos...", un no tā, es biju sapratis, ka tu nerakstīja par vienu konkrētu gadījumu.
[User Picture]
From:[info]au
Date:August 20th, 2012 - 03:31 pm
(Link)
nu labi.
tad paliekam pie tā, ka esmu nejauka.
es te saputrojos
[User Picture]
From:[info]brookings
Date:August 20th, 2012 - 03:35 pm
(Link)
Nē nu -laikam esi ļoti jauka - tikai...ekk you just got caught up in a moment of intolerance (happens to me twice a day).

Brauc uzmanīgi!
[User Picture]
From:[info]zin
Date:August 20th, 2012 - 05:37 pm
(Link)
kāda tad vispār ir jēga nodalīt veloceliņus no ietvēm, ja riteņbrucējiem uz tiem jāuzvedās identiski?
imho tieši tur jau ir specializēto celiņu jēga, ka cilvēks pa tiem var attīstīt lielāku ātrumu/ nesastapt savā ceļā šķēršļus
[User Picture]
From:[info]brookings
Date:August 20th, 2012 - 06:17 pm
(Link)
Tāpēc ka cilvēki (gajēji) var kļudīties. Un ir cilvēciski ņemt to faktu verā it īpaši tad, kad ir grūti redzēt tieši kur ir to velocēlu.

Tik un tā mēs varam braukt atrāk nekā gājēji var iet - nepārspīlēsim.


[User Picture]
From:[info]torch
Date:August 20th, 2012 - 03:32 pm
(Link)
tieši tā!
Mums LV CSN likumos iekļautais 6. punkts ("6. Katram ceļu satiksmes dalībniekam ir tiesības uzskatīt, ka arī citas personas ceļu satiksmes norisē izpildīs noteiktās prasības.") mums dara pašiem skādi.
Ir daudz vieglāk pieņemt, ka apkārt ir mudaki un duraki un neviens neko nezina un tad nekādu pārsteigumu vairs nav, jo tieši muļķīgo rīcību sagaidi no pārējiem.
From:(Anonymous)
Date:August 20th, 2012 - 07:06 pm
(Link)
btw, tieši to pašu var teikt par velosipēdistiem uz ietvēm - iespēja, ka tie netraucēs gājējus, ir tikai teorētiska.

risinājums, protams, būtu noteikt atļautos ātrumus. piemēram, 25 km/h uz veloceliņa, 10 km/h pa gājējiem paredzētajām teritorijām. bet tas nez vai izraisīs sajūsmu ātri braukt gribošajos velosipēdistos.
[User Picture]
From:[info]santa_be
Date:August 20th, 2012 - 02:46 pm
(Link)
ak vai.
[User Picture]
From:[info]rediiss
Date:August 20th, 2012 - 02:49 pm
(Link)
oh, kamon. tas nu gan not gud. kāda tad vispār jēga tādam veloceliņam, ja pa to staigājas mātes un mētājas bērneļi ar visiem saviem klucīšiem. :/
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 20th, 2012 - 02:50 pm
(Link)
exactly.
[User Picture]
From:[info]pikaczu
Date:August 20th, 2012 - 02:52 pm
(Link)
jā... par bērnu ratiem ir tā - dažkārt veloceliņi ir iezīmēti uz tās ietves puses, kur nav bedru, laternu stabu u.c. bet gājēju daļa ir ratiem grūti vai pavisam neizbraucama. Pareizākais risinājums būtu uzlikt velobraucējiem zīmi - ka pa šo daļu var pārvietoties arī gājēji - attiecīgi abām pusēm uzmanīties, bet tās ir liekas klapatas pilsētplānotājiem un neviens neiespringst - lai satiksmes dalībnieki paši tiek galā, kā nu prot
[User Picture]
From:[info]noisiite
Date:August 20th, 2012 - 03:00 pm
(Link)
Ja ir šāda loģika, tad kādēļ vispār veloceliņus vajag? :O
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 20th, 2012 - 03:01 pm
(Link)
tieši šo es jautāju tviteros zebrai, pajautājiet jūs pārējie arī.
[User Picture]
From:[info]noisiite
Date:August 20th, 2012 - 03:02 pm
(Link)
"Modē pieklājība satiksmē!" nē nu psc. man trūkst vārdu. idioti.
[User Picture]
From:[info]pikaczu
Date:August 20th, 2012 - 03:07 pm
(Link)
Nu automašīnām pagalmos arī ir zīme, ka braukt var, bet lēnām un uzmanoties. Uz attiecībā uz velo/gājeju attiecību regulēsanu tā arī būtu normāla prakse fragmentos, kur nav iespējams abiem iedot pietiekam platu pārvietošanās zonu. Savādāk tiek atstāta situācija, kur taisnība tam, kas lielāks kretīns. Es braukāju gan ar riteni, gan bērnu ratiem. Bērnam, kas pats staigā mācu, ka nedrīkst iet uz veloceliņa, tā pat kā pāri ielai pie sarkanās gaismas - šeit es runāju par fragmentiem, kur vai nu nākas uzmanīties no agresīviem frustrātiem vai teleportēties kādai no iesaistītajām pusēm.
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:August 20th, 2012 - 03:03 pm
(Link)
Lai iet stumties uz brauktuves ar visiem saviem argumentiem.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 20th, 2012 - 03:04 pm
(Link)
es zebrai arī pajautāju, vai tas pats ir atļauts arī uz brauktuvēm. ja jau, tad jau.
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:August 20th, 2012 - 03:12 pm
(Link)
Nu, tagad sapratu kas par Zebru. Tas tomēr ir informatīvs nevis viedokļu raidījums.
[User Picture]
From:[info]torch
Date:August 20th, 2012 - 03:46 pm
(Link)
noskatījos to zebras sižetu - tur ne jau zebra vainīga, ka autoskolā pastāsta jaunos likumus, ka ir atļauts iet, netraucējot gājējus.
Bet tā, kā tas nav iespējams izdarīt Rīgā uz veloceliņiem, īpaši pa dienu (moš naktī var..), tad principā, tas ir aizliegts, jo traucē velosipēdistiem.
problem solved.
[User Picture]
From:[info]usne
Date:August 20th, 2012 - 05:09 pm
(Link)
davai tad taisam pikniku uz brīvībenes
[User Picture]
From:[info]torch
Date:August 20th, 2012 - 05:11 pm
(Link)
varbūt neskaidri izteicos.
pākopēšu galveno domu no iepriekšējā komentāra:
"tad principā, tas ir aizliegts, jo traucē velosipēdistiem."

Bet, protams, fui timrotam par nepilnīgas, vienpusīgas informācijas sniegšanu un muļķību popularizēšanu. (tas ir tas pats, kas popularizēt braukšanu atpakaļgaitā uz vienvirziena ielas - ir atļauts, netraucējot satiksimi)
[User Picture]
From:[info]black_data
Date:August 20th, 2012 - 06:13 pm
(Link)
lol un +
[User Picture]
From:[info]usne
Date:August 20th, 2012 - 05:08 pm
(Link)
jau sen uzskatu, ka timrots ar zebru ir vienkārši nepieklājīgs pret riteņbraucējiem un viņam sen laiks iet atpūtā, ja tik vienpusīgi var skatīties uz ceļu satiksmes noteikumiem
From:[info]dzeina
Date:August 20th, 2012 - 05:35 pm
(Link)
Šorīt secināju, ka ne mazāk bīstami ir tizli velobraucēji uz veloceliņa. Šodien viena dura man pēkšņi nogrieza ceļu, jo izdomāja, ka SkolasXLāčplēša vispirms ir jāpalaiž gājēji pāri veloceliņam, so es gandrīz noripoju zem auto riteņiem, pēc tam dura izdomāja, ka ir jābrauc pusmetru pirms manis, pa KREISO pusi. Sakodu zobus un pie Esplanādes pārlaidu pāri pie sarkanā, jo nervi vairs neturēja un tā vien gribējās viņu no tā velosipēda nogāzt. Tuklā zoss.
From:[info]dzeina
Date:August 20th, 2012 - 05:38 pm
(Link)
iepriekšējais bija ne pa tēmu, bet man gribējās pasūdzēties :)
Par topiku: es esmu ļauna. Es piebremzēšu un pastāstīšu kundzēm ar maziem sunīšiem, ka viņu jaukumiņus kāds, kurš brauc 3x ātrāk par mani, var vnk netīšām nobraukt, un tad kundzes pasaka paldies un novācas nahren no veloceliņa. Toties, ja tur tirinās kāds cukurdūkulītis ar māmiņu, es ļauni nosmīnu, apmetu viņiem riņķīti un gaidu, ka kāds, braucot lielākā tempā un agresīvāk, ieskaidros dažas dzīves patiesības empīriski & neaizmirstami.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 20th, 2012 - 06:02 pm
(Link)
es piebremzēju un pastāstu gan kundzēm ar sunīšiem, gan cukurdūkulīšiem.
[User Picture]
From:[info]rasbainieks
Date:August 21st, 2012 - 12:07 am
(Link)
klau, vai tev nešķiet, ka tas pa visu latviju klīstošā garkalnes celiņa rēga stāsts būtu raksta vērts?
From:[info]dzeina
Date:August 21st, 2012 - 10:14 am
(Link)
sapulcē šodien pieteicu, būs. Man tagad vajag pēc iespējas vairāk info, kā to celiņu identificēt & atrast.
From:[info]fedrs
Date:August 20th, 2012 - 06:29 pm
(Link)
Kait nu ātrāk uzsnigtu sniegs, centimwtri 30!
From:[info]eermaniitis
Date:August 20th, 2012 - 09:03 pm
(Link)
skolas ielas v-celiņu tīra un imantas ar ;)

hackers counter system